Jans onder de indruk: ''Ik zou hem vandaag echt een negen geven''

16
Jans onder de indruk: ''Ik zou hem vandaag echt een negen geven''

Luciano Narsingh speelde zondag met FC Twente tegen zijn eigenlijke werkgever Feyenoord. De verdediging van de Rotterdammers had het lastig met de pijlsnelle vleugelaanvaller, die verzuimde de wedstrijd te beslissen.

"Een negen! Ja, hoor eens, ik ben zijn trainer en geen journalist. Ik zou hem vandaag echt een negen geven", begint FC Twente-trainer Ron Jans bij De Telegraaf. "Ik vond het best knap hoe hij heeft gepresteerd. Er stond veel druk op hem in deze wedstrijd. Kijk, hij komt van Feyenoord waar hij niet echt succesvol is geweest."

Wel ziet Jans nog verbeterpunten bij Narsingh. "Maar die druk heeft het allerbeste uit hem gehaald. Hij krijgt een negen voor zijn hele optreden, maar puur op het afronden scoorde hij een onvoldoende."

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Feb 2021 om 16:45
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:40
      Onzin.


      Ratjetoe speelt een bal ongelukkig terug waardoor Dumic in de fout gaat en een pingel veroorzaakt. Narsingh had natuurlijk 1 van zijn 2 kansen moeten scoren, maar het puntverlies komt op het conto van Ratjetoe....
    Ik blijf erbij. Als hij die 2 erin prikt win je deze wedstrijd met 4-2. Roemeratoe speelde ook laks maar deze kansen moeten er echt in.
  • 22 Feb 2021 om 15:07
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:45
      Dat kan maar ik beoordeel Narsingh nu op de wedstrijd van gisteren. Hij mist twee niet te missen kansen en dat kost fct 2 punten.
    Nee Roemoerato kost ons 2 punten met zijn domme pass kom kijk eens objectief, als hij die bal niet zo idioot naar de niet snelle Dumic speelt dan hoeft deze zijnbtekort komingen niet zo te laten zien. Dus Roemoerato gewoon niet zo nonchalant want soms zie ik je met een nonchanlance spelen dat je denkt dat je Ronaldo bent of zo. Je bent een redelijke voetballer maar moet wel voor 100% gefocust zijn ander kom je niet bij dat redelijk goede in de buurt. Dus vol geconcentreerd er in aub.
  • 22 Feb 2021 om 13:40
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:45
      Dat kan maar ik beoordeel Narsingh nu op de wedstrijd van gisteren. Hij mist twee niet te missen kansen en dat kost fct 2 punten.
    Onzin.


    Ratjetoe speelt een bal ongelukkig terug waardoor Dumic in de fout gaat en een pingel veroorzaakt. Narsingh had natuurlijk 1 van zijn 2 kansen moeten scoren, maar het puntverlies komt op het conto van Ratjetoe....
  • 22 Feb 2021 om 12:45
    • Quote van 22 Feb 2021 om 08:02
      Is dat niet met veel buitenspelers een beetje het probleem ?
    Dat kan maar ik beoordeel Narsingh nu op de wedstrijd van gisteren. Hij mist twee niet te missen kansen en dat kost fct 2 punten.
  • 22 Feb 2021 om 11:12
    • Quote van 22 Feb 2021 om 10:53
      Tja ik vond danilo opzich wel weer redelijk, heeft gescoort. Zorgde voor de druk op marsman waardoor narsingh vrij op goal afkon, liet alleen die kans onbenut anders had hii ook een assist. Verder lukte het soms niet helemaal maargoed
    thanks
  • 22 Feb 2021 om 10:53
    • Quote van 22 Feb 2021 om 09:57
      Waar was Danilo eigenlijk? moest die niet op die plek staan? zag bij hem weer alle ballen van z'n voet stuiteren.
    Tja ik vond danilo opzich wel weer redelijk, heeft gescoort. Zorgde voor de druk op marsman waardoor narsingh vrij op goal afkon, liet alleen die kans onbenut anders had hii ook een assist. Verder lukte het soms niet helemaal maargoed
  • 22 Feb 2021 om 10:45
    Als FC Twente in de positie is om voor volgend seizoen te kiezen tussen Cerny en Narsingh, dan heeft Cerny toch mijn voorkeur. Tot die tijd zullen we het met Narsingh moeten doen.
  • 22 Feb 2021 om 10:16
    • Quote van 22 Feb 2021 om 09:57
      Waar was Danilo eigenlijk? moest die niet op die plek staan? zag bij hem weer alle ballen van z'n voet stuiteren.
    Danilo is de enige die nog oog heeft voor zn medespelers voorin.
  • 22 Feb 2021 om 09:57
    • Quote van 21 Feb 2021 om 22:58
      Heeft ond vandaag 1 punt opgeleverd, en 2 vernachelt. Oke
    Waar was Danilo eigenlijk? moest die niet op die plek staan? zag bij hem weer alle ballen van z'n voet stuiteren.
  • 22 Feb 2021 om 09:41
    • Quote van 22 Feb 2021 om 03:49
      Doet precies wat ik verwachte legio kansen om zeep helpen en NOOIT scoren. Áls hadden ze alle spelers bij Feyenoord van het veld verwijderd en marsman aan de paal vastgebonden had hij nog kans gezien te missen! Verder als team vond ik ze erg goed hadden meer verdiend dan 1 punt!
    Haha dan heb je zeker die kans bij PSV niet gezien gisteren daar was het doel echt leeg en ook daar werd gemist dus laat het en koester dat 1 punt.
  • 22 Feb 2021 om 08:02
    • Quote van 22 Feb 2021 om 07:54
      Knap hoe hij die 2 kansen weet te verprutsen....1ste helft wel goed gespeeld maar dat is Narsingh in een notendop. Soms geweldig, soms bagger.
    Is dat niet met veel buitenspelers een beetje het probleem ?
  • 22 Feb 2021 om 07:54
    Knap hoe hij die 2 kansen weet te verprutsen....1ste helft wel goed gespeeld maar dat is Narsingh in een notendop. Soms geweldig, soms bagger.
  • 22 Feb 2021 om 07:22
    • Quote van 22 Feb 2021 om 03:49
      Doet precies wat ik verwachte legio kansen om zeep helpen en NOOIT scoren. Áls hadden ze alle spelers bij Feyenoord van het veld verwijderd en marsman aan de paal vastgebonden had hij nog kans gezien te missen! Verder als team vond ik ze erg goed hadden meer verdiend dan 1 punt!
    Smaakt het azijn een beetje? Zonder hem had je die 2 goals ook niet gehad want menig heeft werkelijk 2 goede acties gehad en dat was het. Dan moet danilo het alleen doen wat natuurlijk nooit goed is voor zn rendement. Je kunt wel zeggen van leeuwen op rechts. Maar ik zie hem liever op 10 of links en zelfs in de spits zodat hij naar binnenkomt en kan schieten of de steekballen voor de voorste 3 voorziet. Dus wie had het dan moeten doen? Jans zegt het precies goed. Hij was de held en schlemiel in deze wedstrijd.
  • 22 Feb 2021 om 03:49
    Doet precies wat ik verwachte legio kansen om zeep helpen en NOOIT scoren. Áls hadden ze alle spelers bij Feyenoord van het veld verwijderd en marsman aan de paal vastgebonden had hij nog kans gezien te missen! Verder als team vond ik ze erg goed hadden meer verdiend dan 1 punt!
  • 21 Feb 2021 om 22:58
    Heeft ond vandaag 1 punt opgeleverd, en 2 vernachelt. Oke
  • 21 Feb 2021 om 21:30
    Doet het tot nu toe boven mijn verwachtingen. Daarnaast met Jans eens, 9 maar een onvoldoende voor het afronden. Op naar Calimero uit.
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›