Mooie zomer lonkt voor Tapia: plek in voorlopige WK-selectie

12 reacties
Mooie zomer lonkt voor Tapia: plek in voorlopige WK-selectie

Renato Tapia maakt nog altijd kans om naar het wereldkampioenschap in Rusland te gaan. De middenvelder van Feyenoord zit in de voorlopige WK-selectie van Peru. 

De oud-speler van FC Twente is in Rotterdam niet onomstreden, maar dat maakt de bondscoach van het Zuid-Amerikaanse land niet uit. Naast Tapia is er nog een speler in de selectie opgenomen die weinig wedstrijdritme heeft, want ook Paolo Guerrero zit erbij.

De speler van de Braziliaanse club Flamengo werd een jaar geschorst na een positieve dopingstest, maar later werd deze straf verminderd tot een half jaar. De speler is inmiddels tien dagen speelgerechtigd en mag dus mogelijk zijn opwachting maken tijdens het wereldkampioenschap. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2018 om 20:20
    • Quote van 14 May 2018 om 17:18
      Oh, dat laatste, Sir, zouden ze heus wel willen posten......... maar er valt geen fuck over te vertelllen. We hebben Fred op 2000 KM afstand. That's it.
    Het is niet te hopen dat jij de rest van de afstand moet lopen,lol!
  • 14 May 2018 om 17:27
    • Quote van 14 May 2018 om 16:16
      Kan iemand mij uitleggen waarom Twentefans continu van die onzin Posts er op zet over oud spelers? Wat interesseert het of tapia naar het wk gaat ja of nee. Die voetbalt al heel lang niet meer hier. Laten ze is wat meer dingen posten over de huidige gang van zaken mbt transfers en dat soort zaken
    Deze app werkt met RSS feeds. Van een aantal bronnen wordt automatisch de content getrokken. Dit is een JSON formaat. Een maal aangemaakt en hup het loopt vanzelf door. Zit zelf in de app ontwikkeling vandaar. Ik stoor me zelf ook aan de te snelle omloop van de berichten.
  • 14 May 2018 om 17:23
    • Quote van 14 May 2018 om 17:18
      Oh, dat laatste, Sir, zouden ze heus wel willen posten......... maar er valt geen fuck over te vertelllen. We hebben Fred op 2000 KM afstand. That's it.
    Ja er gebeurd nog vrij weinig voor de rest hè? Je zal verwachten dat je wel iets leest over een speler. Maar tot nu toe helemaal niks
  • 14 May 2018 om 17:21
    • Quote van 14 May 2018 om 17:17
      Clicks. Dit is een commerciele site die geld in het laatje moet brengen.
    Ja dat zal het wel zijn inderdaad. Jammer..
  • 14 May 2018 om 17:18
    • Quote van 14 May 2018 om 16:16
      Kan iemand mij uitleggen waarom Twentefans continu van die onzin Posts er op zet over oud spelers? Wat interesseert het of tapia naar het wk gaat ja of nee. Die voetbalt al heel lang niet meer hier. Laten ze is wat meer dingen posten over de huidige gang van zaken mbt transfers en dat soort zaken
    Oh, dat laatste, Sir, zouden ze heus wel willen posten......... maar er valt geen fuck over te vertelllen. We hebben Fred op 2000 KM afstand. That's it.
  • 14 May 2018 om 17:17
    • Quote van 14 May 2018 om 16:16
      Kan iemand mij uitleggen waarom Twentefans continu van die onzin Posts er op zet over oud spelers? Wat interesseert het of tapia naar het wk gaat ja of nee. Die voetbalt al heel lang niet meer hier. Laten ze is wat meer dingen posten over de huidige gang van zaken mbt transfers en dat soort zaken
    Clicks. Dit is een commerciele site die geld in het laatje moet brengen.
  • 14 May 2018 om 17:15
    • Quote van 14 May 2018 om 16:58
      dan hoeven ze ook niks te posten. Dit is gwn zwaar onzin, zelfde met de artikelen die over ziyech baan. Boeiend. Ieder zijn ding, maar geloof nooit dat er veel mensen zijn die dit wat interesseert.
    Inderdaad. Post dan gewoon niks. Dit begint zwaar irritant te worden. Niemand zit hier op te wachten
  • 14 May 2018 om 17:06
    • Quote van 14 May 2018 om 16:58
      dan hoeven ze ook niks te posten. Dit is gwn zwaar onzin, zelfde met de artikelen die over ziyech baan. Boeiend. Ieder zijn ding, maar geloof nooit dat er veel mensen zijn die dit wat interesseert.
    Geen nieuws = geen inkomsten. Is er geen Twente nieuws, dan maken ze dat.
  • 14 May 2018 om 16:58
    • Quote van 14 May 2018 om 16:30
      Moet er wel nieuws zijn he?!
    dan hoeven ze ook niks te posten. Dit is gwn zwaar onzin, zelfde met de artikelen die over ziyech baan. Boeiend. Ieder zijn ding, maar geloof nooit dat er veel mensen zijn die dit wat interesseert.
  • 14 May 2018 om 16:30
    • Quote van 14 May 2018 om 16:16
      Kan iemand mij uitleggen waarom Twentefans continu van die onzin Posts er op zet over oud spelers? Wat interesseert het of tapia naar het wk gaat ja of nee. Die voetbalt al heel lang niet meer hier. Laten ze is wat meer dingen posten over de huidige gang van zaken mbt transfers en dat soort zaken
    Moet er wel nieuws zijn he?!
  • 14 May 2018 om 16:16
    Kan iemand mij uitleggen waarom Twentefans continu van die onzin Posts er op zet over oud spelers? Wat interesseert het of tapia naar het wk gaat ja of nee. Die voetbalt al heel lang niet meer hier. Laten ze is wat meer dingen posten over de huidige gang van zaken mbt transfers en dat soort zaken
  • 14 May 2018 om 16:04
    Ik gun het Tapia wel !