'Jans wijzigt niks: terugkeerders Oosterwolde en Smal op de bank'

58
'Jans wijzigt niks: terugkeerders Oosterwolde en Smal op de bank'

FC Twente pakte afgelopen week een zwaarbevochten zege op FC Utrecht door een doelpunt in de slotfase van Robin Pröpper. Ron Jans houdt vast aan dezelfde basisploeg tegen Vitesse.

De Arnhemmers speelden donderdagavond tegen NS Mura in de Conference League. Het vertrouwen zal groot zijn bij de ploeg na de 2-0 overwinning, maar de vermoeidheid wellicht ook. Daar moeten Ron Jans en zijn mannen van profiteren.

Het Algemeen Dagblad denkt dat de trainer geen wijzigingen gaat doorvoeren, ondanks de terugkeer van Gijs Smal en Jayden Oosterwolde na hun positieve coronatest. Desondanks behoudt Michal Sadilek zijn plaats als linksback. Luka Ilic heeft zijn schorsing er op zitten, maar ook hij moet genoegen nemen met een plek op de bank.

Vermoedelijke opstelling FC Twente: Unnerstall, Troupée, Pröpper, Hilgers, Sadilek, Brama, Zerrouki, Vlap, Limnios, Van Wolfswinkel, Rots.

58 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Sep 2021 om 15:23
    • Quote van 19 Sep 2021 om 14:16
      Precies! Wanneer moeten we tegen Rkc? Ook zo'n ingecalculeerde verliespartij....uit en thuis eigenlijk.
    Niet voor niets onze angstgegner.
  • 19 Sep 2021 om 14:34
    • Quote van 19 Sep 2021 om 13:41
      Raar, dat als zulke clubjes bij Twente komen ze de bus parkeren.
    Uit hoef je het publiek niet te 'vermaken' .
  • 19 Sep 2021 om 14:16
    • Quote van 19 Sep 2021 om 13:44
      Twente werd na een puntje tegen Ajax 6 dagen de hemel ingeprezen als hadden ze de CL gewonnen. Toen zag ik de bui tegen Cambuur al lang hangen.
    Precies! Wanneer moeten we tegen Rkc? Ook zo'n ingecalculeerde verliespartij....uit en thuis eigenlijk.
  • 19 Sep 2021 om 13:44
    • Quote van 19 Sep 2021 om 09:02
      En Twente verloor kansloos van Cambuur.....hoe verzin je het? :)))
    Twente werd na een puntje tegen Ajax 6 dagen de hemel ingeprezen als hadden ze de CL gewonnen. Toen zag ik de bui tegen Cambuur al lang hangen.
  • 19 Sep 2021 om 13:41
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:41
      Cambuur thuis is een heel ander verhaal dat in uitwedstrijden. In Amsterdam mag je ajax niet laten ballen dan weet je zeker dat je grote problemen gaat krijgen. Dat cambuur gisteren wou mee voetballen en veel ruimtes weg gaf is een verkeerde keuze met grote gevolgen voir cambuur..
    Raar, dat als zulke clubjes bij Twente komen ze de bus parkeren.
  • 19 Sep 2021 om 12:32
    • Quote van 18 Sep 2021 om 15:22
      Welke boete zou Twente krijgen als ze donderdag het stadion vol zouden gooien,als ik kijk bij theo maassen €2500,00 boete dan zou Twente met 5000 extra kaarten een extra centje erbij hebben vooral tegen een club als az is dat gemakkelijk te realiseren.
    Ja ga het even in de laatste wedstrijd met 2/3 toeschouwers verknallen door stadion vol te gooien.dus nee niet doen
  • 19 Sep 2021 om 11:41
    • Quote van 19 Sep 2021 om 09:02
      En Twente verloor kansloos van Cambuur.....hoe verzin je het? :)))
    Cambuur thuis is een heel ander verhaal dat in uitwedstrijden. In Amsterdam mag je ajax niet laten ballen dan weet je zeker dat je grote problemen gaat krijgen. Dat cambuur gisteren wou mee voetballen en veel ruimtes weg gaf is een verkeerde keuze met grote gevolgen voir cambuur..
  • 19 Sep 2021 om 09:02
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:33
      Cambuur laat ajax voetballen en houd open huis in de schotel . Als je ajax wilt bestrijden moet je spelen.als fctwente in de veste compact agressief en fel geen ruimtes weg geven .
    En Twente verloor kansloos van Cambuur.....hoe verzin je het? :)))
  • 19 Sep 2021 om 07:16
    • Quote van 18 Sep 2021 om 15:22
      Welke boete zou Twente krijgen als ze donderdag het stadion vol zouden gooien,als ik kijk bij theo maassen €2500,00 boete dan zou Twente met 5000 extra kaarten een extra centje erbij hebben vooral tegen een club als az is dat gemakkelijk te realiseren.
    Twente staat er nog steeds slecht op bij de KNVB en een groot gedeelte van NL. Op zich niet erg, maar reken erop dat als Twente dit doet er een enorme douw wordt gegeven en hoogstwaarschijnlijk punten aftrek. Vooral dat laatste is niet gewenst.
  • 19 Sep 2021 om 00:00
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:33
      Cambuur laat ajax voetballen en houd open huis in de schotel . Als je ajax wilt bestrijden moet je spelen.als fctwente in de veste compact agressief en fel geen ruimtes weg geven .
    Cambuur is niet zo goed hoor. Twente had de eerste 10 min tegen cambuur ook met 3-0 voor kunnen staan. Maar onze aanvallers worden bang als ze in de 16 komen.
  • 18 Sep 2021 om 23:56
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:11
      ajax wint 9-0 hoe kan dat?
    9 doelpunten maken en de 0 houden ;)
  • 18 Sep 2021 om 23:41
    • Quote van 18 Sep 2021 om 23:06
      Hoop dat dat Utrecht nog effe een flinke boete krijgt met dat gegooi nu alweer.
    Dat weet je als RKC op bezoek komt. Die RKC-supporters gooien altijd met stenen naar auto's als ze uit tegen Utrecht moeten. ;-)
  • 18 Sep 2021 om 23:06
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:35
      Zoals RKC nu tegen Utrecht
    Hoop dat dat Utrecht nog effe een flinke boete krijgt met dat gegooi nu alweer.
  • 18 Sep 2021 om 22:35
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:33
      Cambuur laat ajax voetballen en houd open huis in de schotel . Als je ajax wilt bestrijden moet je spelen.als fctwente in de veste compact agressief en fel geen ruimtes weg geven .
    Zoals RKC nu tegen Utrecht
  • 18 Sep 2021 om 22:33
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:11
      ajax wint 9-0 hoe kan dat?
    Cambuur laat ajax voetballen en houd open huis in de schotel . Als je ajax wilt bestrijden moet je spelen.als fctwente in de veste compact agressief en fel geen ruimtes weg geven .
  • 18 Sep 2021 om 22:11
    ajax wint 9-0 hoe kan dat?
  • 18 Sep 2021 om 18:54
    • Quote van 18 Sep 2021 om 17:11
      Hoe speelden ze dan? Waren ze ook echt veel beter ep? Of gewoon effectiever.
    5-2 winst
  • 18 Sep 2021 om 17:11
    wedstrijd begint kwart voor 5 dus weer bord op schoot blijft het klote tijd vinden speel dan 6 uur
  • 18 Sep 2021 om 17:11
    • Quote van 18 Sep 2021 om 16:01
      Inmiddels 3-1 ,goals borstdorp,en oude keizer
    Hoe speelden ze dan? Waren ze ook echt veel beter ep? Of gewoon effectiever.
  • 18 Sep 2021 om 16:19
    • Quote van 18 Sep 2021 om 15:22
      Welke boete zou Twente krijgen als ze donderdag het stadion vol zouden gooien,als ik kijk bij theo maassen €2500,00 boete dan zou Twente met 5000 extra kaarten een extra centje erbij hebben vooral tegen een club als az is dat gemakkelijk te realiseren.
    Midden in de week krijg je hem never vol bint er een hoop aan het werk en van huis weg. En waarom zal je dat willen doen ? Ze roepen de supporters op om geen bier te gooien en dan zoiets bedenken wake upp post
  • 18 Sep 2021 om 16:01
    • Quote van 18 Sep 2021 om 15:26
      0 21 tegen nac,1 - 0 voor,goal wehmeier
    Inmiddels 3-1 ,goals borstdorp,en oude keizer
  • 18 Sep 2021 om 15:26
    • Quote van 18 Sep 2021 om 12:34
      Je doet rots wel te kort. Tegen Utrecht is was hij 1 van de betere in het veld.
    0 21 tegen nac,1 - 0 voor,goal wehmeier
  • 18 Sep 2021 om 15:22
    Welke boete zou Twente krijgen als ze donderdag het stadion vol zouden gooien,als ik kijk bij theo maassen €2500,00 boete dan zou Twente met 5000 extra kaarten een extra centje erbij hebben vooral tegen een club als az is dat gemakkelijk te realiseren.
  • 18 Sep 2021 om 13:53
    • Quote van 18 Sep 2021 om 13:18
      Diegene die geen vaccinatie hebben gehad brengen anderen niet in gevaar in de zin dat meteen hun leven bedreigd wordt ofzo, maar wel dat ze anderen aansteken met Corona waardoor die ook niet kunnen spelen als die besmet raken. En de kans dat je Corona krijgt is wel een heel stuk kleiner als je je vaccinatie hebt gehad ( daarom moet een betaald voetbal speler ook zijn verantwoordelijkheid nemen naar zijn team toe ) maar je kunt het dan nog wel oplopen. En stel je moet hierdoor ineens 6 a 7 basisspelers missen dan is de kans heel erg groot dat je met een veredeld jeugdteam zonder ervaring het je toch punten gaat kosten. Dus daarin heeft hij mede spelers in gevaar gebracht, dat die ook 1 of 2 wedstrijden moeten missen omdat ze dan niet mee mogen doen.
    Dus regelgeving is het probleem niet zo zeer het virus. Iedereen is baas over eigen lichaam. Was altijd een linkse gedachte. Nu blijkt geloof, verplichtingen, censuur ineens vrijheid te zijn. Als je nog even wacht hebben ze nog meer regels dan de dominee.
  • 18 Sep 2021 om 13:39
    • Quote van 18 Sep 2021 om 13:28
      Weet niet wat jij van Rots hebt gezien tegen Utrecht ma was voor mij een drama heeft niks laten zien
    Totale onzin. Ik zou de wedstrijd nog eens terug kijken. Ja hij had ook veel balverlies. Maar wie niet voorin ? Staat tegenover dat hij meermaals dreigend en gevaarlijk was en won merendeels van zijn duels. Kijk maar terug.
  • 18 Sep 2021 om 13:28
    • Quote van 18 Sep 2021 om 12:34
      Je doet rots wel te kort. Tegen Utrecht is was hij 1 van de betere in het veld.
    Weet niet wat jij van Rots hebt gezien tegen Utrecht ma was voor mij een drama heeft niks laten zien
  • 18 Sep 2021 om 13:26
    Rots weer in de basis ongelooflijk, die komt gewoon tekort op dit moment. Zelfde geld voor Bosch.
  • 18 Sep 2021 om 13:24
    • Quote van 18 Sep 2021 om 12:55
      Je begint echt nog zieliger te worden dan je al was. Word eens volwassen...
    Hij kan er niks aan doen! Alleen jammer dat ze op de Gekkenafdeling internet hebben.
  • 18 Sep 2021 om 13:18
    • Quote van 18 Sep 2021 om 13:08
      Zijn topfitte spelers. Dus niemand wordt buitenproportioneel in gevaar gebracht. Dan moet je ook stoppen met autorijden, skieen en alle andere dingen van het leven. Eigen moet je dan stoppen met leven. Dat is een groot risico. Jah ik ben ingeënt. Maar iedereen is de baas over zijn lichaam. Artikel 11 van de grondwet.
    Diegene die geen vaccinatie hebben gehad brengen anderen niet in gevaar in de zin dat meteen hun leven bedreigd wordt ofzo, maar wel dat ze anderen aansteken met Corona waardoor die ook niet kunnen spelen als die besmet raken. En de kans dat je Corona krijgt is wel een heel stuk kleiner als je je vaccinatie hebt gehad ( daarom moet een betaald voetbal speler ook zijn verantwoordelijkheid nemen naar zijn team toe ) maar je kunt het dan nog wel oplopen. En stel je moet hierdoor ineens 6 a 7 basisspelers missen dan is de kans heel erg groot dat je met een veredeld jeugdteam zonder ervaring het je toch punten gaat kosten. Dus daarin heeft hij mede spelers in gevaar gebracht, dat die ook 1 of 2 wedstrijden moeten missen omdat ze dan niet mee mogen doen.
  • 18 Sep 2021 om 13:08
    • Quote van 18 Sep 2021 om 12:37
      Kan wel zijn dat Ilic de schorsing erop heeft zitten, maar die moet je niet eens meer op de bank zetten. Zet hem voor de rest maar op de tribune, dan kunnen we hopelijk er in de winterstop al afscheid van gaan nemen. Normaal gesproken zie ik liever Oosterwolde of Smal als linksback, maar ik denk dat meneer eerst maar eens goed moet na gaan denken dat hij meerdere spelers in gevaar heeft gebracht door zich niet te laten vaccineren. Bovendien is ook niet bekend hoe fit ze alweer zijn. Voorin was ik wel begonnen met Cleonise of Misidjan in plaats van Rots.
    Zijn topfitte spelers. Dus niemand wordt buitenproportioneel in gevaar gebracht. Dan moet je ook stoppen met autorijden, skieen en alle andere dingen van het leven. Eigen moet je dan stoppen met leven. Dat is een groot risico. Jah ik ben ingeënt. Maar iedereen is de baas over zijn lichaam. Artikel 11 van de grondwet.
  • 18 Sep 2021 om 13:07
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:53
      AD kan je nooit iets van op aan. Let er maar eens op. Die schrijven wat ze zelf denken. Jans heeft aangegeven het geheim te willen houden.
    Precies. Als het AD zegt dat dit de opstelling wordt is de kans groter dat we gaan spelen met: Boschker, Everink, Dumic, Oosterwolde, Smal, Bosch, Staring, Ilic, Cleonise, Ugalde en Misidjan.
  • 18 Sep 2021 om 13:04
    Oosterwolde is blessuregevoelig vanwege zijn explosiviteit. Heeft niks met corona te maken, maar ik zou oppassen met hem. Voor je het weet zegt de hamstring weer pang en dan ben je hem kwijt. Rustig brengen.
  • 18 Sep 2021 om 12:55
    • Quote van 18 Sep 2021 om 12:33
      Je bolle zus brengt iedereen hier in gevaar met haar gewicht
    Je begint echt nog zieliger te worden dan je al was. Word eens volwassen...
  • 18 Sep 2021 om 12:47
    • Quote van 18 Sep 2021 om 12:36
      Dat zeg je wel. Maar een fitte oosterwolde moet je basis zetten op linksback. Al denk ik niet dat hij morgen gaat starten. Maar Laat brama sadilek zerrouki lekker met elkaar uit knokken wie er op het middenveld in de basis staat.
    Je schrijft het goed een fitte oosterwolde na corona doe op fit heid een jasje uit . Als oosterwolde weer wedstrijd fit is en smal heb je gewoon veel mogelijkheden voor de linkerkant. En mischien mocht troupee niet fit is kun je sadilek of oosterwolde ook op rechtsback laten spelen. Door de spelers die terug komen krijgen de trainers steeds meer mogelijkheden om extra kwaliteiten te creëren met wissels die je kunt toepassen in wedstrijden. Niet alleen in wedstrijden lan her niveau omhoog maar juist ook in trainingen waar alle spelers profeit van kunnen hebben
  • 18 Sep 2021 om 12:37
    Kan wel zijn dat Ilic de schorsing erop heeft zitten, maar die moet je niet eens meer op de bank zetten. Zet hem voor de rest maar op de tribune, dan kunnen we hopelijk er in de winterstop al afscheid van gaan nemen. Normaal gesproken zie ik liever Oosterwolde of Smal als linksback, maar ik denk dat meneer eerst maar eens goed moet na gaan denken dat hij meerdere spelers in gevaar heeft gebracht door zich niet te laten vaccineren. Bovendien is ook niet bekend hoe fit ze alweer zijn. Voorin was ik wel begonnen met Cleonise of Misidjan in plaats van Rots.
  • 18 Sep 2021 om 12:36
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:26
      Sadilek basis man gek
    Dat zeg je wel. Maar een fitte oosterwolde moet je basis zetten op linksback. Al denk ik niet dat hij morgen gaat starten. Maar Laat brama sadilek zerrouki lekker met elkaar uit knokken wie er op het middenveld in de basis staat.
  • 18 Sep 2021 om 12:34
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:46
      Rots en Troupee op de bank en het wordt een makkelijke overwinning morgen. Vitasss is zo goed nog niet.....
    Je doet rots wel te kort. Tegen Utrecht is was hij 1 van de betere in het veld.
  • 18 Sep 2021 om 12:33
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:50
      Goedzo, zet die wappies maar even op de bank. Brengen het hele team in gevaar.
    Je bolle zus brengt iedereen hier in gevaar met haar gewicht
  • 18 Sep 2021 om 12:32
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    1.5 mil en volgens svente kon Twente die wel betalen en hij dacht dat sadilek dat wel waard is/kan worden.
  • 18 Sep 2021 om 12:25
    • Quote van 18 Sep 2021 om 12:10
      Waarom je hebt al een gifkikker met zerrouki dan kun je beter brama hebben die een echte leider is die iedereen goed neer zet en daarbij sadilek is huur en zijn optie tot koop is niet betaaldbaar
    Wat is de fee dan die ze moeten betalen?
  • 18 Sep 2021 om 12:11
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:21
      Rots voor Cleonise of Cleonise voor Rots?
    Ook goed
  • 18 Sep 2021 om 12:11
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:21
      Rots voor Cleonise of Cleonise voor Rots?
    Ook goed
  • 18 Sep 2021 om 12:10
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:26
      Sadilek basis man gek
    Waarom je hebt al een gifkikker met zerrouki dan kun je beter brama hebben die een echte leider is die iedereen goed neer zet en daarbij sadilek is huur en zijn optie tot koop is niet betaaldbaar
  • 18 Sep 2021 om 12:04
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:50
      Goedzo, zet die wappies maar even op de bank. Brengen het hele team in gevaar.
    -1
  • 18 Sep 2021 om 12:00
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:50
      Goedzo, zet die wappies maar even op de bank. Brengen het hele team in gevaar.
    Vacci-Nazi
  • 18 Sep 2021 om 11:53
    AD kan je nooit iets van op aan. Let er maar eens op. Die schrijven wat ze zelf denken. Jans heeft aangegeven het geheim te willen houden.
  • 18 Sep 2021 om 11:50
    Goedzo, zet die wappies maar even op de bank. Brengen het hele team in gevaar.
  • 18 Sep 2021 om 11:46
    Rots en Troupee op de bank en het wordt een makkelijke overwinning morgen. Vitasss is zo goed nog niet.....
  • 18 Sep 2021 om 11:26
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:07
      Hilgers zou ik sowieso bassis houden vond hem aardig spelen tegen met propper naast hem goeie leermeester daarnaast sadilek bank oosterwolde linksback en dan rots voor cleonise
    Sadilek basis man gek
  • 18 Sep 2021 om 11:21
    • Quote van 18 Sep 2021 om 11:07
      Hilgers zou ik sowieso bassis houden vond hem aardig spelen tegen met propper naast hem goeie leermeester daarnaast sadilek bank oosterwolde linksback en dan rots voor cleonise
    Rots voor Cleonise of Cleonise voor Rots?
  • 18 Sep 2021 om 11:20
    • Quote van 18 Sep 2021 om 10:17
      Als Ilic in de basis staat zet ik de tv uit
    Ik ook. Maar ik snap deze opstelling ook niet. Het was vorige week een noodoplossing maar nu komt Jans ermee als vaste basiself. Ik heb er niet al teveel vertrouwen in morgen
  • 18 Sep 2021 om 11:07
    Hilgers zou ik sowieso bassis houden vond hem aardig spelen tegen met propper naast hem goeie leermeester daarnaast sadilek bank oosterwolde linksback en dan rots voor cleonise
  • 18 Sep 2021 om 10:47
    • Quote van 18 Sep 2021 om 10:16
      Never change a winning team, al had ik oosterwolde wel linksback gezet. Maar de ad zit er vrijwel altijd naast.
    Winning team is wanneer je een paar wedstrijden op rij wint. Ik speel gewoon liever met een buitenspeler inplaats van rots. Wie je eraf moet halen op middenveld vindt ik oprecht een moeilijke keuze. Dus ik zou wat gaan roeleren de komende wedstrijden. Inderdaad oosterwolde op linksback.
  • 18 Sep 2021 om 10:46
    Prima opstelling, alleen zie ik persoonlijk liever Oosterwolde op linksback.
  • 18 Sep 2021 om 10:42
    • Quote van 18 Sep 2021 om 10:21
      Wordt echt lastig nu voor Ron. Je hebt eigenlijk 2 goede backs en Sadilek komt daar nu ook nog bij. Hij kan wel op t middenveld, maar dan wordt het daar weer lastig of je Brama of Zerrouki gaat opofferen.
    Een goede trainer durft keuzes te maken. Zou wel beroerd zijn dat een bredere selectie een nadeeel wordt omdat die niet durft te kiezen.
  • 18 Sep 2021 om 10:21
    Wordt echt lastig nu voor Ron. Je hebt eigenlijk 2 goede backs en Sadilek komt daar nu ook nog bij. Hij kan wel op t middenveld, maar dan wordt het daar weer lastig of je Brama of Zerrouki gaat opofferen.
  • 18 Sep 2021 om 10:17
    Als Ilic in de basis staat zet ik de tv uit
  • 18 Sep 2021 om 10:16
    Never change a winning team, al had ik oosterwolde wel linksback gezet. Maar de ad zit er vrijwel altijd naast.
Saturday 30 October 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›