Jans: ''Een mens maakt fouten, maar niet meer dan één graag''

15
Jans: ''Een mens maakt fouten, maar niet meer dan één graag''

FC Twente ging zondagmiddag onderuit tegen NEC. Onnodig, stelt Ron Jans. De trainer zag zijn ploeg dit seizoen al meerdere keren de fouten van tegenstanders keihard afstraffen, maar nu gebeurde het omgekeerde. Dat hakte erin.

"Het is zuur, maar we veranderen er niets meer aan. Een mens maakt fouten, maar niet meer dan één per seizoen graag", doelt de trainer in gesprek met TC Tubantia op de fout van Robin Pröpper, waardoor de Nijmegenaren voor de tweede keer op voorsprong kwamen en de eindstand bepaald werd op 1-2.

Jans wilde het zijn aanvoerder liever niet aanrekenen. "Dan blijven we erin hangen en we willen verder, woensdag spelen we alweer voor de beker tegen O.S.S. '20. Robin heeft ons ook vaak genoeg geholpen", aldus de trainer, die baalt. "Het is waardeloos, we hadden ons toch iets anders voorgesteld. Deze kater duurt wel even."

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Oct 2021 om 13:47
    • Quote van 25 Oct 2021 om 13:23
      De spoeling is gewoon dun. Veel mensen schreeuwen

      Weg met Troupe
      Weg met Bosch
      Weg met Lumnios
      Weg met Smal
      Weg met Ilic
      Weg met ..... nu zelfs Vlap.
      Weg met nog 1, en we kunnen 5 a side gaan spelen want, geen spelers over.

      Ron kiest essentieel voor het logische, de elf die ervoor gezorgd hebben dat hij niet ontslagen is en lofzang kreeg. Deze wedstrijd zag je Rons ongenadig ingrijpen door liefst 2!!! spelers te wisselen. Ron heeft van vorig seizoen geleerd en gaat zijn vedettes niet zomaar opofferen, vorig seizoen moest hij dit gedwongen en dat resulteerde in een veel te jong elftal en geen enkele balans. Dus nee, het is niet logisch dat je een international zomaar even passeert

      Het is weer eens typisch FC Twente om veel te snel veel te hoge verwachtingen te hebben. We horen de naam Vlap en Ricky, en we krijgen onmiddelijk een collectieve stijve. Dat terwijl Vlap op de een of andere manier zijn draai niet kan vinden, en Ricky daar heb ik persoonlijk nog he-le-maal niets van gezien.

      Als men zegt dat Jans niet genoeg uit deze ploeg haalt, eens. Maar de nuance is wel dat Brama, Zerrouki op de tribune niet op te vangen zijn. Misidjan wordt langzaam gebracht, dat zie je aan het aantal minuten. Limnios werkt keihard en staat verdedigend zeer vaak zijn mannetje.

      We hebben een mooie reeks neergezet, en nu krijgen we een draai om de oren. Vanwege een totale offday waarbij het leek alsof onze ploeg met een kater op het veld stond. Ze waren veelal tegen zichzelf aan het ballen. NEC heeft in de Kuip laten zien waartoe ze in staat zijn, en dat mag je de TS aanrekenen.

      Here zege deze Hotbossie-betoog,

      Amen
    Hotbossie ik neem toch wel aan dat zelfs jij ziet dat troupee gewoon echt niet mee kan in het niveau. Het is het werk van hilgers waardoor we niet helemaal overlopen worden aan zijn kant. Hij wil het wel. Maar kan gewoon niet beter. Dat is wat het is. Maar hij is gewoon daardoor niet goed genoeg voor de basis. Als back up oke en er moet een voorsprong verdedigt worden.
  • 25 Oct 2021 om 13:44
    • Quote van 25 Oct 2021 om 13:27
      Weg met smal? Weg met limnios?
    Heb iedereen voorbij zien/horen komen idd. Smal heeft een behoorlijke pass in de poten maar is veel en veel te wisselvallig. Limnios, gaat zijn plaats aan Misidjan verliezen
  • 25 Oct 2021 om 13:27
    • Quote van 25 Oct 2021 om 13:23
      De spoeling is gewoon dun. Veel mensen schreeuwen

      Weg met Troupe
      Weg met Bosch
      Weg met Lumnios
      Weg met Smal
      Weg met Ilic
      Weg met ..... nu zelfs Vlap.
      Weg met nog 1, en we kunnen 5 a side gaan spelen want, geen spelers over.

      Ron kiest essentieel voor het logische, de elf die ervoor gezorgd hebben dat hij niet ontslagen is en lofzang kreeg. Deze wedstrijd zag je Rons ongenadig ingrijpen door liefst 2!!! spelers te wisselen. Ron heeft van vorig seizoen geleerd en gaat zijn vedettes niet zomaar opofferen, vorig seizoen moest hij dit gedwongen en dat resulteerde in een veel te jong elftal en geen enkele balans. Dus nee, het is niet logisch dat je een international zomaar even passeert

      Het is weer eens typisch FC Twente om veel te snel veel te hoge verwachtingen te hebben. We horen de naam Vlap en Ricky, en we krijgen onmiddelijk een collectieve stijve. Dat terwijl Vlap op de een of andere manier zijn draai niet kan vinden, en Ricky daar heb ik persoonlijk nog he-le-maal niets van gezien.

      Als men zegt dat Jans niet genoeg uit deze ploeg haalt, eens. Maar de nuance is wel dat Brama, Zerrouki op de tribune niet op te vangen zijn. Misidjan wordt langzaam gebracht, dat zie je aan het aantal minuten. Limnios werkt keihard en staat verdedigend zeer vaak zijn mannetje.

      We hebben een mooie reeks neergezet, en nu krijgen we een draai om de oren. Vanwege een totale offday waarbij het leek alsof onze ploeg met een kater op het veld stond. Ze waren veelal tegen zichzelf aan het ballen. NEC heeft in de Kuip laten zien waartoe ze in staat zijn, en dat mag je de TS aanrekenen.

      Here zege deze Hotbossie-betoog,

      Amen
    Weg met smal? Weg met limnios?
  • 25 Oct 2021 om 13:23
    • Quote van 25 Oct 2021 om 10:50
      Ik ben er van overtuigd dat troupee nog steeds een noodoplossing is vlap kan alleen maar beter worden door wedstrijden te spelen rots doet het goed voorin v.w.zou ik vervangen door ugalde , oosterwolde is ver gezakt aangezien er voor achter weinig directe oplossingen zijn snap ik ron wel.
    De spoeling is gewoon dun. Veel mensen schreeuwen

    Weg met Troupe
    Weg met Bosch
    Weg met Lumnios
    Weg met Smal
    Weg met Ilic
    Weg met ..... nu zelfs Vlap.
    Weg met nog 1, en we kunnen 5 a side gaan spelen want, geen spelers over.

    Ron kiest essentieel voor het logische, de elf die ervoor gezorgd hebben dat hij niet ontslagen is en lofzang kreeg. Deze wedstrijd zag je Rons ongenadig ingrijpen door liefst 2!!! spelers te wisselen. Ron heeft van vorig seizoen geleerd en gaat zijn vedettes niet zomaar opofferen, vorig seizoen moest hij dit gedwongen en dat resulteerde in een veel te jong elftal en geen enkele balans. Dus nee, het is niet logisch dat je een international zomaar even passeert

    Het is weer eens typisch FC Twente om veel te snel veel te hoge verwachtingen te hebben. We horen de naam Vlap en Ricky, en we krijgen onmiddelijk een collectieve stijve. Dat terwijl Vlap op de een of andere manier zijn draai niet kan vinden, en Ricky daar heb ik persoonlijk nog he-le-maal niets van gezien.

    Als men zegt dat Jans niet genoeg uit deze ploeg haalt, eens. Maar de nuance is wel dat Brama, Zerrouki op de tribune niet op te vangen zijn. Misidjan wordt langzaam gebracht, dat zie je aan het aantal minuten. Limnios werkt keihard en staat verdedigend zeer vaak zijn mannetje.

    We hebben een mooie reeks neergezet, en nu krijgen we een draai om de oren. Vanwege een totale offday waarbij het leek alsof onze ploeg met een kater op het veld stond. Ze waren veelal tegen zichzelf aan het ballen. NEC heeft in de Kuip laten zien waartoe ze in staat zijn, en dat mag je de TS aanrekenen.

    Here zege deze Hotbossie-betoog,

    Amen
  • 25 Oct 2021 om 13:09
    • Quote van 25 Oct 2021 om 12:46
      Zou henk ten cate volgend seizoen een goede trainer voor twente zijn? Heeft inmiddels toch al genoeg verdiend in het buitenland.
    Oh god nee. Hoe durf je, ga je mond spoelen.
  • 25 Oct 2021 om 12:46
    Zou henk ten cate volgend seizoen een goede trainer voor twente zijn? Heeft inmiddels toch al genoeg verdiend in het buitenland.
  • 25 Oct 2021 om 12:44
    • Quote van 25 Oct 2021 om 11:56
      Gisterenavond een straftraining was meer op zijn plaats geweest na deze wanvertoning ipv vandaag weer allemaal lachend op het trainingsveld
    Geeft jou baas ook jou een straf training als je een dag niet presteert?
  • 25 Oct 2021 om 12:27
    • Quote van 25 Oct 2021 om 10:57
      Zo is het, goed stukkie Thai.
    + 100, Jans moet een trainer worden en geen clownesk figuur, met een glimlach kom je ver maar bereik je je doel niet
  • 25 Oct 2021 om 11:56
    Gisterenavond een straftraining was meer op zijn plaats geweest na deze wanvertoning ipv vandaag weer allemaal lachend op het trainingsveld
  • 25 Oct 2021 om 11:51
    • Quote van 25 Oct 2021 om 10:57
      Zo is het, goed stukkie Thai.
    100 procent mee eens top
  • 25 Oct 2021 om 11:51
    • Quote van 25 Oct 2021 om 10:57
      Zo is het, goed stukkie Thai.
    100 procent mee eens top
  • 25 Oct 2021 om 10:57
    • Quote van 25 Oct 2021 om 09:59
      Ron, heb jij wel een spiegel? Vorig seizoen Pirie (ik zie met angst en beven het moment tegemoet dat hij weer fit is) en Ilic (die op jouw voorspraak en tot verbazing van iedereen weer gehuurd is). Dit seizoen aanvankelijk weer Ilic en ook 7x Troupee. Persoonlijke Ron Jans hobby projecten die eindeloos mogen falen. En beste Ron is het teveel gevraagd om na 5 maanden trainen iets van automatismen in het spel van Twente te zien. Overdrijven de fans wanneer we het wel eens leuk zouden vinden om spelers de bal naar iemand in en zelfde kleur shirt te zien spelen in een iets hoger tempo dan dat van een veteranen elftal. Is het teveel gevraagd om een elftal te motiveren om 1 (!!!!!!!!) keer per week 100% te geven. Dat zijn heel veel fouten die ik allemaal op het bordje van jou schuif Ron. Maar volgens jou mag het er maar 1 zijn. Ik pleit niet voor het ontslag van Jans want dat brengt meestal helemaal niets. Maar ik ben wel ontevreden over wat Jans ons heeft gebracht na 1,5 jaar trainerschap. Jan Streuer heeft een prima selectie samen gesteld waar veel te weinig uitgehaald word. En laten we ons geen zand in de ogen laten strooien. De degradatie plaatsen zijn net zo dichtbij als de plaatsen voor de nacompetitie.
    Zo is het, goed stukkie Thai.
  • 25 Oct 2021 om 10:50
    • Quote van 25 Oct 2021 om 08:56
      Ron jij maakt ook fouten hoor, dat jij een Misijan geen basisplaats geeft is voor velen onbegrijpelijk en dat je een Troupe op blijft stellen begrijp ik ook niet, deze gast is een gevaar voor het hele elftal zet deze knoeier lekker op tribune en laat Hilgers er staan tot Everink terug is, en probeer Ugalde is op 10,ipv Vlap die zijn vorm nog niet heeft.
    Ik ben er van overtuigd dat troupee nog steeds een noodoplossing is vlap kan alleen maar beter worden door wedstrijden te spelen rots doet het goed voorin v.w.zou ik vervangen door ugalde , oosterwolde is ver gezakt aangezien er voor achter weinig directe oplossingen zijn snap ik ron wel.
  • 25 Oct 2021 om 09:59
    Ron, heb jij wel een spiegel? Vorig seizoen Pirie (ik zie met angst en beven het moment tegemoet dat hij weer fit is) en Ilic (die op jouw voorspraak en tot verbazing van iedereen weer gehuurd is). Dit seizoen aanvankelijk weer Ilic en ook 7x Troupee. Persoonlijke Ron Jans hobby projecten die eindeloos mogen falen. En beste Ron is het teveel gevraagd om na 5 maanden trainen iets van automatismen in het spel van Twente te zien. Overdrijven de fans wanneer we het wel eens leuk zouden vinden om spelers de bal naar iemand in en zelfde kleur shirt te zien spelen in een iets hoger tempo dan dat van een veteranen elftal. Is het teveel gevraagd om een elftal te motiveren om 1 (!!!!!!!!) keer per week 100% te geven. Dat zijn heel veel fouten die ik allemaal op het bordje van jou schuif Ron. Maar volgens jou mag het er maar 1 zijn. Ik pleit niet voor het ontslag van Jans want dat brengt meestal helemaal niets. Maar ik ben wel ontevreden over wat Jans ons heeft gebracht na 1,5 jaar trainerschap. Jan Streuer heeft een prima selectie samen gesteld waar veel te weinig uitgehaald word. En laten we ons geen zand in de ogen laten strooien. De degradatie plaatsen zijn net zo dichtbij als de plaatsen voor de nacompetitie.
  • 25 Oct 2021 om 08:56
    Ron jij maakt ook fouten hoor, dat jij een Misijan geen basisplaats geeft is voor velen onbegrijpelijk en dat je een Troupe op blijft stellen begrijp ik ook niet, deze gast is een gevaar voor het hele elftal zet deze knoeier lekker op tribune en laat Hilgers er staan tot Everink terug is, en probeer Ugalde is op 10,ipv Vlap die zijn vorm nog niet heeft.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›