Menig positief getest: ''Grote kans dat hij in Amsterdam was''

11
Menig positief getest: ''Grote kans dat hij in Amsterdam was''

Queensy Menig werd positief getest op het coronavirus. Godfried Roemeratoe was bij hem in de buurt geweest, dus ook hij moet in quarantaine.

''De kans is groot dat hij in Amsterdam is geweest'', stelt Leon ten Voorde bij De Ballen Verstand. ''Nu kan het natuurlijk nog wel zijn dat uit een andere test blijkt dat je alsnog negatief bent, dat is wel vaker zo in de voetballerij. Ik denk wel dat ze bij Twente met meer spanning dan anders naar die uitslagen kijken. Dan zul je net zien dat PSV iedereen weer aan boord heeft...''

Ten Voorde zag op internet veel supporters zeggen dat Menig wel vervangbaar is, maar daar denkt de journalist anders over. ''Dan dan doe je hem toch te kort. Menig verzet wel heel veel arbeid hoor en Roemeratoe ook. Het is voor het eerst in weken dat FC Twente moet gaan schuiven. Ze hebben opties met Dervisoglu, Thijs van Leeuwen, Lamprou of je zou iets met Ilic kunnen doen.''

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Nov 2020 om 06:43
    Ikzeg. Geachte heer. Natuurlijk is iedereen te vervangen, maar helaas nu niet . Deze virus moet snel stoppen maar ook daar zijn ze nog niet helemaal klaar mee. Ik wens iedereen sterkte en heel veel gezondheid toe. En hopelijk wordt deze virus eindelijk de kop ingedrukt. Nog maals allemaal sterkte tegen deze virus, blijf gezond.
  • 21 Nov 2020 om 15:44
    • Quote van 21 Nov 2020 om 14:45
      Wanneer is de uitslag van de test van vrijdag bekend over Menig?
    En de rest .Ben best gespannen of er niet nog meer gevallen bij komen
  • 21 Nov 2020 om 14:45
    Wanneer is de uitslag van de test van vrijdag bekend over Menig?
  • 21 Nov 2020 om 11:50
    • Quote van 21 Nov 2020 om 11:45
      Eigenlijk best triest dat dit dan al een "brandhaard" is. Dit zijn toch totaal te verwaarlozen cijfers of ligt dat aan mij?
    Als je kijkt naar het aantal beschikbare bedden op IC's in onze regio dan is dit niet te verwaarlozen. Dit zijn daarnaast vastgestelde c.q. geteste Corona gevallen en we weten ook dat er mensen rondlopen die zich misschien niet eens bewust zijn van het feit dat ook zij misschien wel Corona hebben en dus anderen ongewild kunnen besmetten. Dan moet je denken aan zogenaamde 'dragers' in alle leeftijdscategorieën.
  • 21 Nov 2020 om 11:49
    Ik vind Menig enorm gegroeid en niet makkelijk te vervangen.
  • 21 Nov 2020 om 11:45
    • Quote van 21 Nov 2020 om 11:19
      Exact....de regio Twente is nog steeds rood qua Corona cijfers.


      De meeste positieve testen waren in Enschede (30), gevolgd door Almelo (26) en Hengelo (21). Binnen de regio is Wierden met 12 gevallen, omgerekend naar 100.000 inwoners, de gemeente met de hoogste besmettingsfactor (49,1). Voor de hele regio Twente is de factor vandaag 29,5.
    Eigenlijk best triest dat dit dan al een "brandhaard" is. Dit zijn toch totaal te verwaarlozen cijfers of ligt dat aan mij?
  • 21 Nov 2020 om 11:19
    • Quote van 21 Nov 2020 om 10:56
      Hij heeft familie en vrienden in Amsterdam wonen, dus niet zo vreemd dat hij dan daar is geweest. Maar goed Twente is net zo'n corona haard als Amsterdam, dus hij kan het ook makkelijk hier hebben opgelopen.
    Exact....de regio Twente is nog steeds rood qua Corona cijfers.


    De meeste positieve testen waren in Enschede (30), gevolgd door Almelo (26) en Hengelo (21). Binnen de regio is Wierden met 12 gevallen, omgerekend naar 100.000 inwoners, de gemeente met de hoogste besmettingsfactor (49,1). Voor de hele regio Twente is de factor vandaag 29,5.
  • 21 Nov 2020 om 10:56
    • Quote van 21 Nov 2020 om 10:20
      Waar slaat die opmerking op? Wat een oordeel weer.
    Hij heeft familie en vrienden in Amsterdam wonen, dus niet zo vreemd dat hij dan daar is geweest. Maar goed Twente is net zo'n corona haard als Amsterdam, dus hij kan het ook makkelijk hier hebben opgelopen.
  • 21 Nov 2020 om 10:43
    Als je corona wil vermijden is blijkbaar de beste voorzorgsmaatregel om niet naar Amsterdam te gaan...
  • 21 Nov 2020 om 10:33
    Drommel Ebuehi, Pierie, Julio, Oosterwolde Brama, Bosch, Dervisoglu Cerny, Danilo en Ilic Dumic mits die fit is erin zetten voor pierie maar dat is nog de vraag. Juist met spelers zoals een Ilic en een Halil kun je denk ik in de omschakeling heel snel voor de goal komen van PSV. Bosch die zal dan veel meer controlerend staan dan normaal
  • 21 Nov 2020 om 10:20
    Waar slaat die opmerking op? Wat een oordeel weer.