FC Twente heeft niks te verliezen: ''Loodzware wedstrijd voor PSV''

7
FC Twente heeft niks te verliezen: ''Loodzware wedstrijd voor PSV''

Zondag staat de wedstrijd tussen FC Twente tegen PSV op het programma in de Eredivisie. De mannen bij de NOS Voetbalpodcast kijken reikhalzend uit naar het treffen tussen de Tukkers en de Eindhovenaren.

"Bij FC Twente hebben ze wat problemen. Menig en Roemeratoe zijn uit de groep gehaald. Die zaten bij elkaar. En dat zijn wel twee basisspelers daar", zo begint Grueter bij de NOS Voetbalpodcast. "FC Twente is voor PSV een ongelooflijk moeilijke tegenstander. Die zijn zo ongelooflijk gehaaid in de tegenaanval. Die zijn wel in staat om hoog druk te zetten en met twee á drie passes tot een kans te komen. En dan met die snelle jongens eruit te komen. Het wordt een loodzware wedstrijd voor PSV."
 
En of Twente zonder het duo kan tippen aan het niveau van PSV? "Laat ze het maar bewijzen. Het is wel een wedstrijd waarin FC Twente niks te verliezen heeft. Die kunnen gewoon met een goede Danilo en Cerny spelen. Het lijkt mij een hele leuke wedstrijd", aldus Jan Roelfs.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Nov 2020 om 19:43
    • Quote van 20 Nov 2020 om 11:37
      4 punten uit deze reeks? Waar kan ik tekenen ja die?
    Ik zou tegen psv nog kunnen verliezen maar wat zal ik gelukkig zijn als we van Ajax winnen
  • 20 Nov 2020 om 11:37
    • Quote van 20 Nov 2020 om 10:19
      Ik hoop het met je Ik Zeg zou toch super zijn en je hebt meteen de juiste flow te pakken tegen Ajax en AZ , al ben ik met 4 puntjes uit deze serie tevreden hoor. Iedereen praat hoe fantastisch AZ is, je moet AZ bij strot pakken dan denk ik dat we AZ kunnen pakken. Want bij vlagen heeft AZ leuk voetbal laten zien, al vind ik dat pas echt de laatste wedstrijd, hun verdediging is niet best, en weet je ook wij hebben fantastisch voetbal laten zien.
    4 punten uit deze reeks? Waar kan ik tekenen ja die?
  • 20 Nov 2020 om 10:19
    • Quote van 19 Nov 2020 om 23:05
      Ikzeg. Het wordt zeker een mooie wedstrijd mits er geen speler bij komt met deze verschrikkelijke virus. Ikzeg. Het wordt 3-2.
    Ik hoop het met je Ik Zeg zou toch super zijn en je hebt meteen de juiste flow te pakken tegen Ajax en AZ , al ben ik met 4 puntjes uit deze serie tevreden hoor. Iedereen praat hoe fantastisch AZ is, je moet AZ bij strot pakken dan denk ik dat we AZ kunnen pakken. Want bij vlagen heeft AZ leuk voetbal laten zien, al vind ik dat pas echt de laatste wedstrijd, hun verdediging is niet best, en weet je ook wij hebben fantastisch voetbal laten zien.
  • 20 Nov 2020 om 08:44
    • Quote van 19 Nov 2020 om 23:05
      Ikzeg. Het wordt zeker een mooie wedstrijd mits er geen speler bij komt met deze verschrikkelijke virus. Ikzeg. Het wordt 3-2.
    Ik hoop het Ikzeg, het zal een beloning zijn na jaren ellende en gezeik.
  • 19 Nov 2020 om 23:05
    Ikzeg. Het wordt zeker een mooie wedstrijd mits er geen speler bij komt met deze verschrikkelijke virus. Ikzeg. Het wordt 3-2.
  • 19 Nov 2020 om 19:46
    • Quote van 19 Nov 2020 om 19:06
      Hopen dat er geen nieuwe positieve gevallen bijkomen!
    Nee idd, dan word het niet wat.
  • 19 Nov 2020 om 19:06
    Hopen dat er geen nieuwe positieve gevallen bijkomen!