Hake looft 'topkeeper' Drommel: ''Merkte ik bij FC Twente al''

6
Hake looft 'topkeeper' Drommel: ''Merkte ik bij FC Twente al''

Joël Drommel staat in de nadrukkelijke belangstelling van PSV en werd eerder al gelinkt aan Ajax. De doelman van FC Twente zou volgens René Hake wel passen bij een topclub.

''Joël laat wekelijks zien dat hij toe is aan een hoger niveau. En vanuit FC Twente zijn in Nederland dan slechts een paar clubs een verbetering. En dat zijn de topclubs'', vertelt de oefenmeester, die hem liet debuteren in Enschede. ''Iedereen ziet dat Joël goed kan meevoetballen, dat hij oog heeft voor hoe hij zich moet positioneren. Maar hij heeft meer specifieke kwaliteiten. Joël heeft flair en straalt veel zelfvertrouwen uit.''

''Behalve de eerder genoemde kwaliteiten, is Joël ook een knokker. Dat merkte ik bij FC Twente al, nadat ik hem na een mindere periode weer passeerde. Dus mocht Joël inderdaad naar PSV gaan en de concurrentiestrijd aanvankelijk verliezen, pikt hij ook die ervaring mee'', vertelt de trainer van FC Utrecht in het Algemeen Dagblad. ''Wat voor mij vaststaat: Joël kan keepen in de top aan. Mogelijk nu al, maar zeker in de toekomst.''

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Mar 2021 om 13:30
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:04
      Bij een zeer onrustige club bleef hij rustig. 1 seizoen keurig in het linkerrijtje geëindigd (het seizoen ervoor streden we tegen degradatie). In het degradatiejaar ontslagen terwijl de club hoogen het rechterrijtje stond. Heeft zich ook na zijn ontslag nooit negatief uitgelaten over de club. Er zijn voldoende oud-werknemers die daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Zeker waar!
  • 4 Mar 2021 om 12:04
    • Quote van 4 Mar 2021 om 10:37
      Wat heeft deze uitstralingsloze trainer dan betekent voor de club?
    Bij een zeer onrustige club bleef hij rustig. 1 seizoen keurig in het linkerrijtje geëindigd (het seizoen ervoor streden we tegen degradatie). In het degradatiejaar ontslagen terwijl de club hoogen het rechterrijtje stond. Heeft zich ook na zijn ontslag nooit negatief uitgelaten over de club. Er zijn voldoende oud-werknemers die daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
  • 4 Mar 2021 om 10:37
    • Quote van 4 Mar 2021 om 00:26
      Mooi dat Hake zo goed Drommel ondersteunt in zijn ambitie om naar de top te gaan. Ik vind het nog steeds schandalig hoe Hake destijds ontslagen is bij FC Twente. Hij heeft veel betekend voor de club, maar de directie destijds was daar blind voor. Het huidige management en staf zijn een verademing.
    Wat heeft deze uitstralingsloze trainer dan betekent voor de club?
  • 4 Mar 2021 om 09:11
    • Quote van 4 Mar 2021 om 00:26
      Mooi dat Hake zo goed Drommel ondersteunt in zijn ambitie om naar de top te gaan. Ik vind het nog steeds schandalig hoe Hake destijds ontslagen is bij FC Twente. Hij heeft veel betekend voor de club, maar de directie destijds was daar blind voor. Het huidige management en staf zijn een verademing.
    Hoezo heeft hij zo ontzettend veel betekend? Het was een aardige trainer met wie we tenminste niet in acute degradatienood zijn gekomen, veel meer niet. Hij had een goed seizoen mede door een sterke selectie met Unal, Klich Mokotjo etc
  • 4 Mar 2021 om 04:26
    • Quote van 4 Mar 2021 om 00:26
      Mooi dat Hake zo goed Drommel ondersteunt in zijn ambitie om naar de top te gaan. Ik vind het nog steeds schandalig hoe Hake destijds ontslagen is bij FC Twente. Hij heeft veel betekend voor de club, maar de directie destijds was daar blind voor. Het huidige management en staf zijn een verademing.
    Ach man klaar is dat niet maar in het verleden blijven hangen, laten we met deze TD en Trainer naar de toekomst blijven kijken. En genieten hoe het nu gaat dat gezeik moeten we achter ons laten .
  • 4 Mar 2021 om 00:26
    Mooi dat Hake zo goed Drommel ondersteunt in zijn ambitie om naar de top te gaan. Ik vind het nog steeds schandalig hoe Hake destijds ontslagen is bij FC Twente. Hij heeft veel betekend voor de club, maar de directie destijds was daar blind voor. Het huidige management en staf zijn een verademing.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›