Jans over besmettingen: ''Kunt het virus nooit helemaal uitsluiten''

11
Jans over besmettingen: ''Kunt het virus nooit helemaal uitsluiten''

FC Twente kan zondag tegen PSV niet beschikken over Queensy Menig en Godfried Roemeratoe. Het duo zit in quarantaine. Ron Jans denkt dat FC Twente goede vervangers op de been kan brengen.

"Wij hebben capabele vervangers. Op de bank zitten jongens die nu misschien nog wel hadden gespeeld, als zij vanaf het begin in de basis hadden gestaan", aldus Jans in gesprek met TC Tubantia.

Het is voor FC Twente de eerste keer dat er coronavirus werd geconstateerd. "Hoe voorzichtig je ook bent, en hoe goed je je aan de maatregelen houdt, je kunt het virus nooit helemaal uitsluiten", zo besluit hij.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Nov 2020 om 16:56
    • Quote van 21 Nov 2020 om 14:32
      Meest logisch is lamprou.
    Niet mee eens Sven. Lampje heeft te vaak laten zien dat hij niet mee kan komen in dit FC Twente. Ik denk dat Halil vanaf links gaat spelen.
  • 21 Nov 2020 om 16:07
    • Quote van 21 Nov 2020 om 15:55
      Zouden elk moment bekend moeten kunnen zijn.
    Oke.
  • 21 Nov 2020 om 15:55
    • Quote van 21 Nov 2020 om 15:40
      Het zou logisch zijn ind dat hij speeld. Maar of dat de beste keus is betwijfel ik. Hoelaat word vandaag de test uitslagen verwacht?
    Zouden elk moment bekend moeten kunnen zijn.
  • 21 Nov 2020 om 15:40
    • Quote van 21 Nov 2020 om 14:32
      Meest logisch is lamprou.
    Het zou logisch zijn ind dat hij speeld. Maar of dat de beste keus is betwijfel ik. Hoelaat word vandaag de test uitslagen verwacht?
  • 21 Nov 2020 om 14:51
    • Quote van 21 Nov 2020 om 14:10
      Zerrouki is ook de beste optie.
    Dat denk ik ook diek.
  • 21 Nov 2020 om 14:51
    • Quote van 21 Nov 2020 om 14:32
      Meest logisch is lamprou.
    Als in in goede vorm is wel ja. Die heeft hij nog niet terwijl dervisoglu is juist in vorm.
  • 21 Nov 2020 om 14:32
    • Quote van 21 Nov 2020 om 07:56
      Dat kun je wel bedenken. De meeste hopen op bosch naar achter en illic ervoor en dervisoglu op links. Maar ik denk dat jans de meest logische optie gaat. Zerrouki voor roemeratoe en dervisoglu op links en bisch blijft op 10 staan.
    Meest logisch is lamprou.
  • 21 Nov 2020 om 14:10
    • Quote van 21 Nov 2020 om 07:56
      Dat kun je wel bedenken. De meeste hopen op bosch naar achter en illic ervoor en dervisoglu op links. Maar ik denk dat jans de meest logische optie gaat. Zerrouki voor roemeratoe en dervisoglu op links en bisch blijft op 10 staan.
    Zerrouki is ook de beste optie.
  • 21 Nov 2020 om 08:13
    Laten we eerst vandaag in afwachting blijven naar de andere test uitslagen. Hopelijk blijft het bij deze twee
  • 21 Nov 2020 om 07:56
    • Quote van 21 Nov 2020 om 07:22
      Ben benieuwd wie Ron Jans erin zet als vervangers, mocht het zo zijn.
    Dat kun je wel bedenken. De meeste hopen op bosch naar achter en illic ervoor en dervisoglu op links. Maar ik denk dat jans de meest logische optie gaat. Zerrouki voor roemeratoe en dervisoglu op links en bisch blijft op 10 staan.
  • 21 Nov 2020 om 07:22
    Ben benieuwd wie Ron Jans erin zet als vervangers, mocht het zo zijn.