Danilo in de basis tegen Ajax? ''Ik zou hem gewoon opstellen''

10
Danilo in de basis tegen Ajax? ''Ik zou hem gewoon opstellen''

FC Twente en Ajax staan donderdagavond tegenover elkaar in De Grolsch Veste. Het zal ook het duel zijn tussen Danilo en Sébastien Haller.

''Als Ajax en FC Twente geen afspraken hebben gemaakt, zou ik Danilo gewoon opstellen'', doelt Driessen in VoetbalTijd op het feit dat er bij huurtransfers wel eens wordt afgesproken dat de verhuurde speler niet tegen zijn eigenlijke werkgever mag spelen. ''Maar dat is in Nederland heel ongebruikelijk, dat gebeurt vooral veel in Engeland."

Danilo lijkt de laatste weken wat moeilijker te scoren, maar dat zegt volgens Driessen helemaal niets. ''Een goede spits scoort altijd, dat maakt helemaal niet uit of die in vorm is of niet.'' Michel Boerebach verwacht dat Haller de winnaar is als de spitsen naar elkaar worden gezet. ''Danilo scoort makkelijk, is een goede spits, maar ik schat Haller wel iets hoger in.''

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2021 om 18:18
    • Quote van 13 Jan 2021 om 17:41
      Keerl, wat weet je er weer veel van of niet....
    Ik weet alleen wat ik via de media op heb gepikt inzake het karakter Promes. Daarnaast weet ik nog van Toon Renes (RIP) destijds persoonlijk dat Promes in zijn Twente vaak 'lastig' was.....
  • 13 Jan 2021 om 18:14
    Wat een onzin. Als dat in zijn contract zou staan had hij in de uitwedstrijd ook niet mogen spelen.
  • 13 Jan 2021 om 18:14
    Danilo gewoon twee keer scoren
  • 13 Jan 2021 om 17:41
    • Quote van 13 Jan 2021 om 17:04
      Waar het om gaat is, dat hij zichzelf met deze uitspraak nog verdachter maakt omdat hij weet dat Rusland geen uitleveringsverdrag met Nederland heeft. Hij wordt via Instagram belaagd....zo wordt verklaart vanuit het kamp Promes, maar daar zou je juist nu boven moeten staan.


      Daarnaast een groot feest organiseren en vieren in deze Corona tijd is ook imbeciel en totaal respectloos. Alleen daarvoor zou Quincy al een miljoenen boete moeten krijgen waarbij dat geld naar Covid-19 afdelingen zou moeten gaan.


      Maar goed....Quincy is een geweldige voetballer, maar hij komt uit een milieu waarbij normen en waarden voor en naar anderen toe nooit voorop hebben gestaan. Dat milieu waaruit hij komt, staat eerder bol van 'foute' vrienden en beslissingen c.q handelingen......
    Keerl, wat weet je er weer veel van of niet....
  • 13 Jan 2021 om 17:04
    • Quote van 13 Jan 2021 om 16:48
      Maar je mag als je een verdachte bent het land niet uit dus die blijft echt wel bij ajax
    Waar het om gaat is, dat hij zichzelf met deze uitspraak nog verdachter maakt omdat hij weet dat Rusland geen uitleveringsverdrag met Nederland heeft. Hij wordt via Instagram belaagd....zo wordt verklaart vanuit het kamp Promes, maar daar zou je juist nu boven moeten staan.


    Daarnaast een groot feest organiseren en vieren in deze Corona tijd is ook imbeciel en totaal respectloos. Alleen daarvoor zou Quincy al een miljoenen boete moeten krijgen waarbij dat geld naar Covid-19 afdelingen zou moeten gaan.


    Maar goed....Quincy is een geweldige voetballer, maar hij komt uit een milieu waarbij normen en waarden voor en naar anderen toe nooit voorop hebben gestaan. Dat milieu waaruit hij komt, staat eerder bol van 'foute' vrienden en beslissingen c.q handelingen......
  • 13 Jan 2021 om 16:48
    • Quote van 13 Jan 2021 om 16:36
      Dit was dus ook mijn gedachte toen ik dit las.....
    Maar je mag als je een verdachte bent het land niet uit dus die blijft echt wel bij ajax
  • 13 Jan 2021 om 16:36
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:56
      Nee nederland heeft dat niet met rusland, die lul wil gewoon vluchten en zsm uit nederland want hii weet zelf wel dat hij schuldig is
    Dit was dus ook mijn gedachte toen ik dit las.....
  • 13 Jan 2021 om 15:56
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:52
      Off-topic > vertrek Promes hoogstwaarschijnlijk van Ajax naar Spartak Moskou. Mmmm interessant, Heeft Rusland een uitleveringsverdrag van Nederlanders die daar wonen/werken ?
    Nee nederland heeft dat niet met rusland, die lul wil gewoon vluchten en zsm uit nederland want hii weet zelf wel dat hij schuldig is
  • 13 Jan 2021 om 15:52
    Off-topic > vertrek Promes hoogstwaarschijnlijk van Ajax naar Spartak Moskou. Mmmm interessant, Heeft Rusland een uitleveringsverdrag van Nederlanders die daar wonen/werken ?
  • 13 Jan 2021 om 15:34
    Zelfde opstelling als toen alleen zerrouki voor brama