FC Twente de transfermarkt op: ''Je bent nog maar op de helft''

21
FC Twente de transfermarkt op: ''Je bent nog maar op de helft''

Leon ten Voorde stelt dat FC Twente de transfermarkt op moet. Door de blessure van Vaclav Cerny blijven er wel heel weinig smaken over in de voorhoede.

''In de tweede helft tegen Ajax liepen Max Bruns, Casper Staring, Daan Rots, Thijs van Leeuwen en Nathan Markelo warm. Ik vind het natuurlijk geweldig, want je weet dat ik een voorvechter ben van de opleiding. Het is nu in de breedte wel mager, je bent nog maar op de helft van het seizoen'', vertelt hij bij De Ballen Verstand.

''Ze wilden eigenlijk niks meer gaan doen op de transfermarkt, mits er geen zware blessures kwamen. Nu is het wel heel dunnetjes voorin'', aldus de journalist. Jan Streuer liet al weten dat de club op zoek gaat naar een extra aanvaller. ''We gaan niet halen om het halen. De speler die komt, moet bijvoorbeeld nu al beter zijn dan Thijs van Leeuwen. Anders heeft het geen zin.''

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2021 om 10:58
    • Quote van 17 Jan 2021 om 10:22
      Ik begin me af te vragen hoe goed Danillo met druk om kan gaan. In de wedstrijden tegen de toppers laat hij voetballend toch niet heel veel zien. Neemt niet weg dat we er een super spits aan hebben.
    dus laat hem nog bij ons liefst bij ons tot zich de topclub zich meld met mooi doorverkooppercentage voor ons... win/win...
  • 17 Jan 2021 om 10:22
    • Quote van 16 Jan 2021 om 18:46
      Hoezo geen zin, we staan 6 punten los. Als bijvoorbeeld Feyenoord de beker wint krijg je nog een plaats erbij. Hoog eindigen brengt ook meer tv geld mee. Ook interesse van nieuwe spelers is sneller gewekt als je Europees speelt. Gewoon voor hoogst haalbare gaan. Jongens als Rots en Van Leeuwen zijn prima voor de breedte. Voor de concurrentie onder elkaar zouden 2 beoogde basisspelers erbij niet gek zijn. Danilo weet dat hij altijd speelt op dit moment, wanneer er een goede spits achter hem staat geeft dat wat meer druk om het altijd goed te doen ..
    Ik begin me af te vragen hoe goed Danillo met druk om kan gaan. In de wedstrijden tegen de toppers laat hij voetballend toch niet heel veel zien. Neemt niet weg dat we er een super spits aan hebben.
  • 17 Jan 2021 om 10:17
    • Quote van 16 Jan 2021 om 20:51
      Daarom moet je ze dus laten spelen . Om zich te ontwikkelen en daar later de vruchten van te plukken . Zie bijv. Drommel ...duurde ook even maar zie nu . Roemeratoe die steeds constanter wordt etc .Oorzaak: ze hebben de kans gekregen zich te ontwikkelen . Wat wil je? Korte termijn of lange termijn? . Je staat nu al safe . Nu heb je de kans te gaan bouwen aan volgend jaar met jeugd . Natuurlijk zullen er hier en daar wat huurspelers blijven en komen . Heb je ook nodig . Maar beperkt dit A.u.b. ! Vergeet te hoge doelstellingen nu en bouw ! En verwacht nu niet dat de jeugd vanzelf al ineens top is als ze erin komen . Gun ze tijd . Gun de club tijd en staar je niet blind op korte termijn succes
    Aan de ene kant ben ik het met je eens. Aan de andere kant moet je het seizoen ook goed afsluiten om aantrekkelijk te zijn voor nog aan te trekken spelers. Als ik Streuer zo hoor gaan ze alleen voor echte kwaliteit. Als die niet haalbaar is met onze middelen dan doen we het met deze selectie. Prima lijkt me!
  • 16 Jan 2021 om 20:51
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:00
      Man wat achterlijk je doet net of alle jeugd wat er loopt super talenten zijn , nou dat zijn ze echt niet op een uitzondering na. Het kan je ook naar de bol stijgen met je zogenaamde talenten , laat ze ze zich eerst maar eens lang bewijzen, en de meesten duurt het nog minimaal 1 jaar dat ze er fysiek kunnen staan. Dus gewoon weer een stuk of ,6 goede spelers huren waar ze nog wat van leren kunnen. Want hoe gaat zo een heel elftal met talenten om met 5 nederlagen op rij???! Paniek in de tent geloof onmeunig veel paniek, met alle ellende van dien . Dan zijn het geen talenten meer maar angsthazen die je kapot hebt gemaakt doordat er veel te veel druk op ligt.
    Daarom moet je ze dus laten spelen . Om zich te ontwikkelen en daar later de vruchten van te plukken . Zie bijv. Drommel ...duurde ook even maar zie nu . Roemeratoe die steeds constanter wordt etc .Oorzaak: ze hebben de kans gekregen zich te ontwikkelen . Wat wil je? Korte termijn of lange termijn? . Je staat nu al safe . Nu heb je de kans te gaan bouwen aan volgend jaar met jeugd . Natuurlijk zullen er hier en daar wat huurspelers blijven en komen . Heb je ook nodig . Maar beperkt dit A.u.b. ! Vergeet te hoge doelstellingen nu en bouw ! En verwacht nu niet dat de jeugd vanzelf al ineens top is als ze erin komen . Gun ze tijd . Gun de club tijd en staar je niet blind op korte termijn succes
  • 16 Jan 2021 om 19:22
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:03
      Hoezo zou je daar voor gaan? Wat een onzin zeg ! Je staat er zo goed voor dat je gewoon moet gaan voor playoffs Europees en als je die ambitie hebt moet er gewoon wat bij ! Tenslotte wil je als club vooruit en daar kan geld van evt europa league goed bij helpen ! Ook voor het aantrekken van spelers !
    Europa league gaan we niet halen. Als we europa ingaan zal dat de conference league zijn
  • 16 Jan 2021 om 19:18
    Ik zie Dumic ook nog wel vertrekken. Die was hier toch gekomen om meer te spelen?
  • 16 Jan 2021 om 18:46
    • Quote van 16 Jan 2021 om 15:41
      Mee eens de jeugd heeft de toekomst dit jaar geen Europees voetbal dat heeft geen zin beter is gaan bouwen aan seizoen 2021 2022 als de winst is dat er dan een ploeg staat van 8 a 9 spelers uit de eigen jeugd die de nodige vlieguren heeft gemaakt en dan dat jaar dan voor Europees voetbal gaan
    Hoezo geen zin, we staan 6 punten los. Als bijvoorbeeld Feyenoord de beker wint krijg je nog een plaats erbij. Hoog eindigen brengt ook meer tv geld mee. Ook interesse van nieuwe spelers is sneller gewekt als je Europees speelt. Gewoon voor hoogst haalbare gaan. Jongens als Rots en Van Leeuwen zijn prima voor de breedte. Voor de concurrentie onder elkaar zouden 2 beoogde basisspelers erbij niet gek zijn. Danilo weet dat hij altijd speelt op dit moment, wanneer er een goede spits achter hem staat geeft dat wat meer druk om het altijd goed te doen ..
  • 16 Jan 2021 om 17:45
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:57
      Eigenlijk helemaal niet zo slecht als je als club een paar huurlingen er bij hebt. Dat Emmen ADO heeft gekocht en gedaan dat sommige er jaloers opwaren en die vliegen er keihard uut en hebben straks een probleem me al die gasten op de loonlijst
    Idd
  • 16 Jan 2021 om 17:37
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:57
      Eigenlijk helemaal niet zo slecht als je als club een paar huurlingen er bij hebt. Dat Emmen ADO heeft gekocht en gedaan dat sommige er jaloers opwaren en die vliegen er keihard uut en hebben straks een probleem me al die gasten op de loonlijst
    Klopt helemaal.
  • 16 Jan 2021 om 16:57
    Eigenlijk helemaal niet zo slecht als je als club een paar huurlingen er bij hebt. Dat Emmen ADO heeft gekocht en gedaan dat sommige er jaloers opwaren en die vliegen er keihard uut en hebben straks een probleem me al die gasten op de loonlijst
  • 16 Jan 2021 om 16:48
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:15
      Hoe hoger we eindigen, hoe meer inkomsten aan uitzendrechten.
    Mijn gedachten
  • 16 Jan 2021 om 16:35
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:11
      Kost teveel geld op dit moment.
    Opent ook weer andere deuren. Altijd van het grooste uitgaan
  • 16 Jan 2021 om 16:21
    Je staat 6 punten los, als de bekerwinnaar in de top 8 zit nog meer, dan ga je dat toch niet weggooien. Een beetje ambitie mag wel hoor. Je zit op de helft van het seizoen en staat er zo goed voor. Hoe hoger je eindigt, hoe meer inkomsten. Hoe interessanter de club wordt voor transfervrije spelers.
  • 16 Jan 2021 om 16:15
    Hoe hoger we eindigen, hoe meer inkomsten aan uitzendrechten.
  • 16 Jan 2021 om 16:11
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:03
      Hoezo zou je daar voor gaan? Wat een onzin zeg ! Je staat er zo goed voor dat je gewoon moet gaan voor playoffs Europees en als je die ambitie hebt moet er gewoon wat bij ! Tenslotte wil je als club vooruit en daar kan geld van evt europa league goed bij helpen ! Ook voor het aantrekken van spelers !
    Kost teveel geld op dit moment.
  • 16 Jan 2021 om 16:03
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:36
      We hebben nog 10 punten nodig om helemaal niet in de problemen te komen. Dat moet met deze selectie toch ook wel lukken
    Hoezo zou je daar voor gaan? Wat een onzin zeg ! Je staat er zo goed voor dat je gewoon moet gaan voor playoffs Europees en als je die ambitie hebt moet er gewoon wat bij ! Tenslotte wil je als club vooruit en daar kan geld van evt europa league goed bij helpen ! Ook voor het aantrekken van spelers !
  • 16 Jan 2021 om 16:00
    • Quote van 16 Jan 2021 om 15:41
      Mee eens de jeugd heeft de toekomst dit jaar geen Europees voetbal dat heeft geen zin beter is gaan bouwen aan seizoen 2021 2022 als de winst is dat er dan een ploeg staat van 8 a 9 spelers uit de eigen jeugd die de nodige vlieguren heeft gemaakt en dan dat jaar dan voor Europees voetbal gaan
    Man wat achterlijk je doet net of alle jeugd wat er loopt super talenten zijn , nou dat zijn ze echt niet op een uitzondering na. Het kan je ook naar de bol stijgen met je zogenaamde talenten , laat ze ze zich eerst maar eens lang bewijzen, en de meesten duurt het nog minimaal 1 jaar dat ze er fysiek kunnen staan. Dus gewoon weer een stuk of ,6 goede spelers huren waar ze nog wat van leren kunnen. Want hoe gaat zo een heel elftal met talenten om met 5 nederlagen op rij???! Paniek in de tent geloof onmeunig veel paniek, met alle ellende van dien . Dan zijn het geen talenten meer maar angsthazen die je kapot hebt gemaakt doordat er veel te veel druk op ligt.
  • 16 Jan 2021 om 15:53
    • Quote van 16 Jan 2021 om 15:22
      Ja gewoon de selectie niet uitbreiden maar vlieguren maken met de aanstormende jeugd.Je bent in principe wel veilig en die jongens moeten het volgend seizoen toch gaan doen.Of vind JS het leuker met huurlingen te werken uit eigen stal?
    Wat een dom getteter weer, die jonge gasten maken vlieguren genoeg, maar je ziet toch zelf ook dat ze er allemaal nog niet zijn?? Je kunt geen 34 wedstrijden bouwen op de jeugd man. En wat een dom gezwets dat JS het leuk vindt om huursprlers te halen, gelukkig heeft de man er meer kijk op als jou. En ja komend seizoen zullen er wel weer ,6 huursprlers komen en terecht, want onze gastjes zijnbtalentjes maar een veld vol talentjes ga je op den duur het schip mee in. En niet sl onze talentjes zijn top hoor, verbeeld je dat nou niet, dus er moet sowieso weer extra klasse , ja beter dan onze eigen talent gehuurd worden enbdsnbdenknikbtich weer een stuk of 6. En volkomen terecht!!!
  • 16 Jan 2021 om 15:41
    Mee eens de jeugd heeft de toekomst dit jaar geen Europees voetbal dat heeft geen zin beter is gaan bouwen aan seizoen 2021 2022 als de winst is dat er dan een ploeg staat van 8 a 9 spelers uit de eigen jeugd die de nodige vlieguren heeft gemaakt en dan dat jaar dan voor Europees voetbal gaan
  • 16 Jan 2021 om 15:22
    Ja gewoon de selectie niet uitbreiden maar vlieguren maken met de aanstormende jeugd.Je bent in principe wel veilig en die jongens moeten het volgend seizoen toch gaan doen.Of vind JS het leuker met huurlingen te werken uit eigen stal?
  • 16 Jan 2021 om 14:36
    We hebben nog 10 punten nodig om helemaal niet in de problemen te komen. Dat moet met deze selectie toch ook wel lukken
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›