Driessen: ''FC Twente komt op dit moment net iets te kort voor PSV''

15
Driessen: ''FC Twente komt op dit moment net iets te kort voor PSV''

FC Twente hervat de competitie met de topwedstrijd tegen PSV. Dit doen ze in eigen stadion, die helaas nog steeds leeg is vanwege de coronamaatregelen, en zonder Quincy Menig.

"Het voordeel van PSV is dat ze nu naar Enschede gaan en het stadion is leeg, terwijl een vol stadion echt wel wat teweeg kan brengen bij FC Twente. Dat gaan ze zeker missen", aldus Valentijn Drissen in een video van De Telegraaf. Dit is echter niet het enige nadeel voor FC Twente volgens hem.

"Het is jammer dat Menig er niet bij is. Ik heb Twente zien spelen tegen ADO, toen vond ik hem echt goed spelen. Er is continue dreiging vanuit hem, eigenlijk meer dan van Cerny. Danilo is wel een hele goed spits, maar Menig is een prikker zeg maar", legt chef voetbal uit. "Ik denk dat FC Twente net iets te kort komt voor PSV op dit moment."

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Nov 2020 om 15:38
    • Quote van 22 Nov 2020 om 11:52
      Als fctwente zelf gaat voetballen kun je psv verslaan. De verdediging van psv is het zwakste punt dus druk zetten op deze spelers maar ook heel compact spelen psv niet laten voetballen maar zelf in de veste bepalen. Een 2-1 overwinning voor fctwente is zeker een mogelijkheid.
    Volle bak beginnen met druk zetten en na 20 min opvangen rond de middellijn zodat er ruimte ontstaat in de omschakeling achter hun verdediging
  • 22 Nov 2020 om 13:37
    Driessen lamme lamzak
  • 22 Nov 2020 om 12:26
    3-2
  • 22 Nov 2020 om 12:12
    Gelukkig komen de voorspellingen van Valentijn altijd uit.;-) Check de filmpjes met zijn voorspellingen maar eens.
  • 22 Nov 2020 om 11:52
    Als fctwente zelf gaat voetballen kun je psv verslaan. De verdediging van psv is het zwakste punt dus druk zetten op deze spelers maar ook heel compact spelen psv niet laten voetballen maar zelf in de veste bepalen. Een 2-1 overwinning voor fctwente is zeker een mogelijkheid.
  • 22 Nov 2020 om 00:46
    • Quote van 21 Nov 2020 om 22:35
      Zijn al binnen, is nog niet gecommuniceerd. Menig nog besmet, rest niemand.
    morgen testen ze Roemeratoe?
  • 21 Nov 2020 om 23:43
    • Quote van 21 Nov 2020 om 23:03
      Ik zeg een 3-0 twente!
    Dat noem ik dan maar enthousisme. Als we winnen zal het denk ik dichter bij elkaar liggen. Maar ik zeg 2-2.
  • 21 Nov 2020 om 23:03
    • Quote van 21 Nov 2020 om 22:43
      Dit twente komt net iets te kort? Dat gaan we zien morgen. Maar ik denk oprecht dat we psv een hele moeilijke middag kunnen bezorgen. Los van de stand die ik denk morgen.
    Ik zeg een 3-0 twente!
  • 21 Nov 2020 om 22:43
    Dit twente komt net iets te kort? Dat gaan we zien morgen. Maar ik denk oprecht dat we psv een hele moeilijke middag kunnen bezorgen. Los van de stand die ik denk morgen.
  • 21 Nov 2020 om 22:35
    • Quote van 21 Nov 2020 om 22:06
      Wanneer zijn die uitslagen er dan van de testen?
    Had het al lang verwacht. Volgens mij was het eerder altijd zeker 24 uur voor aanvang van wedstrijd bekend.
  • 21 Nov 2020 om 22:35
    • Quote van 21 Nov 2020 om 22:06
      Wanneer zijn die uitslagen er dan van de testen?
    Zijn al binnen, is nog niet gecommuniceerd. Menig nog besmet, rest niemand.
  • 21 Nov 2020 om 22:06
    • Quote van 21 Nov 2020 om 21:53
      Is het al zeker dan dat Menig niet mee doet. Nee toch?
    Wanneer zijn die uitslagen er dan van de testen?
  • 21 Nov 2020 om 21:53
    Is het al zeker dan dat Menig niet mee doet. Nee toch?
  • 21 Nov 2020 om 21:18
    • Quote van 21 Nov 2020 om 21:15
      Das mooi, dat wordt dus een overwinning als Valentijn zegt dat we gaan verliezen.
    Pas maar op, hij begint het steeds vaker goed te hebben... maar morgen niet! 1-1 of 2-2 zou fantastisch zijn tegen dit PSV
  • 21 Nov 2020 om 21:15
    Das mooi, dat wordt dus een overwinning als Valentijn zegt dat we gaan verliezen.
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›