Homepage » Historie & oud-spelers » ''Ik was de eerste nieuwe speler die hier tekende, dat is een goed teken''

''Ik was de eerste nieuwe speler die hier tekende, dat is een goed teken''

( 12 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Ik was de eerste nieuwe speler die hier tekende, dat is een goed teken''

David Sambissa vond vorig jaar onderdak bij FC Twente, maar na het vertrek van trainer René Hake kwam ook de 22-jarige verdediger daar niet meer in de plannen voor. Nu speelt hij bij SC Cambuur. En zijn trainer? Wederom Hake.

"Hij gelooft in me", vertelt Sambissa tegenover de Leeuwarder Courant. Het was dan ook een eenvoudige keuze om voor Cambuur te kiezen. "Op gevoel. Ik was de eerste nieuwe speler die hier tekende. Dat is een goed teken."

In de Franse nationale jeugdelftallen speelde Sambissa samen met WK-gangers Lucas Hernandez en Benjamin Pavard. En hij hoopt dat dat ooit weer gaat gebeuren. "Het kan snel gaan in voetbal. Ik blijf hard werken. Met passie", aldus Sambissa.

De linksback beseft dat de wedstrijd tegen België niet goed was. "Maar het is geweldig voor Frankrijk. Over een jaar heeft niemand het er meer over hoe we kampioen zijn geworden, maar staat in de geschiedenisboeken dat Frankrijk wereldkampioen van 2018 was.’’

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jul 2018 om 16:57
    Am Miley Mason komt uit Nederland om dit geweldige nieuws aan iedereen te vertellen, maar ik heb besloten geen getuigenis te geven, maar ik moet het gewoon doen zodat mensen voorzichtig kunnen zijn met het soort spreukengieter waarmee ze in contact komen, zodat ze niet in de handen van oplichterij zoals wat er met me gebeurde was opgelicht door 2 spell caster in Zuid-Afrika en de andere Keniaan, beiden bleven ze tegen me liegen tot God bracht deze geweldige man genaamd Dr Sacre die ik heb leren kennen over Dr Sacre door middel van een vriendin in de VS die mij hier in Nederland kwam opzoeken, vertelde me hoe ze haar geliefde en het wonder erachter terug kreeg toen ze me prachtige dingen vertelde over deze geweldige man genaamd Dr. SAcre ik was zo blij dat ik eindelijk vond iemand om mijn probleem op te lossen, dus riep ze dr. Sacre en sprak met dr. Sacre, die toen ook met hem sprak en hem alles uitlegde dat hij me net had verteld zich geen zorgen te maken dat hij me verzekert dat alles goed zou komen ik geloofde in hem dat dingen zullen zeker trainen goed hij verzekert me dat mijn geliefde binnen 24 uur terug in mijn armen zou komen geloof me het was als een droom ik was zo blij toen ik werd gebeld door mijn geliefde die me smeekte en hij kwam langs en gaf al zijn eigendommen aan mij en maakte me de begunstigde voor iedereen is van waarde ben ik zo blij dit moest goed gaan dankzij de hulp van Dr Sacre, je kan contact met hem opnemen voor hulp neem dan alsjeblieft geen contact op met andere nep spell caster Dr. Sacre is de man die je vertrouwt en vertrouwt op jou kan contact met hem opnemen via sacretempleofpower@gmail.com of bel / WhatsApp-nummer: +2348159768201
  • 13 Jul 2018 om 09:42
    Dacht dat de sponsors dit op zouden vangen? Wat tyfus zooi toch laat ze gvd is wat open zijn naar de supporters,dit is fucking de boel in de zeik nemen . Duidelijkheid wat is er gvd wel waar en niet waar!!! En hoe zit dat met die witte rook sponsors dan? Tering steeds ga je kut het weeken in gvd !!Een keer een beetje duidelijkheid van de club zelf en niet zoals , sommige uitzonderingen alhier, die van alles uitkramen, en alles zo goed weten. Bah
  • 13 Jul 2018 om 09:15
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:14
      Waar heb je dat gelezen?
    Voetbalprimeur.nl
  • 13 Jul 2018 om 08:58
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:36
      Snap ook niet waar iedereen die gerecyclede verichten leest steeds
    Voetbal primeur volgensmij, staat ook dat van Van Eijden.
  • 13 Jul 2018 om 08:36
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:16
      "de Gemeente schuift het topic FC Twente weer minstens een week vooruit".


      In welk opzicht? De gemeente gaat geen hernieuwde garantstelling afgeven. Dat is allang bekend.....
    Snap ook niet waar iedereen die gerecyclede verichten leest steeds
  • 13 Jul 2018 om 08:16
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:07
      Twente kan hem niet betalen lees ik net... en de Gemeente schuift het topic FC Twente weer minstens een week vooruit... top berichten!
    "de Gemeente schuift het topic FC Twente weer minstens een week vooruit".


    In welk opzicht? De gemeente gaat geen hernieuwde garantstelling afgeven. Dat is allang bekend.....
  • 13 Jul 2018 om 08:14
    • Quote van 13 Jul 2018 om 07:35
      Lees nu dat van Eijden waarschijnlijk naar Fortuna gaat, lekker weer. Wordt een belachelijk jaar in de 1ste divisie.
    Waar heb je dat gelezen?
  • 13 Jul 2018 om 08:07
    • Quote van 13 Jul 2018 om 07:54
      Nee, Fortuna heeft tevergeefs bij hem aangeklopt. Hij heeft voorkeur voor FCTwente
    Twente kan hem niet betalen lees ik net... en de Gemeente schuift het topic FC Twente weer minstens een week vooruit... top berichten!
  • 13 Jul 2018 om 07:54
    • Quote van 13 Jul 2018 om 07:35
      Lees nu dat van Eijden waarschijnlijk naar Fortuna gaat, lekker weer. Wordt een belachelijk jaar in de 1ste divisie.
    Nee, Fortuna heeft tevergeefs bij hem aangeklopt. Hij heeft voorkeur voor FCTwente
  • 13 Jul 2018 om 07:35
    Lees nu dat van Eijden waarschijnlijk naar Fortuna gaat, lekker weer. Wordt een belachelijk jaar in de 1ste divisie.
  • 12 Jul 2018 om 22:34
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:41
      Blijf het jammer vinden dat hij weg is en bewijst maar weer dat Verbeek die hem nooit een kans gaf in het 1e en voorkeur gaf aan die superslechte Cuevas en verder ook nooit omkeek naar andere jeugdspelers Gertjan vond het allemaal maar niks en niks en niks en dat voor maar 2 x 2 ton salaris en 5 ton afkoop totaal dus bijna 1 miljoen voor nog geen halfjaar. Verder De Jonge weer afgekocht voor 1 of 2 ton. Hake moest en zou ontslagen worden heeft ook wel 3 ton gekost. Werk gedaan door een krankzinnige van Halst wat heeft hij ons gekost? Ow ja 2 x 2 ton = 4 ton per jaar + bonusje en dat noemt zich ook nog een man met een Twente hart mag hopen dat hij dat geld in de club heeft gestoken aangezien hij ook nog bij Ziggo werkt en lezingen gaf en zeker die absurde bonus.
    Amen !
  • 12 Jul 2018 om 21:41
    Blijf het jammer vinden dat hij weg is en bewijst maar weer dat Verbeek die hem nooit een kans gaf in het 1e en voorkeur gaf aan die superslechte Cuevas en verder ook nooit omkeek naar andere jeugdspelers Gertjan vond het allemaal maar niks en niks en niks en dat voor maar 2 x 2 ton salaris en 5 ton afkoop totaal dus bijna 1 miljoen voor nog geen halfjaar. Verder De Jonge weer afgekocht voor 1 of 2 ton. Hake moest en zou ontslagen worden heeft ook wel 3 ton gekost. Werk gedaan door een krankzinnige van Halst wat heeft hij ons gekost? Ow ja 2 x 2 ton = 4 ton per jaar + bonusje en dat noemt zich ook nog een man met een Twente hart mag hopen dat hij dat geld in de club heeft gestoken aangezien hij ook nog bij Ziggo werkt en lezingen gaf en zeker die absurde bonus.