''Volgend jaar moeten wij meer ervaring en leiderschap hebben''

11
''Volgend jaar moeten wij meer ervaring en leiderschap hebben''

FC Twente speelt zaterdagavond tegen Fortuna Sittard. Beide ploegen zijn nog in de strijd voor een play-offs plek die uiteindelijk kans biedt op Europees voetbal. Daarin keren bij FC Twente twee belangrijke spelers terug.

"Ilic en Brama zijn allebei gewoon inzetbaar", begint Ron Jans bij 1Twente. Vooral de terugkeer van Brama is van groot belang. De middenvelder brengt veel ervaring mee, wat de jonge selectie goed kan gebruiken in deze belangrijke fase van het seizoen.

"Volgend jaar moeten wij meer ervaring en leiderschap in de selectie hebben", stelt de trainer. Tegen Fortuna moeten de fans opnieuw thuis blijven, Jans hoopt wel dat ze er bij de laatste twee thuiswedstrijden bij mogen zijn. "Het zo'n groot verschil is. Het is zo mooi om met publiek te spelen en wij hebben het zo erg gemist. Dus ik hoop echt dat wij tegen Heracles en ADO met publiek kunnen spelen."

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 May 2021 om 13:43
    • Quote van 1 May 2021 om 17:39
      Maar dat VVV zit toch ook echt niks in. Zit minder voetbal in dan ado. Die vechten nog.
    In twente ook niet
  • 1 May 2021 om 18:21
    • Quote van 1 May 2021 om 17:58
      Ik heb gewoon een hekel aan dat schijtvolk.
    Ik niet. Heb er wel respect voor hoe zij zich herpakt hebben.....
  • 1 May 2021 om 18:09
    • Quote van 1 May 2021 om 17:38
      Mooi om te lezen dat Jans de mening van sommigen......die dit hier al weken roepen.....deelt.
    Wees blij,Tc. Zou wat wezen als hij het totaal anders zag. Veel jeugdspelers allemaal leuk en aardig, maar hun rendement in goals uitgedrukt is(nog) veel te laag. Streuer zal 'goals' en spelers met een flink portie power moeten kopen/huren. Ga er maar aan staan als die crisis niet snel gaat veranderen.
  • 1 May 2021 om 17:58
    • Quote van 1 May 2021 om 17:37
      Die verdienen dat gewoon en daarnaast heeft Twente niets te zoeken op plaats 8.....
    Ik heb gewoon een hekel aan dat schijtvolk.
  • 1 May 2021 om 17:39
    • Quote van 1 May 2021 om 17:16
      Die smerige paupers weer met 2-0 voor.
    Maar dat VVV zit toch ook echt niks in. Zit minder voetbal in dan ado. Die vechten nog.
  • 1 May 2021 om 17:38
    Mooi om te lezen dat Jans de mening van sommigen......die dit hier al weken roepen.....deelt.
  • 1 May 2021 om 17:37
    • Quote van 1 May 2021 om 17:16
      Die smerige paupers weer met 2-0 voor.
    Die verdienen dat gewoon en daarnaast heeft Twente niets te zoeken op plaats 8.....
  • 1 May 2021 om 17:16
    Die smerige paupers weer met 2-0 voor.
  • 1 May 2021 om 16:55
    Jans is echt wel een ziener als alles al is fout gegaan met de selectie dit seizoen.Helaas voor hem er is volgendseizoen nog steeds te weinig geld
  • 1 May 2021 om 16:55
    Jans is echt wel een ziener als alles al is fout gegaan met de selectie dit seizoen.Helaas voor hem er is volgendseizoen nog steeds te weinig geld
  • 1 May 2021 om 16:49
    Ik hoop dat we volgend seizoen allemaal weer mogen,nog een jaar kan echt niet dan zullen veel supporters definitief afhaken er zit geen limiet op club liefde wel op liefdadigheid!
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›