Pierie trekt boetekleed aan: ''Ik weet niet waar het aan ligt''

7
Pierie trekt boetekleed aan: ''Ik weet niet waar het aan ligt''

Kik Pierie trekt het boetekleed aan na de nederlaag van FC Twente tegen RKC Waalwijk. De verdediging ging in de fout bij de tweede treffer van de wedstrijd.

''Wat we normaal wel hebben, lieten we vandaag na. Ik weet niet waar het aan ligt. Dit past niet bij ons, we moeten het omdraaien'', zegt Pierie voor de camera van FOX Sports na de 2-0 nederlaag tegen de Waalwijkers. "Ik stelde de pass te lang uit. Ik had voor de veilige optie moeten kiezen. Mijn kracht is om een pass uit te stellen, maar nu deed ik het net te laat.''

''Als je van achteruit wil voetballen, neem je risico door langer te wachten. Je bent de laatste linie, dus dat lukt niet altijd.'' Pierie solliciteerde in de tweede helft naar een rode kaar wegens een overtreding op Stokkers, die de tweede treffer voor zijn rekening nam. De verdediger zag er geen rode kaart in. ''Ik schampte de bal, ik begrijp dat hij geel gaf. Als hij hem niet had gegeven, had ik het ook niet gek gevonden.''

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Nov 2020 om 12:57
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:48
      Mee naar Diemen zuid. Lange Fransie.
    Hah ja die grote graftombe staat echt in het grootste pauperdeel van die hoerenstad, daar waar Lange Fransie zijn hoofdkwartier van de propaganda heeft zitten
  • 28 Nov 2020 om 12:48
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:38
      Hilgers nooit zien spelen, maar Dumic en Staring zijn beter. Simpel als wat, meenemen naar 020 en daar achterlaten
    Mee naar Diemen zuid. Lange Fransie.
  • 28 Nov 2020 om 12:38
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:09
      Staring.. Hilgers ...Dumic..... Pierie strik eromheen en we brengen hem wel naar Adam..met pakjesavond.
    Hilgers nooit zien spelen, maar Dumic en Staring zijn beter. Simpel als wat, meenemen naar 020 en daar achterlaten
  • 28 Nov 2020 om 12:09
    • Quote van 28 Nov 2020 om 11:48
      Zeer matige speler, nu snap ik waarom hij niet in aanmerking komt voor het eerste van Ajax.Hebben we zelf geen speler die op die plaats kan ?
    Staring.. Hilgers ...Dumic..... Pierie strik eromheen en we brengen hem wel naar Adam..met pakjesavond.
  • 28 Nov 2020 om 12:03
    • Quote van 28 Nov 2020 om 11:48
      Zeer matige speler, nu snap ik waarom hij niet in aanmerking komt voor het eerste van Ajax.Hebben we zelf geen speler die op die plaats kan ?
    Niveau hoofdklasse. Hoger kan ik Kip Pierie pierie niet inschatten.....
  • 28 Nov 2020 om 11:48
    Zeer matige speler, nu snap ik waarom hij niet in aanmerking komt voor het eerste van Ajax.Hebben we zelf geen speler die op die plaats kan ?
  • 28 Nov 2020 om 11:19
    Pierie speelt veel te vertragend met zijn zogenaamde 'pass uit stellen' tactiek.....en veel te slordig. Komt tekort voor het niveau om in de basis te beginnen. Er zullen hoe dan ook spelers bij moeten komen tijdens de winterstop. Daarnaast zullen er ook spelers zoals Lampje terug gestuurd moeten worden.


    Kik had er gewoon met rood af gemoeten. Zijn overtreding sloeg en leek totaal nergens. Deze werd puur uit frustratie begaan.
zondag 17 januari 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›