Pröpper toont zich schuldbewust: ''Dan is er niks aan de hand''

14
Pröpper toont zich schuldbewust: ''Dan is er niks aan de hand''

Door een fout van Robin Pröpper kon NEC Nijmegen zondag de 1-2 maken tegen FC Twente. De verdediger toont zich na afloop schuldbewust.

"Ik ben hem kwijt, ik krijg meteen een zet en dan kan hij één op één met de keeper. De bal ligt gewoon onder mij. Als ik de bal goed aanneem is er niks aan de hand, denk ik", begint Pröpper bij ESPN. "Normaal gesproken maken wij het spel, zeker hier thuis. NEC zat er goed op en op de momenten dat wij gingen pressen, voetbalden zij zich er goed onderuit."

Pröpper vindt de nederlaag onnodig. "Ik denk niet dat we vandaag hoeven te verliezen als je ziet hoeveel de keeper er heeft uitgehaald. Hij had een paar wereldreddingen. Dat geluk zat niet aan onze zijde vandaag. Dan krijg je zo’n waardeloze klotegoal tegen en dat mag niet gebeuren en dan verlies je zo’n partij."

"Natuurlijk was NEC in de eerste helft wel beter en dat voelde niet goed van onze kant", vervolgt hij. "Maar als je naar de tweede helft kijkt: ik weet niet hoeveel kansen we hebben gehad, maar er zijn een paar honderd procent kansen uitgehaald."

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Oct 2021 om 14:23
    • Quote van 25 Oct 2021 om 06:08
      Ik neem Propper niets kwalijk, welke idioot speelt hem op die manier aan? Bal in de breedt voor het doel langs! Dat terwijl ze overal op het veld stonden te glijden en niemand balvast was.

    Klopt, ze doen het met z’n allen. Inzet & vechtlust was daarom ook met z’n allen Kloten, om je voor te schamen vind ik !! Ik hou ze géén hand boven hun hoofd , je kunt immers niet blijven doorgaan om alles met de liefde te bedekken ( Fortuna, Cambuur en Nec verliezen ) . Bij deze wedstrijden moet je gewoon punten pakken , niet meer / niet minder.
  • 25 Oct 2021 om 06:08
    Ik neem Propper niets kwalijk, welke idioot speelt hem op die manier aan? Bal in de breedt voor het doel langs! Dat terwijl ze overal op het veld stonden te glijden en niemand balvast was.

  • 24 Oct 2021 om 20:23
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:49
      Propper is een prima centrale verdediger maar heeft wel vaak van die rare momenten. Zijn we al een aantal keren mee weggekomen, bijvoorbeeld tegen FC Groningen waar je heel goed wegkomt. Als Propper dit soort momenten weglaat is het gewoon een heel betrouwbare CV.
    over 2 weken winnen va heracles da ben ik al blij
  • 24 Oct 2021 om 20:10
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:54
      Ik denk dat vechtlust het probleem niet is. Juist daarop pakken we de punten tegen de grotere clubs. We verliezen het vaak op het onderdeel voetbal.
    ..en dan met name creativiteit.
  • 24 Oct 2021 om 19:54
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:28
      Van de grote clubs winnen en de kleine clubs gelijkspelen/verliezen schiet niet veel op hé ! Vechtlust moet er zijn, niet meer, niet minder!!
    Ik denk dat vechtlust het probleem niet is. Juist daarop pakken we de punten tegen de grotere clubs. We verliezen het vaak op het onderdeel voetbal.
  • 24 Oct 2021 om 19:36
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:28
      Van de grote clubs winnen en de kleine clubs gelijkspelen/verliezen schiet niet veel op hé ! Vechtlust moet er zijn, niet meer, niet minder!!
    die grote clubs willen het spel maken daar pakken wij wel punten ..maar tegen die kleine clubs creëren wij zelf ook n8ks ..dan krijg je zon wedstrijd als vandaag...huilen met de pet op..
  • 24 Oct 2021 om 19:28
    Maar wij hebben Vlap.
  • 24 Oct 2021 om 18:30
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:19
      Denk ook dat de hele selectie vandaag goed in de spiegel moeten kijken naar zichzelf want ze hebben allemaal als een dweil lopen voetballen. Slappe zakken waren het vandaag. Vechtlust was verreweg te zoeken. Alléén wel weer bijzonder jammer dat je al die duizenden supporters weer in hun hemd laat staan. Tis weer een waardeloze zondag.Gelukkig dat de wereld niet vergaat !!! (Lol)
    Niet helemaal eens ik vond dit eigenlijk de eerste wedstrijd waar ook geen greintje eigengeloof in zat plus de echte vechtlust was er niet behalve Na die 1-2 toen lukte er nog iets.
  • 24 Oct 2021 om 18:28
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:18
      Kan een z gebeuren jonge maakt niet uit het is gebeurt op naar psv jagen op die einhovenaren
    Van de grote clubs winnen en de kleine clubs gelijkspelen/verliezen schiet niet veel op hé ! Vechtlust moet er zijn, niet meer, niet minder!!
  • 24 Oct 2021 om 18:18
    Kan een z gebeuren jonge maakt niet uit het is gebeurt op naar psv jagen op die einhovenaren
  • 24 Oct 2021 om 17:19
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:58
      Als hij steeds van deze fouten maakt heb je geen bal aan
    Denk ook dat de hele selectie vandaag goed in de spiegel moeten kijken naar zichzelf want ze hebben allemaal als een dweil lopen voetballen. Slappe zakken waren het vandaag. Vechtlust was verreweg te zoeken. Alléén wel weer bijzonder jammer dat je al die duizenden supporters weer in hun hemd laat staan. Tis weer een waardeloze zondag.Gelukkig dat de wereld niet vergaat !!! (Lol)
  • 24 Oct 2021 om 17:12
    Pi Pa Prötser.
  • 24 Oct 2021 om 16:58
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:49
      Propper is een prima centrale verdediger maar heeft wel vaak van die rare momenten. Zijn we al een aantal keren mee weggekomen, bijvoorbeeld tegen FC Groningen waar je heel goed wegkomt. Als Propper dit soort momenten weglaat is het gewoon een heel betrouwbare CV.
    Als hij steeds van deze fouten maakt heb je geen bal aan
  • 24 Oct 2021 om 16:49
    Propper is een prima centrale verdediger maar heeft wel vaak van die rare momenten. Zijn we al een aantal keren mee weggekomen, bijvoorbeeld tegen FC Groningen waar je heel goed wegkomt. Als Propper dit soort momenten weglaat is het gewoon een heel betrouwbare CV.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›