VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest van NEC na matig duel

71
VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest van NEC na matig duel

FC Twente heeft zondagmiddag een nederlaag geleden tegen promovendus NEC Nijmegen. In de Grolsch Veste won de ploeg van Rogier Meijer met 1-2.

De eerste helft was teleurstellend van beide ploegen. Na rust brak NEC Nijmegen de ban. Lars Unnerstall wist eerst nog reddend op te treden, maar de rebound van Elayis Tavsan was de FC Twente-goalie te machtig. Lang duurde het echter niet voordat FC Twente op 1-1 kwam.

Invaller Virgil Misidjan scoorde op fraaie wijze. Beide ploegen leken vervolgens genoegen te nemen met een punt. Een grote fout van Robin Pröpper werd FC Twente fataal. De verdediger verloor de bal, waarna Javier Vet de 1-2 wist te maken.

71 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Oct 2021 om 09:15
    • Quote van 25 Oct 2021 om 08:58
      Eens kerel. Maar ulgalde was zondag nog licht geblesseerd. Maar ik zou inderdaad eens met ulgalde beginnen op 10 en misidjan voor limnios. Maar cleonise ben ik ook wel benieuwd naar. Vond hem ook redelijk stabiel invallen überhaupt zakt die in zijn invalbeurten eigenlijk niet door de ondergrens op 1x na. Zou daar ook wel eens wat meer van willen zien. Misschien dat ze beide woensdagavond beginnen.
    100+
  • 25 Oct 2021 om 08:58
    • Quote van 25 Oct 2021 om 08:51
      En ik vind vooral dat je Ugalde is op 10 moet proberen heeft veel meer gif in zijn spel dan Vlap, die nog niet zijn vorm heeft en die gewoon langzaam weer in vorm laten komen, en dan Ugalde doorschuiven als van Wolfswinkel niet meer kan, en Vlap brengen, en blijf het roepen start met Misijan die jongen verdiend een basisplek. En mijn mening over Troupe is ook duidelijk. Dr uut en op tribune. Is een groot gevaar voor het hele elftal.
    Eens kerel. Maar ulgalde was zondag nog licht geblesseerd. Maar ik zou inderdaad eens met ulgalde beginnen op 10 en misidjan voor limnios. Maar cleonise ben ik ook wel benieuwd naar. Vond hem ook redelijk stabiel invallen überhaupt zakt die in zijn invalbeurten eigenlijk niet door de ondergrens op 1x na. Zou daar ook wel eens wat meer van willen zien. Misschien dat ze beide woensdagavond beginnen.
  • 25 Oct 2021 om 08:51
    • Quote van 25 Oct 2021 om 08:40
      Eens ja die. Dan moet hilgers maar even rechtsback totdat everink terug. Ben het ook eens met wat je voor de rest zegt. Maar we moeten wel eens gaan winnen van ploegen als nec of in elk geval niet verliezen want we verliezen echt of verspelen echt zoveel punten tegen dat soort ploegen omdat we moeite hebben aan de bal. Het spel maken ligt ons gewoon echt niet. Zerrouki had gisteren wel echt een wezenlijk verschil gemaakt. Daar ben ik wel van overtuigd.
    En ik vind vooral dat je Ugalde is op 10 moet proberen heeft veel meer gif in zijn spel dan Vlap, die nog niet zijn vorm heeft en die gewoon langzaam weer in vorm laten komen, en dan Ugalde doorschuiven als van Wolfswinkel niet meer kan, en Vlap brengen, en blijf het roepen start met Misijan die jongen verdiend een basisplek. En mijn mening over Troupe is ook duidelijk. Dr uut en op tribune. Is een groot gevaar voor het hele elftal.
  • 25 Oct 2021 om 08:40
    • Quote van 25 Oct 2021 om 08:29
      Zet Ugalde is gewoon op 10 tot Vlap weer in vorm is, en Troupe er uit laten wat een drama. Misijan basisplaats geven, Hilgers gewoon rb laten staan, en Oosterwolde moeten knokken om uit zijn vormcrisis te komen. Maar kijk uit wanneer Cerny weer klaar is om te spelen toch een aanjager, en ben er dan wel overtuigd dat het wel goed gaat lopen, en je ziet wat je een Zerouki mist dat wordt behoorlijk onderschat want die denkt wel voorwaarts. Maar ach we zullen wel vaker tegen deze nederlagen oplopen, in mijn ogen is ook de aanvangstijd zwaar kut 12.15 uur? Nee gewoon Zaterdag om 20.00 uur is veel beter.
    Eens ja die. Dan moet hilgers maar even rechtsback totdat everink terug. Ben het ook eens met wat je voor de rest zegt. Maar we moeten wel eens gaan winnen van ploegen als nec of in elk geval niet verliezen want we verliezen echt of verspelen echt zoveel punten tegen dat soort ploegen omdat we moeite hebben aan de bal. Het spel maken ligt ons gewoon echt niet. Zerrouki had gisteren wel echt een wezenlijk verschil gemaakt. Daar ben ik wel van overtuigd.
  • 25 Oct 2021 om 08:29
    Zet Ugalde is gewoon op 10 tot Vlap weer in vorm is, en Troupe er uit laten wat een drama. Misijan basisplaats geven, Hilgers gewoon rb laten staan, en Oosterwolde moeten knokken om uit zijn vormcrisis te komen. Maar kijk uit wanneer Cerny weer klaar is om te spelen toch een aanjager, en ben er dan wel overtuigd dat het wel goed gaat lopen, en je ziet wat je een Zerouki mist dat wordt behoorlijk onderschat want die denkt wel voorwaarts. Maar ach we zullen wel vaker tegen deze nederlagen oplopen, in mijn ogen is ook de aanvangstijd zwaar kut 12.15 uur? Nee gewoon Zaterdag om 20.00 uur is veel beter.
  • 25 Oct 2021 om 04:48
    • Quote van 24 Oct 2021 om 22:14
      Het zag er gewoon niet uit, er werd een beetje gevoetbald toen ze achter stonden (na 55 min) er was ook erg veel DOM bal verlies. Dat we verliezen door een kut fout achterin is zuur maar het spel lijkt gewoon nog steeds nergens op. Er wordt een beetje gebeld zonder enige visie of wat dan ook. Op naar de volgende pot. Ze gaan deze week ook weer met elkaar praten man het lijkt wel of nog steeds in de voorbereiding zitten met dit gestuntel.
    Ikzeg. The King. Helemaal met u eens, helaas komen ze het veld op als makke lammetjes, daar zit de elande ik ben van mening wie er ook als prof in het veld staat,minimaal strijd en passie geleverd moet ja moet geleverd worden en Helemaal voor bijna 30.000 mensen die wel van hun rode teneu houden, ongelooflijk slecht, als je geen strijd kan leveren. Volgende strijd in de competitie is tegen psv. Als ze niet strijden en het niet kunnen volhouden 90min lang. Is het afgelopen met welke 11dan ook, les 1 is altijd voor de overwinning willen gaan, les 2. Weten van elkaar hoe. Les 3.als je dan verliest en je hebt alles gegeven kan ik er mee leven.
  • 24 Oct 2021 om 22:14
    Het zag er gewoon niet uit, er werd een beetje gevoetbald toen ze achter stonden (na 55 min) er was ook erg veel DOM bal verlies. Dat we verliezen door een kut fout achterin is zuur maar het spel lijkt gewoon nog steeds nergens op. Er wordt een beetje gebeld zonder enige visie of wat dan ook. Op naar de volgende pot. Ze gaan deze week ook weer met elkaar praten man het lijkt wel of nog steeds in de voorbereiding zitten met dit gestuntel.
  • 24 Oct 2021 om 20:55
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:16
      Als je dat maximaal uit de selectie haalt is dat matig. Maar als je achtste staat na 34 wedstrijden vind ik het goed. Maar play offs halen vind ik wel een minumun met deze selectie.
    Ikzeg. Fct 89. Ben het niet helemaal met u eens, als u aangeeft minimaal play ofs, het mag natuurlijk, maar ik wil eerst weer voetbal met strijd en passie zien, elkaar blindelings vinden, en mentaliteit om het fctwente shirtje te mogen dragen, want zo als vandaag, daar ben ik klaar mee, er op of geen eten mentaliteit tonen, en dan kijken waar we eind van de rit staan. Dan komt het goed, maar niet op deze manier, en dat geldt voor de hele selectie en de technische staf.
  • 24 Oct 2021 om 19:44
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:41
      Twente heeft een zeer capabele technische staf maar vraag mij wel af of Jans misschien niet het maximale haalt uit zowel zijn staf als uit het team voetballers.
      Als hij met iedereen vriendjes wil blijven dan is hij ongeschikt.
      Zachte heelmeesters maken…….
    Dat is het. Het is een trainer die met iedereen vrienden wil zijn en het liefst geen tegenwoord heeft. Maar goed dit seizoen uit zingen en dan andere trainer voor de groep.
  • 24 Oct 2021 om 19:41
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:06
      Schaam je door al over andere trainer te beginnen. De trainer die zoveel jeugdspelers in brengt behandel je niet zo. Een slechte wedstrijd en wat een drama meteen.
    Twente heeft een zeer capabele technische staf maar vraag mij wel af of Jans misschien niet het maximale haalt uit zowel zijn staf als uit het team voetballers.
    Als hij met iedereen vriendjes wil blijven dan is hij ongeschikt.
    Zachte heelmeesters maken…….
  • 24 Oct 2021 om 19:41
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:06
      Schaam je door al over andere trainer te beginnen. De trainer die zoveel jeugdspelers in brengt behandel je niet zo. Een slechte wedstrijd en wat een drama meteen.
    Twente heeft een zeer capabele technische staf maar vraag mij wel af of Jans misschien niet het maximale haalt uit zowel zijn staf als uit het team voetballers.
    Als hij met iedereen vriendjes wil blijven dan is hij ongeschikt.
    Zachte heelmeesters maken…….
  • 24 Oct 2021 om 19:37
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:15
      Man vorig jaar jeugdspelers doorgebroken dit jaar nog meer. Wat wil je nog meer. Dus progressie zat. En tja we zijn nog geen club die elke plek gelijkwaardige spelers van op de bank heeft zitten. Daarom gaat het op en af als je basis spelers moet missen
    Dus omdat er een aantal jeugdspelers bij de selectie zitten is er progressie geboekt? Jans doet uiteraard ook goede dingen maar je kunt toch niet ontkennen dat er weinig toch geen progressie in het spel zit. Daarbij heb ik regelmatig mijn twijfels bij de spelers die hij opstelt en de wissels die hij toepast. Nogmaals ik wil niet dat Jans ontslagen wordt maar lijkt me beter om zijn contract niet te verlengen.
  • 24 Oct 2021 om 19:34
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:29
      Het was NEC. En ja, bij NEC kon je zien dat er wel op voetbal-ABC-tjes is getraind.
    Jep.
  • 24 Oct 2021 om 19:29
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:27
      Precies dit pol. Ik zie het niet. Ze hebben echt geen flauw idee wat te doen als we het spel moeten maken. Ongeacht wat John warrig zegt. WIJ ZIJN INCAPABEL OM HET SPEL TE MAKEN en als dat zo blijft geen niet op plek 8 eindigend. Utrecht speelde slecht en een gelijkspel was verdiend en ze wonnen hem nog puur en alleen omdat ze daar wel weten wat ze aan de bal moeten en kunnen en kennen elkaar ook goed zodat zo loopbewegingen van elkaar zien en herkennen. Dit lijkt iets waarop wij op z'n best momenteel in achterblijven en MOET ECHT aan gewerkt worden.
    Het was NEC. En ja, bij NEC kon je zien dat er wel op voetbal-ABC-tjes is getraind.
  • 24 Oct 2021 om 19:20
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:31
      Ikzeg. Natuurlijk was dit een blunder, maar het hele team moet zich schamen voor hun inzet en de wil om te willen winnen, als je dan verliest oke, maar deze wanprestatie is direct al afgestraft door de felheid van de tegenpartij. Ik heb er geen woorden voor, de tegenpartij wordt steeds beter en wij zakken steeds verder naar beneden, als wïj op deze manier doorgaan wordt het een puinhoop.
    Inclusief de trainer zijn het nog kwajongens ,je bent Twente vergeet dat niet ook jij Jans.
  • 24 Oct 2021 om 19:16
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:11
      8e hoogst haalbare.
    Als je dat maximaal uit de selectie haalt is dat matig. Maar als je achtste staat na 34 wedstrijden vind ik het goed. Maar play offs halen vind ik wel een minumun met deze selectie.
  • 24 Oct 2021 om 19:15
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:03
      Ik schaam mij niet. Ik kijk naar de feiten en die laten gewoon zien dat er geen progressie te zien is. Vorig seizoen niet en dit seizoen ook niet. Ik zeg ook niet dat Jans ontslagen moet worden, helemaal niet zelfs. Jans was 1,5 jaar geleden die ideale trainer voor Twente, hij bracht rust en ervaring, prima. Hij is alleen niet de trainer die ons verder gaat brengen. En met verder brengen bedoel ik subtop.
    Man vorig jaar jeugdspelers doorgebroken dit jaar nog meer. Wat wil je nog meer. Dus progressie zat. En tja we zijn nog geen club die elke plek gelijkwaardige spelers van op de bank heeft zitten. Daarom gaat het op en af als je basis spelers moet missen
  • 24 Oct 2021 om 19:11
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:55
      Met de huidige selectie moet plek 8 toch minimaal haalbaar zijn. Of ben ik dan te ambitieus? Plek 5 tot emet 8 varieert nogal vaak of denk je dag dit niet haalbaar is?
    8e hoogst haalbare.
  • 24 Oct 2021 om 19:08
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:50
      Plek 8 of 9 is toch ook prima? 10 ook nog zelfs
    Dat is prima. Alleen voetbal is wel een product wat je verkoopt aan je fans. De vraag is nu hoe lang houden we dit vol. Het matige veldspel en het wisselbeleid. Gaan we dit een jaar uitzingen in de hoop dat we misschien playoffs kunnen halen of dat je tevreden bent met een 10e plaats. Het mag wel zo zijn dat er naar 1,5 jaar nog weinig goed veldspel op de mat is gebracht.
  • 24 Oct 2021 om 19:03
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:06
      Schaam je door al over andere trainer te beginnen. De trainer die zoveel jeugdspelers in brengt behandel je niet zo. Een slechte wedstrijd en wat een drama meteen.
    Ik schaam mij niet. Ik kijk naar de feiten en die laten gewoon zien dat er geen progressie te zien is. Vorig seizoen niet en dit seizoen ook niet. Ik zeg ook niet dat Jans ontslagen moet worden, helemaal niet zelfs. Jans was 1,5 jaar geleden die ideale trainer voor Twente, hij bracht rust en ervaring, prima. Hij is alleen niet de trainer die ons verder gaat brengen. En met verder brengen bedoel ik subtop.
  • 24 Oct 2021 om 19:01
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:50
      Plek 8 of 9 is toch ook prima? 10 ook nog zelfs
    Helemaal juist fctwente speelt dit seizoen ook goede en zwakke en slechte wedstrijden. Dit seizoen ook weer 3 jeugdspelers echt door gebroken hilgers rots en everink. Alleen maar plus punten deze spelers zullen ook wisselvallig spelen . De goede wedstrijden waren dit seizoen tegen ajax Utrecht en az thuis en uut bij Heerenveen en vitesse gewoon puike potten voetbal na de mogedie deze groep heeft. De mindere wedstrijden cambuur en fortuna uit en Willem 11 en nec thuis dat is fctwente dit seizoen. .
  • 24 Oct 2021 om 18:55
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:50
      Plek 8 of 9 is toch ook prima? 10 ook nog zelfs
    Met de huidige selectie moet plek 8 toch minimaal haalbaar zijn. Of ben ik dan te ambitieus? Plek 5 tot emet 8 varieert nogal vaak of denk je dag dit niet haalbaar is?
  • 24 Oct 2021 om 18:50
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:27
      Precies dit pol. Ik zie het niet. Ze hebben echt geen flauw idee wat te doen als we het spel moeten maken. Ongeacht wat John warrig zegt. WIJ ZIJN INCAPABEL OM HET SPEL TE MAKEN en als dat zo blijft geen niet op plek 8 eindigend. Utrecht speelde slecht en een gelijkspel was verdiend en ze wonnen hem nog puur en alleen omdat ze daar wel weten wat ze aan de bal moeten en kunnen en kennen elkaar ook goed zodat zo loopbewegingen van elkaar zien en herkennen. Dit lijkt iets waarop wij op z'n best momenteel in achterblijven en MOET ECHT aan gewerkt worden.
    Plek 8 of 9 is toch ook prima? 10 ook nog zelfs
  • 24 Oct 2021 om 18:31
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:08
      Daarom worden ook 9 de na 34 wedstrijden fctwente heeft gewoon niet de kwaliteiten dat je dit soort ploegen de wil kunt opleggen en hier zo maar even van wint . Vanmiddag was het een zwakke eerste helft De tweede helft was gewoon veel beter als propper het cadeautje niet weg geeft ga je voor de overwinning en hier heb je genoeg kansen voor gecreëerd. Zeiken om te zeiken kunnen sommige supporters uitstekend realistisch de situatie bekijken is verdomd moeilijk voor ze .
    Maar John 9e is gewoon echt slecht met onze huidige selectie. 8ste moet gewoon minimaal haalbaar zijn. Heb je het over tv gelden dan moet de lat zo hoog mogelijk want we komen nu in de slechte jaren.
  • 24 Oct 2021 om 18:27
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:03
      Die laatste zin zegt alles. Na een maand of drie mag je toch hopen dat er wat automatismen ingetraind zijn, zodat spelers een idee hebben wat ze met de bal moeten doen?
    Precies dit pol. Ik zie het niet. Ze hebben echt geen flauw idee wat te doen als we het spel moeten maken. Ongeacht wat John warrig zegt. WIJ ZIJN INCAPABEL OM HET SPEL TE MAKEN en als dat zo blijft geen niet op plek 8 eindigend. Utrecht speelde slecht en een gelijkspel was verdiend en ze wonnen hem nog puur en alleen omdat ze daar wel weten wat ze aan de bal moeten en kunnen en kennen elkaar ook goed zodat zo loopbewegingen van elkaar zien en herkennen. Dit lijkt iets waarop wij op z'n best momenteel in achterblijven en MOET ECHT aan gewerkt worden.
  • 24 Oct 2021 om 18:08
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:50
      Je kunt ervan vinden wat je wil maar als je niet van clubs weet te winnen als fortuna cambuur en nec en je verliest er zelfs van dan heb je echt niks te zoeken in de top 8. Verliezen kan. Maat Hoevaak verliezen we juist van dat soort clubs ja die. We winnen ze amper tot niet. Hoe krom is het dat je banger voor pec of heracles moet zijn dan ajax of psv en je zegt het goed. GAE wint van vitesse omdat de organisatie goed staat en er zij meer voorbeelden dit seizoen dat het bij GAE beter staat en zelfs bij tijd en wijlen beter voetbalt dan wij. Ze hadden tegen psv ook 3-0 voor kunnen staan en dan was het niet eens onterecht geweest in de eerste 45 min. Zet daar eens naast wat laten wij zien aan de bal? Het verteld het verhaal dat wij echt niks of veel en veel te weinig aan de bal doen en kunnen werkelijk waar alleen maar counteren.
    Daarom worden ook 9 de na 34 wedstrijden fctwente heeft gewoon niet de kwaliteiten dat je dit soort ploegen de wil kunt opleggen en hier zo maar even van wint . Vanmiddag was het een zwakke eerste helft De tweede helft was gewoon veel beter als propper het cadeautje niet weg geeft ga je voor de overwinning en hier heb je genoeg kansen voor gecreëerd. Zeiken om te zeiken kunnen sommige supporters uitstekend realistisch de situatie bekijken is verdomd moeilijk voor ze .
  • 24 Oct 2021 om 18:06
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:36
      Ik denk dat Twente alvast moet gaan kijken naar een nieuwe trainer. Jans mag het seizoen afmaken maar ik vind dat er volgend seizoen een nieuwe trainer moet komen. Jans lijkt mij een aardige vent waar je prima een biertje mee kunt drinken maar ik ben bang dat hij niet alles uit dit team haalt. Weinig tot geen speler die in 1,5 beter is geworden, te vaak spelers laten staan terwijl andere beter zijn. Ik zou Grim eens polsen.
    Schaam je door al over andere trainer te beginnen. De trainer die zoveel jeugdspelers in brengt behandel je niet zo. Een slechte wedstrijd en wat een drama meteen.
  • 24 Oct 2021 om 18:03
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:50
      Je kunt ervan vinden wat je wil maar als je niet van clubs weet te winnen als fortuna cambuur en nec en je verliest er zelfs van dan heb je echt niks te zoeken in de top 8. Verliezen kan. Maat Hoevaak verliezen we juist van dat soort clubs ja die. We winnen ze amper tot niet. Hoe krom is het dat je banger voor pec of heracles moet zijn dan ajax of psv en je zegt het goed. GAE wint van vitesse omdat de organisatie goed staat en er zij meer voorbeelden dit seizoen dat het bij GAE beter staat en zelfs bij tijd en wijlen beter voetbalt dan wij. Ze hadden tegen psv ook 3-0 voor kunnen staan en dan was het niet eens onterecht geweest in de eerste 45 min. Zet daar eens naast wat laten wij zien aan de bal? Het verteld het verhaal dat wij echt niks of veel en veel te weinig aan de bal doen en kunnen werkelijk waar alleen maar counteren.
    Die laatste zin zegt alles. Na een maand of drie mag je toch hopen dat er wat automatismen ingetraind zijn, zodat spelers een idee hebben wat ze met de bal moeten doen?
  • 24 Oct 2021 om 17:52
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:31
      Volgens mij staan we gewoon in de subtop hoor, Bosch heb ik nooit een topper gevonden, Troupe is een drama des te zuurder is de blessure van Everink, en Oosterwolde heeft gewoon vormdip, en daar moet hij zich zelf uit knokken, of hij nou geld op moeten leveren of niet. Hij moet zich hier zelf uit knokken, maar jij dramatiseert het wel heel erg zie Vitesse verliest ook gewoon van GAE. Gewoon een kutwedstrijd klaar en niet zo blijven janken en laat Hilgers maar lekker op de back blijven voorlopig. Want Sadilek moet je lekker op het middenveld laten staan. Maar niet zo dramatisch janken van we worden nooit geen subtop meer tjonge kerel toch....
    maar de hele competitie gaat het al ..ze creëren niets ..achter neent de druk toe en dan vallen ze door de mand en ja dit was de slechtste wedstrijd tot nu toe..moet snel beter..
  • 24 Oct 2021 om 17:51
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:27
      Ja het was een blunder van Propper, maar waarom gooit Pleguezuelo de bal weer naar achteren met een ingooi. Gooi toch naar voren dan heb je een stuk minder kans op fouten achterin. En de grootste blunder was toch wederom de opstelling en het wisselbeleid van Jans. Rots is een harde werker, maar is geen buitenspeler die een man kan passeren of van Wolfswinkel kan bedienen. Begin nu eens met Misidjan en Cleonise op de vleugels. Vooral thuis tegen tegenstanders dat je zelf het spel moet maken. Jans was gewoon bang voor de counters van NEC in plaats van van zijn eigen kracht uitgaan. En dan net voor tijd Ilic brengen om nog een gelijkmaker proberen te maken snap ik ook niet. Zet dan Dumic erin om oorlog te maken in de 16 met zijn kopkracht. Nee NEC heeft helaas helemaal terecht gewonnen en hadden gewoon het betere van het spel.
    Jans is tacties niet sterk
  • 24 Oct 2021 om 17:51
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:27
      Ja het was een blunder van Propper, maar waarom gooit Pleguezuelo de bal weer naar achteren met een ingooi. Gooi toch naar voren dan heb je een stuk minder kans op fouten achterin. En de grootste blunder was toch wederom de opstelling en het wisselbeleid van Jans. Rots is een harde werker, maar is geen buitenspeler die een man kan passeren of van Wolfswinkel kan bedienen. Begin nu eens met Misidjan en Cleonise op de vleugels. Vooral thuis tegen tegenstanders dat je zelf het spel moet maken. Jans was gewoon bang voor de counters van NEC in plaats van van zijn eigen kracht uitgaan. En dan net voor tijd Ilic brengen om nog een gelijkmaker proberen te maken snap ik ook niet. Zet dan Dumic erin om oorlog te maken in de 16 met zijn kopkracht. Nee NEC heeft helaas helemaal terecht gewonnen en hadden gewoon het betere van het spel.
    Jans is tacties niet sterk
  • 24 Oct 2021 om 17:50
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:31
      Volgens mij staan we gewoon in de subtop hoor, Bosch heb ik nooit een topper gevonden, Troupe is een drama des te zuurder is de blessure van Everink, en Oosterwolde heeft gewoon vormdip, en daar moet hij zich zelf uit knokken, of hij nou geld op moeten leveren of niet. Hij moet zich hier zelf uit knokken, maar jij dramatiseert het wel heel erg zie Vitesse verliest ook gewoon van GAE. Gewoon een kutwedstrijd klaar en niet zo blijven janken en laat Hilgers maar lekker op de back blijven voorlopig. Want Sadilek moet je lekker op het middenveld laten staan. Maar niet zo dramatisch janken van we worden nooit geen subtop meer tjonge kerel toch....
    Je kunt ervan vinden wat je wil maar als je niet van clubs weet te winnen als fortuna cambuur en nec en je verliest er zelfs van dan heb je echt niks te zoeken in de top 8. Verliezen kan. Maat Hoevaak verliezen we juist van dat soort clubs ja die. We winnen ze amper tot niet. Hoe krom is het dat je banger voor pec of heracles moet zijn dan ajax of psv en je zegt het goed. GAE wint van vitesse omdat de organisatie goed staat en er zij meer voorbeelden dit seizoen dat het bij GAE beter staat en zelfs bij tijd en wijlen beter voetbalt dan wij. Ze hadden tegen psv ook 3-0 voor kunnen staan en dan was het niet eens onterecht geweest in de eerste 45 min. Zet daar eens naast wat laten wij zien aan de bal? Het verteld het verhaal dat wij echt niks of veel en veel te weinig aan de bal doen en kunnen werkelijk waar alleen maar counteren.
  • 24 Oct 2021 om 17:50
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:37
      Nou daar gaan we ik ben het ook vaak niet met Jan's eens maar om nu al om andere trainer roepen is belachelijk en is denk ik ook niet aan de orde.
    Helemaal mee eens! Misschien een heel raar idee maar waarom Rots niet als RB proberen. Heeft een goed overzicht en werkt hard! Maar het is wel komisch dat we nu 1 keer verliezen en een heleboel roepen om het ontslag van Jans. Misschien is Jans wel een goede manager na dit seizoen? Troupee ballenjongen maken. Enigste waar die geen gevaar voor ons is.
  • 24 Oct 2021 om 17:46
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:37
      Nou daar gaan we ik ben het ook vaak niet met Jan's eens maar om nu al om andere trainer roepen is belachelijk en is denk ik ook niet aan de orde.
    Ikzeg. Jadie. U begrijpt het. Ons hele team heeft van min1 vergeten de velheid en alles wat daar bij hoort, vergeten als team te hanteren, niet meer én niet minder, ze moeten zich schamen vanaf min1,
  • 24 Oct 2021 om 17:37
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:36
      Ik denk dat Twente alvast moet gaan kijken naar een nieuwe trainer. Jans mag het seizoen afmaken maar ik vind dat er volgend seizoen een nieuwe trainer moet komen. Jans lijkt mij een aardige vent waar je prima een biertje mee kunt drinken maar ik ben bang dat hij niet alles uit dit team haalt. Weinig tot geen speler die in 1,5 beter is geworden, te vaak spelers laten staan terwijl andere beter zijn. Ik zou Grim eens polsen.
    Nou daar gaan we ik ben het ook vaak niet met Jan's eens maar om nu al om andere trainer roepen is belachelijk en is denk ik ook niet aan de orde.
  • 24 Oct 2021 om 17:34
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:48
      Ben het helemaal met je eens. Erg frustrerend dit soort wedstrijden, waarbij ik het gevoel heb dat je vooral afgetroefd wordt op agressiviteit. Ik vond die Troupé nog het ergste van allemaal. Die had ook gewoon rood moeten hebben met die tackle, na nota bene een verkeerde aanname van hemzelf.
    Ja, Troupee raakt inmiddels zelf in paniek van zijn fouten. Hij weet het niet meer. Moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen denk ik. Even de bank warm gaan houden. Elk alternatief is beter. Zelf Hilgers naar de backpositie en Pleguezuelo als CB.
  • 24 Oct 2021 om 17:31
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:13
      Hilgers is wel op zijn best op CV. Bezit wel de winnaars mentaliteit voor de RB. Maar is dit niet. Onze backs zijn het grootste probleem. Ik reageer te heftig ongetwijfeld daarvoor mijn excuses. Dat gezegd hebbende het niveau van troupe Bosch en oosterwolde kan niet. We worden Nooit geen subtop meer als je niet van dit soort tegenstanders kunt winnen en dat blijkt godsonmogelijk voor ons.
    Volgens mij staan we gewoon in de subtop hoor, Bosch heb ik nooit een topper gevonden, Troupe is een drama des te zuurder is de blessure van Everink, en Oosterwolde heeft gewoon vormdip, en daar moet hij zich zelf uit knokken, of hij nou geld op moeten leveren of niet. Hij moet zich hier zelf uit knokken, maar jij dramatiseert het wel heel erg zie Vitesse verliest ook gewoon van GAE. Gewoon een kutwedstrijd klaar en niet zo blijven janken en laat Hilgers maar lekker op de back blijven voorlopig. Want Sadilek moet je lekker op het middenveld laten staan. Maar niet zo dramatisch janken van we worden nooit geen subtop meer tjonge kerel toch....
  • 24 Oct 2021 om 17:26
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:36
      Ik denk dat Twente alvast moet gaan kijken naar een nieuwe trainer. Jans mag het seizoen afmaken maar ik vind dat er volgend seizoen een nieuwe trainer moet komen. Jans lijkt mij een aardige vent waar je prima een biertje mee kunt drinken maar ik ben bang dat hij niet alles uit dit team haalt. Weinig tot geen speler die in 1,5 beter is geworden, te vaak spelers laten staan terwijl andere beter zijn. Ik zou Grim eens polsen.
    Grim lijkt mij ook een uitstekende trainer.
  • 24 Oct 2021 om 17:17
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:47
      Laten we hopen dat Sadilek tegen PSV gewoon weer links staat. Alhoewel het voor de staf ook een lastige keuze, want Oosterwolde is een transfertarget waaraan straks de centen moet binnenkomen. Maar die speelde vandaag ook weer onzeker met twijfelende passes. Maar liever tot aan de winterstop Sadilek links. Geeft veel meer rust achterin. Ondank de fout van Propper was het een baggerwedstrijd met slecht veldspel van Twente.
    Transfertarget? Hij zit in zijn tweede seizoen en heeft daardoor een vormdip, zoals wel meer jonge spelers hebben. Het heeft geen zin om hem nu op te stellen als je een beter alternatief hebt. Niet goed voor zijn transferwaarde, niet goed voor het elftal en waarschijnlijk ook niet voor de ontwikkeling van Oosterwolde. Als Jayden terug in de basis wil, moet hij dat zelf afdwingen.
  • 24 Oct 2021 om 17:14
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:08
      Die zijn volledig te begrijpen, maar vandaag misten we gewoon een aantal belangrijke spelers. Een aantal anderen zakten door de ondergrens en/of maakten kinderlijke fouten. Alleen Unnerstall, Hilgers, Sadilek en Rots bleven overeind.
    Eens pol.
  • 24 Oct 2021 om 17:13
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:03
      Man we zeiken weer als verwende watjes, gvd je kunt gewoon een keer een flinke offday hebben en op je bek gaan!!! Klaar want je kunt zeuren wat je wt verliezen kan gewoon gebeuren we zijn geen onoverwinnelijke ploeg maar tot mijn vreugde een ploeg die heel goed Kan voetballen en dit soms ook laat zien, maar soms ook een totale offday te hebben. Maar ze staan gewoon nog keurig netjes en zou voortaan met Midsijan beginnen, en nu zie je hoe belangrijk Zerouki is, en laat aub Hilgers op de plaats van Troupe staan wat een drama.
    Hilgers is wel op zijn best op CV. Bezit wel de winnaars mentaliteit voor de RB. Maar is dit niet. Onze backs zijn het grootste probleem. Ik reageer te heftig ongetwijfeld daarvoor mijn excuses. Dat gezegd hebbende het niveau van troupe Bosch en oosterwolde kan niet. We worden Nooit geen subtop meer als je niet van dit soort tegenstanders kunt winnen en dat blijkt godsonmogelijk voor ons.
  • 24 Oct 2021 om 17:08
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:02
      Ik moet inderdaad echt even afkoelen ben echt des duivels met name op troupee. Maar dit elftal liet vandaag een niveau zijn dat niet kan als je mee wil in het linkerrijtje. Keerzijde is wel dat ik veel respect hebt voor hilgers. Als je in soort wedstrijden zo overeind blijft als 19jatige met je 8ste basis plek. Is knap To say the least. Excuses alvast voor mijn bijzondere felle reactes/comments/posts vandaag.
    Die zijn volledig te begrijpen, maar vandaag misten we gewoon een aantal belangrijke spelers. Een aantal anderen zakten door de ondergrens en/of maakten kinderlijke fouten. Alleen Unnerstall, Hilgers, Sadilek en Rots bleven overeind.
  • 24 Oct 2021 om 17:04
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:59
      Pleguezuelo gooide de bal naar achteren omdat sadilek aangaf dat die de bal maar al te graag wilde.
    Het was niet alleen de ingooi, de hele wedstrijd werd tot treurens toe de 'oplossing' via achterwaarts geschuif gezocht. En dat in een onthutsend traag tempo. Het was allemaal gerommel op goed geluk, waarbij het ontbreken van Zerrouki nog eens duidelijk aan het licht kwam. Hij eist ballen op en durft naar de goede kant in/open te draaien, namelijk naar voren. En dan zet je in één draai vaak 3 spelers van de tegenpartij vóór de bal en kun je tempo maken. Bij ballen constant naar achteren was er totaal geen verrassing, lees creativiteit, bij dit Twente vanmiddag. Bij zijn afwezigheid had ik veel meer van Vlap verwacht, maar die had geen ruzie met de bal maar oorlog. Onthutsend zwak. Bijna november en dan mag je bij hem toch wel enige progressie zien. Of...is hij misschien helemaal wel niet zo goed? Nec had zijn huiswerk goed gedaan, dat zag je al gelijk vanaf begin. Twente werd met zijn eigen wapens bestreden en als he dan als Twente niet vooor de volle 100% strijd levert, dan wordt het moeilijk om deze spiraal om te zetten. Troupet is natuurlijk wel het absolute dieptepunt. Die gast presteert het om op plaatsen te verdedigen waar niemand staat, oftewel luchtdekking. En dan komt Jans weer met Ilic op de proppen, nou, dan weet je het zeker dat de wedstrijd verloren is.
  • 24 Oct 2021 om 17:03
    Man we zeiken weer als verwende watjes, gvd je kunt gewoon een keer een flinke offday hebben en op je bek gaan!!! Klaar want je kunt zeuren wat je wt verliezen kan gewoon gebeuren we zijn geen onoverwinnelijke ploeg maar tot mijn vreugde een ploeg die heel goed Kan voetballen en dit soms ook laat zien, maar soms ook een totale offday te hebben. Maar ze staan gewoon nog keurig netjes en zou voortaan met Midsijan beginnen, en nu zie je hoe belangrijk Zerouki is, en laat aub Hilgers op de plaats van Troupe staan wat een drama.
  • 24 Oct 2021 om 17:02
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:56
      Even afkoelen kerel. Voor vandaag was dit op smal na waarschijnlijk de beste opstelling om mee te beginnen. De rest was geblesseerd of geschorst wat je op noemt.
    Ik moet inderdaad echt even afkoelen ben echt des duivels met name op troupee. Maar dit elftal liet vandaag een niveau zijn dat niet kan als je mee wil in het linkerrijtje. Keerzijde is wel dat ik veel respect hebt voor hilgers. Als je in soort wedstrijden zo overeind blijft als 19jatige met je 8ste basis plek. Is knap To say the least. Excuses alvast voor mijn bijzondere felle reactes/comments/posts vandaag.
  • 24 Oct 2021 om 16:56
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:52
      Pol als dit je sterkste 11 is gaan we niet eens top 10 eindigen dit jaar. Zerrouki en everink werden echt om geschreeuwd. Zelfs brama was echt een verademing geweest. Als brama er kom staan in plaats van Bosch hF je hem nog niet gewonnen hoor. Dan was het wel iets beter geweest. Bosch troupee oosterwolde vlap propper en van wolfswinkel waren niet best en de achterinje troupee en Bosch me oosterwolde verruit het slechtst.
    Even afkoelen kerel. Voor vandaag was dit op smal na waarschijnlijk de beste opstelling om mee te beginnen. De rest was geblesseerd of geschorst wat je op noemt.
  • 24 Oct 2021 om 16:52
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:30
      Ik denk dat dit vandaag ongeveer de sterkst denkbare opstelling was. Alleen beide tegengoals hadden een hoog kelderklasse-gehalte. Dan is het logisch dat je verliest.
    Pol als dit je sterkste 11 is gaan we niet eens top 10 eindigen dit jaar. Zerrouki en everink werden echt om geschreeuwd. Zelfs brama was echt een verademing geweest. Als brama er kom staan in plaats van Bosch hF je hem nog niet gewonnen hoor. Dan was het wel iets beter geweest. Bosch troupee oosterwolde vlap propper en van wolfswinkel waren niet best en de achterinje troupee en Bosch me oosterwolde verruit het slechtst.
  • 24 Oct 2021 om 16:48
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:38
      Verliezen is niet erg. Kan gebeuren. Maar ik baal altijd als we onder ons niveau spelen. Waarom toch. Hilgers en Sadilek deden het goed, maar de rest? Pfff. Wolfswinkel, Troupee, Vlap, gôh wat waren die slecht. En Jans mag zich aanrekenen dat er geen enkele lijn in het spel zit. Ze doen maar wat. Vroeg afjagen, hopen op een fout vd tegenstander en dan een rommelgoal. Er mag wel eens op automatismen getraind worden.
    Ben het helemaal met je eens. Erg frustrerend dit soort wedstrijden, waarbij ik het gevoel heb dat je vooral afgetroefd wordt op agressiviteit. Ik vond die Troupé nog het ergste van allemaal. Die had ook gewoon rood moeten hebben met die tackle, na nota bene een verkeerde aanname van hemzelf.
  • 24 Oct 2021 om 16:47
    Laten we hopen dat Sadilek tegen PSV gewoon weer links staat. Alhoewel het voor de staf ook een lastige keuze, want Oosterwolde is een transfertarget waaraan straks de centen moet binnenkomen. Maar die speelde vandaag ook weer onzeker met twijfelende passes. Maar liever tot aan de winterstop Sadilek links. Geeft veel meer rust achterin. Ondank de fout van Propper was het een baggerwedstrijd met slecht veldspel van Twente.
  • 24 Oct 2021 om 16:38
    Verliezen is niet erg. Kan gebeuren. Maar ik baal altijd als we onder ons niveau spelen. Waarom toch. Hilgers en Sadilek deden het goed, maar de rest? Pfff. Wolfswinkel, Troupee, Vlap, gôh wat waren die slecht. En Jans mag zich aanrekenen dat er geen enkele lijn in het spel zit. Ze doen maar wat. Vroeg afjagen, hopen op een fout vd tegenstander en dan een rommelgoal. Er mag wel eens op automatismen getraind worden.
  • 24 Oct 2021 om 16:36
    Ik denk dat Twente alvast moet gaan kijken naar een nieuwe trainer. Jans mag het seizoen afmaken maar ik vind dat er volgend seizoen een nieuwe trainer moet komen. Jans lijkt mij een aardige vent waar je prima een biertje mee kunt drinken maar ik ben bang dat hij niet alles uit dit team haalt. Weinig tot geen speler die in 1,5 beter is geworden, te vaak spelers laten staan terwijl andere beter zijn. Ik zou Grim eens polsen.
  • 24 Oct 2021 om 16:31
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:25
      Wat is de sterkste 11 ? Dat is een discussie. Troupee hoort hier niet bij en Bosch ook niet. Illic ook niet. De rest is optioneel. Rots is geen speler met een actie zoals cleonise of misidjan. Is zelfs meer een spits als een buitenspeler daardoor. Maar rots is wel speler die jaagd. Maarja
    Unnerstall hilgers julio propper sadilek zerrouki Brama vlap/ugalde misidjan van wolfswinkel liminios/cleonise
  • 24 Oct 2021 om 16:30
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:25
      Wat is de sterkste 11 ? Dat is een discussie. Troupee hoort hier niet bij en Bosch ook niet. Illic ook niet. De rest is optioneel. Rots is geen speler met een actie zoals cleonise of misidjan. Is zelfs meer een spits als een buitenspeler daardoor. Maar rots is wel speler die jaagd. Maarja
    Ik denk dat dit vandaag ongeveer de sterkst denkbare opstelling was. Alleen beide tegengoals hadden een hoog kelderklasse-gehalte. Dan is het logisch dat je verliest.
  • 24 Oct 2021 om 16:25
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:09
      Misschien met de sterkste elf beginnen is dan wel handig
    Wat is de sterkste 11 ? Dat is een discussie. Troupee hoort hier niet bij en Bosch ook niet. Illic ook niet. De rest is optioneel. Rots is geen speler met een actie zoals cleonise of misidjan. Is zelfs meer een spits als een buitenspeler daardoor. Maar rots is wel speler die jaagd. Maarja
  • 24 Oct 2021 om 16:09
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:00
      Donderstraal op john Met dat ambitieloos gelul. Als jij met deze selectie geen top 8 haalt moet je je ogen uit de kop schamen en opdonderen en ja dat geld voor ook voor jans. Streuer ziet zijn werk hier compleet over hoop gehaald worden en onder de zoden geschopt worden.
    Misschien met de sterkste elf beginnen is dan wel handig
  • 24 Oct 2021 om 16:05
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:00
      Donderstraal op john Met dat ambitieloos gelul. Als jij met deze selectie geen top 8 haalt moet je je ogen uit de kop schamen en opdonderen en ja dat geld voor ook voor jans. Streuer ziet zijn werk hier compleet over hoop gehaald worden en onder de zoden geschopt worden.
    Mee eens!
  • 24 Oct 2021 om 16:00
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:35
      Als fctwente dit seizoen rond plek 9 gaat eindigen hebben ze her gewoon goed gedaan. Fctwente blijft goede wedstrijden spelen en zwakke en slechte wedstrijden dat is volstrekt logisch als je kijkt naar de mogelijkheden die je hebt asn spelers materiaal
    Donderstraal op john Met dat ambitieloos gelul. Als jij met deze selectie geen top 8 haalt moet je je ogen uit de kop schamen en opdonderen en ja dat geld voor ook voor jans. Streuer ziet zijn werk hier compleet over hoop gehaald worden en onder de zoden geschopt worden.
  • 24 Oct 2021 om 15:59
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:27
      Ja het was een blunder van Propper, maar waarom gooit Pleguezuelo de bal weer naar achteren met een ingooi. Gooi toch naar voren dan heb je een stuk minder kans op fouten achterin. En de grootste blunder was toch wederom de opstelling en het wisselbeleid van Jans. Rots is een harde werker, maar is geen buitenspeler die een man kan passeren of van Wolfswinkel kan bedienen. Begin nu eens met Misidjan en Cleonise op de vleugels. Vooral thuis tegen tegenstanders dat je zelf het spel moet maken. Jans was gewoon bang voor de counters van NEC in plaats van van zijn eigen kracht uitgaan. En dan net voor tijd Ilic brengen om nog een gelijkmaker proberen te maken snap ik ook niet. Zet dan Dumic erin om oorlog te maken in de 16 met zijn kopkracht. Nee NEC heeft helaas helemaal terecht gewonnen en hadden gewoon het betere van het spel.
    Pleguezuelo gooide de bal naar achteren omdat sadilek aangaf dat die de bal maar al te graag wilde.
  • 24 Oct 2021 om 15:54
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:51
      Ik denk dat het met de zon temaken heeft
    Nee hoor hij kijkt naar de grond, Zon scheen op vak p heb het nog niet terug gezien Maar volgens mij had die hoere blom er voor mogen fluiten!! trouwens die blom is dat een neef van Kamphuis?
  • 24 Oct 2021 om 15:52
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:45
      NEC zette hoog druk en daar kon Twente niet mee omgaan. Ze kwamen niet aan aanvallen toe en lange ballen werden ingeleverd. Alleen Hilgers zocht af en toe naar een voetballende oplossing. Daar moet je als trainer veel sneller op anticiperen maar het ging de hele 1e helft zo door. Echt jammer want ik denk dat als ze meer energie in de wedstrijd stoppen NEC geen poot aan de grond krijgt. Neem een voorbeeld aan Hilgers, Sadilek en Misiedjan. Die knokken voor elke bal.
    Het gemis van zerouki en Brama was het probleem dat druk zetten er niet meer uit kwam. Moet ook zeggen dat NEC een prima ploeg heeft en tc twente weer even met bijde benen op de grond staat!
  • 24 Oct 2021 om 15:51
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:49
      Iemand enig idee waarom Twente er bewust voor kiest de 2de helft niet richting VakP te spelen? Propper won de tos. Kan net dat beetje extra energie en inzet geven in zo’n wedstrijd.
    Ik denk dat het met de zon temaken heeft
  • 24 Oct 2021 om 15:51
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:49
      Iemand enig idee waarom Twente er bewust voor kiest de 2de helft niet richting VakP te spelen? Propper won de tos. Kan net dat beetje extra energie en inzet geven in zo’n wedstrijd.
    Denk tegen de zon.
  • 24 Oct 2021 om 15:49
    Iemand enig idee waarom Twente er bewust voor kiest de 2de helft niet richting VakP te spelen? Propper won de tos. Kan net dat beetje extra energie en inzet geven in zo’n wedstrijd.
  • 24 Oct 2021 om 15:45
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:35
      Afgetroefd door werklust...Nec deed precies waar Twente normaliter in uitblinkt. De scheids floot prima. 1ste helft was über slecht, 2e helft iets beter alleen jammer dat je dan de 2-1 niet maakt. Iets met de wetten van het voetbal....Rots en Vlap te weinig gezien en te weinig rendement. Troepee nooit meer opstellen!
    NEC zette hoog druk en daar kon Twente niet mee omgaan. Ze kwamen niet aan aanvallen toe en lange ballen werden ingeleverd. Alleen Hilgers zocht af en toe naar een voetballende oplossing. Daar moet je als trainer veel sneller op anticiperen maar het ging de hele 1e helft zo door. Echt jammer want ik denk dat als ze meer energie in de wedstrijd stoppen NEC geen poot aan de grond krijgt. Neem een voorbeeld aan Hilgers, Sadilek en Misiedjan. Die knokken voor elke bal.
  • 24 Oct 2021 om 15:35
    Afgetroefd door werklust...Nec deed precies waar Twente normaliter in uitblinkt. De scheids floot prima. 1ste helft was über slecht, 2e helft iets beter alleen jammer dat je dan de 2-1 niet maakt. Iets met de wetten van het voetbal....Rots en Vlap te weinig gezien en te weinig rendement. Troepee nooit meer opstellen!
  • 24 Oct 2021 om 15:35
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:31
      Ikzeg. Natuurlijk was dit een blunder, maar het hele team moet zich schamen voor hun inzet en de wil om te willen winnen, als je dan verliest oke, maar deze wanprestatie is direct al afgestraft door de felheid van de tegenpartij. Ik heb er geen woorden voor, de tegenpartij wordt steeds beter en wij zakken steeds verder naar beneden, als wïj op deze manier doorgaan wordt het een puinhoop.
    Als fctwente dit seizoen rond plek 9 gaat eindigen hebben ze her gewoon goed gedaan. Fctwente blijft goede wedstrijden spelen en zwakke en slechte wedstrijden dat is volstrekt logisch als je kijkt naar de mogelijkheden die je hebt asn spelers materiaal
  • 24 Oct 2021 om 15:33
    Hilgers was voor mij de man of the match. Misiedjan en Sadilek deden het ook prima. Van Wolfswinkel speelt dramatisch slecht. Die doet geen stap teveel. Misiedjan kwam erin met 10x zo veel energie. 't is dat ik met een biertje in het zonnetje zat anders was het helemaal niet te pruimen geweest. Unnersral was ook goed maar kon dit ook niet voorkomen. Pröpper is aan de bal niet sterk...dat is wel weer gebleken.
  • 24 Oct 2021 om 15:32
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:31
      Ikzeg. Natuurlijk was dit een blunder, maar het hele team moet zich schamen voor hun inzet en de wil om te willen winnen, als je dan verliest oke, maar deze wanprestatie is direct al afgestraft door de felheid van de tegenpartij. Ik heb er geen woorden voor, de tegenpartij wordt steeds beter en wij zakken steeds verder naar beneden, als wïj op deze manier doorgaan wordt het een puinhoop.
    Helemaal mee eens mooi verwoord
  • 24 Oct 2021 om 15:31
    Ikzeg. Natuurlijk was dit een blunder, maar het hele team moet zich schamen voor hun inzet en de wil om te willen winnen, als je dan verliest oke, maar deze wanprestatie is direct al afgestraft door de felheid van de tegenpartij. Ik heb er geen woorden voor, de tegenpartij wordt steeds beter en wij zakken steeds verder naar beneden, als wïj op deze manier doorgaan wordt het een puinhoop.
  • 24 Oct 2021 om 15:27
    Ja het was een blunder van Propper, maar waarom gooit Pleguezuelo de bal weer naar achteren met een ingooi. Gooi toch naar voren dan heb je een stuk minder kans op fouten achterin. En de grootste blunder was toch wederom de opstelling en het wisselbeleid van Jans. Rots is een harde werker, maar is geen buitenspeler die een man kan passeren of van Wolfswinkel kan bedienen. Begin nu eens met Misidjan en Cleonise op de vleugels. Vooral thuis tegen tegenstanders dat je zelf het spel moet maken. Jans was gewoon bang voor de counters van NEC in plaats van van zijn eigen kracht uitgaan. En dan net voor tijd Ilic brengen om nog een gelijkmaker proberen te maken snap ik ook niet. Zet dan Dumic erin om oorlog te maken in de 16 met zijn kopkracht. Nee NEC heeft helaas helemaal terecht gewonnen en hadden gewoon het betere van het spel.
  • 24 Oct 2021 om 15:16
    Zeker een enorme blunder van propper de doelman van nec heeft geweldige reddingen verricht in de tweede helft en de punten binnen gesleept voor nec
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›