Zerrouki: ''Als ik veel speel bij FC Twente kom ik in beeld''

30
Zerrouki: ''Als ik veel speel bij FC Twente kom ik in beeld''

Met een Nederlandse moeder en Algerijnse vader moet Ramiz Zerroui kiezen voor welk land hij uit zal gaan komen. Onlangs maakte hij al bekend dat hij voor Algerije zal gaan spelen, en dat kan wel eens sneller zijn dan verwacht.

Spelen in de nationale ploeg van Algerije. Samen met Riyad Mahrez (de aanvaller van Manchester City, red.)", aldus Zerrouki over zijn droom, gequote door het Algemeen Dagblad.

De speler van FC Twente vertelde dat hij al gebeld is door een jounalist van de grootste krant uit Algerije. "En die was mede namens de bondscoach een rondje langs Algerijnse spelers in West-Europa aan het maken met de vraag: wil je uitkomen voor Algerije?”, vertelt Zerrouki.

Zijn reactie is vervolgens groot in de krant in Algerije gekomen, maar daar bleef het niet bij. " De bondscoach heeft inmiddels ook laten weten dat ik, als ik veel bij FC Twente blijf spelen, in beeld kom", aldus Zerrouki.

 

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Nov 2020 om 22:49
    • Quote van 29 Nov 2020 om 10:32
      Ik denk dat we van Ajax winnen. Klinkt raar maar Ajax heeft ook wel eens een off day.
      2-4 Voor Twente.
    1-2
  • 29 Nov 2020 om 14:36
    Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
  • 29 Nov 2020 om 14:21
    • Quote van 29 Nov 2020 om 09:46
      Waar zeg ik dat we van ajax winnen gaapsnavel?
    Ik vroeg je iets?
  • 29 Nov 2020 om 13:45
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:06
      gisteren was Dortmund-Koln ..... gezien? zoiets voor ons ..Duim ..
    Ik zat naar Stuttgart tegen bayern te kijken. Stuttgart had gelijk moeten maken en had zat gekund ook. Hadden het zelfs kunnen winnen tank was leeg bij bayern.
  • 29 Nov 2020 om 13:06
    • Quote van 29 Nov 2020 om 11:39
      Mijn gevoel zegt dat we drie punten pakken.
      Verstand heb ik niet............:-)
    gisteren was Dortmund-Koln ..... gezien? zoiets voor ons ..Duim ..
  • 29 Nov 2020 om 12:29
    • Quote van 29 Nov 2020 om 12:25
      Jimmy op twente.net zegt dat van de kraan gaat vertrekken. Hij weet niet of streuer ook gaat.
    Zal later vandaag wel bekend gemaakt worden. Ik ben wel benieuwd waarom en of ze dan ook al een andere kandidaat hebben. Ik hoop wel dat streuer blijft want dat wist jimmy niet.
  • 29 Nov 2020 om 12:25
    Jimmy op twente.net zegt dat van de kraan gaat vertrekken. Hij weet niet of streuer ook gaat.
  • 29 Nov 2020 om 12:14
    • Quote van 29 Nov 2020 om 12:07
      Tot aan de winterstop, zou het mooi zijn dat we 6 punten zouden halen uit de 4 wedstrijden.
    We hebben er al 1 dus we moeten 1x gelijk spelen en 1x winnen. Gelijk spelen tegen ajax heb je een wonder nodig. Of ze moeten kadootjes uit delen kan mooi op 5 december. En winnen van az nou dat zou best kunnen. Maar ajax speelt voor elke voetbal lief hebben van zn kaliber dat zelfs gelijk spelen gewoon ontzettend moeilijk word. Die hebben zo belachelijk veel talent en kwaliteit in dat elftal. Persoonlijk denk ik dta die fluitend kampioen gaan worden. Alleen psv is misschien in staat weerstand te bieden en spanning te houden boven in de eredivisie.
  • 29 Nov 2020 om 12:11
    • Quote van 29 Nov 2020 om 11:39
      Mijn gevoel zegt dat we drie punten pakken.
      Verstand heb ik niet............:-)
    ach zo reageren ze dan altijd wel ...:-))
  • 29 Nov 2020 om 12:07
    Tot aan de winterstop, zou het mooi zijn dat we 6 punten zouden halen uit de 4 wedstrijden.
  • 29 Nov 2020 om 11:45
    • Quote van 28 Nov 2020 om 22:12
      Aah mooi man! En volgende week als het meezit 9-0 an de klootn tegen ajax en daarna az ff op bezoek hebben, leuk man!
    Als het volgende week in Amsterdam mee zit dat houd in dat ajax zwak speelt en fctwente goed. Kan er een goed resultaat worden behaald voor fctwente. Mocht ajax wel het goede niveau halen wordt het moeilijk erg moeilijk maar het is ook geen schande om hier van te verliezen Een gelijkspel is al op dit moment een goed resultaat voor fctwente en Ala alles mee zit kan fctwente de 3 punten mee terug nemen naar Enschede
  • 29 Nov 2020 om 11:39
    • Quote van 29 Nov 2020 om 11:33
      jij hebt er verstand van ..
    Mijn gevoel zegt dat we drie punten pakken.
    Verstand heb ik niet............:-)
  • 29 Nov 2020 om 11:38
    • Quote van 29 Nov 2020 om 11:15
      Ok, nu weer terug naar je moestuintje...... ;-)
    Moestuintje?

    De sperziebonen zijn al binnen. Nu nog kale boel.
    Ik ga wel even harken......:-)
  • 29 Nov 2020 om 11:33
    • Quote van 29 Nov 2020 om 10:32
      Ik denk dat we van Ajax winnen. Klinkt raar maar Ajax heeft ook wel eens een off day.
      2-4 Voor Twente.
    jij hebt er verstand van ..
  • 29 Nov 2020 om 11:15
    • Quote van 29 Nov 2020 om 10:32
      Ik denk dat we van Ajax winnen. Klinkt raar maar Ajax heeft ook wel eens een off day.
      2-4 Voor Twente.
    Ok, nu weer terug naar je moestuintje...... ;-)
  • 29 Nov 2020 om 10:32
    Ik denk dat we van Ajax winnen. Klinkt raar maar Ajax heeft ook wel eens een off day.
    2-4 Voor Twente.
  • 29 Nov 2020 om 09:46
    • Quote van 29 Nov 2020 om 02:28
      Dus jij denkt dat we tegen ajax punten gaan pakken? Mafkees ben je dan, ff realistisch he.. wous! Volgensmij gaat iedereen ervanuit dat we verliesen, behalve jij. Omdat we positief moeten zijn? Hou op kerol.
    Waar zeg ik dat we van ajax winnen gaapsnavel?
  • 29 Nov 2020 om 08:09
    • Quote van 29 Nov 2020 om 02:28
      Dus jij denkt dat we tegen ajax punten gaan pakken? Mafkees ben je dan, ff realistisch he.. wous! Volgensmij gaat iedereen ervanuit dat we verliesen, behalve jij. Omdat we positief moeten zijn? Hou op kerol.
    Ik zat gisteren te kijken naar Emmen-ajax. Afgelopen speeldag hadden we een collectieve off day. Maar als we zelfs maar een punt willen pakken tegen ajax dan moeten ze allemaal hun beste wedstrijd van het seizoen spelen. Kolere wat zit er een voetbal in die ploeg. Compact staan of zelf willen voetballen het boeit ze geen barst daar ze speelden emmen helemaal naar de kloten. 1 schot op doel bij onana 90 min lang heer en meester. Dat word zoals lukkien ookal zei een hels karwei.
  • 29 Nov 2020 om 02:28
    • Quote van 29 Nov 2020 om 00:25
      We verliezen een keer en alles is slecht. Wat een ongelooflijke sneuneus ben je dan.
    Dus jij denkt dat we tegen ajax punten gaan pakken? Mafkees ben je dan, ff realistisch he.. wous! Volgensmij gaat iedereen ervanuit dat we verliesen, behalve jij. Omdat we positief moeten zijn? Hou op kerol.
  • 29 Nov 2020 om 02:10
    • Quote van 28 Nov 2020 om 20:41
      Niet betrouwbaar?
    Correct.
  • 29 Nov 2020 om 00:25
    • Quote van 28 Nov 2020 om 22:12
      Aah mooi man! En volgende week als het meezit 9-0 an de klootn tegen ajax en daarna az ff op bezoek hebben, leuk man!
    We verliezen een keer en alles is slecht. Wat een ongelooflijke sneuneus ben je dan.
  • 28 Nov 2020 om 22:12
    • Quote van 28 Nov 2020 om 22:11
      Mooi, we blijven iig vijfde na dit weekend, Heerenveen 1-1 gelijkgespeeld tegen ADO.
    Aah mooi man! En volgende week als het meezit 9-0 an de klootn tegen ajax en daarna az ff op bezoek hebben, leuk man!
  • 28 Nov 2020 om 22:11
    Mooi, we blijven iig vijfde na dit weekend, Heerenveen 1-1 gelijkgespeeld tegen ADO.
  • 28 Nov 2020 om 20:41
    • Quote van 28 Nov 2020 om 20:05
      Wat is de overeenkomst tussen een Coronatest en Kik Pierie?
    Niet betrouwbaar?
  • 28 Nov 2020 om 20:05
    Wat is de overeenkomst tussen een Coronatest en Kik Pierie?
  • 28 Nov 2020 om 19:29
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:42
      Zoals al eerder aangegeven, Zerrouki komt handelingssnelheid tekort. Voor mijn gevoel is hij niet goed genoeg voor de subtop, dus ook niet voor Twente.
    Mee eens, Twente vind ik niet de club voor zerrouki. Had liever gister onze gifkikker selahi willen zien.
  • 28 Nov 2020 om 18:52
    • Quote van 28 Nov 2020 om 16:53
      Mag t wel beter dan gisteravond maat.
    Iedereen mag wel wat beter dan gisterenavond.
  • 28 Nov 2020 om 18:42
    Zoals al eerder aangegeven, Zerrouki komt handelingssnelheid tekort. Voor mijn gevoel is hij niet goed genoeg voor de subtop, dus ook niet voor Twente.
  • 28 Nov 2020 om 18:32
    Zerouki begint steeds beter te spelen gisteren viel hij in in een wedstrijd waar niets lukt en hij kan dit zelf ook nog niet omdraaien. Deze speler is de laaste jaren enorm gegroeid in allerlei opzichten het fysieke is vele malen beter geworden. In de jeugd was het een krullenbol die alles op techniek wou en kon doen het fysieke was naulijks aanwezig. Nu is dit heel anders hij druft te voetballen druft de tegenstanders aan te pakken en gaat binnenkort ook doelpunten maken voor fctwente
  • 28 Nov 2020 om 16:53
    Mag t wel beter dan gisteravond maat.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›