Unnerstall: ''Toen was voor mij duidelijk dat ik hierheen wilde''

17
Unnerstall: ''Toen was voor mij duidelijk dat ik hierheen wilde''

Lars Unnerstall staat komend seizoen onder contract bij FC Twente. De doelman is blij dat hij nu al zekerheid heeft waar hij in de zomer aan de slag gaat.

De Duitser is geboren in Ibbenbüren. Dat is op steenworpafstand van Enschede. ''Het is mooi dat ik nu ook een stukje dichter bij de familie zit. Dat hielp in de keuze voor Twente. Mijn vrouw en ik verwachten in juni ons eerste kind en daarom is het heel fijn dat we nu al weten waar we komend seizoen zijn. Dan kunnen we iets beter plannen, dan als je nog niet weet waar we dan zouden zijn.''

Het was geen moeilijke keuze, vertelt Unnerstall voor de camera van RTV Oost. ''Het was heel makkelijk om de keuze te maken. We hebben twee of drie keer gesproken en toen was voor mij duidelijk dat ik hierheen wilde'', aldus de doelman. ''Vroeger was het al zo dat FC Twente een van de grootste clubs was in Nederland. Ik heb in de Europa League een keer met Schalke hier gespeeld, toen hebben we 1-0 verloren.''

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Mar 2021 om 11:08
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:57
      Ik zat meer te denken aan The Holy Grail van Monty Python. Het mytische gevecht tussen King Arthur en de Black Knight. ‘ it’s just a scratch’
    Hahaha ook een prima keus xD
  • 3 Mar 2021 om 10:57
    • Quote van 3 Mar 2021 om 08:57
      Lars " gandalf the grey" unerstall? YOU SHALL NOT PASS!!!
    Ik zat meer te denken aan The Holy Grail van Monty Python. Het mytische gevecht tussen King Arthur en de Black Knight. ‘ it’s just a scratch’
  • 3 Mar 2021 om 09:43
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:01
      Onjuist, is voor 2 seizoenen gehuurd
    Toch wel handig van Leipzig 2jaar centjes vangen voor wel een heel matige keeper ,het blijkt maar weer dat je een trainer niet teveel macht kan geven (Schmidt) heeft PSV veel punten gekost en één grote wanorde
  • 3 Mar 2021 om 09:15
    Zouden we nu ook van Schalke winnen?
  • 3 Mar 2021 om 09:01
    • Quote van 3 Mar 2021 om 06:48
      Mvogo gaat na die seizoen weg.
    Onjuist, is voor 2 seizoenen gehuurd
  • 3 Mar 2021 om 08:57
    • Quote van 3 Mar 2021 om 08:52
      Goede kop zit er op deze kerel! Boomlang en een Jerommeke. “ Non shall pass” is zijn motto! Welkom Nederpruus!
    Lars " gandalf the grey" unerstall? YOU SHALL NOT PASS!!!
  • 3 Mar 2021 om 08:52
    Goede kop zit er op deze kerel! Boomlang en een Jerommeke. “ Non shall pass” is zijn motto! Welkom Nederpruus!
  • 3 Mar 2021 om 08:50
    • Quote van 3 Mar 2021 om 08:10
      Ihataren is voor twente totaal niet haalbaar. Ik snap niet waarom zijn naam hier genoemd wordt. Ajax die gaat hem gewoon voor 15 miljoen wegkopen bij psv deze zomer.
    Dat was gewoon een grapje vanuit mij.
  • 3 Mar 2021 om 08:45
    • Quote van 3 Mar 2021 om 08:10
      Ihataren is voor twente totaal niet haalbaar. Ik snap niet waarom zijn naam hier genoemd wordt. Ajax die gaat hem gewoon voor 15 miljoen wegkopen bij psv deze zomer.
    ik denk dat je gelijk hebt.. maar Streuer is creatief ..prachtig .wie weet hoe hij ons nog gaat verrassen..
  • 3 Mar 2021 om 08:10
    • Quote van 3 Mar 2021 om 06:58
      met een doorverkooppercentage voor Itharan..waarom niet... onder Schmidt word dat niks meer..maar bij Ron Jans denk ik wel
    Ihataren is voor twente totaal niet haalbaar. Ik snap niet waarom zijn naam hier genoemd wordt. Ajax die gaat hem gewoon voor 15 miljoen wegkopen bij psv deze zomer.
  • 3 Mar 2021 om 07:19
    • Quote van 3 Mar 2021 om 06:58
      met een doorverkooppercentage voor Itharan..waarom niet... onder Schmidt word dat niks meer..maar bij Ron Jans denk ik wel
    Als hij dat voor elkaar krijgt zou je dat rustig kunnen classificeren onder een stunt.
  • 3 Mar 2021 om 06:58
    • Quote van 3 Mar 2021 om 06:45
      Off topic: VI meld dat PSV bij twente heeft aangeklopt voor drommel. Maar of drommel 2e keus achter mvogo wil worden ? Nope. Ben benieuwd of dat rond komt. 4 mil plus ihataren ? Haha top deal want anders loopt sie transfervrij de deur uit. Gaan ze nooit doen natuurlijk. Maar wel een leuke gedachte.
    met een doorverkooppercentage voor Itharan..waarom niet... onder Schmidt word dat niks meer..maar bij Ron Jans denk ik wel
  • 3 Mar 2021 om 06:50
    • Quote van 3 Mar 2021 om 06:48
      Mvogo gaat na die seizoen weg.
    Die is gehuurd voor 2 seizoenen of heb ik dat mis?
  • 3 Mar 2021 om 06:48
    • Quote van 3 Mar 2021 om 06:45
      Off topic: VI meld dat PSV bij twente heeft aangeklopt voor drommel. Maar of drommel 2e keus achter mvogo wil worden ? Nope. Ben benieuwd of dat rond komt. 4 mil plus ihataren ? Haha top deal want anders loopt sie transfervrij de deur uit. Gaan ze nooit doen natuurlijk. Maar wel een leuke gedachte.
    Mvogo gaat na die seizoen weg.
  • 3 Mar 2021 om 06:45
    Off topic: VI meld dat PSV bij twente heeft aangeklopt voor drommel. Maar of drommel 2e keus achter mvogo wil worden ? Nope. Ben benieuwd of dat rond komt. 4 mil plus ihataren ? Haha top deal want anders loopt sie transfervrij de deur uit. Gaan ze nooit doen natuurlijk. Maar wel een leuke gedachte.
  • 3 Mar 2021 om 06:17
    Welkom Lars! Hopelijk word jij (en daarmee de club) een hype in Nordrhein Westfalen!
  • 2 Mar 2021 om 23:11
    Sympathieke keeper met een juiste uitstraling!
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›