BREAKING | FC Twente bevestigt: Misidjan tekent meerjarig contract

33
BREAKING | FC Twente bevestigt: Misidjan tekent meerjarig contract

Virgil Misidjan speelt de komende twee seizoenen bij FC Twente. De 27-jarige speler die voorheen andere actief was voor Willem II en PEC Zwolle is vanaf vandaag officieel Tukker.

Dit nieuws weet de TC Tubantia te melden. Met Misidjan heeft FC Twente nu drie buitenspelers onder contract. Queensy Menig lijkt echter een transfer te gaan maken. Zijn contract loopt nog een jaar door en dus hoopt FC Twente hem te verkopen.

Thijs van Leeuwen is de andere buitenspeler, maar hij is nog niet goed genoeg bevonden voor een basisplaats in het eerste. De club hoopt Vaclav Cerny deze zomer bij FC Utrecht vandaan te plukken. De Tsjech werd afgelopen seizoen gehuurd van de Domstedelingen en herstelt van een blessure.

33 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2021 om 08:00
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:54
      Last van de warmte...
    Dan heb jij 365 dagen per jaar met je domme opmerkingen. Rot gewoon op naar je eigen forumpje van Zorgboerderij Erve Asito lullo.
  • 10 Jun 2021 om 19:21
    • Quote van 10 Jun 2021 om 18:43
      2 seizoenen zie ik nu. Hopelijk optie op een 3e jaar.
    Ja anders moet hij na 1 jaar alweer verkocht worden om er nog iets voor te kunnen vangen
  • 10 Jun 2021 om 19:03
    • Quote van 10 Jun 2021 om 15:59
      prima breedte versterking en niveau FCT. Alleen salaris als investering.
    Beetje tekengeld zal er ook wel bijkomen. Dat is meest zo met transfervrije spelers.
  • 10 Jun 2021 om 18:43
    2 seizoenen zie ik nu. Hopelijk optie op een 3e jaar.
  • 10 Jun 2021 om 18:42
    Voor hoeveel jaar tekent hij eigenlijk?
  • 10 Jun 2021 om 17:52
    • Quote van 10 Jun 2021 om 17:31
      Waarom is er nog steeds niks van uit de club hierover gezecht
    Op insta wel. Leuk filmpje met z'n intro haha. Vanuit VI. Moet je even kijken moest er wel om lachen. Maar daar kondigt hij zelf ook aan.
  • 10 Jun 2021 om 17:40
    • Quote van 10 Jun 2021 om 17:31
      Waarom is er nog steeds niks van uit de club hierover gezecht
    Ik denk dat iedereen op het terras zit met een beugeltie. Morgen zien we vast een foto ;)
  • 10 Jun 2021 om 17:31
    Waarom is er nog steeds niks van uit de club hierover gezecht
  • 10 Jun 2021 om 17:24
    • Quote van 10 Jun 2021 om 17:04
      Misidjan welkom bij deze mooie club, ik hoop dat je ons gaat verrassen
    Dat hoop ik toch niet. Ik wil nog niet verast worden, heb nog genoeg plezier in het leven. Bovendien heeft hij al een vergrijp op z'n naam staan dus als hij dat zou doen gaat hij sowieso niet veel wedstrijden spelen bij ons...
  • 10 Jun 2021 om 17:18
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:21
      Is straks aan de straatstenen niet te kwijt te raken.
    Gelukkig maar dat hij geen straat stenen gaat opleveren. Fctwente heeft meer aan euro's veel euro's een goede speler voor het systeem wat jans en staf wil gaan spelen . De komende weken gaan nog meer spelers komen die voor fctwente sportief en financieel interessant zijn in oog met de sportieve en doelstellingen en financiële doelstellingen
  • 10 Jun 2021 om 17:04
    Misidjan welkom bij deze mooie club, ik hoop dat je ons gaat verrassen
  • 10 Jun 2021 om 17:02
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:21
      Is straks aan de straatstenen niet te kwijt te raken.
    Vast weer een alias van nfear of zo, pauper
  • 10 Jun 2021 om 16:54
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:38
      Lul ben je weet je dat!!!
    Last van de warmte...
  • 10 Jun 2021 om 16:54
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:21
      Is straks aan de straatstenen niet te kwijt te raken.
    hoe dom kun je zijn -:))
  • 10 Jun 2021 om 16:47
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:21
      Is straks aan de straatstenen niet te kwijt te raken.
    Waar basseer je die bull shit aannames op?
  • 10 Jun 2021 om 16:45
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:37
      Dan had dat in het artikel gestaan lijkt me.
    Staat nog niks op .nl, maar in Tubantia ook niks over extra optie. Dus hij ziet Twente waarschijnlijk als tijdelijke springplank.
  • 10 Jun 2021 om 16:43
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:38
      Lul ben je weet je dat!!!
    Laat hem maar lekker lullen. Jij en ik weten gewoon dat dit echt een geweldige aanwinst is met de middelen die we hebben. Prima werk weer van streuer.
  • 10 Jun 2021 om 16:38
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:21
      Is straks aan de straatstenen niet te kwijt te raken.
    Lul ben je weet je dat!!!
  • 10 Jun 2021 om 16:37
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:36
      Zit er nog een optie voor 1 jaar bij?
    Dan had dat in het artikel gestaan lijkt me.
  • 10 Jun 2021 om 16:36
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:34
      2.
    Zit er nog een optie voor 1 jaar bij?
  • 10 Jun 2021 om 16:34
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:20
      Ben benieuwd voor hoeveel jaar
    2.
  • 10 Jun 2021 om 16:21
    • Quote van 10 Jun 2021 om 16:20
      Ben benieuwd voor hoeveel jaar
    Is straks aan de straatstenen niet te kwijt te raken.
  • 10 Jun 2021 om 16:20
    Ben benieuwd voor hoeveel jaar
  • 10 Jun 2021 om 16:17
    Denk vooral dat Misidjan ook direct nodig is op rechtsbuiten omdat Cherny, mits hij blijft , waarschijnlijk pas later in het seizoen wedstrijden kan spelen. Van Leeuwen willen ze op links. Dat is ook meer de reden .Dan hebben we nu als Menig vertrekt van Leeuwen links, Misidjan rechts met Cherny wanneer weer wedstrijdfit en van Leeuwen en Rots kunnen ook op rechtsbuiten en Misidjan evt. ook op links. Rots kan ook spits.Nu nog 1 of 2 spitsen en een ervaren 10 en in de verdediging mag ook nog wel wat komen als Oosterwolde vertrekt en Ebuehi lastig wordt. ook centraal nog wel.
  • 10 Jun 2021 om 16:10
    Prima versterking
  • 10 Jun 2021 om 16:09
    Prima speler lijkt mij. Goede aanwinst
  • 10 Jun 2021 om 16:06
    • Quote van 10 Jun 2021 om 15:59
      prima breedte versterking en niveau FCT. Alleen salaris als investering.
    Gewoon basisspeler in principe lijkt me
  • 10 Jun 2021 om 16:04
    En weer een transfervrije speler vastgelegd. Goed bezig.
  • 10 Jun 2021 om 16:02
    Welkom KWW!
  • 10 Jun 2021 om 16:02
    Mooi
  • 10 Jun 2021 om 16:01
    welkom
  • 10 Jun 2021 om 15:59
    prima breedte versterking en niveau FCT. Alleen salaris als investering.
  • 10 Jun 2021 om 15:44
    Top!!
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›