Drommel naar EK? ''Hij is Bizot voorbij en Bijlow bijna voorbij''

62
Drommel naar EK? ''Hij is Bizot voorbij en Bijlow bijna voorbij''

Joël Drommel is dit seizoen uitstekend bezig onder de lat bij FC Twente. De doelman maakt zelfs kans op een plek bij de selectie van het Nederlands elftal.

René Wagelaar ziet serieus kansen met het oog op het komende EK voor de goalie van FC Twente. Dat vertelt hij bij VoetbalTijd. ''Ik zou hem meenemen. Hij is Padt voorbij, hij is Bizot voorbij en hij is Bijlow bijna voorbij. Ik heb Bijlow gezien, die wil volgens mij weer naar de bank. Drommel heeft bijna geen fouten.''

Nico-Jan Hoogma werkt bij de KNVB intensief samen met bondscoach Frank de Boer. Hij stelt dat Drommel het goed doet, maar wil er verder niet teveel over zeggen. ''Ik moet zeggen, Joël heeft een prima seizoen. Ik ga nu niet op de stoel van de bondscoach zitten. We nemen iedere week de keepers en spelers door. Het is een hele lijst die we heel goed volgen.''

62 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Mar 2021 om 21:40
    • Quote van 4 Mar 2021 om 19:21
      Thanks Svente! Strak staaltje informatie weer;)
    Geen probleem kerel. ;) het kan nog iets aanpassen, want vooral Drommel zelf is akkoord met PSV. Clubs zijn er bijna uit maar nog niet helemaal. Edit: de prijzen zijn nog lang niet zeker btw.
  • 4 Mar 2021 om 20:47
    Zal een lange onderhandeling worden tenzij er meer clubs in beeld komen.
  • 4 Mar 2021 om 20:29
    • Quote van 4 Mar 2021 om 20:04
      Ikzeg. Fct 89. Geweldig nieuws als drommel vertrekt voor dit bedrag.
    Mee eens ik.
  • 4 Mar 2021 om 20:24
    • Quote van 4 Mar 2021 om 19:23
      Haha heb jij info. Leuk voor je.
    Heeft hij wel vaker gehad.......
  • 4 Mar 2021 om 20:17
    Ik heb het idee dat De Boer hem wel ziet zitten en dat hij dan als 3e keeper zeker meegaat. Bij de laatste 2 oefenpotjes was het de bedoeling dat hij op de tribune zou zitten. Echter kwam hij bij beide wedstrijden al op de bank terecht.
  • 4 Mar 2021 om 20:04
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:42
      Off topic: iemand op .net zegt dat drommel gaat tekenen voor 5 jaar bij psv en wij krijgen 4.5 mil maar het zou nog niet helemaal rond zijn. Iemand die hier meer weet?
    Ikzeg. Fct 89. Geweldig nieuws als drommel vertrekt voor dit bedrag.
  • 4 Mar 2021 om 19:23
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:55
      Tussen de 5,6,7 is prima. Alles daaronder is te laag. Het schijnt voorlopig een groot onzin bericht te zijn. Vraag, me niet hoe en waarom. Die info heb ik.
    Haha heb jij info. Leuk voor je.
  • 4 Mar 2021 om 19:21
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:45
      Yess, tussen 4.5 en 5 mil, bijna rond.
    Thanks Svente! Strak staaltje informatie weer;)
  • 4 Mar 2021 om 19:20
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:55
      Tussen de 5,6,7 is prima. Alles daaronder is te laag. Het schijnt voorlopig een groot onzin bericht te zijn. Vraag, me niet hoe en waarom. Die info heb ik.
    Stoer.
  • 4 Mar 2021 om 19:07
    • Quote van 4 Mar 2021 om 19:00
      Maar er mocht toch een percentage voor spelers gebruikt worden? Ik weet niet meer hoeveel % maar dacht dat daar afspraken over gemaakt waren. Wie weet dit?
    Ja die afspraak was er idd. Maar ik kan me herinneren dat het een vrij laag percentage aas. Hoeveel exact ? Dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
  • 4 Mar 2021 om 19:06
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:47
      Voor de statuur die Dromnel samen met Twente heeft opgebouwd. Moeten ze hoger in de boom zitten en dat gebeurd ook. Die 4,5 miljoen die de ronde gaat is een openingsbod.
    Das dan mooi dat je meer weet, we zullen zien.
  • 4 Mar 2021 om 19:00
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:21
      Dat zal hoogstwaarschijnlijk voor de schulden gebruikt gaan worden.
    Maar er mocht toch een percentage voor spelers gebruikt worden? Ik weet niet meer hoeveel % maar dacht dat daar afspraken over gemaakt waren. Wie weet dit?
  • 4 Mar 2021 om 18:58
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:29
      Als er maar betaald word dan maakt mij niet uit waarheen. Snap je punt hoor. Maar ooh wat heb ik ook een verschrikkelijke hekel aan die arrogantie onder 020 supporters
    Ik ook echt wel, maar dat puntje geef ik ze voor op lui uit Eindhoven. Heb de pest aan beide en aan nog veel meer hoor;-))
  • 4 Mar 2021 om 18:55
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:46
      Is gewoon een goede deal voor een keeper met 1 jaar contract. Jij had toch niet verwacht dat hij voor 8 miljoen weg zou gaan of wel?
    Tussen de 5,6,7 is prima. Alles daaronder is te laag. Het schijnt voorlopig een groot onzin bericht te zijn. Vraag, me niet hoe en waarom. Die info heb ik.
  • 4 Mar 2021 om 18:52
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:47
      Voor de statuur die Dromnel samen met Twente heeft opgebouwd. Moeten ze hoger in de boom zitten en dat gebeurd ook. Die 4,5 miljoen die de ronde gaat is een openingsbod.
    Statuur? Ji maakt alles groter dan het is, 4,5 à 5 mil.....een hele mooie prijs !
  • 4 Mar 2021 om 18:49
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:46
      Is gewoon een goede deal voor een keeper met 1 jaar contract. Jij had toch niet verwacht dat hij voor 8 miljoen weg zou gaan of wel?
    Idd maar hopen maar
  • 4 Mar 2021 om 18:47
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:39
      Doe eens realistisch. Is serieus veel geld voor een keeper hoor
    Voor de statuur die Dromnel samen met Twente heeft opgebouwd. Moeten ze hoger in de boom zitten en dat gebeurd ook. Die 4,5 miljoen die de ronde gaat is een openingsbod.
  • 4 Mar 2021 om 18:46
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:32
      Geloof er geen biet van. Die gaat voor boven de 5 miljoen weg. Het bedrag van 4,5 miljoen moet een eerste bod zijn geweest uit Eindhovense kant. Daar gaat onze TD nooit never mee akkoord.
    Is gewoon een goede deal voor een keeper met 1 jaar contract. Jij had toch niet verwacht dat hij voor 8 miljoen weg zou gaan of wel?
  • 4 Mar 2021 om 18:39
    • Quote van 4 Mar 2021 om 18:32
      Geloof er geen biet van. Die gaat voor boven de 5 miljoen weg. Het bedrag van 4,5 miljoen moet een eerste bod zijn geweest uit Eindhovense kant. Daar gaat onze TD nooit never mee akkoord.
    Doe eens realistisch. Is serieus veel geld voor een keeper hoor
  • 4 Mar 2021 om 18:38
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:50
      Ah oké mooi bedrag voor ons. Thnx voor de info svente.
    Zat ik effe goed :)
  • 4 Mar 2021 om 18:37
    • Quote van 4 Mar 2021 om 16:18
      Waar had hij dan heen gemoeten?
    Niet PSV
  • 4 Mar 2021 om 18:32
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:13
      4.5 miljoen is echt een koopje
    Geloof er geen biet van. Die gaat voor boven de 5 miljoen weg. Het bedrag van 4,5 miljoen moet een eerste bod zijn geweest uit Eindhovense kant. Daar gaat onze TD nooit never mee akkoord.
  • 4 Mar 2021 om 18:22
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:52
      Drommel past beter in de filosofie die Schmidt in gedachten heeft. Een meer mee voetballende keeper dan Unnerstall. Ik ben echter heel blij met onze Duitse aanwinst. Heerser in het 5 meter gebied. Iets waar Drommel toch minder in is.
    Mee eens.
  • 4 Mar 2021 om 18:22
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:44
      Je krijgt 4.5 miljoen voor een goede keeper met nog 1-jarig contract uit de Nederlandse subtop, noem eens een keeper die voor dat bedrag wegging uit Nederland met nog een kort contract, en krijgt er een naar mijn mening gelijkwaardige keeper voor niks voor terug. Top beleid
    2 verschillende keepers. Maar zeker gelijkwaardig helemaal met je eens top dit.
  • 4 Mar 2021 om 18:21
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:22
      En mag Streuer de poen gebruiken voor de selectie te versterken?
    Dat zal hoogstwaarschijnlijk voor de schulden gebruikt gaan worden.
  • 4 Mar 2021 om 17:52
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:42
      Off topic: iemand op .net zegt dat drommel gaat tekenen voor 5 jaar bij psv en wij krijgen 4.5 mil maar het zou nog niet helemaal rond zijn. Iemand die hier meer weet?
    Drommel past beter in de filosofie die Schmidt in gedachten heeft. Een meer mee voetballende keeper dan Unnerstall. Ik ben echter heel blij met onze Duitse aanwinst. Heerser in het 5 meter gebied. Iets waar Drommel toch minder in is.
  • 4 Mar 2021 om 17:44
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:44
      Je krijgt 4.5 miljoen voor een goede keeper met nog 1-jarig contract uit de Nederlandse subtop, noem eens een keeper die voor dat bedrag wegging uit Nederland met nog een kort contract, en krijgt er een naar mijn mening gelijkwaardige keeper voor niks voor terug. Top beleid
    Ja idd top deal
  • 4 Mar 2021 om 17:44
    Je krijgt 4.5 miljoen voor een goede keeper met nog 1-jarig contract uit de Nederlandse subtop, noem eens een keeper die voor dat bedrag wegging uit Nederland met nog een kort contract, en krijgt er een naar mijn mening gelijkwaardige keeper voor niks voor terug. Top beleid
  • 4 Mar 2021 om 17:38
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:45
      Yess, tussen 4.5 en 5 mil, bijna rond.
    en ook nog een goeie keeper terug...voor niente...
  • 4 Mar 2021 om 17:29
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:23
      Liever naar Amsterdam dan naar deze club die ook vindt dat onze licentie ingetrokken moest worden. En ons de afgelopen seizoenen geen enkele huurspeler gunde. Ik moet die neuzen niet, maar die hebben ons wel openlijk gesteund met pagina grote advertentie in de Telegraaf. Dus die neuzen hebben 0,1 % meer voorkeur dan PSV , want dat verkoopt even later het veld voor 50 miljoen aan de gemeente. Vieze hypocrieten.
    Als er maar betaald word dan maakt mij niet uit waarheen. Snap je punt hoor. Maar ooh wat heb ik ook een verschrikkelijke hekel aan die arrogantie onder 020 supporters
  • 4 Mar 2021 om 17:23
    • Quote van 4 Mar 2021 om 16:18
      Waar had hij dan heen gemoeten?
    Liever naar Amsterdam dan naar deze club die ook vindt dat onze licentie ingetrokken moest worden. En ons de afgelopen seizoenen geen enkele huurspeler gunde. Ik moet die neuzen niet, maar die hebben ons wel openlijk gesteund met pagina grote advertentie in de Telegraaf. Dus die neuzen hebben 0,1 % meer voorkeur dan PSV , want dat verkoopt even later het veld voor 50 miljoen aan de gemeente. Vieze hypocrieten.
  • 4 Mar 2021 om 17:22
    En mag Streuer de poen gebruiken voor de selectie te versterken?
  • 4 Mar 2021 om 17:18
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:13
      4.5 miljoen is echt een koopje
    Mooi bedrag voor een keeper met een 1-jarig contract in deze tijden hoor.
  • 4 Mar 2021 om 17:13
    4.5 miljoen is echt een koopje
  • 4 Mar 2021 om 16:18
    • Quote van 4 Mar 2021 om 16:07
      Jammer dat het PSV is maar dat is een mooi bedrag
    Waar had hij dan heen gemoeten?
  • 4 Mar 2021 om 16:07
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:45
      Yess, tussen 4.5 en 5 mil, bijna rond.
    Jammer dat het PSV is maar dat is een mooi bedrag
  • 4 Mar 2021 om 16:07
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:45
      Yess, tussen 4.5 en 5 mil, bijna rond.
    Jammer dat het PSV is maar dat is een mooi bedrag
  • 4 Mar 2021 om 15:55
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:45
      Yess, tussen 4.5 en 5 mil, bijna rond.
    Zit er ook een doorverkoop percentage bij? Ik denk dat psv wel vaart erachter heeft gezet. Want straks komen az en ajax er ook nog bij.
  • 4 Mar 2021 om 15:50
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:45
      Yess, tussen 4.5 en 5 mil, bijna rond.
    Ah oké mooi bedrag voor ons. Thnx voor de info svente.
  • 4 Mar 2021 om 15:45
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:42
      Off topic: iemand op .net zegt dat drommel gaat tekenen voor 5 jaar bij psv en wij krijgen 4.5 mil maar het zou nog niet helemaal rond zijn. Iemand die hier meer weet?
    Yess, tussen 4.5 en 5 mil, bijna rond.
  • 4 Mar 2021 om 15:44
    • Quote van 4 Mar 2021 om 15:42
      Off topic: iemand op .net zegt dat drommel gaat tekenen voor 5 jaar bij psv en wij krijgen 4.5 mil maar het zou nog niet helemaal rond zijn. Iemand die hier meer weet?
    Of iemand die weet of hier iets van waarheid in zit?
  • 4 Mar 2021 om 15:42
    Off topic: iemand op .net zegt dat drommel gaat tekenen voor 5 jaar bij psv en wij krijgen 4.5 mil maar het zou nog niet helemaal rond zijn. Iemand die hier meer weet?
  • 4 Mar 2021 om 15:41
    • Quote van 4 Mar 2021 om 14:42
      Zal het jou nog een keer schrijven : Jacobus Antonius Peter Cillessen
    Jacobus Antonius Peter (Jasper) Cillessen
  • 4 Mar 2021 om 15:15
    We hebben geen goede keepers in Nederland. Dus maakt ook Drommel kans. Al is de Boer meer van de andere kant van de IJssel
  • 4 Mar 2021 om 14:42
    • Quote van 4 Mar 2021 om 13:12
      Was altijd een zeer sterke middenvelder van o.a NAC Breda maar ik wist niet dat hij ook kon keepen.
    Zal het jou nog een keer schrijven : Jacobus Antonius Peter Cillessen
  • 4 Mar 2021 om 14:10
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:53
      Neuer in vergelijking trekken met Drommel...?? Je zit al vroeg aan de drank vriend!
    Wat dan? zijn beide keeper toch?
  • 4 Mar 2021 om 13:50
    • Quote van 4 Mar 2021 om 13:42
      Drommel naar het EK zou een heel mooi scenario zijn, in de eerste plaats natuurlijk voor hemzelf, maar ook voor FC Twente want dat drijft de transferprijs op.
    Daarom moet Twente met een verkoop wachten tot na de selectie van het EK.
  • 4 Mar 2021 om 13:42
    Drommel naar het EK zou een heel mooi scenario zijn, in de eerste plaats natuurlijk voor hemzelf, maar ook voor FC Twente want dat drijft de transferprijs op.
  • 4 Mar 2021 om 13:12
    • Quote van 4 Mar 2021 om 13:00
      Ik denk dat Drommel na Gillessen wel tweede keeper is
    Was altijd een zeer sterke middenvelder van o.a NAC Breda maar ik wist niet dat hij ook kon keepen.
  • 4 Mar 2021 om 13:08
    • Quote van 4 Mar 2021 om 13:00
      Ik denk dat Drommel na Gillessen wel tweede keeper is
    Dat is krul al. Ik weet ook niet of drommel wel naar het ek gaat. Ik denk dat de boer gewoon voor bizot kiest. Ook al kan hij er niet veel van.
  • 4 Mar 2021 om 13:05
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:53
      Betere ploeg betekent vaak ook betere verdedigers. Met alle respect de ballen die Onana in een half seizoen krijgt, krijgt Drommel per wedstrijd.
    De kunst is ook om op de momenten die je er moet staan dat je er dan staat. En dat is misschien nog wel moeilijker wanneer je sporadisch een bal op goal krijgt dan wanneer je er meerdere krijgt en dus in een soort flow kunt komen.
  • 4 Mar 2021 om 13:00
    Ik denk dat Drommel na Gillessen wel tweede keeper is
  • 4 Mar 2021 om 12:59
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:58
      Die van 2022
    Dat is een wk.
  • 4 Mar 2021 om 12:58
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:51
      Welk EK?
    Die van 2022
  • 4 Mar 2021 om 12:58
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:51
      Welk EK?
    In het Duitse elftal
  • 4 Mar 2021 om 12:56
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:34
      Mooi hoor dat Drommel zo opgehemeld word. Hij voetbalt ook geweldig mee. Maar afgelopen maanden had hij ook zwakkere momenten.
    Met dank aan sommige verdedigers
  • 4 Mar 2021 om 12:53
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:51
      Neuer ook
    Neuer in vergelijking trekken met Drommel...?? Je zit al vroeg aan de drank vriend!
  • 4 Mar 2021 om 12:53
    Betere ploeg betekent vaak ook betere verdedigers. Met alle respect de ballen die Onana in een half seizoen krijgt, krijgt Drommel per wedstrijd.
  • 4 Mar 2021 om 12:51
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:42
      Volgend jaar Unnerstall naar het EK
    Welk EK?
  • 4 Mar 2021 om 12:51
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:34
      Mooi hoor dat Drommel zo opgehemeld word. Hij voetbalt ook geweldig mee. Maar afgelopen maanden had hij ook zwakkere momenten.
    Neuer ook
  • 4 Mar 2021 om 12:42
    Volgend jaar Unnerstall naar het EK
  • 4 Mar 2021 om 12:34
    Mooi hoor dat Drommel zo opgehemeld word. Hij voetbalt ook geweldig mee. Maar afgelopen maanden had hij ook zwakkere momenten.