Misidjan hoopt op basisplaats: ''Laten we hopen dat dat genoeg is''

6
Misidjan hoopt op basisplaats: ''Laten we hopen dat dat genoeg is''

Virgil Misidjan heeft zondag zijn visitekaartje afgegeven bij FC Twente. De vleugelspeler kwam als invaller binnen de lijnen en maakte niet veel later de 1-1 tegen NEC Nijmegen.

"Ik denk dat we na de 1-1 zeker het gevoel hadden dat er meer inzat. Dat we dan zo zuur op achterstand komen is dan heel vervelend", begint Misidjan, die als invaller scoorde, bij ESPN. "Ik schoot al een bal op doel die de keeper van NEC er goed uitpakte. Bij de goal dribbel ik en dribbel ik. Ik kijk even omhoog, ik zie hem in de korte hoek en ik denk: ik krul hem langs de verdediger. Hij zat er aardig in."

Misidjan was blij met zijn speelminuten nadat hij deze week kwakkelde met zijn gezondheid. "De de trainer zei: ‘het komt allemaal goed. Je gaat je kansen krijgen, blijf vertrouwen houden en blijf goed trainen. Toen ik erin kwam vroeg hij of ik er klaar voor was’. Ik zei: ‘ja, ik ik ben er zeker klaar voor.'"

De vleugelspeler hoopt snel een basisplaats te bemachtigen. "Dat is aan de trainer. Ik hoop dat ik nu wat meer op druk op hem heb gezet en een goed signaal heb afgegeven dat ik er ook klaar voor ben. Laten we hopen dat dat genoeg is."

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Oct 2021 om 10:44
    En daar gaan we weer één gelijk en één verloren Ron Jans is de lul,moet hij er al uit of dat nog niet?
  • 25 Oct 2021 om 10:41
    • Quote van 25 Oct 2021 om 10:35
      Maakt toch niks uit. Vrije keus hé.
    Exact
  • 25 Oct 2021 om 10:38
    • Quote van 25 Oct 2021 om 01:00
      Dat Misidjan geen basisplaats heeft zegt iets over Jans die telkens Limnios opstelt terwijl hij niets presteert. Wat hij daar mee heeft is mij een raadsel. Misidjan heeft meer kwaliteiten en is ook nog een eigen speler die fc geld kan opbrengen. Ugalde en Cleonese worden telkens in de 80e minuut gebracht terwijl ze zeker zo goed zijn als Wolfhaar en Rots. Jans valt me de laatste tijd tegen met zijn vreemde opstellingen en wisselbeleid
    Vond het vorige jaar al opvallend. Telkens ook na 75 minuten pas wisselen, bij een achterstand ook een speler wisselen voor iemand op dezelfde positie. Bijv. een Smal voor Oosterwolde, Bosch voor Roemeratoe; ipv een aanvaller in te brengen.
  • 25 Oct 2021 om 10:35
    • Quote van 25 Oct 2021 om 10:11
      Misidjan heeft zich niet gevaccineerd zag hem dit weekend testen
    Maakt toch niks uit. Vrije keus hé.
  • 25 Oct 2021 om 10:11
    Misidjan heeft zich niet gevaccineerd zag hem dit weekend testen