Complimenten voor FC Twente na stunt: ''Ik stuur Streuer een appje''

6
Complimenten voor FC Twente na stunt: ''Ik stuur Streuer een appje''

Als alles volgens plan verloopt gaat Ricky van Wolfswinkel de nieuwe spits van FC Twente worden. Theo Janssen is te spreken over die aanstaande transfer, al had hij hem liever naar Vitesse zien gaan.

De oud-voetballer van FC Twente gaat in ieder geval contact opnemen met de club uit Enschede. "Ik stuur Jan Streuer een appje dat hij het goed heeft gedaan", zegt Janssen in gesprek met TC Tubantia. Janssen heeft nog altijd een goede band met de club waarvoor hij tussen 2008 en 2011 uitkwam.

Streuer kan dus in ieder geval een bericht verwachten. "Ik ga hem sturen: 'Goede aankoop'. Ik spreek Jan af en toe. We wonen beiden in Arnhem. We hebben het altijd over FC Twente, ik heb natuurlijk een warme band met de club."

"Ik had al afgesproken met Jan dat ik komend seizoen wat wedstrijden van FC Twente mee zou pikken, dat ga ik zeker doen", legt Janssen uit. De voormalig middenvelder speelde 127 duels voor de Enschedese club, waarin hij 28 keer trefzeker was en 19 assists afleverde.

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jul 2021 om 15:00
    • Quote van 21 Jul 2021 om 10:29
      Nog meer onzin in petto?
    Is een zeer oude Kloosterwijsheid.
  • 21 Jul 2021 om 10:29
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:47
      Let op je gedachten, want ze worden je woorden.
      Let op je woorden, want ze worden je acties.
      Let op je acties, want ze worden je gewoontes.
      Let op je gewoontes, want ze worden je karakter.
      Let op je karakter, want het wordt je lot.
    Nog meer onzin in petto?
  • 21 Jul 2021 om 09:47
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:30
      Laten we de dag nog niet gaan loven voordat het avond is. Als ze fit blijven is tegenwoordig al een zegen bij onze club.
    Let op je gedachten, want ze worden je woorden.
    Let op je woorden, want ze worden je acties.
    Let op je acties, want ze worden je gewoontes.
    Let op je gewoontes, want ze worden je karakter.
    Let op je karakter, want het wordt je lot.
  • 21 Jul 2021 om 09:36
    Hij is helaas getroffen door een ernstig probleem met zijn gezondheid.Niet helemaal duidelijk is of hij straks bij Twente wel de oude van Wolfswinkel kan laten zien.Het is voor hem te hopen dat dit het geval is dan hebben wij er een hoop profijt van.De medische rapportage gaat hopelijk uitsluitsel geven al is dat helaas aleen een momentopname
  • 21 Jul 2021 om 09:33
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:30
      Laten we de dag nog niet gaan loven voordat het avond is. Als ze fit blijven is tegenwoordig al een zegen bij onze club.
    Een klein beetje positief de dag beginnen kan geen kwaad
  • 21 Jul 2021 om 09:30
    Laten we de dag nog niet gaan loven voordat het avond is. Als ze fit blijven is tegenwoordig al een zegen bij onze club.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›