MATCHDAY | Dumic en Markelo vervangen Pierie en Oosterwolde

425
MATCHDAY | Dumic en Markelo vervangen Pierie en Oosterwolde

FC Twente speelt zaterdagavond voor een plek in de play-offs tegen Fortuna Sittard. Net als de Tukkers maken de Limburgers, die evenveel punten als FC Twente heeft maar een veel minder doelsaldo, ook nog kans om achtste te worden.

Bij FC Twente keren Wout Brama en Luka Ilic terug in de selectie. Tegenover hun terugkeer, staan de afwezigheid van Kik Pierie door een blessure en die van Jayden Oosterwolde door een schorsing. Dario Dumic en Markelo zullen in de basis beginnen. De teruggekeerde Brama en Ilic zullen op de bank beginnen.

Bij Fortuna Sittard zijn er vijf wijzigingen doorgevoerd ten opzichte van vorige week. De meeste opvallendste is de afwezigheid van Sebastian Polter. De spits miste dit seizoen pas twee duels door een schorsing, maar moet vandaag op de bank plaats nemen.

Opstelling FC Twente: Drommel; Markelo, Ebuehi, Dumic, Smal; Zerrouki, Roemeratoe, Bosch; Narsingh, Danilo, Menig.

Wissels FC Twente: De Lange, Van der Gouw, Brama, Hilgers, Ilic, Bruns, Abass, Van Leeuwen, Rots.

Opstelling Fortuna Sittard: Van Osch; Rota, Angha, Janssen, Cox; Tekie, Rienstra; Semedo, Seuntjens, Hansson; Flemming.

425 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 May 2021 om 06:48
    Heren heren, ik lees al de reacties, maar ik blijf bij één ding, de instelling moet op het veld zichtbaar zou in en die is er niet, 11 eilandjes, waardeloos team…. Ehhh drijfzand.
  • 1 May 2021 om 22:49
    • Quote van 1 May 2021 om 21:28
      Tja, volgens mij heeft Fortuna dit jaar ook een trainer gewisseld en kijk waar ze nu staan. En wat is het grote verschil; vooruit voetballen, met lef voetballen en alle ballen willen omderscheppen. Als Jans dat ook gaat doen ipv dit team statisch rond laten breien, met geïsoleerde spelers op het veld, dan mag hij wat mij betreft blijven, maar hij blijft met oogkleppen op dit team steeds weer in dezelfde val lopen. Volgens mij ben je juist blind als je dat niet ziet.
    Fortuna heeft een beter selectie spelers met meer ervaring in de eredivisie als fctwente. Daarnaast is de trainer weggestuurd en de hulptrainer die al jaren er is aan gesteld als trainer eerst trainer geworden. Ik bedoel als je den haag nu ziet willem 11 en vvv nu ziet die 3 clubs hebben hun trainers ontslagen maar wat heeft dit in de praktijk nu opgelost en opgeleverd.. Helemaal niets zoveel zien. Fctwente moet verder de onrust van de laaste 7 a 8 jaren heeft grote gevolgen voor de toekomst van de club fctwente. En het belangrijkste is dat de rust die er eindelijk is nog jaren blijft nu weer een enorme onrustige periode is het einde van de club .
  • 1 May 2021 om 21:46
    Fortuna- twente....420 reacties. Het zegt eigenlijk alles!
  • 1 May 2021 om 21:44
    • Quote van 1 May 2021 om 21:01
      Nou vooruit volkomen eens
    Zelfs met mij.... je forum vijand?
  • 1 May 2021 om 21:43
    • Quote van 1 May 2021 om 21:14
      Al verliezen voor de rest ook alles, het is hoe dan ook mijn club en ik heb vertrouwen in Streuer en Jans voor volgend seizoen, want reken maar dat er een heel ander elftal staat. En we gingen voor lijfsbehoud toch? Maar nu wordt het kaf van het koren geschoren wat de supporters zijn vindt ik. Ik ben er in ieder geval. En volk dat afhaakt dat zijn dus de echte succes supporters.
    Het is niet joun club... je zit toch niet in de directie of zo haha
  • 1 May 2021 om 21:30
    • Quote van 1 May 2021 om 21:15
      Dat ligt aan de kwaliteit van de spelers, en die jonge puist kopjes zijn fysiek en mentaal op.
    Tuurlijk, kwaliteit loopt niet over, maar dan verwacht ik juist wat tactische sluwigheden van de trainert. Die zijn er heus wel, maar hij ziet het anders. Zijn goeie recht. Maar ik ga hem echt niet afbranden.
  • 1 May 2021 om 21:29
    • Quote van 1 May 2021 om 21:20
      We vergeten ook dat streuer maar een korte transfer periode heeft gehad en snel veel spelers nodig had. Want in het begin stonden er maar 8 spelers op de loonlijst.
    Klopt en helemaal eens. Maar...Als we maar ook niet vergeten dat er in de winterstop 3 spelers te veel zijn vertrokken en geweldige speler van Mainz voor is teruggehaald. Kapitaal vernietiging. Terwijl de TD al kon zien dat hij bij Utrecht al geen pepernoten van bakte.
  • 1 May 2021 om 21:28
    • Quote van 1 May 2021 om 21:08
      Het realisme is bij veel supporters niet aanwezig de teleurstelling is erg groot bij de supporters en trainers en spelers. Maar bij fctwente lukt al weken nagenoeg niets meer dan is het niet vreemd dat dit gebeurt op het veld . En reageerders die nu willen dat jans wordt ontslagen kun je absoluut niet meer serieus nemen. Juist het ontstaan van trainers heeft fctwente de ellende op geleverd van de laaste 7 jaren. Met deze trainers moet je verder dit is de basis en de basis moet je uitwerken tot ern goed lopende organisatie dan kun je groeien naar een gezonde club
    Tja, volgens mij heeft Fortuna dit jaar ook een trainer gewisseld en kijk waar ze nu staan. En wat is het grote verschil; vooruit voetballen, met lef voetballen en alle ballen willen omderscheppen. Als Jans dat ook gaat doen ipv dit team statisch rond laten breien, met geïsoleerde spelers op het veld, dan mag hij wat mij betreft blijven, maar hij blijft met oogkleppen op dit team steeds weer in dezelfde val lopen. Volgens mij ben je juist blind als je dat niet ziet.
  • 1 May 2021 om 21:20
    • Quote van 1 May 2021 om 21:14
      Al verliezen voor de rest ook alles, het is hoe dan ook mijn club en ik heb vertrouwen in Streuer en Jans voor volgend seizoen, want reken maar dat er een heel ander elftal staat. En we gingen voor lijfsbehoud toch? Maar nu wordt het kaf van het koren geschoren wat de supporters zijn vindt ik. Ik ben er in ieder geval. En volk dat afhaakt dat zijn dus de echte succes supporters.
    We vergeten ook dat streuer maar een korte transfer periode heeft gehad en snel veel spelers nodig had. Want in het begin stonden er maar 8 spelers op de loonlijst.
  • 1 May 2021 om 21:15
    • Quote van 1 May 2021 om 21:12
      Ik heb het nog niet eens over te trainer(s), maar zet er af en toe wel de nodige vraagtekens bij.
    Dat ligt aan de kwaliteit van de spelers, en die jonge puist kopjes zijn fysiek en mentaal op.
  • 1 May 2021 om 21:14
    • Quote van 1 May 2021 om 21:06
      Waar ik bang voor ben, is dat Cerny en Brama zich ook achter hun oren krabben of ze volgend seizoen nog wel hier willen spelen. Idem dito voor eventuele versterkingen. Geld is er niet dus kunnen ze weer een blik huurspelers open gaan trekken. Het is zo jammer dat al het positieve vd eerste seizoenhelft compleet omgeslagen is. Zowel bij de supporters (ik ook) en de spelers. Er lijkt wel iets te zijn gebeurd want 1x winnen in 16 wedstrijden dat is niveau degradatie / VVV...
    Al verliezen voor de rest ook alles, het is hoe dan ook mijn club en ik heb vertrouwen in Streuer en Jans voor volgend seizoen, want reken maar dat er een heel ander elftal staat. En we gingen voor lijfsbehoud toch? Maar nu wordt het kaf van het koren geschoren wat de supporters zijn vindt ik. Ik ben er in ieder geval. En volk dat afhaakt dat zijn dus de echte succes supporters.
  • 1 May 2021 om 21:13
    • Quote van 1 May 2021 om 20:49
      Ket..... biertje
    Doe maar gelijk 2 moat. :-)
  • 1 May 2021 om 21:12
    • Quote van 1 May 2021 om 21:08
      Het realisme is bij veel supporters niet aanwezig de teleurstelling is erg groot bij de supporters en trainers en spelers. Maar bij fctwente lukt al weken nagenoeg niets meer dan is het niet vreemd dat dit gebeurt op het veld . En reageerders die nu willen dat jans wordt ontslagen kun je absoluut niet meer serieus nemen. Juist het ontstaan van trainers heeft fctwente de ellende op geleverd van de laaste 7 jaren. Met deze trainers moet je verder dit is de basis en de basis moet je uitwerken tot ern goed lopende organisatie dan kun je groeien naar een gezonde club
    Ik heb het nog niet eens over te trainer(s), maar zet er af en toe wel de nodige vraagtekens bij.
  • 1 May 2021 om 21:11
    • Quote van 1 May 2021 om 20:50
      Nou ze gaan de laatste tijd wel erg vaak op hun bek. Spelers lopen geen meters meer voor elkaar. Het is gewoon pijnlijk om naar te kijken. Volgende week ga je met dit spel er ook af tegen Heracles.
    Ja en..........???
  • 1 May 2021 om 21:11
    • Quote van 1 May 2021 om 21:00
      Gaan we weer. Maar iedereen mag zijn mening hebben. Jij mag het, maar ik ook.
    Zeker iedereen mag een mening hebben en teleurgesteld zijn. Maar met logisch nadenken is niets mis mee een trainer ontslaan is volstrekte waanzin bij een club als fctwente op dit moment
  • 1 May 2021 om 21:08
    • Quote van 1 May 2021 om 20:46
      Ik begrijp je niet nee en jij snapt mij niet. Misschien kan ik veel slechter tegen verlies dan jij en probeer er alles aan te doen om dat de volgende keer te voorkomen. Bij jou bespeur ik telkens een vorm van tevredenheid over behaalde resultaten uit het VERLEDEN. Ik kijk vooruit en daar zit bij ons de kruks. Maar neem er dadelijk nog eentje oo de geweldige 1e seizoenshelft. Proost en fijn weekend.
    Het realisme is bij veel supporters niet aanwezig de teleurstelling is erg groot bij de supporters en trainers en spelers. Maar bij fctwente lukt al weken nagenoeg niets meer dan is het niet vreemd dat dit gebeurt op het veld . En reageerders die nu willen dat jans wordt ontslagen kun je absoluut niet meer serieus nemen. Juist het ontstaan van trainers heeft fctwente de ellende op geleverd van de laaste 7 jaren. Met deze trainers moet je verder dit is de basis en de basis moet je uitwerken tot ern goed lopende organisatie dan kun je groeien naar een gezonde club
  • 1 May 2021 om 21:06
    • Quote van 1 May 2021 om 20:38
      Gaan geen wedstrijd meer winnen dit seizoen echt, dit alles is zo ondermaats te traag , je kan ze nog 5 uur laten ballen dit is en wordt niets meer , lekker opnieuw beginnen en volgend seizoen minder huur spelers want er lopen er een paar die liever terug gaan en daar weer op de bank kunnen plaats nemen
    Waar ik bang voor ben, is dat Cerny en Brama zich ook achter hun oren krabben of ze volgend seizoen nog wel hier willen spelen. Idem dito voor eventuele versterkingen. Geld is er niet dus kunnen ze weer een blik huurspelers open gaan trekken. Het is zo jammer dat al het positieve vd eerste seizoenhelft compleet omgeslagen is. Zowel bij de supporters (ik ook) en de spelers. Er lijkt wel iets te zijn gebeurd want 1x winnen in 16 wedstrijden dat is niveau degradatie / VVV...
  • 1 May 2021 om 21:04
    Punt is gewoon dat je moet inzien dat je met dit spelconcept geen wedstrijden gaat winnen. Na drie verliespartijen, ga je je eens achter de oren krabben en ga je dat concept aanpassen. Het eindeloze terugdraaien, tempoloos combineren en minder naar de bal toe bewegen dan de tegenstander zijn alle ingrediënten die dit veroorzaken. Jans is niet slecht, maar wel op het punt van dit voetbal door blijven spelen.
  • 1 May 2021 om 21:04
    • Quote van 1 May 2021 om 21:00
      Gaan we weer. Maar iedereen mag zijn mening hebben. Jij mag het, maar ik ook.
    Om de kop van Jans vragen? Vind je dat normaal dan?? Iedereen was enthousiast over Jans en Streuer, ik nu nog, maar jij ziet liever volk van Red Bull binnen stromen, want die natte droom heb je nog steeds. Dit was jaar van handhaving, maar en Streuer en Jans geven nu toch ook aan dat er heel wat ervaring bij moet. En als jij dan om de kop van Streuer en Jans vraagt ben je een grote lul...
  • 1 May 2021 om 21:01
    • Quote van 1 May 2021 om 20:35
      Kijk iemand die nog een beetje realistisch is. We hebben simpelweg geen top 5 team wanneer iedereen fit is. En kijk nu ook nog eens wie we allemaal missen door blessures. Dan kan je toch niet verwachten dat je sprankelend frivool spel ziet? Dit is gewoon realiteit en beter gaat het niet worden. Maar velen willen meteen zien dat er koppen gaan rollen bij de technische staf. Dan snap je er werkelijk niets van. Lopen klagen dat onze verdediging vandaag kut is en dat dat de schuld van Ron Jans is, welke blessure/schorsing vrije spelers hadden er dan moeten staan?
    Nou vooruit volkomen eens
  • 1 May 2021 om 21:00
    • Quote van 1 May 2021 om 20:57
      Flikker op Jans weg spoor jij wel helemaal?? Lekker makkelijk he, hup de door velen hier de gewenste Jans eruit gooien. Jij bent niet goed wijs!!! Utrechtse mafkees ben je!!!!
    Gaan we weer. Maar iedereen mag zijn mening hebben. Jij mag het, maar ik ook.
  • 1 May 2021 om 20:57
    • Quote van 1 May 2021 om 20:50
      Nou ze gaan de laatste tijd wel erg vaak op hun bek. Spelers lopen geen meters meer voor elkaar. Het is gewoon pijnlijk om naar te kijken. Volgende week ga je met dit spel er ook af tegen Heracles.
    Flikker op Jans weg spoor jij wel helemaal?? Lekker makkelijk he, hup de door velen hier de gewenste Jans eruit gooien. Jij bent niet goed wijs!!! Utrechtse mafkees ben je!!!!
  • 1 May 2021 om 20:55
    • Quote van 1 May 2021 om 20:46
      Die jonge gasten lijken wel opgebrand. We moeten volgend seizoen echt meer ervaring hebben....
    Ja dit zie je al zo lang aankomen, zijn op en daar kunnen zij niets aan doen. Ze komen gewoon fysiek zwaar te kort, ik zou paar jonge spelers verhuren.en zorgen in elke linie een ervaren man halen, en verkoop Menig maar en haal daar een goede speler voor terug, want hij is zo wisselvallig. En Bosch is geen basis speler, Roemerato denkt al dat hij het gemaakt heeft, echt ik heb vetrouwen in JS dat hij ook ziet dat het ontbreken van ervaring ons de nek om doet. En we hebben ook geen greintje mazzel het boeit me dit seizoen niet meer ik laat mijn club nooit in de steek dus hoop volgend seizoen op nieuw elftal en volle Veste. Forza Twente.. Erik het
  • 1 May 2021 om 20:50
    • Quote van 1 May 2021 om 20:41
      Gaat het niet om. Streuer en Jans weg wensen? Denk eens na imbeciel.


      Dit eerste seizoen was vooral een seizoen van handhaving en 'leren'.
    Nou ze gaan de laatste tijd wel erg vaak op hun bek. Spelers lopen geen meters meer voor elkaar. Het is gewoon pijnlijk om naar te kijken. Volgende week ga je met dit spel er ook af tegen Heracles.
  • 1 May 2021 om 20:49
    • Quote van 1 May 2021 om 20:46
      Ik begrijp je niet nee en jij snapt mij niet. Misschien kan ik veel slechter tegen verlies dan jij en probeer er alles aan te doen om dat de volgende keer te voorkomen. Bij jou bespeur ik telkens een vorm van tevredenheid over behaalde resultaten uit het VERLEDEN. Ik kijk vooruit en daar zit bij ons de kruks. Maar neem er dadelijk nog eentje oo de geweldige 1e seizoenshelft. Proost en fijn weekend.
    Ket..... biertje
  • 1 May 2021 om 20:49
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Zolang je rometaroe er niet afhaalt. Die loopt alleen vrij tussen de twee verdediger. Ik zat naar hem te kijken maar hij ging gewoon naast een speler van Fortuna lopen tijdens de opbouw. Alsof die aan het verdedigen was. Ik hoop dat Jans even inzoomt op die jongen. Was vorig jaar al hetzelfde drama. In begin van seizoen heeft hij mij heel positief verrast maar haal hem eraf en zet er een andere middenvelder neer. Valt als een baksteen weer naar zijn oude niveau.
  • 1 May 2021 om 20:49
    • Quote van 1 May 2021 om 20:43
      Nee maar wel dat er geen idee achter het spel zit, dat het middenveld niet beweegt en de spelers geen inzet hebben en totaal niet het idee geven dat ze de wedstrijd willen winnen.
    Ja klopt, dat zijn zaken die je een trainer deels mag aanrekenen. Maar ik kan er slecht tegen dat als een speler geen inzit laat zien dit de schuld is van de trainer. Het is nog altijd op de eerste plaats de schuld van de speler zelf, en daarna deels van de trainer. Het is gewoon niet beter op het moment. De kwaliteit van spelers die geen blessures of schorsing hebben is gewoonweg niet goed genoeg om leuk spel te laten zien. En om dat de trainer volledig aan te rekenen en zijn ontslag te eisen is onzin.
  • 1 May 2021 om 20:46
    De enige die niet weg moet, is al verkocht
  • 1 May 2021 om 20:46
    • Quote van 1 May 2021 om 20:36
      Ik zou zeggen ga het eens proberen mischien vind jou baas is dit wel niet zo'n probleem omdat je al een jaar gewoon goed je best doet . Of je loopt de kantjes er af en je hebt wel ern probleem. Als je begrijpt wat ik bedoel. Was het allemaal maar zo simpel
    Ik begrijp je niet nee en jij snapt mij niet. Misschien kan ik veel slechter tegen verlies dan jij en probeer er alles aan te doen om dat de volgende keer te voorkomen. Bij jou bespeur ik telkens een vorm van tevredenheid over behaalde resultaten uit het VERLEDEN. Ik kijk vooruit en daar zit bij ons de kruks. Maar neem er dadelijk nog eentje oo de geweldige 1e seizoenshelft. Proost en fijn weekend.
  • 1 May 2021 om 20:46
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Die jonge gasten lijken wel opgebrand. We moeten volgend seizoen echt meer ervaring hebben....
  • 1 May 2021 om 20:43
    • Quote van 1 May 2021 om 20:21
      Is het ron jans zijn schuld dat wij verdedigers hebben die 3 x de bal moeten aanraken voordat ze hem kunnen controleren? Ja, sommige dingen zie ik graag anders zoals wat wissels. Maar je kan nu echt niet alles op de trainer afschuiven. De spelers zijn gewoon echt maximaal middenmoot eredivisie, en laten we daar nu net staan.
    Nee maar wel dat er geen idee achter het spel zit, dat het middenveld niet beweegt en de spelers geen inzet hebben en totaal niet het idee geven dat ze de wedstrijd willen winnen.
  • 1 May 2021 om 20:42
    • Quote van 1 May 2021 om 20:41
      Gaat het niet om. Streuer en Jans weg wensen? Denk eens na imbeciel.


      Dit eerste seizoen was vooral een seizoen van handhaving en 'leren'.
    Dat je nog op die lamzak reageert. Zonde van je tijd :-)
  • 1 May 2021 om 20:41
    • Quote van 1 May 2021 om 20:39
      Misschien kijk jij er iets anders tegen aan TC. Maar dit is gewoon bar slecht. Hoeveel schoten op doel heb jij geteld?
    Gaat het niet om. Streuer en Jans weg wensen? Denk eens na imbeciel.


    Dit eerste seizoen was vooral een seizoen van handhaving en 'leren'.
  • 1 May 2021 om 20:41
    • Quote van 1 May 2021 om 20:32
      Ik had het zelf niet eens erg gevonden. Laat ze maar een keer op hun bek gaan.
    Al gaan ze op hun bek, volgende verliezen ze toch weer.
  • 1 May 2021 om 20:40
    • Quote van 1 May 2021 om 20:37
      Zijn mail naar streuer zou wel in de prullenbak terecht gekomen zijn.
    Daarnaast zijn frustratie dat Red Bull geen investeerder is geworden van Twente.....tja....dat doet UT pijn in haar...........
  • 1 May 2021 om 20:39
    • Quote van 1 May 2021 om 20:36
      Aldus de mening van UT. Een clown met down...........
    Misschien kijk jij er iets anders tegen aan TC. Maar dit is gewoon bar slecht. Hoeveel schoten op doel heb jij geteld?
  • 1 May 2021 om 20:39
    • Quote van 1 May 2021 om 20:38
      Wat een lul verhaal je moet naast ron jans gaan zitten
    Waarom moet ik daar gaan zitten dan, kom eens met fatsoenlijke antwoorden in plaats van dit soort kansloze berichten. Wat klopt er niet aan mijn bericht dan?
  • 1 May 2021 om 20:39
    Het is triest passieloos rondbreien van de bal en proberen de bal te spelen naar Menig, Narsingh en Danilo die gedekt staan, elkaar niet weten te vinden. Het bewegen naar de bal - eerder dan de tegenstander bij de bal willen zijn - de afvallende bal willen hebben. De bal vaker naar voren spelen Ipv van weer naar achteren. Willen voetballen op de helft van de tegenstander en tegen de counter aan “willen” lopen; het is echt onbegrijpelijk dit voetbal en natuurlijk verlies je uiteindelijk het geloof in jezelf; pokkezooi!
  • 1 May 2021 om 20:38
    • Quote van 1 May 2021 om 20:38
      Wat een lul verhaal je moet naast ron jans gaan zitten
    Vertel jij eens hoe het zit dan? Met je fantastische onderbouwing. Lachertje
  • 1 May 2021 om 20:38
    • Quote van 1 May 2021 om 20:37
      Gelukkig krijgen we een goede marketeer..
    Betrek je iedereen er nu bij? Gaat nergens over
  • 1 May 2021 om 20:38
    Gaan geen wedstrijd meer winnen dit seizoen echt, dit alles is zo ondermaats te traag , je kan ze nog 5 uur laten ballen dit is en wordt niets meer , lekker opnieuw beginnen en volgend seizoen minder huur spelers want er lopen er een paar die liever terug gaan en daar weer op de bank kunnen plaats nemen
  • 1 May 2021 om 20:38
    • Quote van 1 May 2021 om 20:35
      Kijk iemand die nog een beetje realistisch is. We hebben simpelweg geen top 5 team wanneer iedereen fit is. En kijk nu ook nog eens wie we allemaal missen door blessures. Dan kan je toch niet verwachten dat je sprankelend frivool spel ziet? Dit is gewoon realiteit en beter gaat het niet worden. Maar velen willen meteen zien dat er koppen gaan rollen bij de technische staf. Dan snap je er werkelijk niets van. Lopen klagen dat onze verdediging vandaag kut is en dat dat de schuld van Ron Jans is, welke blessure/schorsing vrije spelers hadden er dan moeten staan?
    Wat een lul verhaal je moet naast ron jans gaan zitten
  • 1 May 2021 om 20:37
    • Quote van 1 May 2021 om 20:36
      Aldus de mening van UT. Een clown met down...........
    Zijn mail naar streuer zou wel in de prullenbak terecht gekomen zijn.
  • 1 May 2021 om 20:37
    Gelukkig krijgen we een goede marketeer..
  • 1 May 2021 om 20:37
    • Quote van 1 May 2021 om 20:35
      Kijk iemand die nog een beetje realistisch is. We hebben simpelweg geen top 5 team wanneer iedereen fit is. En kijk nu ook nog eens wie we allemaal missen door blessures. Dan kan je toch niet verwachten dat je sprankelend frivool spel ziet? Dit is gewoon realiteit en beter gaat het niet worden. Maar velen willen meteen zien dat er koppen gaan rollen bij de technische staf. Dan snap je er werkelijk niets van. Lopen klagen dat onze verdediging vandaag kut is en dat dat de schuld van Ron Jans is, welke blessure/schorsing vrije spelers hadden er dan moeten staan?
    Mooie aanvulling ;-)
  • 1 May 2021 om 20:36
    • Quote van 1 May 2021 om 20:31
      Eerst liep je voorop in de polonaise. Handhaving is een prima einde. Te veel blessures, te weinig op de bank. Nogmaals: prima seizoen dat als een nachtkaars uit gaat.
    Dat zeg je goed en daar kan ik het in vinden. Alleen het voetbal is niet meer om aan te gluren. Ze moeten zich kapot schamen met dit spel. Het lijkt wel een degradatie kandidaat
  • 1 May 2021 om 20:36
    • Quote van 1 May 2021 om 20:28
      Kan die contractverlenging van Streuer en Jans teruggedraaid worden. Streuer is uurtje factuurtje directeur en neemt weinig raad van anderen aan. Leunt te veel op eigen verstand. Jans is zwaar ondermaats aan het presteren. Echt Tering slecht voetbal.
    Aldus de mening van UT. Een clown met down...........
  • 1 May 2021 om 20:36
    Nou ze hebben eindelijk wat ze willen, geen play offs. Stel je voor zeg dat ze zich daar ook nog voor moeten inzetten.
  • 1 May 2021 om 20:36
    • Quote van 1 May 2021 om 20:30
      Ga ik maandag ook eens doen. Maandagmorgen ga ik flink aan de bak en na de middag ga ik lekker dutten. Kijken wat mijn baas er van vindt.
    Ik zou zeggen ga het eens proberen mischien vind jou baas is dit wel niet zo'n probleem omdat je al een jaar gewoon goed je best doet . Of je loopt de kantjes er af en je hebt wel ern probleem. Als je begrijpt wat ik bedoel. Was het allemaal maar zo simpel
  • 1 May 2021 om 20:35
    • Quote van 1 May 2021 om 20:31
      Eerst liep je voorop in de polonaise. Handhaving is een prima einde. Te veel blessures, te weinig op de bank. Nogmaals: prima seizoen dat als een nachtkaars uit gaat.
    Kijk iemand die nog een beetje realistisch is. We hebben simpelweg geen top 5 team wanneer iedereen fit is. En kijk nu ook nog eens wie we allemaal missen door blessures. Dan kan je toch niet verwachten dat je sprankelend frivool spel ziet? Dit is gewoon realiteit en beter gaat het niet worden. Maar velen willen meteen zien dat er koppen gaan rollen bij de technische staf. Dan snap je er werkelijk niets van. Lopen klagen dat onze verdediging vandaag kut is en dat dat de schuld van Ron Jans is, welke blessure/schorsing vrije spelers hadden er dan moeten staan?
  • 1 May 2021 om 20:34
    • Quote van 1 May 2021 om 20:31
      Vind jou baas dat niet goed dan?
    Wat zou je denken?
  • 1 May 2021 om 20:33
    • Quote van 1 May 2021 om 20:29
      Kunnen we jou niet een klap voor je kop geven. Man wat een raar en akelig mannetje ben jij zeg. Bah.
    Ach gossie gevoelige jongen. Je bent gewoon Twente blind. Twente heeft nog geluk dat het niet met grotere cijfers er af gaat.
  • 1 May 2021 om 20:33
    Enige positieve aan deze wedstrijd is Drommel, de terugkeer van Brama en weer wat speelminuutjes voor wat jeugd.
  • 1 May 2021 om 20:32
    • Quote van 1 May 2021 om 20:30
      Drommel is echt de enige reden dat dit geen mega-uitslag wordt.
    Ik had het zelf niet eens erg gevonden. Laat ze maar een keer op hun bek gaan.
  • 1 May 2021 om 20:31
    • Quote van 1 May 2021 om 20:30
      Drommel is echt de enige reden dat dit geen mega-uitslag wordt.
    Nee ergste is nog dat het nog geflatteerd is ook.
  • 1 May 2021 om 20:31
    • Quote van 1 May 2021 om 20:30
      Ga ik maandag ook eens doen. Maandagmorgen ga ik flink aan de bak en na de middag ga ik lekker dutten. Kijken wat mijn baas er van vindt.
    Vind jou baas dat niet goed dan?
  • 1 May 2021 om 20:31
    • Quote van 1 May 2021 om 20:28
      Kan die contractverlenging van Streuer en Jans teruggedraaid worden. Streuer is uurtje factuurtje directeur en neemt weinig raad van anderen aan. Leunt te veel op eigen verstand. Jans is zwaar ondermaats aan het presteren. Echt Tering slecht voetbal.
    Eerst liep je voorop in de polonaise. Handhaving is een prima einde. Te veel blessures, te weinig op de bank. Nogmaals: prima seizoen dat als een nachtkaars uit gaat.
  • 1 May 2021 om 20:31
    • Quote van 1 May 2021 om 20:30
      Nu tegen een café elftal spelen is al moeilijk genoeg. Dit zijn wedstrijden waar fctwente en elke andere club er een aantal van speelt erm collectie wanprestatie
    Correctie, een flink aantal, wat Twente betreft dan.
  • 1 May 2021 om 20:30
    Drommel is echt de enige reden dat dit geen mega-uitslag wordt.
  • 1 May 2021 om 20:30
    • Quote van 1 May 2021 om 20:27
      Zeker de doelstelling is gehaald leuk voetbal spelen voor de winterstop en niet degraderen is gehaald
    Ga ik maandag ook eens doen. Maandagmorgen ga ik flink aan de bak en na de middag ga ik lekker dutten. Kijken wat mijn baas er van vindt.
  • 1 May 2021 om 20:30
    Danilo en zeker narsingh niet meer opstellen ,die hebben geen zin meer! Verschrikkelijk,stuur ze maar op vakantie
  • 1 May 2021 om 20:30
    • Quote van 1 May 2021 om 20:26
      Ikzeg. Doelstelling is niet degraderen. Gelukkig 1e helft van de competitie waar gemaakt. 2e helft helaas zeer wisselvallig, maar zo als ik al aangaf in het begin van de competitie, boven in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen. En boven in het rechter rijtje komt dichterbij, nu zorgen dat wij fctwente daar blijven. Volgende week tegen Almelo. En ook dat wordt geen makkelijke pot.
    Nu tegen een café elftal spelen is al moeilijk genoeg. Dit zijn wedstrijden waar fctwente en elke andere club er een aantal van speelt erm collectie wanprestatie
  • 1 May 2021 om 20:29
    • Quote van 1 May 2021 om 20:28
      Kan die contractverlenging van Streuer en Jans teruggedraaid worden. Streuer is uurtje factuurtje directeur en neemt weinig raad van anderen aan. Leunt te veel op eigen verstand. Jans is zwaar ondermaats aan het presteren. Echt Tering slecht voetbal.
    Kunnen we jou niet een klap voor je kop geven. Man wat een raar en akelig mannetje ben jij zeg. Bah.
  • 1 May 2021 om 20:28
    • Quote van 1 May 2021 om 20:25
      Jans haalt het maximale uit de groep maar niets lukt.meer van avond is gewoon een wanprestatie. Een trainer is zo goed als zijn elftal kan en wil ballen . En een seizoen duurt 34 wedstrijden en fctwente heeft minimaal 17 goede wedstrijden gespeeld dat is voor deze groep gewoon ern goede prestatie.
    Niet alleen vanavond, na de winterstop is het alleen maar bagger wat we zien. Weg met die bende. Seizoen kaart verlengen ik denk het niet. Kan de centjes wel anders gebruiken. Laat me niet 3 seizoenen in de maling nemen.
  • 1 May 2021 om 20:28
    • Quote van 1 May 2021 om 20:27
      Zeker de doelstelling is gehaald leuk voetbal spelen voor de winterstop en niet degraderen is gehaald
    Doelstelling was leuk voetbal voor de winterstop? Doel was ook een basis voor volgend jaar, ik zie die basis niet
  • 1 May 2021 om 20:28
    Kan die contractverlenging van Streuer en Jans teruggedraaid worden. Streuer is uurtje factuurtje directeur en neemt weinig raad van anderen aan. Leunt te veel op eigen verstand. Jans is zwaar ondermaats aan het presteren. Echt Tering slecht voetbal.
  • 1 May 2021 om 20:27
    • Quote van 1 May 2021 om 20:23
      Ik ben benieuwd. De laatste 10 duels: hoeveel schoten op doel zou Twente hebben afgevuurd? Iemand?
    Er is niemand die bij Twente op goal kan schieten! Heel erg vind ik dat
  • 1 May 2021 om 20:27
    • Quote van 1 May 2021 om 20:26
      Spelers die Twente heeft zijn niet slechter dan die van Fortuna maar die spelen met hun hart en met een duidelijke filosofie.
    Wij hebben geen Seuntjens of Semedo.
  • 1 May 2021 om 20:27
    • Quote van 1 May 2021 om 20:26
      Iedereen die Jans de schuld geeft snapt er geen fuck van. Dit is gewoon een heel slecht elftal.
    Klopt maar wisselbeleid van Jans is ook niet optimaal.
  • 1 May 2021 om 20:27
    • Quote van 1 May 2021 om 20:24
      Jans doet het naar behoren spelersmateriaal miet goed genoeg doelstelling gehaald en door jammer dan blij dar we dit jaar niet zijn gedegradeerd
    Zeker de doelstelling is gehaald leuk voetbal spelen voor de winterstop en niet degraderen is gehaald
  • 1 May 2021 om 20:27
    • Quote van 1 May 2021 om 20:26
      Iedereen die Jans de schuld geeft snapt er geen fuck van. Dit is gewoon een heel slecht elftal.
    Ikzeg. Only. U heeft het duidelijk verwoord.
  • 1 May 2021 om 20:27
    Geen enkele speler die innerlijke drang heeft om te vechten het is net of voor hun de competitie al gelopen is zo nemen ze het op je kunt wel jeugd opstellen maar als er geen gif in hun donder hebben dan wordt het nooit wat en de oudere spelers die hebben al genoeg aan hun zelf
  • 1 May 2021 om 20:26
    • Quote van 1 May 2021 om 20:16
      Maakt ook niet veel uit wie je voor de groep zet. Heb genoeg trainers voorbij zien komen. De trainer is net zo goed als zijn materiaal. Anders had hij wel veel hoger gezeten.
    Spelers die Twente heeft zijn niet slechter dan die van Fortuna maar die spelen met hun hart en met een duidelijke filosofie.
  • 1 May 2021 om 20:26
    Ikzeg. Doelstelling is niet degraderen. Gelukkig 1e helft van de competitie waar gemaakt. 2e helft helaas zeer wisselvallig, maar zo als ik al aangaf in het begin van de competitie, boven in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen. En boven in het rechter rijtje komt dichterbij, nu zorgen dat wij fctwente daar blijven. Volgende week tegen Almelo. En ook dat wordt geen makkelijke pot.
  • 1 May 2021 om 20:26
    Iedereen die Jans de schuld geeft snapt er geen fuck van. Dit is gewoon een heel slecht elftal.
  • 1 May 2021 om 20:26
    In de winterstop gegokt en verloren. Dit doet pijn aan de ogen. Te weinig kwaliteit.
  • 1 May 2021 om 20:25
    • Quote van 1 May 2021 om 20:23
      Ik ben benieuwd. De laatste 10 duels: hoeveel schoten op doel zou Twente hebben afgevuurd? Iemand?
    Nou, vandaag hebben we er al 1. En zal mij weinig verbazen als dat ook zo ongeveer het gemiddelde is over 10 wedstrijden.
  • 1 May 2021 om 20:25
    • Quote van 1 May 2021 om 20:17
      Daar word ik zo moe van. Er zijn meerdere clubs in de eredivisie die een jonge selectie hebben. Bovendien spelen ze nu allemaal tenminste 1 seizoen in de eredivisie,dus dat is ook ervaring. Ik vind Jans een beste vent, maar hij moet ophouden met aangeven dat we na de winterstop redelijk voetballen en dat het dan de verkeerde kant op valt. Dat is niet zo. We spelen gewoon erg slecht en daar is hij ook verantwoordelijk voor. Hij krijgt ze niet meer aan het voetballen. Is Jans echt wel zo goed voor deze groep?
    Jans haalt het maximale uit de groep maar niets lukt.meer van avond is gewoon een wanprestatie. Een trainer is zo goed als zijn elftal kan en wil ballen . En een seizoen duurt 34 wedstrijden en fctwente heeft minimaal 17 goede wedstrijden gespeeld dat is voor deze groep gewoon ern goede prestatie.
  • 1 May 2021 om 20:25
    • Quote van 1 May 2021 om 20:24
      Jans doet het naar behoren spelersmateriaal miet goed genoeg doelstelling gehaald en door jammer dan blij dar we dit jaar niet zijn gedegradeerd
    Redkoen je hebt helemaal gelijk.
  • 1 May 2021 om 20:24
    Moutoussamy legendarisch kapsel
  • 1 May 2021 om 20:24
    Jans doet het naar behoren spelersmateriaal miet goed genoeg doelstelling gehaald en door jammer dan blij dar we dit jaar niet zijn gedegradeerd
  • 1 May 2021 om 20:24
    • Quote van 1 May 2021 om 20:23
      En Markelo opstelt?
    En danilo opsteld
  • 1 May 2021 om 20:23
    Ik ben benieuwd. De laatste 10 duels: hoeveel schoten op doel zou Twente hebben afgevuurd? Iemand?
  • 1 May 2021 om 20:23
    • Quote van 1 May 2021 om 20:23
      Ron Jans heeft ook een off day.Als je rometaroe laat staan
    En Markelo opstelt?
  • 1 May 2021 om 20:23
    • Quote van 1 May 2021 om 20:22
      Klopt. Jans kan toch niks aan doen wat er in het veld gebeurt.
    Ron Jans heeft ook een off day.Als je rometaroe laat staan
  • 1 May 2021 om 20:22
    Lekker man 3 jeugd spelers erin. Laat ze volgende week ook maar starten.
  • 1 May 2021 om 20:22
    • Quote van 1 May 2021 om 20:14
      Natuurlijk het probleem is de trainers al jaren het zelfde geval. Bij de succes supporters hoeveel trainers heeft fctwente al ontslagen en Hoeveel succes heeft dit opgeleverd. Onbegrijpelijk nu weer een trainers verantwoordelijk houden voor de tegenvallende resultaten . Fctwente speelt vanavond ook weer tegen zichzelf hoe dit kan is vask een vraagteken .
    Zoveel verval als dit jaar mag je ook een technische staf aanrekenen. Net als het laten vetrekken van drie wissels in de winter. Jans moet blijven, aan nieuw team laten bouwen, maar moet volgend jaar verbetering laten zien
  • 1 May 2021 om 20:22
    • Quote van 1 May 2021 om 20:21
      Is het ron jans zijn schuld dat wij verdedigers hebben die 3 x de bal moeten aanraken voordat ze hem kunnen controleren? Ja, sommige dingen zie ik graag anders zoals wat wissels. Maar je kan nu echt niet alles op de trainer afschuiven. De spelers zijn gewoon echt maximaal middenmoot eredivisie, en laten we daar nu net staan.
    Klopt. Jans kan toch niks aan doen wat er in het veld gebeurt.
  • 1 May 2021 om 20:21
    Het begint wel heel slecht te worden
  • 1 May 2021 om 20:21
    De grootste lamzak is nog niet gewisseld Rometaroe. Ik hèb 10x lieve zerroeki. Die werkt tenminste nog.
  • 1 May 2021 om 20:21
    • Quote van 1 May 2021 om 20:18
      Ron jans trainer zonder filosofie
    Helemaal mee eens, geen enkele gedachten zit er achter dit spel. Afstand voor en achter ontzettend groot. Geen bal komt bij de goede kleur. Spelers proberen het op eigen initiatief. Gewoon de hele spitsen troep wisselen. Menig nooit meer opstellen. Wat een vreselijke vertoning.
  • 1 May 2021 om 20:21
    • Quote van 1 May 2021 om 20:19
      Welke zender is dat dan miejong?
    RTL 4, kutprogramma is dat.
  • 1 May 2021 om 20:21
    Word nog wel 5-0 !!
  • 1 May 2021 om 20:21
    Word nog wel 5-0 !!
  • 1 May 2021 om 20:21
    • Quote van 1 May 2021 om 20:17
      Ron Jans begint mij langzamerhand heel erg tegen te staan. Zit 0 idee achter het spel van Twente en er is 0 motivatie. Het begint al bij de opbouw, waar de verdedigers van Twente de bal 3 keer moeten controleren voordat ze kunnen kijken wie vrij staat omdat ze ruzie met de bal hebben. Als ze de bal naar 10 seconden hebben kunnen controleren kunnen ze vervolgens nergens heen omdat er op het middenveld niemand beweegt. Zal Ron Jans dat dan niet zien? Ik zou als een gek gaan coachen aan de zijlijn dat het middenveld moet gaan bewegen (wat dus niet met kwaliteit heeft te maken waar iedereen het maar op gooit). En dan moeten we zeker weer elke keer die lachkop van Jans aanzien na het eind van de wedstrijd? Nou ik ben er helemaal klaar mee!
    Is het ron jans zijn schuld dat wij verdedigers hebben die 3 x de bal moeten aanraken voordat ze hem kunnen controleren? Ja, sommige dingen zie ik graag anders zoals wat wissels. Maar je kan nu echt niet alles op de trainer afschuiven. De spelers zijn gewoon echt maximaal middenmoot eredivisie, en laten we daar nu net staan.
  • 1 May 2021 om 20:20
    Het zijn een stelletje slapjanussen, bah, ze kunnen bijna geen eigen speler vinden, 50% gaat naar de tegenstanders
  • 1 May 2021 om 20:20
    • Quote van 1 May 2021 om 20:18
      Ron jans trainer zonder filosofie
    Te makkelijk
  • 1 May 2021 om 20:20
    Ik kijk niet meer die laatste 3 wedstrijden. Ben er voor het eerst echt klaar mee. Echt voor het eerst. Maar nope. Hier Word ik alleen maar gefrustreerd van.
  • 1 May 2021 om 20:20
    Was ik maar ajax supporter geworden...
  • 1 May 2021 om 20:19
    Jans Jans Jans wat heb je er een teringzooi van!! Ongemotiveerde bende Ook jij verdient een trap onder je ballen
  • 1 May 2021 om 20:19
    • Quote van 1 May 2021 om 20:17
      Ik zo naar Lego masters
    Welke zender is dat dan miejong?
  • 1 May 2021 om 20:19
    Bosch is misschien aanvallend niet zo goed, maar brengt zoveel meer in alles dan illic. Illic is echt een luie voetballer.
  • 1 May 2021 om 20:19
    • Quote van 1 May 2021 om 20:18
      Het is nog niet afgelopen kan nog ......
    Inderdaad. Kan nog zo vijf of zes nul worden
  • 1 May 2021 om 20:18
    • Quote van 1 May 2021 om 20:11
      Iets van doelstelling gehaald of niet John. Pf.
    Zeker doelstelling aan het begin van het seizoen leuk aanvallend voetbal spelen en niet in degradatie nood komen. Is uitstekend gehaald voor de winterstop uitstekend na de winterstop erg wisselvallig en met goede wedstrijden en slechte wedstrijden. Datcis heel erg realistisch met deze groep spelers en de omstandigheden na de winterstop die mee spelen
  • 1 May 2021 om 20:18
    Wat een sneu elftal dit
  • 1 May 2021 om 20:18
    Ik ga gelijk krijgen ook met mijn 3-0.
  • 1 May 2021 om 20:18
    Het is nog niet afgelopen kan nog ......
  • 1 May 2021 om 20:18
    Ron jans trainer zonder filosofie
  • 1 May 2021 om 20:17
    Maatje te groot fortuna
  • 1 May 2021 om 20:17
    • Quote van 1 May 2021 om 20:06
      Ze hebben voor de winterstop genoeg laten zien uitstekend te kunnen ballen. En na de winterstop ook . Maar het realisme is weg bij de succes supporters fctwente speelt het komende seizoen ook wisselvallig en het seizoen er op ook wisselvallig. Wordt eens wakker fctwente heeft een leuke onervaren groep spelers die nog vefl moeten leren
    Daar word ik zo moe van. Er zijn meerdere clubs in de eredivisie die een jonge selectie hebben. Bovendien spelen ze nu allemaal tenminste 1 seizoen in de eredivisie,dus dat is ook ervaring. Ik vind Jans een beste vent, maar hij moet ophouden met aangeven dat we na de winterstop redelijk voetballen en dat het dan de verkeerde kant op valt. Dat is niet zo. We spelen gewoon erg slecht en daar is hij ook verantwoordelijk voor. Hij krijgt ze niet meer aan het voetballen. Is Jans echt wel zo goed voor deze groep?
  • 1 May 2021 om 20:17
    • Quote van 1 May 2021 om 20:14
      Gewoon reëel blijven…….dit Twente is gewoon niet zo sterk als menigeen denkt; het is een team dat middenmoot waardig kan zijn en meer niet. Andere teams zijn gewoon sterker en met meer ervaring die daardoor een heel seizoen constant kunnen spelen. Het belangrijkste is dat Twente niet degradeert; op naar het volgend seizoen met meer ervaren spelers erbij……
    Wat heeft ervaring nu met belabberd voetballen te maken.Geen excuus.In het begin van de competitie pak je ook wel punten met bijna dezelfde selectie
  • 1 May 2021 om 20:17
    Ron Jans begint mij langzamerhand heel erg tegen te staan. Zit 0 idee achter het spel van Twente en er is 0 motivatie. Het begint al bij de opbouw, waar de verdedigers van Twente de bal 3 keer moeten controleren voordat ze kunnen kijken wie vrij staat omdat ze ruzie met de bal hebben. Als ze de bal naar 10 seconden hebben kunnen controleren kunnen ze vervolgens nergens heen omdat er op het middenveld niemand beweegt. Zal Ron Jans dat dan niet zien? Ik zou als een gek gaan coachen aan de zijlijn dat het middenveld moet gaan bewegen (wat dus niet met kwaliteit heeft te maken waar iedereen het maar op gooit). En dan moeten we zeker weer elke keer die lachkop van Jans aanzien na het eind van de wedstrijd? Nou ik ben er helemaal klaar mee!
  • 1 May 2021 om 20:17
    Ik zet het uit
  • 1 May 2021 om 20:17
    • Quote van 1 May 2021 om 20:15
      Godvergeten klotezooi waar zit ii naar te kijken
    Ik zo naar Lego masters
  • 1 May 2021 om 20:17
    3 nul
  • 1 May 2021 om 20:16
    • Quote van 1 May 2021 om 20:14
      Doet dit bijna altijd hij is geen trainer voor een team als dit wat in de problemen zit. Zijn succesne waren altijd bij clubs met evenwichtige selectie. Die heeft super baas Jan Streuer niet voor hem gehuurd
    Maakt ook niet veel uit wie je voor de groep zet. Heb genoeg trainers voorbij zien komen. De trainer is net zo goed als zijn materiaal. Anders had hij wel veel hoger gezeten.
  • 1 May 2021 om 20:16
    • Quote van 1 May 2021 om 20:07
      Lachwekkend gewoon!!!! En dit moet je ook nog compenseren!!! Laten ze gvdme eerst 75% salaris inleveren .. en dan verdienen ze nog te veel
    Blijven maar aan het compenseren. Degradatie blijf alstublieft je club steunen okee prima. Ja we zijn wel gedegradeerd maar de scc prijzen kunnen niet omlaag maar verleng aub. Okee prima. Laatste 4 wedstrijden vorig jaar wil je daar vanaf zien. Okee prima. Het houdt een keer op he al helemaal als ze spelen zoals ze de 2e seizoenshelft doen.
  • 1 May 2021 om 20:15
    Ik vraag me af of ebuehi zo wilt blijven
  • 1 May 2021 om 20:15
    Godvergeten klotezooi waar zit ii naar te kijken
  • 1 May 2021 om 20:14
    Gewoon reëel blijven…….dit Twente is gewoon niet zo sterk als menigeen denkt; het is een team dat middenmoot waardig kan zijn en meer niet. Andere teams zijn gewoon sterker en met meer ervaring die daardoor een heel seizoen constant kunnen spelen. Het belangrijkste is dat Twente niet degradeert; op naar het volgend seizoen met meer ervaren spelers erbij……
  • 1 May 2021 om 20:14
    • Quote van 1 May 2021 om 20:13
      Effe serieus als heracles maar niet de play offs ingaat
    Mij maakt het totaal niet uit wie de playoffs in gaan.
  • 1 May 2021 om 20:14
    • Quote van 1 May 2021 om 20:05
      Ik vind het met brama en illic alleen maar slechter geworden. Jans heeft de verkeerde spelers gewisseld.
    Doet dit bijna altijd hij is geen trainer voor een team als dit wat in de problemen zit. Zijn succesne waren altijd bij clubs met evenwichtige selectie. Die heeft super baas Jan Streuer niet voor hem gehuurd
  • 1 May 2021 om 20:14
    • Quote van 1 May 2021 om 20:11
      De hele voorhoede er uit zou ik zeggen. Kan me er stierlijk aan ergeren dat ze er elke week weer in worden gezet. En zoals elke week raken ze geen enkele bal fatsoenlijk.
    Die trainer heeft ook beton voor zijn kop.
  • 1 May 2021 om 20:14
    • Quote van 1 May 2021 om 20:08
      Gelul het is nu superslecht. En deze groep is een heeeeel slecht elftal dankzij Jans
    Natuurlijk het probleem is de trainers al jaren het zelfde geval. Bij de succes supporters hoeveel trainers heeft fctwente al ontslagen en Hoeveel succes heeft dit opgeleverd. Onbegrijpelijk nu weer een trainers verantwoordelijk houden voor de tegenvallende resultaten . Fctwente speelt vanavond ook weer tegen zichzelf hoe dit kan is vask een vraagteken .
  • 1 May 2021 om 20:14
    Snap er niks van, hoge lange ballen op onze spits. Volgens mij heeft hij de hele competitie nog geen kopbal gewonnen.
  • 1 May 2021 om 20:14
    • Quote van 1 May 2021 om 20:10
      Heb jij 60 pixels ofzo?
    Iptv. Niet 100% full HD. Zal meespelen ????
  • 1 May 2021 om 20:13
    • Quote van 1 May 2021 om 20:12
      Als cornervlag...
    ??????
  • 1 May 2021 om 20:13
    Effe serieus als heracles maar niet de play offs ingaat
  • 1 May 2021 om 20:12
    • Quote van 1 May 2021 om 20:11
      Plet ophalen
    Als cornervlag...
  • 1 May 2021 om 20:12
    • Quote van 1 May 2021 om 20:11
      Gewone mensen moeten hiervoor bloeden en betalen.Werkweigering al heel lang door dit kut elftal.Dit kun je niet meer verkopen naar je eigen supporters. Ontslaan of een tijd geen salaris meer geven.Heeft nu waarschijnlijk geen zin meer,competitie is al bijna afgelopen
    De motivatie is er heus wel alleen het lukt niet
  • 1 May 2021 om 20:12
    • Quote van 1 May 2021 om 20:11
      Iets van doelstelling gehaald of niet John. Pf.
    Precies, zo valt alles te romantiseren....
  • 1 May 2021 om 20:12
    • Quote van 1 May 2021 om 20:08
      Flikker op man
    Je moeder riep. Je moet van internet af. Man man, moet het nou weer gelijk zo. Grote jongen.
  • 1 May 2021 om 20:12
    Hahahaha ik heb toto 2-0 gezegt :)
  • 1 May 2021 om 20:11
    De hele voorhoede er uit zou ik zeggen. Kan me er stierlijk aan ergeren dat ze er elke week weer in worden gezet. En zoals elke week raken ze geen enkele bal fatsoenlijk.
  • 1 May 2021 om 20:11
    Plet ophalen
  • 1 May 2021 om 20:11
    • Quote van 1 May 2021 om 20:07
      Lachwekkend gewoon!!!! En dit moet je ook nog compenseren!!! Laten ze gvdme eerst 75% salaris inleveren .. en dan verdienen ze nog te veel
    Gewone mensen moeten hiervoor bloeden en betalen.Werkweigering al heel lang door dit kut elftal.Dit kun je niet meer verkopen naar je eigen supporters. Ontslaan of een tijd geen salaris meer geven.Heeft nu waarschijnlijk geen zin meer,competitie is al bijna afgelopen
  • 1 May 2021 om 20:11
    • Quote van 1 May 2021 om 20:08
      Toch knap van de trainers dat je met dit team 13 de wordt
    Iets van doelstelling gehaald of niet John. Pf.
  • 1 May 2021 om 20:11
    • Quote van 1 May 2021 om 20:08
      Toch knap van de trainers dat je met dit team 13 de wordt
    John stap op met je gebegatiliseer. Dit twente moet zich gvd de ogen uit de kop schamen. Welke club geeft al al 10 wedstrijden de wedstrijd weg. Gevalletje laat je club maar in de steek.
  • 1 May 2021 om 20:11
    Ze staan op de 12de plaats.
  • 1 May 2021 om 20:11
    Tja Fortuna.....
  • 1 May 2021 om 20:11
    Laat twente maar een keer met grote cijfers verliezen. Misschien dat jans een keer andere spelers opsteld dan wat er nu staat.
  • 1 May 2021 om 20:11
    • Quote van 1 May 2021 om 20:07
      Illic valt gewoon erg slecht in. Heeft nog niks laten zien. Hij had gewoon danilo en roemeratoe eruit moeten halen voor brama en rots.
    Maakt allemaal niks uit, team is mentaal helemaal leeg. Vorig seizoen was dat ook zo, toen wist je vantevoren dat ze geen punt zouden gaan halen. Erg jammer maar is de realiteit. Wij worden 14de wat prima is maar de 2de seizoenhelft is echt dramatisch.
  • 1 May 2021 om 20:10
    • Quote van 1 May 2021 om 20:10
      Supporter ben je niet altijd voor je lol
    Zeker niet. Maar via tv kijken vind ik geen support. Mij zullen ze niet missen
  • 1 May 2021 om 20:10
    lijkt me goed dat ze volgende week tegen Heracles het dameselftal maar laten spelen. die doen het beter dan deze stumperds
  • 1 May 2021 om 20:10
    • Quote van 1 May 2021 om 20:08
      Brama raakt 100% de bal niet. Gaat voor de hand langs. Bal verandert ook niet van richting
    Morgen ff bril kopen. Duidelijk te zien in de herhaling.
  • 1 May 2021 om 20:10
    Ik ga Vitesse kijken
  • 1 May 2021 om 20:10
    • Quote van 1 May 2021 om 20:08
      Brama raakt 100% de bal niet. Gaat voor de hand langs. Bal verandert ook niet van richting
    Heb jij 60 pixels ofzo?
  • 1 May 2021 om 20:10
    • Quote van 1 May 2021 om 20:09
      Ik ga wat anders doen. Volgende week sla ik denk ik ook even over. Ik volg het wel via dit forum
    Supporter ben je niet altijd voor je lol
  • 1 May 2021 om 20:09
    Over en uit.

    @ Scorpio69: Wanneer en waar wil je afspreken om onze weddenschap te betalen en hiermee af te sluiten?
  • 1 May 2021 om 20:09
    Ook met brama is het een drama
  • 1 May 2021 om 20:09
    Drommel ebuehi roemeratoe en smal prima maar verder..
  • 1 May 2021 om 20:09
    Ik ga wat anders doen. Volgende week sla ik denk ik ook even over. Ik volg het wel via dit forum
  • 1 May 2021 om 20:09
    • Quote van 1 May 2021 om 20:08
      Brama raakt 100% de bal niet. Gaat voor de hand langs. Bal verandert ook niet van richting
    Was 100% hands.
  • 1 May 2021 om 20:09
    • Quote van 1 May 2021 om 20:07
      Dat kan gelukkig niet meer
    Dat is je geluk inderdaad. Maar op deze manier ga je er volgend jaar gewoon uit
  • 1 May 2021 om 20:08
    • Quote van 1 May 2021 om 20:07
      Wat een losers, degradatie elftal...
    Toch knap van de trainers dat je met dit team 13 de wordt
  • 1 May 2021 om 20:08
    • Quote van 1 May 2021 om 20:05
      Goed gedaan Wout!
    Leuke opmerking wel. Tenminste ik neem niet aan dat je serieus was?
  • 1 May 2021 om 20:08
    En WEDEROM een ontzettend slechte wedstrijd spelen stelletje knaaknpoetsers amateurs
  • 1 May 2021 om 20:08
    • Quote van 1 May 2021 om 20:08
      Brama raakt 100% de bal niet. Gaat voor de hand langs. Bal verandert ook niet van richting
    Flikker op man
  • 1 May 2021 om 20:08
    Of je nog ff wil doneren?????!waarvoor??????frustratie???man man man wat een zooi echt niet om aan te gluren
  • 1 May 2021 om 20:08
    Brama raakt 100% de bal niet. Gaat voor de hand langs. Bal verandert ook niet van richting
  • 1 May 2021 om 20:08
    • Quote van 1 May 2021 om 20:06
      Ze hebben voor de winterstop genoeg laten zien uitstekend te kunnen ballen. En na de winterstop ook . Maar het realisme is weg bij de succes supporters fctwente speelt het komende seizoen ook wisselvallig en het seizoen er op ook wisselvallig. Wordt eens wakker fctwente heeft een leuke onervaren groep spelers die nog vefl moeten leren
    Gelul het is nu superslecht. En deze groep is een heeeeel slecht elftal dankzij Jans
  • 1 May 2021 om 20:07
    • Quote van 1 May 2021 om 20:06
      +1
    -14
  • 1 May 2021 om 20:07
    • Quote van 1 May 2021 om 20:07
      Wat een losers, degradatie elftal...
    Dat kan gelukkig niet meer
  • 1 May 2021 om 20:07
    Kan streuer niet gewoon zeggen we spelen niks meer. Het is goed zo klaar.
  • 1 May 2021 om 20:07
    • Quote van 1 May 2021 om 20:05
      Als die het niet had gedaan is het ook niet goed ilic is oke
    Illic valt gewoon erg slecht in. Heeft nog niks laten zien. Hij had gewoon danilo en roemeratoe eruit moeten halen voor brama en rots.
  • 1 May 2021 om 20:07
    Wat een losers, degradatie elftal...
  • 1 May 2021 om 20:07
    Wat een losers, degradatie elftal...
  • 1 May 2021 om 20:07
    Lachwekkend gewoon!!!! En dit moet je ook nog compenseren!!! Laten ze gvdme eerst 75% salaris inleveren .. en dan verdienen ze nog te veel
  • 1 May 2021 om 20:07
    • Quote van 1 May 2021 om 20:06
      Om te janken dit Twente. Het is gewoon een grote straf om naar dit Twente te kijken !!
    Gewoon niet meer kijken ..
  • 1 May 2021 om 20:06
    • Quote van 1 May 2021 om 20:06
      En dan?
    Stekker druut
  • 1 May 2021 om 20:06
    Wat een elftal....
  • 1 May 2021 om 20:06
    • Quote van 1 May 2021 om 20:06
      Ze hebben voor de winterstop genoeg laten zien uitstekend te kunnen ballen. En na de winterstop ook . Maar het realisme is weg bij de succes supporters fctwente speelt het komende seizoen ook wisselvallig en het seizoen er op ook wisselvallig. Wordt eens wakker fctwente heeft een leuke onervaren groep spelers die nog vefl moeten leren
    +1
  • 1 May 2021 om 20:06
    Er zit niks meer in dit elftal. Gewoon drama.
  • 1 May 2021 om 20:06
    • Quote van 1 May 2021 om 20:06
      Om te janken dit Twente. Het is gewoon een grote straf om naar dit Twente te kijken !!
    Duuh de calimero's aan het werk...
  • 1 May 2021 om 20:06
    • Quote van 1 May 2021 om 20:04
      Rotop jans
    En dan?
  • 1 May 2021 om 20:06
    Koert Westerman wat een lul zeg....
  • 1 May 2021 om 20:06
    Om te janken dit Twente. Het is gewoon een grote straf om naar dit Twente te kijken !!
  • 1 May 2021 om 20:06
    • Quote van 1 May 2021 om 19:53
      Lijkt mij erg stug dat Twente komend seizoen een geheel nieuw elftal bij elkaar gaat kopen/huren. Er lopen op dit moment veel te weinig eredivisiewaardige spelers in deze selectie. De cijfers spreken voor zich en vooral het vertoonde spel. Maar dat zie jij niet. Alles maar met de mantel der liefde bedekken. Het gaat verdomde moeilijk worden, want het geld zal niet binnenstromen deze zomer. Streuer en co zijn nu al niet te benijden.
    Ze hebben voor de winterstop genoeg laten zien uitstekend te kunnen ballen. En na de winterstop ook . Maar het realisme is weg bij de succes supporters fctwente speelt het komende seizoen ook wisselvallig en het seizoen er op ook wisselvallig. Wordt eens wakker fctwente heeft een leuke onervaren groep spelers die nog vefl moeten leren
  • 1 May 2021 om 20:05
    • Quote van 1 May 2021 om 20:05
      Ik vind het met brama en illic alleen maar slechter geworden. Jans heeft de verkeerde spelers gewisseld.
    Als die het niet had gedaan is het ook niet goed ilic is oke
  • 1 May 2021 om 20:05
    Goed gedaan Wout!
  • 1 May 2021 om 20:05
    Brana bedankt brama bedankt
  • 1 May 2021 om 20:05
    Laten ze aub de volgende wedstrijd ook maar zonder publiek spelen. Kunnen we in in iedergeval volgende week gewoon zappen.
  • 1 May 2021 om 20:05
    Ik ben er zo zat van.
  • 1 May 2021 om 20:05
    Ik vind het met brama en illic alleen maar slechter geworden. Jans heeft de verkeerde spelers gewisseld.
  • 1 May 2021 om 20:05
    11 klooijoois
  • 1 May 2021 om 20:05
    Is dit niet die doorrookte koerd westerman?
  • 1 May 2021 om 20:04
    Rotop jans
  • 1 May 2021 om 20:04
    Wat een ongelofelijk slecht spel, dit Fortuna is echt alles behalve goed
  • 1 May 2021 om 20:04
    Oke top weer 2 uur verspilt
  • 1 May 2021 om 20:04
    Pingel hahaha
  • 1 May 2021 om 20:04
    • Quote van 1 May 2021 om 20:01
      Net noemt hij hem weer smal en dan noemt hij hem weer vlak. Wedstrijd moet opnieuw gespeeld worden ivm dronken commentator.
    Hoezo, hooguit vrij slenteren. Wat een slome slak. Wel het broekkie telkens strak trekken. Waarom?
  • 1 May 2021 om 20:04
    Dat wordt een penalty
  • 1 May 2021 om 20:04
    Pingel....let maar op.
  • 1 May 2021 om 20:04
    Brama maakt hands.
  • 1 May 2021 om 20:03
    En drommel redt ons weer
  • 1 May 2021 om 20:01
    Net noemt hij hem weer smal en dan noemt hij hem weer vlak. Wedstrijd moet opnieuw gespeeld worden ivm dronken commentator.
  • 1 May 2021 om 20:01
    Wat een held hè de brama. Trouwens die roemetaroe mag zichzelf ook wel een keer vrij lopen.
  • 1 May 2021 om 20:00
    • Quote van 1 May 2021 om 19:57
      Wat een prutser die commentator. Gijs vlak ????????
    En er lopen 2x markelo,s in het veld blank type en zwart type ....... om te huuln
  • 1 May 2021 om 20:00
    Is dit een degradatieduel in de KKD? Wat ongehoord zwak
  • 1 May 2021 om 19:59
    • Quote van 1 May 2021 om 19:57
      Wat een prutser die commentator. Gijs vlak ????????
    Precies, maar het gekke is dat hij Smal in de eerste helft wel gewoon Smal noemt, zal wel dronken zijn
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›