Verbeek over FC Twente-tijd: ''Toen sloeg de stemming volledig om''

26
Verbeek over FC Twente-tijd: ''Toen sloeg de stemming volledig om''

Gertjan Verbeek staat ervoor open de nieuwe trainer van PEC Zwolle te worden, zo zegt hij in gesprek met De Stentor. Mocht de oud-trainer van FC Twente gebeld worden door de Blauwvingers dan gaat hij zeker in gesprek.

"Anders weet je natuurlijk nooit of het een match kan worden. En dat niet alleen: ze bellen natuurlijk niet voor niets. Dan heb je daar over nagedacht. Nou, dan ben ik ook wel benieuwd wat hun beweegredenen zijn", aldus Verbeek bij De Stentor. 

Verbeek denkt goed te passen in het plaatje van PEC Zwolle. "Wat ik las is dat ze geen clubhopper zoeken, maar iemand voor de langere termijn. Nou, dat spreekt mij wel aan. Want dan kan je ook iets neerzetten. Zo heb ik dat ook gedaan bij Heracles, Heerenveen en Bochum. Dat zijn clubs waar ik langere tijd heb gezeten en die zijn niet slechter geworden. Dus dat bouwen, waar ze het bij PEC over hebben, is mij op het lijf geschreven. Ik ben niet iemand die op de winkel past."

Verbeek kwam bij meerdere polls als favoriet uit de stemming om John Stegeman op te volgen. "Alles hangt en staat met resultaten. Zo ging dat ook bij FC Twente. Daar vonden de fans het ook mooi dat ik was gekomen. Maar na twee maanden sloeg de stemming volledig om. Maar dat is voetbal. Je begint als hero, maar voordat je het weet ben je een zero."

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2021 om 17:15
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:03
      Kan die daar ook een oprotpremie van 250.000 euro bedingen als hij weer faalt en voortijdig weer weg moet.
    Dat is het hele verdienmodel van Verbeek: inslijmen bij de club door te beweren dat hij de verlosser is, vervolgens het enorm verknallen en verzuren daar en tenslotte met een grote afkoopsom weer te vertrekken, op naar de volgende club!
  • 17 Jan 2021 om 16:03
    • Quote van 17 Jan 2021 om 13:22
      ssst ...in Zwolle lezen ze mee..
    Kan die daar ook een oprotpremie van 250.000 euro bedingen als hij weer faalt en voortijdig weer weg moet.
  • 17 Jan 2021 om 13:22
    • Quote van 17 Jan 2021 om 13:12
      Dat de stemming omsloeg was je eigen schuld met je afbraakvoetbal. 5-3-2 spelen, en dan nog tig goals tegen krijgen terwijl je nauwelijks kan scoren met 5-3-2, en maar vasthouden aan dat concept. GJV kan geen team beter later renderen integendeel zelfs.Hij is een gevaar voor elke club
    ssst ...in Zwolle lezen ze mee..
  • 17 Jan 2021 om 13:12
    Dat de stemming omsloeg was je eigen schuld met je afbraakvoetbal. 5-3-2 spelen, en dan nog tig goals tegen krijgen terwijl je nauwelijks kan scoren met 5-3-2, en maar vasthouden aan dat concept. GJV kan geen team beter later renderen integendeel zelfs.Hij is een gevaar voor elke club
  • 17 Jan 2021 om 13:07
    Ikzeg. Beste verbeek. Met alle respect naar u toe. Ik was er zwaar op tegen toen. Maar helaas kwam u wel. En toen waren ze helemaal niet meer vooruit te branden. U begrijpt natuurlijk wel wat ik bedoel. Wat u nu gaat doen is beter voor u.op bouwen en zorgen dat het weer gaat lopen.
  • 17 Jan 2021 om 12:49
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:47
      Is hij na deze zomer niet transfervrij? Of loopt zn contract niet af na dit seizoen?
    Neen, contract tot midden 2022.
  • 17 Jan 2021 om 12:26
    Stop er mee om die Paardenlul nog een podium te geven
  • 17 Jan 2021 om 12:09
    zij hadden hem nooooooit moeten halen bij fc twente !waardeloze eigenwijze kerel is het
  • 17 Jan 2021 om 11:49
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:40
      Je weet niet wat je zegt in deze. Het merendeel was blij verrast met zijn komst. Maar voor een deel was het niet nodig omdat hake het helemaal niet zo slecht deed. Verbeek kwam op het verkeerde moment binnen. Hij had zelf ook iets slimmer moeten zijn. Maar goed het is geschiedenis.
    Ik was ook wel blij met deze gast, tot het moment dat hij zich eenintpopte tot grote eigenwijze, narcistische , kloothommel was die er rond loopt. Want deze Bob de bouwer wil overal wat over te zeggen hebben, en stug een systeem blijft spelen, dat niet past en niet loopt. Nee ik zeg dat ik in ieder geval wel achter zijn komst stond, maar na een poosje ..dat heb ik net uitgelegd.
  • 17 Jan 2021 om 11:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:01
      Off topic cerny zei net bij fox dat hij volgend jaar bij twente wil blijven laten we het hopen
    Is hij na deze zomer niet transfervrij? Of loopt zn contract niet af na dit seizoen?
  • 17 Jan 2021 om 11:43
    • Quote van 17 Jan 2021 om 09:25
      Verbeek mag dan een 'bouwer' zijn zoals hij zegt, maar de ellende is dat hij op elk vlak een vinger in de pap wil hebben. Ik weet niet of die 'blauwvingers' daarop zitten te wachten. Veelal zorgt dit namelijk voor veel onrust binnen een club. Ik ben van mening dat zij beter Rutten kunnen proberen te strikken....
    Rutten naar PEC TC?? Keerl dat geloof je toch zelf niet?? Nee die hoopt dat Hake er uit vliegt, want voor Fredje is de geldbuil niet zwaar genoeg bij PEC. Denk dat Fred gewoon op club wacht waar het niet draait en waar behoorlijk te verdienen valt. Fred R heeft voor mij helemaal en defentief afgedaan:-))
  • 17 Jan 2021 om 11:40
    • Quote van 17 Jan 2021 om 10:43
      JvH wou hem verder niemand.. gewwon ook een geldwolf..
    Je weet niet wat je zegt in deze. Het merendeel was blij verrast met zijn komst. Maar voor een deel was het niet nodig omdat hake het helemaal niet zo slecht deed. Verbeek kwam op het verkeerde moment binnen. Hij had zelf ook iets slimmer moeten zijn. Maar goed het is geschiedenis.
  • 17 Jan 2021 om 11:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:01
      Off topic cerny zei net bij fox dat hij volgend jaar bij twente wil blijven laten we het hopen
    Utrecht laat hem niet zo makkelijk gaan hoor. Misschien dat ze hem nog 1 seizoen kunnen huren. Maar kopen zie ik niet gebeuren.
  • 17 Jan 2021 om 11:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:25
      ie bint nich goedwies
    Is toch zo? Iedereen had hele goede hoop.
  • 17 Jan 2021 om 11:25
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:16
      Dat kan, maar ik herinner me nog veel positieviteit rondom zijn aanstelling. Zeker na de eerste wedstrijd PSV uit, al ging die wel net verloren.
    ie bint nich goedwies
  • 17 Jan 2021 om 11:16
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:12
      Ik niet
    Dat kan, maar ik herinner me nog veel positieviteit rondom zijn aanstelling. Zeker na de eerste wedstrijd PSV uit, al ging die wel net verloren.
  • 17 Jan 2021 om 11:12
    • Quote van 17 Jan 2021 om 10:46
      Het merendeel hier wilde hem echt wel hoor
    Ik niet
  • 17 Jan 2021 om 11:09
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:07
      Waar zij die dat dan
    Bij Goedemorgen Eredivisie. Ze belden hem net
  • 17 Jan 2021 om 11:07
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:01
      Off topic cerny zei net bij fox dat hij volgend jaar bij twente wil blijven laten we het hopen
    Waar zij die dat dan
  • 17 Jan 2021 om 11:01
    Off topic cerny zei net bij fox dat hij volgend jaar bij twente wil blijven laten we het hopen
  • 17 Jan 2021 om 10:46
    • Quote van 17 Jan 2021 om 09:44
      Hoe komt hij erbij de achterban van Twente hem wilde. Er waren er zat die er anders over dachten. Zoals ik. Een bot iemand zoals hij paste juist niet op dat moment. Bovendien deed Hake het niet zo slecht gezien het materiaal. Wat is hij toch over een paard getild irritant mannetje
    Het merendeel hier wilde hem echt wel hoor
  • 17 Jan 2021 om 10:43
    JvH wou hem verder niemand.. gewwon ook een geldwolf..
  • 17 Jan 2021 om 10:38
    • Quote van 17 Jan 2021 om 09:44
      Hoe komt hij erbij de achterban van Twente hem wilde. Er waren er zat die er anders over dachten. Zoals ik. Een bot iemand zoals hij paste juist niet op dat moment. Bovendien deed Hake het niet zo slecht gezien het materiaal. Wat is hij toch over een paard getild irritant mannetje
    Idd en het ligt nooit aan hem. Heeft een beetje van Gaal trekjes. Ze denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden.
  • 17 Jan 2021 om 09:44
    Hoe komt hij erbij de achterban van Twente hem wilde. Er waren er zat die er anders over dachten. Zoals ik. Een bot iemand zoals hij paste juist niet op dat moment. Bovendien deed Hake het niet zo slecht gezien het materiaal. Wat is hij toch over een paard getild irritant mannetje
  • 17 Jan 2021 om 09:25
    Verbeek mag dan een 'bouwer' zijn zoals hij zegt, maar de ellende is dat hij op elk vlak een vinger in de pap wil hebben. Ik weet niet of die 'blauwvingers' daarop zitten te wachten. Veelal zorgt dit namelijk voor veel onrust binnen een club. Ik ben van mening dat zij beter Rutten kunnen proberen te strikken....
  • 17 Jan 2021 om 08:42
    Ze willen bij pec af van stegeman door zijn houding en dat is prima en wat doe je als volgt dan zou je een verbeek willen hebben? Haha. Mister botte en stront eigenwijze hark. Afgezien Australië over ontslagen en die zou pec willen? Succes boys. Ik hoop het niet voor jullie.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›