Homepage » Historie & oud-spelers » Spits kondigt afscheid aan: ''Ik heb enorm veel respect voor FC Twente''

Spits kondigt afscheid aan: ''Ik heb enorm veel respect voor FC Twente''

( 15 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Spits kondigt afscheid aan: ''Ik heb enorm veel respect voor FC Twente''

Ruben de Jager is definitief vertrokken bij FC Twente. Op Instagram heeft de spits, die als proefspeler van SC Cambuur nog drie keer scoorde, zijn afscheid aangekondigd.

"Na zes seizoenen gespeeld te hebben bij FC Twente is de tijd van afscheid nemen aangebroken", zegt De Jager. "Ik heb hier zes hele mooie jaren gehad met de ups en downs, die ik als speler en supporter mee heb mogen maken."

"Ik heb enorm veel respect voor de club, de clubmensen, de supporters, de trainers, de staf en al mijn teamgenoten bij FC Twente in de jaren dat ik hier heb mogen spelen", vervolgt de aanvaller. "Woorden schieten te kort om jullie allemaal te bedanken. Ik ben er super trots op dat ik het Twente-shirt heb mogen dragen. Ik wens de club en de supporters heel veel succes."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2018 om 21:40
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:12
      Hij is inderdaad lang geblesseerd geweest en mocht van de club revalideren, heeft ontzettend veel tijd in zichzelf gestoken en van een contract was helemaal geen sprake! Hij wil alleen iedereen bedanken en doet dat m.i. keurig. Dus eerst de feiten kennen voor je iemand veroordeeld!
    https://www.tubantia.nl/fc-twente/ruben-de-jager-krijgt-herkansing-van-fc-twente~a210f83f/
  • 11 Jul 2018 om 21:12
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:16
      Was dat niet die speler die erg lang geblesseerd is geweest en die men desondanks toch weer een contract heeft aangeboden? De Rendla 2.0 zeg maar?
    Hij is inderdaad lang geblesseerd geweest en mocht van de club revalideren, heeft ontzettend veel tijd in zichzelf gestoken en van een contract was helemaal geen sprake! Hij wil alleen iedereen bedanken en doet dat m.i. keurig. Dus eerst de feiten kennen voor je iemand veroordeeld!
  • 11 Jul 2018 om 20:44
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:16
      Was dat niet die speler die erg lang geblesseerd is geweest en die men desondanks toch weer een contract heeft aangeboden? De Rendla 2.0 zeg maar?
    ja. Die gatlikkerij/liefdadigheid heeft twente zo gigantisch veel geld gekost, dat is echt ongekend.
  • 11 Jul 2018 om 20:43
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:42
      Hopelijk hebben ze er van geleerd en houden ze eens op met dergelijke praktijken. Het is een BVO en geen Sociale werkplaats.
    Inderdaad! Wij weten het allemaal wel. ;-)
  • 11 Jul 2018 om 20:42
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:21
      Jup
    Hopelijk hebben ze er van geleerd en houden ze eens op met dergelijke praktijken. Het is een BVO en geen Sociale werkplaats.
  • 11 Jul 2018 om 20:41
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:16
      Was dat niet die speler die erg lang geblesseerd is geweest en die men desondanks toch weer een contract heeft aangeboden? De Rendla 2.0 zeg maar?
    Is waarschijnlijk (verre) familie van JvH. Zwaar geblesseerd een contract mogen tekenen....dankzij de gladde glipper.


    #jantjebedankt
  • 11 Jul 2018 om 20:35
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:30
      Hoezo, ken jij hem dan?
    Nee niet persoonlijk, maar als voetballer geen toegevoegde waarde. Heeft geen makkelijke tijd gehad maar tijd van sentimenten is voorbij!
  • 11 Jul 2018 om 20:30
    • Quote van 11 Jul 2018 om 18:53
      Laten we daar vooral blij om zijn...
    Hoezo, ken jij hem dan?
  • 11 Jul 2018 om 20:21
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:16
      Was dat niet die speler die erg lang geblesseerd is geweest en die men desondanks toch weer een contract heeft aangeboden? De Rendla 2.0 zeg maar?
    Jup
  • 11 Jul 2018 om 20:16
    Was dat niet die speler die erg lang geblesseerd is geweest en die men desondanks toch weer een contract heeft aangeboden? De Rendla 2.0 zeg maar?
  • 11 Jul 2018 om 19:15
    • Quote van 11 Jul 2018 om 18:52
      Als je zo aan het kijken komt....dan loopt er echt veel middelmaat rond bij Twente. En dan te bedenken dat ze er 73 op papier hadden staan. Madness!
    ja dat is nou wanbeleid. hopelijk is daar nu een eind aan gekomen.
  • 11 Jul 2018 om 18:53
    • Quote van 11 Jul 2018 om 18:53
      Wat een dom gelul, de club maakt geen gebruik van de optie om zijn contract te verlengen.
    Laten we daar vooral blij om zijn...
  • 11 Jul 2018 om 18:53
    • Quote van 11 Jul 2018 om 18:47
      Next! Zo zullen er nog wel meer gaan. We kunnen ze missen als kiespijn...
    Wat een dom gelul, de club maakt geen gebruik van de optie om zijn contract te verlengen.
  • 11 Jul 2018 om 18:52
    Als je zo aan het kijken komt....dan loopt er echt veel middelmaat rond bij Twente. En dan te bedenken dat ze er 73 op papier hadden staan. Madness!
  • 11 Jul 2018 om 18:47
    Next! Zo zullen er nog wel meer gaan. We kunnen ze missen als kiespijn...