Invaller Misidjan: ''Zei tegen mijn moeder dat ik ging scoren''

10
Invaller Misidjan: ''Zei tegen mijn moeder dat ik ging scoren''

Virgil Misidjan maakte zondagmiddag indruk tijdens zijn invalbeurt. De voetballer was een plaag voor de defensie van NEC, maar een tastbaar resultaat leverde het niet op. Ondanks zijn treffer werd met 1-2 verloren.

"Jammer dat het niet zo mocht zijn. Ik heb nu het gevoel dat ik wel een aandeel heb gehad, maar er niets aan overhoud", verzucht de aanvaller in gesprek met TC Tubantia. Waar de wedstrijd voor rust slaapverwekkend was, veranderde dat in de tweede helft. De invaller had daar een behoorlijk aandeel in met zijn drang naar voren.

"Ik had de dag ervoor mijn moeder gebeld en zei dat ik ging scoren. Zij reageerde: 'Dat zeg je wel vaker'. Maar het gevoel was dit keer anders. Ik raakte net voor het begin van de competitie geblesseerd en wil zo graag een basisplek. Na de assist tegen AZ dacht ik: misschien nu, dat was niet zo. Toen dacht ik: misschien moet ik scoren om erin te komen. Dat het lukte, was heerlijk. Ik wist daarna eigenlijk zeker dat we zouden winnen", besluit Misidjan.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Oct 2021 om 21:34
    • Quote van 25 Oct 2021 om 12:07
      Ik wist niet dat misidjan niet fit was.
    Was ziek geweest lichtelijk volgens mij.
  • 25 Oct 2021 om 21:23
    Volgende keer tegen moeders zeggen dat je 3x gaat scoren
  • 25 Oct 2021 om 12:37
    Was een heel bekeken schot, knap gedaan
  • 25 Oct 2021 om 12:07
    • Quote van 25 Oct 2021 om 12:03
      Je vergeet ook dat misidjan niet fit was voor deze wedstrijd zei hij zelf ook. Zou dus ook daaraan kunnen liggen en zou jans hem dus liever wat later gebracht hebben. Maar in zn slechte eerste helft kon jans echt niet anders dan ingrijpen. Maar dat is een aanname hoor. Maar dit zou voor mij de enige logische idee zijn die ik zo kan bedenken.
    Ik wist niet dat misidjan niet fit was.
  • 25 Oct 2021 om 12:03
    • Quote van 25 Oct 2021 om 11:58
      Dat klopt. Maar van een misidjan verwacht ik wel veel meer van. Vooral als hij ook een basisplaats wil. Oosterwolde is gewoon uit vorm. Heeft ook wel wat met zijn leeftijd te maken. Die komt daar wel uit. Bosch is een harde werker. Maar voetballend komt hij tekort. Troupee kan gewoon niet beter.
    Je vergeet ook dat misidjan niet fit was voor deze wedstrijd zei hij zelf ook. Zou dus ook daaraan kunnen liggen en zou jans hem dus liever wat later gebracht hebben. Maar in zn slechte eerste helft kon jans echt niet anders dan ingrijpen. Maar dat is een aanname hoor. Maar dit zou voor mij de enige logische idee zijn die ik zo kan bedenken.
  • 25 Oct 2021 om 11:58
    • Quote van 25 Oct 2021 om 11:37
      Ben ik niet helemaal met je eens. Daarbij Bosch troupee en oosterwolde waren wel dermate slecht vlap ook niet best. Dan word het voor anderen ook moeilijker.
    Dat klopt. Maar van een misidjan verwacht ik wel veel meer van. Vooral als hij ook een basisplaats wil. Oosterwolde is gewoon uit vorm. Heeft ook wel wat met zijn leeftijd te maken. Die komt daar wel uit. Bosch is een harde werker. Maar voetballend komt hij tekort. Troupee kan gewoon niet beter.
  • 25 Oct 2021 om 11:37
    • Quote van 25 Oct 2021 om 11:09
      Ik vind niet dat hij tot nu toe verdiend heeft. In de oefenwedstrijden en bij jong twente kan hij er niks van en laat het niet zien. Als hij zo graag in de basis wil staan dan moet hij het ook bij zulke wedstrijden moeten laten zien. Ik heb hem alleen gisteren en tegen Groningen goed zien invallen. Maar gisteren na 20 min was het toch weer wat magertjes.
    Ben ik niet helemaal met je eens. Daarbij Bosch troupee en oosterwolde waren wel dermate slecht vlap ook niet best. Dan word het voor anderen ook moeilijker.
  • 25 Oct 2021 om 11:09
    • Quote van 25 Oct 2021 om 08:52
      Gewoon zeggen, Jan's gvd ik heb die basisplaats verdiend. Dan heeft hij groot gelijk.
    Ik vind niet dat hij tot nu toe verdiend heeft. In de oefenwedstrijden en bij jong twente kan hij er niks van en laat het niet zien. Als hij zo graag in de basis wil staan dan moet hij het ook bij zulke wedstrijden moeten laten zien. Ik heb hem alleen gisteren en tegen Groningen goed zien invallen. Maar gisteren na 20 min was het toch weer wat magertjes.
  • 25 Oct 2021 om 11:06
    De eerste 20 min viel hij goed in. Maar daarna was het gewoon weer matig aan zijn kant. Ik vind het tot nu toe aan zijn kant een net niet.
  • 25 Oct 2021 om 08:52
    Gewoon zeggen, Jan's gvd ik heb die basisplaats verdiend. Dan heeft hij groot gelijk.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›