'Hengelo geeft bijdrage voor renovatie trainingsvelden FC Twente'

12
'Hengelo geeft bijdrage voor renovatie trainingsvelden FC Twente'

Goed nieuws voor de voetbalacademie van Heracles en FC Twente: Hengelo gaat 35.000 euro bijdragen aan de renovatie van het sportcomplex Veldwijk.

Dat weet 1Twente Enschede te melden. De eerste selectie van FC Twente verhuist in 2023 de trainingsfaciliteiten naar Enschede, maar de voetbalacademie blijft wel in Hengelo. Met de bijdrage van de gemeente worden twee natuurgrasvelden aangepakt.

''FC Twente huurt momenteel zes trainingsvelden van de gemeente Hengelo en wil graag deze maand beginnen met de renovatie van de sportvelden. De totale kosten van de renovatie kost ruim anderhalve ton'', weet het medium te melden. Met de gerenoveerde velden moet het complex toekomstbestendig gemaakt worden. Het eerste elftal van de Enschedeërs gaat naar Het Diekman in eigen stad.
 

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Apr 2021 om 07:03
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:13
      Zozo.....€35.000,00....poe poe.....doe maar ruig zeg.....kan het eraf....wetende dat je hier niet veel voor hebt? Gemeente Hengelo moet zich dood schamen als je met zo'n imbeciel lage bijdrage komt als gemeente......
    De velden zijn dus straks voor de voetbal academie. TwenteHeracles Het zou de gemeente Almelo sieren dat zij daar ook een bedrag voor onderhoud gaan storten
  • 8 Apr 2021 om 13:31
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:36
      We hebben natuurlijk niet allemaal een gemeente die zich zwaar in de schulden steekt voor een club die zich elke paar jaar weer opnieuw in de nesten werkt
    Ikzeg. Su. Als ik uw bericht lees bent u geen voetbal fan denk ik met alle respect naar u toe hoor. Jammer dat het zo moet gaan dit had natuurlijk al lang rond moeten zijn, ik vind dan alle teams naar het diekman daar waar ons fctwente is geboren, tussen boys en sportclub.
  • 8 Apr 2021 om 01:28
    • Quote van 7 Apr 2021 om 21:59
      Het gaat toch enkel nog om de academie? Ofwel eerst wordt medegedeeld dat FcT weg gaat uit Hengelo en dan verwachten dat het complex gerenoveerd wordt voor het 1e elftal ipv voor de HER/FCT academie? Of bedoelde je dat niet?
    Is toch totaal niet relevant of wel citronella, Voor 35000€ kun je nog geen grasmat kopen, laat staan iets renoveren, bespottelijk bedrag, maar past wel hij hengeldorp, altijd grote bek over het geld wat ze zogenaamd in enschede of almelo niet hebben, intussen is Enschede en Almelo kwa infrastructuur en centrum en eigenlijk in alles beter en mooier, windbuuln op hun zuunigst, zoals ik eerder ook al aangaf, en ook toen er nog niet eens sprake was dat het eerste terug naar Enschede zou gaan, toen gingen ze er al prat op dat ze het trainingscentrum wel voor 300.000€ hadden gerenoveerd, wat als besdrag ook al een lachertje is tov andere clubs en trainingsfaciliteiten, eigenlijk is Hengelo zelf het lachertje aan het worden met deze insteek
  • 7 Apr 2021 om 21:59
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:13
      Zozo.....€35.000,00....poe poe.....doe maar ruig zeg.....kan het eraf....wetende dat je hier niet veel voor hebt? Gemeente Hengelo moet zich dood schamen als je met zo'n imbeciel lage bijdrage komt als gemeente......
    Het gaat toch enkel nog om de academie? Ofwel eerst wordt medegedeeld dat FcT weg gaat uit Hengelo en dan verwachten dat het complex gerenoveerd wordt voor het 1e elftal ipv voor de HER/FCT academie? Of bedoelde je dat niet?
  • 7 Apr 2021 om 21:35
    • Quote van 7 Apr 2021 om 20:48
      En jij dacht, vooruit ik reageer met dit goede verhaal
    suithz onruststoker weer iemand die discussie op gang wil brengen ga er niet in mee
  • 7 Apr 2021 om 20:48
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:36
      We hebben natuurlijk niet allemaal een gemeente die zich zwaar in de schulden steekt voor een club die zich elke paar jaar weer opnieuw in de nesten werkt
    En jij dacht, vooruit ik reageer met dit goede verhaal
  • 7 Apr 2021 om 20:41
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:36
      We hebben natuurlijk niet allemaal een gemeente die zich zwaar in de schulden steekt voor een club die zich elke paar jaar weer opnieuw in de nesten werkt
    Oooooo noh
  • 7 Apr 2021 om 19:44
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:36
      We hebben natuurlijk niet allemaal een gemeente die zich zwaar in de schulden steekt voor een club die zich elke paar jaar weer opnieuw in de nesten werkt
    Kan wel zien dat je er weinig van weet, gemeente Enschede steekt er wel geld in, maar gemeente Enschede maakt daarvoor geen schulden, zou niet best zijn als je voor miljoenen bedragen de stad kan vernieuwen en alle bouwprojecten kunt financieren, dat je dan in de schulden zou raken voor een voetbal club, hengedorp moet zich gewoon kapotschamen voor zo’n bedrag, altijd met de grote bek vooraanstaan maar als het over FCT gaat willen ze alleen de lusten maar niet de lasten
  • 7 Apr 2021 om 19:39
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:36
      We hebben natuurlijk niet allemaal een gemeente die zich zwaar in de schulden steekt voor een club die zich elke paar jaar weer opnieuw in de nesten werkt
    Ga heen zielige Hengelose windbuul
  • 7 Apr 2021 om 19:36
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:13
      Zozo.....€35.000,00....poe poe.....doe maar ruig zeg.....kan het eraf....wetende dat je hier niet veel voor hebt? Gemeente Hengelo moet zich dood schamen als je met zo'n imbeciel lage bijdrage komt als gemeente......
    We hebben natuurlijk niet allemaal een gemeente die zich zwaar in de schulden steekt voor een club die zich elke paar jaar weer opnieuw in de nesten werkt
  • 7 Apr 2021 om 19:15
    Dat is opzich al een wonder, maar levert een gemeente niet sowieso altijd een bijdrage aan onderhoud van velden in de gemeente? Hengelo, gatenkaas stad van Nederland, stad zonder ziel.
  • 7 Apr 2021 om 19:13
    Zozo.....€35.000,00....poe poe.....doe maar ruig zeg.....kan het eraf....wetende dat je hier niet veel voor hebt? Gemeente Hengelo moet zich dood schamen als je met zo'n imbeciel lage bijdrage komt als gemeente......
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›