Misidjan: ''Natuurlijk speelt het financiële gedeelte een rol''

17
Misidjan: ''Natuurlijk speelt het financiële gedeelte een rol''

Virgil Misidjan maakte deze zomer de overstap van PEC Zwolle naar FC Twente. De aanvaller stelt dat hij in Enschede meer kon verdienen, maar dat het niet zijn drijfveer was om voor de Tukkers te kiezen.

"PEC vond het niet leuk dat ik weg ging, maar ik had in januari gezegd dat ik in de zomer verder wilde kijken. Dat had vooral een sportieve reden. Natuurlijk speelt het financiële gedeelte een rol, maar ik wil me vooral sportief ontwikkelen", vertelt de aanvaller in gesprek met VoetbalPrimeur. Misidjan baalt ervan dat hij wordt neergezet als een geldwolf.

"Als je bakker bent en ineens manager kunt worden bij een bank, dan doe je dat ook. Dan vraagt niemand zich af waarom je dat doet. Maar als een voetballer van de ene naar de andere club gaat, kan het weer niet. Robin Pröpper is van Heracles Almelo naar Twente gegaan. Hij heeft ook heel veel over zich heen gekregen. Al snap ik het gevoel dat de supporters hebben wel", erkent de vleugelflitser, die zin heeft in zijn Enschedese avontuur.

"Ik ken mijn eigen kwaliteiten en heb er een goed gevoel over. Twente gaf me vanaf het begin vertrouwen en dat wil ik graag terugbetalen. Twente is een fantastische club met mooie supporters. De club heeft de ambitie om terug te keren in de top, ik hoop dat ik ze daar bij kan helpen", aldus Misidjan.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jul 2021 om 04:20
    Voetbal heeft zich snel professioneel ontwikkeld waarmee het financiële deel ook door het plafond is geslagen. Maar de supporters zijn niet in dat tempo meegegaan die zien het nog steeds niet als werk,maar als hobby geloven nog in onvoorwaardelijke club liefde en daarom word er nog altijd zo gereageerd door supporters als een speler vertrekt omdat hij elders meer kan verdienen. Nou voor de bedragen in het voetbal haalde ik mijn kast niet eens leeg bij mijn baas en vertrok meteen,bovendien word er niet voor niets met contracten gewerkt! Dan kan je doen wat je wil als het contract afloopt.
  • 19 Jul 2021 om 02:18
    Doet Misidjan nu ook al mee in de F1? Ik dacht dat hij alleen snel was op een brommer.
  • 18 Jul 2021 om 22:08
    • Quote van 18 Jul 2021 om 21:57
      Ik zeg je dat hij het bewust heeft gedaan, want Max is gewoon beter als hem. En dan zou hij verliezen in zijn Engeland?? Hij dacht dat kan na die mooie overwinning van de Italianen op Engeland, niet nog een trauma bijkomen Lewis verliest op Silverstone is a dit is bewust gedaan door die vieze huichelaar. En dat er geen hardere consequenties genomen zegt genoeg over de corruptie in alle sporten. Maar Hamilton is een naar mannetje en inderdaad maar even duidelijk aan hem maken tijdens Spa en Zandvoort.
    1000+
  • 18 Jul 2021 om 21:58
    • Quote van 18 Jul 2021 om 21:55
      Wisten jullie dat Hamilton veganist is?
    Ja en ook een narcis.
  • 18 Jul 2021 om 21:57
    • Quote van 18 Jul 2021 om 21:37
      Of hij hem er bewust afgereden heeft weet ik niet, maar als je dan wint ga je het niet op die manier vieren Zo blijkt maar weer dat 'heilige' Hamilton gewoon een huichelaar is en dus dat 'heilige' gewoon speelt.
    Ik zeg je dat hij het bewust heeft gedaan, want Max is gewoon beter als hem. En dan zou hij verliezen in zijn Engeland?? Hij dacht dat kan na die mooie overwinning van de Italianen op Engeland, niet nog een trauma bijkomen Lewis verliest op Silverstone is a dit is bewust gedaan door die vieze huichelaar. En dat er geen hardere consequenties genomen zegt genoeg over de corruptie in alle sporten. Maar Hamilton is een naar mannetje en inderdaad maar even duidelijk aan hem maken tijdens Spa en Zandvoort.
  • 18 Jul 2021 om 21:55
    Wisten jullie dat Hamilton veganist is?
  • 18 Jul 2021 om 21:37
    Of hij hem er bewust afgereden heeft weet ik niet, maar als je dan wint ga je het niet op die manier vieren Zo blijkt maar weer dat 'heilige' Hamilton gewoon een huichelaar is en dus dat 'heilige' gewoon speelt.
  • 18 Jul 2021 om 20:34
    • Quote van 18 Jul 2021 om 19:11
      Binnenkort bij de race's in Spa en Zandvoort maar even duidelijk maken aan Hamilton wat we van hem vinden.
    Ja dat moet echt vieze hufter, hij kan niet verkroppen dat Max beter is dan hij.
  • 18 Jul 2021 om 20:33
    • Quote van 18 Jul 2021 om 18:25
      Absoluut wat een Wahnsinn. En deze klootviool heeft het altijd over respect vuile klootzak
    Ik was en ben er doodziek van wat een vieze achterbakse hufter!!!! Inderdaad en altijd maar over mensenrechten, sportiviteit, het het gewoon een vieze rat!!!
  • 18 Jul 2021 om 20:18
    • Quote van 18 Jul 2021 om 19:58
      Ik ben die gast dikke zat, hij en Toto wolf had ik altijd wel hoog zitten ( waren de beste) maar ze moeten accepteren dat Max nu gewoon de beste is, en een degelijke concurrent. Meneer Hamilton heeft het altijd over respect maar is gewoon een klootzak en nu kan je zien wat er in zoon lul om gaat. Als ie wint ist Dankeschön aan het team blablablabla altijd het zelfde liedje. Altijd dat gelul tussen door meer power banden blablablabla OPZOUTEN ER MET
    Verstappen liet hem er niet langs..
  • 18 Jul 2021 om 19:58
    • Quote van 18 Jul 2021 om 19:33
      Gewoon een hypocriet stuk vreten. Ook geen enkele schuld accepteren achteraf want bij Hamilton ligt alles altijd aan een ander.
    Ik ben die gast dikke zat, hij en Toto wolf had ik altijd wel hoog zitten ( waren de beste) maar ze moeten accepteren dat Max nu gewoon de beste is, en een degelijke concurrent. Meneer Hamilton heeft het altijd over respect maar is gewoon een klootzak en nu kan je zien wat er in zoon lul om gaat. Als ie wint ist Dankeschön aan het team blablablabla altijd het zelfde liedje. Altijd dat gelul tussen door meer power banden blablablabla OPZOUTEN ER MET
  • 18 Jul 2021 om 19:33
    • Quote van 18 Jul 2021 om 18:25
      Absoluut wat een Wahnsinn. En deze klootviool heeft het altijd over respect vuile klootzak
    Gewoon een hypocriet stuk vreten. Ook geen enkele schuld accepteren achteraf want bij Hamilton ligt alles altijd aan een ander.
  • 18 Jul 2021 om 19:11
    Binnenkort bij de race's in Spa en Zandvoort maar even duidelijk maken aan Hamilton wat we van hem vinden.
  • 18 Jul 2021 om 18:25
    • Quote van 18 Jul 2021 om 16:32
      Wat een hoerenzoon die Hamilton rijdt Max er express af. Wat een hufter bah bah
    Absoluut wat een Wahnsinn. En deze klootviool heeft het altijd over respect vuile klootzak
  • 18 Jul 2021 om 18:22
    Ze hadden die Hamalton in de strobalen moeten drukken !
  • 18 Jul 2021 om 17:25