Ould-Chikh nog altijd clubloos: ''Ik heb een stempel, denk ik''

( 26 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Ould-Chikh nog altijd clubloos: ''Ik heb een stempel, denk ik''

Oud-Twentespeler Bilal Ould-Chikh speelde bij FC Utrecht, maar hij liet zijn contract ontbinden door een gebrek aan speeltijd bij de hoofdmacht. De voetballer zit nu nog transfervrij thuis. 

Onder Ten Hag begon de Marokkaanse spelmaker heel goed. ''Op de training zat ik bij de besten. Het zat eraan te komen. Maar toen ging trainer Ten Hag ineens naar Ajax. Daarna slonken mijn kansen'', vertelt hij aan De Volkskrant. Hij zit nu dus transfervrij thuis en hij kijkt vol verbazing naar alle andere spelers die zijn aangetrokken door eredivisieclubs. ''Ik weet dat ik beter ben dan andere buitenspelers, maar heb een stempel, denk ik.''

De buitenspeler is nog maar 21 jaar, maar hij heeft al veel ervaring. Bij FC Twente was hij een echte smaakmaker en toen Benfica kwam, durfde hij een sprong in het diepe te wagen. Dit liep echter niet zo goed af. ''Daar moet je rijp voor zijn. Die les heb ik geleerd. Maar ik heb er ook ervaring opgedaan. En goed verdiend. Daarom vraag ik nu echt geen enorm salaris.'' De voetballer kan wel aan het werk in het buitenland. ''Maar ik wil het liefst in Nederland aan de slag.''

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2018 om 15:10
    • Quote van 14 Sep 2018 om 13:59
      Jij bent niet wijs.

      FCT is een TOPSPORT organisatie. Geen SOCIALE FILANTROPISCHE WERKPLAATS

      Niks geen prestatiecontractjes, niks geen vervelende cro'tjes die onmeunig toxic worden als ze twee ballen fatsoenlijk hebben geraakt. Niks geen Hooiveld-figuren, niks geen El Hamkaas boeren, het is al erg genoeg dat we zorg moeten dragen voor figuranten als Vuckic en Assaidi.
    Mooi gezegd!
  • 14 Sep 2018 om 13:59
    • Quote van 14 Sep 2018 om 13:17
      Verstand komt met de jaren. Het is een kind van de club! Die laat je niet stikken. Geef hem maar een amateurcontract en laat hij zich maar bewijzen.
    Jij bent niet wijs.

    FCT is een TOPSPORT organisatie. Geen SOCIALE FILANTROPISCHE WERKPLAATS

    Niks geen prestatiecontractjes, niks geen vervelende cro'tjes die onmeunig toxic worden als ze twee ballen fatsoenlijk hebben geraakt. Niks geen Hooiveld-figuren, niks geen El Hamkaas boeren, het is al erg genoeg dat we zorg moeten dragen voor figuranten als Vuckic en Assaidi.
  • 14 Sep 2018 om 13:23
    • Quote van 14 Sep 2018 om 13:17
      Verstand komt met de jaren. Het is een kind van de club! Die laat je niet stikken. Geef hem maar een amateurcontract en laat hij zich maar bewijzen.
    Een kind dat niets met deze club had. Een kind nog steeds, dat dan weer wel.
  • 14 Sep 2018 om 13:17
    Verstand komt met de jaren. Het is een kind van de club! Die laat je niet stikken. Geef hem maar een amateurcontract en laat hij zich maar bewijzen.
  • 14 Sep 2018 om 12:25
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:48
      Als je niet wilt, ga je niet. Einde discussie!
    We hebben een voorzitter gehad waaruit bleek dat het niet zo eenvoudig was als jij nu zegt hoor
  • 14 Sep 2018 om 12:17
    gewoon op test erbij nemen, ben tot nu toe ook nog niet heel erg kapot van onze nieuwe buitenspelers.
  • 14 Sep 2018 om 11:52
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:27
      Ik had het geschreven kunnen hebben!
    0x0 is 0, dus dat gaat niets kosten. Maar blijft zonde van de tijd en de energie die je er aan besteed.
  • 14 Sep 2018 om 11:27
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:58
      Prestatiecontract aanbieden.
    Ik had het geschreven kunnen hebben!
  • 14 Sep 2018 om 10:52
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:22
      We maken allemaal fouten in het leven. Als we Holscher nog een kans geven kunnen we deze jonge gast ook nog wel een kans geven. Denk dat hij wel geleerd heeft van zijn avonturen.
      Je verliest er weinig aan als het toch tegen gaat vallen.
    Eens, gewoon mee laten trainen en voor nu een laag salaris aanbieden, gewoon als speler nu een stapje terug doen om er later 2 of 3 vooruit te kunnen. HIj is pas 21 en heeft dus nog heel veel te winnen, kwartje zal nu echt wel gevallen zijn.
  • 14 Sep 2018 om 10:51
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:44
      Ten Hag heeft hem wel teruggehaald maar hem in de steek gelaten nu hij trainer van Ajax is?
      Het kan raar lopen allemaal!
    Het ligt bij dit soort verwende ventjes altijd aan de ander!
  • 14 Sep 2018 om 10:44
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:41
      Holscher is altijd positief gebleven naar de club. Heeft zeker minder talent, maar ik heb hem 10 keer liever dan dat over het paard getilde ventje.
    Ten Hag heeft hem wel teruggehaald maar hem in de steek gelaten nu hij trainer van Ajax is?
    Het kan raar lopen allemaal!
  • 14 Sep 2018 om 10:41
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:22
      We maken allemaal fouten in het leven. Als we Holscher nog een kans geven kunnen we deze jonge gast ook nog wel een kans geven. Denk dat hij wel geleerd heeft van zijn avonturen.
      Je verliest er weinig aan als het toch tegen gaat vallen.
    Holscher is altijd positief gebleven naar de club. Heeft zeker minder talent, maar ik heb hem 10 keer liever dan dat over het paard getilde ventje.
  • 14 Sep 2018 om 10:39
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:54
      Volgens mij ben je in de war met Promes die moest wel verkocht worden, maar dit jochie voelde zich te goed voor Twente, hij mag best ff mee trainen om nog een 2e kans te krijgen
    Dat eerste klopt. Het tweede: liever niet!
  • 14 Sep 2018 om 10:38
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:37
      Hij is destijds gewoon verkocht, iets waar hij toen zelf niet op heeft aangedrongen!!
    Hij heeft in meerdere interviews aangegeven te goed voor ons niveau te zijn! Had niets met verkoop te maken!
  • 14 Sep 2018 om 10:31
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:22
      We maken allemaal fouten in het leven. Als we Holscher nog een kans geven kunnen we deze jonge gast ook nog wel een kans geven. Denk dat hij wel geleerd heeft van zijn avonturen.
      Je verliest er weinig aan als het toch tegen gaat vallen.
    ben bang dat als hij paar goeie dingen doet terugvalt in het oude ..helaas..
  • 14 Sep 2018 om 10:22
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:17
      Dit gaat niet meer goed komen denk ik. Het zit niet goed tussen de oren bij dit gastje. Voetballen kan hij, daar is geen discussie over, maar hard werken en veel willen leren niet.
    We maken allemaal fouten in het leven. Als we Holscher nog een kans geven kunnen we deze jonge gast ook nog wel een kans geven. Denk dat hij wel geleerd heeft van zijn avonturen.
    Je verliest er weinig aan als het toch tegen gaat vallen.
  • 14 Sep 2018 om 10:17
    Dit gaat niet meer goed komen denk ik. Het zit niet goed tussen de oren bij dit gastje. Voetballen kan hij, daar is geen discussie over, maar hard werken en veel willen leren niet.
  • 14 Sep 2018 om 10:03
    Nu trekt ie lekker een uitkering
  • 14 Sep 2018 om 09:58
    Prestatiecontract aanbieden.
  • 14 Sep 2018 om 09:54
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:37
      Hij is destijds gewoon verkocht, iets waar hij toen zelf niet op heeft aangedrongen!!
    Volgens mij ben je in de war met Promes die moest wel verkocht worden, maar dit jochie voelde zich te goed voor Twente, hij mag best ff mee trainen om nog een 2e kans te krijgen
  • 14 Sep 2018 om 09:48
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:37
      Hij is destijds gewoon verkocht, iets waar hij toen zelf niet op heeft aangedrongen!!
    Als je niet wilt, ga je niet. Einde discussie!
  • 14 Sep 2018 om 09:48
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:37
      Hij is destijds gewoon verkocht, iets waar hij toen zelf niet op heeft aangedrongen!!
    zeer zeker wel, meneer eiste namelijk als 17-jarige een basisplaats en een bepaald salaris. Precies weet ik het ook niet meer, maar zoiets was het wel.
  • 14 Sep 2018 om 09:37
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:10
      Deze ‘meneer’ voelde zich na twee aardige acties in ons eerste te groot voor deze club. Verkeerde mentaliteit en gelukkig zien clubs dat ook!
    Hij is destijds gewoon verkocht, iets waar hij toen zelf niet op heeft aangedrongen!!
  • 14 Sep 2018 om 09:32
    Laat hem mee trainen, kun je zelf beoordelen of je er iets aan hebt
  • 14 Sep 2018 om 09:20
    Gevalletje van te veel te snel willen.
  • 14 Sep 2018 om 09:10
    Deze ‘meneer’ voelde zich na twee aardige acties in ons eerste te groot voor deze club. Verkeerde mentaliteit en gelukkig zien clubs dat ook!