Perez kritisch: ''Waar leg je de lat dan? Waar ben je trots op?''

22
Perez kritisch: ''Waar leg je de lat dan? Waar ben je trots op?''

Kenneth Perez vindt Luciano Narsingh niet zelfkritisch genoeg. De aanvaller was belangrijk voor FC Twente, maar miste ook twee hele grote kansen.

''Daar heb ik me om vermaakt. Na zijn assist bij de 2-0 loopt hij weg op een manier van: je weet toch, ik ben toch de man. Hij wil zich bewijzen'', stelt Perez in Dit was het Weekend, die daarna de gemiste kansen erbij pakt. ''Nou, dit is dan dan ook de Narsingh die we kennen, en de reden dat hij waarschijnlijk niet de absolute top haalt. Snelheid heeft hij wel. Ik zou er als teamgenoot of trainer gek van worden.''

Narsingh gaf na de wedstrijd toe dat hij het gevoel heeft dat Twente door hem twee punten verloor. Wel bleek hij tevreden over zijn optreden in de eerste helft. Perez is kritisch op dat antwoord. ''De vraag is: waar leg je de lat? Narsingh vindt eigenlijk dat hij heeft laten zien dat hij echt een goede speler is. In de topsport gaat het om winnen en verliezen en goals maken.''

Na de wedstrijd heerste er sowieso een positief gevoel bij de Tukkers, terwijl ze een 2-0 voorsprong weggaven. ''Joël Drommel zei na afloop dat hij trots was op het team. Waar leg je de lat dan? Waar ben je trots op? Je speelt tegen zo’n zwak Feyenoord, je staat 2-0 voor en je pakt één punt'', besluit de Deense analyst kritisch.

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Feb 2021 om 17:01
    • Quote van 22 Feb 2021 om 14:55
      Denk toch na, de uitspraken van drommel en jans zijn puur voor de bühne. Er word intern heus wel het een en ander duidelijk gemaakt hoor
    Laten ze gewoon man en paard bij naam noemen. Komt geloofwaardiger over. We hebben toch allemaal kunnen zien hoe Twente deze wedstrijd had moeten winnen.
  • 22 Feb 2021 om 15:46
    • Quote van 22 Feb 2021 om 14:55
      Denk toch na, de uitspraken van drommel en jans zijn puur voor de bühne. Er word intern heus wel het een en ander duidelijk gemaakt hoor
    Als dit een uitspraak is voor de buhne heb liever dat ze de volgende keer de mond dicht houden.
  • 22 Feb 2021 om 14:55
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:00
      Ik vind ten dele dat Perez gelijk heeft en de opmerking van Drommel en Jans dat ze blij zijn met een gelijk spel.En als je naar een kwartier al met 2-0 voorkomt moet je er gewoon de druk erop houden en niet terug lopen en Feijenoord weer enig sinds in hun spel laten komen .Want als er een kans was om Feijenoord op een flinke nederlaag te trakteren dan was dat gisteren wel. Ik neem aan dat je iedere wedstrijd het veld gaat om te winnen of dat tegen Ajax of PSV of Feijenoord zijn want die kunnen ook wel eens eens mindere dag hebben en we hoeven ook geen Europees voetbal te halen want je moet nog afwachten wie er volgend seizoen hier nog spelen.
    Denk toch na, de uitspraken van drommel en jans zijn puur voor de bühne. Er word intern heus wel het een en ander duidelijk gemaakt hoor
  • 22 Feb 2021 om 14:55
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:03
      Ik ben het volledig eens met Perez. Deze wedstrijd mag je niet tevreden zijn met een puntje. 010 was brandhout en klaar voor de genade klap. Vind sowieso Perez één van de betere analisten.
    Nou ik totaal niet vind hem en Bruggink de minsten , hoe heet die Kwakman van Volendam veel eerlijker en beter in het uitleggen . Maar Perez en Bruggink allebei verwaande kwasten.
  • 22 Feb 2021 om 14:53
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:15
      Je hebt wel gelijk maar je moet ook kijken dat we steeds minder wedstrijden hoeven te voetballen dus als hij nog wat wil waar maken en ons wil helpen wordt het tijd om dit te doen.
    Narsing is pas in de winter gekomen, heeft bij de Rotterdammers niet of nauwlijks gespeeld, wat verwacht je dan? Dat hij zomaar effe aansluit? Ik kan je vertellen dat zoiets vies tegenvalt
  • 22 Feb 2021 om 13:49
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:00
      Ik vind ten dele dat Perez gelijk heeft en de opmerking van Drommel en Jans dat ze blij zijn met een gelijk spel.En als je naar een kwartier al met 2-0 voorkomt moet je er gewoon de druk erop houden en niet terug lopen en Feijenoord weer enig sinds in hun spel laten komen .Want als er een kans was om Feijenoord op een flinke nederlaag te trakteren dan was dat gisteren wel. Ik neem aan dat je iedere wedstrijd het veld gaat om te winnen of dat tegen Ajax of PSV of Feijenoord zijn want die kunnen ook wel eens eens mindere dag hebben en we hoeven ook geen Europees voetbal te halen want je moet nog afwachten wie er volgend seizoen hier nog spelen.
    Ikzeg. Benno. Ik ben het helemaal met u eens. Er op of geen eten mentaliteit 93 minuten lang hoppa en het wordt een 3punten wedstrijd. Maar ik gaf het al vaker in topic aan. De eerste 20 minuten is het geweldig. En dan zakken wij fctwente in. Weg druk zetten. En de 2e helft is er helaas bijna geen druk meer te vinden dit is eigenlijk onverklaarbaar lijkt het. Maar deze week naar Heracles, daar wordt het vechters mentaliteit wel 93 minuten gevraagd in welke vorm dan ook. Hoppa er op of geen eten mentaliteit.
  • 22 Feb 2021 om 13:43
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:24
      Narsingh heeft het zeker laten liggen in de tweede helft, maar het gaat te ver om het puntverlies in zijn schoenen te schuiven. De gelijkmaker van Feyenoord was niet gevallen als Roemeratoe niet zo'n waardeloze terugspeelbal op Dumic had gegeven, en als Dumic niet zo'n domme onnodige tackle had gemaakt. Roemeratoe en Dumic hebben netzogoed schuld als Narsingh.
    Ikzeg. Janneman 2. U begrijpt het gelukkig wel. Helaas is dit weer een leermoment voor de jeugd. De 2e helft was bij ons fctwente de druk er op tegen Feijenoord helaas helemaal weg, ik kan nog steeds niet verklaren hoe dit mogelijk is. Natuurlijk kan je geen 93 minuten continue druk geven maar zeker meer in de 2e helft, dan wat er nu in de 2e helft gebeurde. Maar zo als ik al meermaals aan gaf, weer een leer moment. Nu moet je naar Heracles dan wordt het tijd dat wij fctwente het druk zetten langer vol kunnen houden.
  • 22 Feb 2021 om 13:31
    Dankzij een ongelukkige terugspeelbal Ratjetoe krijgt Feyenoord een pingel en knalt Berghuis de 2-2 tegen de touwen. Het gaat mij dus te ver om de 2 punten verlies op Narsingh af te schuiven. Narsingh speelde goed als je over de hele wedstrijd kijkt.....
  • 22 Feb 2021 om 13:24
    Narsingh heeft het zeker laten liggen in de tweede helft, maar het gaat te ver om het puntverlies in zijn schoenen te schuiven. De gelijkmaker van Feyenoord was niet gevallen als Roemeratoe niet zo'n waardeloze terugspeelbal op Dumic had gegeven, en als Dumic niet zo'n domme onnodige tackle had gemaakt. Roemeratoe en Dumic hebben netzogoed schuld als Narsingh.
  • 22 Feb 2021 om 12:15
    • Quote van 22 Feb 2021 om 10:41
      Laat perez nu effe niet vergeten, dat het al een tijdje is geleden dat hij minuten heeft gemaakt. Ik zie hem elke week meer opbloeien. Komt wa goed!
    Je hebt wel gelijk maar je moet ook kijken dat we steeds minder wedstrijden hoeven te voetballen dus als hij nog wat wil waar maken en ons wil helpen wordt het tijd om dit te doen.
  • 22 Feb 2021 om 12:03
    Ik ben het volledig eens met Perez. Deze wedstrijd mag je niet tevreden zijn met een puntje. 010 was brandhout en klaar voor de genade klap. Vind sowieso Perez één van de betere analisten.
  • 22 Feb 2021 om 12:00
    Ik vind ten dele dat Perez gelijk heeft en de opmerking van Drommel en Jans dat ze blij zijn met een gelijk spel.En als je naar een kwartier al met 2-0 voorkomt moet je er gewoon de druk erop houden en niet terug lopen en Feijenoord weer enig sinds in hun spel laten komen .Want als er een kans was om Feijenoord op een flinke nederlaag te trakteren dan was dat gisteren wel. Ik neem aan dat je iedere wedstrijd het veld gaat om te winnen of dat tegen Ajax of PSV of Feijenoord zijn want die kunnen ook wel eens eens mindere dag hebben en we hoeven ook geen Europees voetbal te halen want je moet nog afwachten wie er volgend seizoen hier nog spelen.
  • 22 Feb 2021 om 11:55
    • Quote van 22 Feb 2021 om 11:02
      Van mij mag narsingh nog wel een seizoen blijven.
    Cerny heeft aangegeven dat hij graag wilt blijven, en dan wil jij dat Narsingh blijft? Die mag wat mij betreft vanavond nog terug naar Rotterdam.
  • 22 Feb 2021 om 11:41
    • Quote van 22 Feb 2021 om 11:02
      Op voorhand had ik getekend voor een punt. Maar als je de wedstrijd verloop zag, dan was 3 punten terecht geweest. Maar dit zegt eigenlijk ook het seizoen hoe ze spelen. Maken ze de kansen gewoon af, dan hadden we zeker 2 of 3 plekken hoger gestaan. Het seizoen is zowiezo al geslaagd. Want meeste mensen waren bang dat twente in degradatie nood zou komen dit seizoen.
    Hou eens op voor iedereen te denken en te praten. De meesten waren bang. Man bang voor wat?

    Jullie lullen gewoon achter de feiten aan zonder ook maar je eigen hersencellen te gebruiken. Altijd maar naar de omstandigheden praten en lullen en kijken.
    Een jans die in minuut 87even leuk gaat wisselen. Man als je na minuut 14 niet meer weet te scoren dan had je al veel eerder moeten wisselen. Je hebt niets meer te verliezen dit seizoen alleen nog maar te winnen.

    Spelers veel eerder wisselen en niet met ze ouwehoeren en een paar minuten laten spelen. Slaat totaal nergens op dat pappen en nathouden gedoe.
    Ga ervoor en als je dan verliest heb je tenminste geprobeerd om de 3 punten te pakken. Gewoon heel slecht van Jans om zo angstig te spelen en te wisselen.
  • 22 Feb 2021 om 11:27
    • Quote van 22 Feb 2021 om 11:02
      Van mij mag narsingh nog wel een seizoen blijven.
    Wie betaalt het salaris dan van Narsing? Die voetbalt niet voor een appel en een ei. Daarnaast 0 restwaarde, als hij evt een contract tekent. En wat doen we dan met een talent als Van Leeuwen? Gewoon laten verpieteren op de bank? Die kan Twente later nog geld op gaan brengen. Korte termijn visie of blik op de toekomst. Ik wist het wel.
  • 22 Feb 2021 om 11:18
    • Quote van 22 Feb 2021 om 11:02
      Van mij mag narsingh nog wel een seizoen blijven.
    Van mij ook.
  • 22 Feb 2021 om 11:02
    • Quote van 22 Feb 2021 om 11:00
      Stuur die maloot toch terug naar Denemarken , zijn voetbalcarrière was ok maar als analist is hij een grote flop, net als Bruggink ook zo een zelfingenomen kwast. Misselijk volk, en Narsingh gaat alleen maar beter worden, hij is er net en ik bind hem geen verkeerde speler. Van mij mag hij blijven hoor. Drammers
    Van mij mag narsingh nog wel een seizoen blijven.
  • 22 Feb 2021 om 11:02
    • Quote van 22 Feb 2021 om 10:45
      1e helft was Narsingh top. 2e helft flop. En natuurlijk mag je niet tevreden zijn met het punt, ook al is het tegen Feyenoord!
    Op voorhand had ik getekend voor een punt. Maar als je de wedstrijd verloop zag, dan was 3 punten terecht geweest. Maar dit zegt eigenlijk ook het seizoen hoe ze spelen. Maken ze de kansen gewoon af, dan hadden we zeker 2 of 3 plekken hoger gestaan. Het seizoen is zowiezo al geslaagd. Want meeste mensen waren bang dat twente in degradatie nood zou komen dit seizoen.
  • 22 Feb 2021 om 11:00
    Stuur die maloot toch terug naar Denemarken , zijn voetbalcarrière was ok maar als analist is hij een grote flop, net als Bruggink ook zo een zelfingenomen kwast. Misselijk volk, en Narsingh gaat alleen maar beter worden, hij is er net en ik bind hem geen verkeerde speler. Van mij mag hij blijven hoor. Drammers
  • 22 Feb 2021 om 10:45
    1e helft was Narsingh top. 2e helft flop. En natuurlijk mag je niet tevreden zijn met het punt, ook al is het tegen Feyenoord!
  • 22 Feb 2021 om 10:41
    Laat perez nu effe niet vergeten, dat het al een tijdje is geleden dat hij minuten heeft gemaakt. Ik zie hem elke week meer opbloeien. Komt wa goed!
  • 22 Feb 2021 om 10:10
    Ikzeg. U heeft gelijk. Helaas liep het anders, ook ik was zeer verbaasd dat je dit weggeeft, maar ik weet het zeker dat er iemand in het veld de mond open moet doen en die is er nog helaas niet helemaal, de eerste 20 min was van super kwaliteit en op de een of andere manier kunnen wij het niet vol houden, buiten de kansen van narsching dan was het zeker goed gekomen. Maar buiten die kansen om. Moet je met 2-0 voor druk blijven zetten en nooit Feijenoord in hun spel laten komen. Verder hoop ik dat hier weer van geleerd wordt. Op naar Heracles want dat wordt een spektakel.
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›