Jans komt met blessure-update: ''Ik hoop dat Brama snel volgt''

30
Jans komt met blessure-update: ''Ik hoop dat Brama snel volgt''

Ron Jans is tevreden na de 1-0 zege in de besloten oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle. Een smetje op de wedstrijd was echter het uitvallen van Giovanni Troupée en Mees Hilgers.

"We weten waar we staan. Alleen er is toch wel een schaduwzijde van deze voorbereiding. Dat is toch wel het ontbreken van een heleboel spelers" begint Jans in gesprek met FC Twente TV. "Wat dat betreft denk ik dat waar we nu staan een momentopname is, maar er gaan nog spelers terugkomen van blessures en corona. Er komen ook nog nieuwe spelers bij."

Jans weet dat talenten Ennio van der Gouw en Jesse Bosch snel weer zullen aansluiten bij FC Twente. "Wat wel positief is, is dat Van der Gouw en Bosch op zeer korte termijn zullen aansluiten", vervolgt de trainer. "Ik hoop dat Brama snel volgt. Misidjan heeft wat knieklachten, ik hoop dat dat ook niet te lang duurt. Maar Pierie en Lukoki hebben langdurige blessures en dat is gewoon een heel vervelend gevoel."

 

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jul 2021 om 16:58
    • Quote van 19 Jul 2021 om 11:54
      Mauro junior gaat psv niet wegdoen. Je kan dan beter gaan voor labyad. Die speelt bij ajax toch bijna niet meer. Ik blijf die jensen bij ajax ook wel interessante speler vinden. Maar is nog vrij jong.
    Is er ook een Mauro senior eigenlijk?
  • 19 Jul 2021 om 12:56
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:43
      Heeft een uitleen beurt in Denemarken gehad, als ik me niet vergist. Maar Victor Jensen voor defenitieve overname, lijk mij altijd bespreekbaar.
    Natuurlijk moet je nooit je ogen sluiten voor talent. Maar met een contract voor 2 jaar en miljoen transferwaarde is die kans niet heel groot.
  • 19 Jul 2021 om 12:43
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:06
      Jensen is op geen enkel vlak bewezen meer dan van leeuwen. Sterker nog dat zijn de cijfers zelfs in het voordeel van van leeuwen. Als dat de keuze word dan zou labyad veel logischer zijn. Al hoop ik op iemand totaal anders in dat geval.
    Heeft een uitleen beurt in Denemarken gehad, als ik me niet vergist. Maar Victor Jensen voor defenitieve overname, lijk mij altijd bespreekbaar.
  • 19 Jul 2021 om 12:43
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:06
      Jensen is op geen enkel vlak bewezen meer dan van leeuwen. Sterker nog dat zijn de cijfers zelfs in het voordeel van van leeuwen. Als dat de keuze word dan zou labyad veel logischer zijn. Al hoop ik op iemand totaal anders in dat geval.
    Heeft een uitleen beurt in Denemarken gehad, als ik me niet vergist. Maar Victor Jensen voor defenitieve overname, lijk mij altijd bespreekbaar.
  • 19 Jul 2021 om 12:39
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:29
      Waar zeg ik dat ik jensen beter vind dan van leeuwen? Ik zeg alleen maar dat ik het talent bij van leeuwen nog niet echt zie. Ik denk dat dit ook wel het seizoen moet worden voor van leeuwen en ook voor rots. Ze moeten echt laten zien waarom twente ze een contract heeft gegeven. Want het rendement van vorig seizoen was gewoon te laag voor ze. Dan maakt de leeftijd niet uit.
    Onzin rendement te laag. Van leeuwen scoord met z'n huidige statistieken elke 159 min. En rots iets langzamer 221 min en zoals je zegt ze zijn jong en beide is dat voor een eerste jaar op eredivisie niveau redelijk tot een goed eerste jaar. Het zijn niet allemaal Oosterwoldes en zerroukis.
  • 19 Jul 2021 om 12:36
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:15
      Dat zou ideaal zijn. Maar niets uit deze transferperiode wijst erop dat dat zou kunnen gebeuren denk ik
    De transfer periode komt nu pas goed op gang, en zo ondenkbaar is dat niet nu er toch wat geld van een geldschieter in het spel is. Maar omdat nu al af te schrijven is veel te kort door de bocht
  • 19 Jul 2021 om 12:29
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:25
      Dan zou je je ogen eens los moeten doen. Maar jensen wat heeft hij nou laten zien dan? Talent ? Ja. Veder weinig. Dus nee. Huren is prima. Maar laat het dan wel beter zijn als wat je hebt. Ulgalde bijvoorbeeld is ook z'n gokje. Maar daar zie je op YouTube al een bepaalde techniek in koppen en bal gevoel waardoor dat anders is. Je ziet wel dat jensen talent heeft. Maar is van hetzelfde kaliber als van leeuwen en naar mijn mening minder zelfs. Fysiek bal behandeling en noem het maar op. Hooguit vergelijkbaar.
    Waar zeg ik dat ik jensen beter vind dan van leeuwen? Ik zeg alleen maar dat ik het talent bij van leeuwen nog niet echt zie. Ik denk dat dit ook wel het seizoen moet worden voor van leeuwen en ook voor rots. Ze moeten echt laten zien waarom twente ze een contract heeft gegeven. Want het rendement van vorig seizoen was gewoon te laag voor ze. Dan maakt de leeftijd niet uit.
  • 19 Jul 2021 om 12:25
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:16
      Ik wil wel eerst zien dat van leeuwen die stap maakt. Ik vind zijn rendement niet zo geweldig. Maar is nog jong en kan alleen maar beter worden. Maar tot nu toe zie ik zijn talent niet zo goed.
    Dan zou je je ogen eens los moeten doen. Maar jensen wat heeft hij nou laten zien dan? Talent ? Ja. Veder weinig. Dus nee. Huren is prima. Maar laat het dan wel beter zijn als wat je hebt. Ulgalde bijvoorbeeld is ook z'n gokje. Maar daar zie je op YouTube al een bepaalde techniek in koppen en bal gevoel waardoor dat anders is. Je ziet wel dat jensen talent heeft. Maar is van hetzelfde kaliber als van leeuwen en naar mijn mening minder zelfs. Fysiek bal behandeling en noem het maar op. Hooguit vergelijkbaar.
  • 19 Jul 2021 om 12:17
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:07
      Labyad heeft wel techniek en kan een bal geven. Ekkelenkamp niet. Maar het zou toch veel fijner zijn dat ze met een verassing komen. Eentje die we kunnen vastleggen en in het buitenland heeft gespeeld.
    Dat iemand in het buitenland heeft gespeeld wil niet zeggen dat het een versterking is. We zullen wel zien waar ze mee opkomen dagen. Heb vertrouwen in streuer.
  • 19 Jul 2021 om 12:16
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:06
      Jensen is op geen enkel vlak bewezen meer dan van leeuwen. Sterker nog dat zijn de cijfers zelfs in het voordeel van van leeuwen. Als dat de keuze word dan zou labyad veel logischer zijn. Al hoop ik op iemand totaal anders in dat geval.
    Ik wil wel eerst zien dat van leeuwen die stap maakt. Ik vind zijn rendement niet zo geweldig. Maar is nog jong en kan alleen maar beter worden. Maar tot nu toe zie ik zijn talent niet zo goed.
  • 19 Jul 2021 om 12:15
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:07
      Labyad heeft wel techniek en kan een bal geven. Ekkelenkamp niet. Maar het zou toch veel fijner zijn dat ze met een verassing komen. Eentje die we kunnen vastleggen en in het buitenland heeft gespeeld.
    Dat zou ideaal zijn. Maar niets uit deze transferperiode wijst erop dat dat zou kunnen gebeuren denk ik
  • 19 Jul 2021 om 12:07
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:03
      Heb ook liever een Labyad op 10 dan Ekkelenkamp.
    Labyad heeft wel techniek en kan een bal geven. Ekkelenkamp niet. Maar het zou toch veel fijner zijn dat ze met een verassing komen. Eentje die we kunnen vastleggen en in het buitenland heeft gespeeld.
  • 19 Jul 2021 om 12:06
    • Quote van 19 Jul 2021 om 11:54
      Mauro junior gaat psv niet wegdoen. Je kan dan beter gaan voor labyad. Die speelt bij ajax toch bijna niet meer. Ik blijf die jensen bij ajax ook wel interessante speler vinden. Maar is nog vrij jong.
    Jensen is op geen enkel vlak bewezen meer dan van leeuwen. Sterker nog dat zijn de cijfers zelfs in het voordeel van van leeuwen. Als dat de keuze word dan zou labyad veel logischer zijn. Al hoop ik op iemand totaal anders in dat geval.
  • 19 Jul 2021 om 12:03
    • Quote van 19 Jul 2021 om 11:59
      Ekkelenkamp speelde vorig seizoen 6 wedstrijden in jong. Labyad had in 950 minuten 5 goals en 5 assists. Dat is heel erg prima en die jongen heeft veel meer kwaliteit dan Ekkelenkamp, maar dat is mijn mening
    Heb ook liever een Labyad op 10 dan Ekkelenkamp.
  • 19 Jul 2021 om 11:59
    • Quote van 19 Jul 2021 om 11:53
      Dat is niet waar want ekkelenkamp speelde bijna altijd of alles in jong. Labyad mag dat niet. Maar daar hoeven we het niet eens over te worden daarom is het een forum;)
    Ekkelenkamp speelde vorig seizoen 6 wedstrijden in jong. Labyad had in 950 minuten 5 goals en 5 assists. Dat is heel erg prima en die jongen heeft veel meer kwaliteit dan Ekkelenkamp, maar dat is mijn mening
  • 19 Jul 2021 om 11:54
    • Quote van 19 Jul 2021 om 11:21
      Nul wedstrijd ritme(als je ziet wat hij gespeelt heeft de laatste jaren) en komt totaal niet mee zelfs bij het aanvallende spel van ajax. Zelfs ekkelenkamp staat hoger in de pik orde dan hij. Dan laat streuer mauro junior maar proberen.
    Mauro junior gaat psv niet wegdoen. Je kan dan beter gaan voor labyad. Die speelt bij ajax toch bijna niet meer. Ik blijf die jensen bij ajax ook wel interessante speler vinden. Maar is nog vrij jong.
  • 19 Jul 2021 om 11:53
    • Quote van 19 Jul 2021 om 11:44
      Niet mee eens. Vorig seizoen en seizoen ervoor meer gespeeld dan Ekkelenkamp
    Dat is niet waar want ekkelenkamp speelde bijna altijd of alles in jong. Labyad mag dat niet. Maar daar hoeven we het niet eens over te worden daarom is het een forum;)
  • 19 Jul 2021 om 11:44
    • Quote van 19 Jul 2021 om 11:21
      Nul wedstrijd ritme(als je ziet wat hij gespeelt heeft de laatste jaren) en komt totaal niet mee zelfs bij het aanvallende spel van ajax. Zelfs ekkelenkamp staat hoger in de pik orde dan hij. Dan laat streuer mauro junior maar proberen.
    Niet mee eens. Vorig seizoen en seizoen ervoor meer gespeeld dan Ekkelenkamp
  • 19 Jul 2021 om 11:21
    • Quote van 19 Jul 2021 om 11:10
      een Labyad op 10 is ook niet verkeerd
    Nul wedstrijd ritme(als je ziet wat hij gespeelt heeft de laatste jaren) en komt totaal niet mee zelfs bij het aanvallende spel van ajax. Zelfs ekkelenkamp staat hoger in de pik orde dan hij. Dan laat streuer mauro junior maar proberen.
  • 19 Jul 2021 om 11:10
    • Quote van 19 Jul 2021 om 09:09
      Ajax heeft gezien het type spelers(10 en ervaren spits) die wij Willen niks interessants meer. Ekkelenkamp gaat niet komen. Mauro junior zou een type zijn die we nu missen. Maar ajax momenteel heeft niets in huis wat interessant is of voor ons directe meerwaarde is.
    een Labyad op 10 is ook niet verkeerd
  • 19 Jul 2021 om 09:09
    • Quote van 19 Jul 2021 om 07:40
      Ajax gaat deze week spelers meenemen naar Oostenrijk. Ook daar voor zal een shifting gemaakt worden. Wie blijven er achter en wie gaan mee. Misschien wacht streuer nog wel een weekje?
    Ajax heeft gezien het type spelers(10 en ervaren spits) die wij Willen niks interessants meer. Ekkelenkamp gaat niet komen. Mauro junior zou een type zijn die we nu missen. Maar ajax momenteel heeft niets in huis wat interessant is of voor ons directe meerwaarde is.
  • 19 Jul 2021 om 09:08
    • Quote van 19 Jul 2021 om 06:11
      Nee is een pure gok vooral omdat het niet om verhuur gaat denk ik en gok ik op Locadia en hoop het ook.
    Ik hoop dat hij komt, maar ik denk dat hij niet voor 300 K salaris komt
  • 19 Jul 2021 om 07:40
    • Quote van 18 Jul 2021 om 20:39
      Ik gok op Locadia wat voor ons nu top is, en de 10 denk niet meer dat het nog om Ekkelkamp gaat. Maar heb goede hoop dat we inderdaad Dinsdag te horen krijgen dat er voor ons op dit moment 2 zeer goede spelers bij komen.
    Ajax gaat deze week spelers meenemen naar Oostenrijk. Ook daar voor zal een shifting gemaakt worden. Wie blijven er achter en wie gaan mee. Misschien wacht streuer nog wel een weekje?
  • 19 Jul 2021 om 06:11
    • Quote van 18 Jul 2021 om 22:11
      Locadia zou top zijn. Maar jij hebt dus hetzelfde gerucht gehoord ja die?
    Nee is een pure gok vooral omdat het niet om verhuur gaat denk ik en gok ik op Locadia en hoop het ook.
  • 18 Jul 2021 om 22:11
    • Quote van 18 Jul 2021 om 20:39
      Ik gok op Locadia wat voor ons nu top is, en de 10 denk niet meer dat het nog om Ekkelkamp gaat. Maar heb goede hoop dat we inderdaad Dinsdag te horen krijgen dat er voor ons op dit moment 2 zeer goede spelers bij komen.
    Locadia zou top zijn. Maar jij hebt dus hetzelfde gerucht gehoord ja die?
  • 18 Jul 2021 om 20:39
    Ik gok op Locadia wat voor ons nu top is, en de 10 denk niet meer dat het nog om Ekkelkamp gaat. Maar heb goede hoop dat we inderdaad Dinsdag te horen krijgen dat er voor ons op dit moment 2 zeer goede spelers bij komen.
  • 18 Jul 2021 om 20:03
    • Quote van 18 Jul 2021 om 19:45
      Ja dat is logisch toch? Het gaat hier al dagen over dat er twee spelers bij komen aankomende week.
    Ja 1 opperde dat er dinsdag 2 gepresenteerd worden en een ander had ook zoiets gehoord en eigenlijk niet diegene die meestal goed zitten(svente stifler of eppie) en dat is prima uiteraard. Maar zoals jans in dat interview hinte erna lijkt diegene inderdaad gelijk te krijgen. Of in elk geval er lijkt dus wel een kern van waarheid in te zitten. Er word hier toch wel vaker geopperd dat er spelers aankomen? En soms niet lijkt te kloppen of dat het afgeketst is.
  • 18 Jul 2021 om 19:45
    • Quote van 18 Jul 2021 om 18:29
      "Er zit nog wat in het verschiet" hint voor nieuwe transfer dus.
    Ja dat is logisch toch? Het gaat hier al dagen over dat er twee spelers bij komen aankomende week.
  • 18 Jul 2021 om 18:29
    "Er zit nog wat in het verschiet" hint voor nieuwe transfer dus.
  • 18 Jul 2021 om 18:24
    Twee keer zullen aansluiten dus.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›