'Italiaanse middenmoter verhoogt vraagprijs na interesse Engelse grootmacht'

( 10 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Italiaanse middenmoter verhoogt vraagprijs na interesse Engelse grootmacht'

Joachim Andersen stond vier jaar lang onder contract bij FC Twente, maar speelt sinds de zomer van 2017 voor Sampdoria. De Deense mandekker speelt in Italië de pannen van het dak en geniet onder meer van de interesse van Manchester United.

Waar eerder geruchten klonken dat Borussia Dortmund, Tottenham Hotspur en Internazionale interesse zouden hebben, schrijft CalcioMercato dat Manchester United nog een stapje verder gaat. Andersen is sinds dit seizoen niet meer weg te denken uit de achterhoede van Samdoria.

Manchester United-trainer José Mourinho zou door Stefano Rapetti overtuigd zijn van de diensten van Andersen. De Italiaanse Rapetti was jarenlang actief in Italië en is sinds kort hoofd fitness bij de Engelsen. Er wordt nu zelfs gesuggereerd dat de vraagprijs door de interesse van de Mancunians is gestegen naar bijna 30 miljoen euro.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Nov 2018 om 10:50
    Ik vind dat bij elke transfer zeker naar een top 5 club in de eredivisie (over de laatste 10 jaar)en naar een buitenlandse club er sprake moet zijn van een doorverkooppercentage.Nu gaan veel spelers voor een prikkie naar topclubs die dan de hoofdprijs vangen waardoor het klasse verschil met de subtop en lager steeds groter wordt. Het resultaat is dat ze in Nederland zeer sterk zijn (PSV, AJAX) maar in Europa weinig voorstellen (Ajax is nu dit jaar de uitzondering). Als deze toeleverancierclubs een deel van de transfersom vangen kunnen zij ook kwalitatief goede spelers halen of behouden waardoor de competitie beter/spannender wordt en uiteindelijk zal dit ook resulteren in goede uitslagen in Europese toernooien. Een goed voorbeeld van elkaar helpen is dat Bayer Munchen een tijdje terug geholpen had toen Borrusia Dortmund het moeilijk had, je hebt elkaar nodig om sterker te worden, helaas zien ze dit in Nederland niet in.
  • 7 Nov 2018 om 22:07
    • Quote van 7 Nov 2018 om 21:53
      Jij denkt dat Twente ooit dat geld voor een speler kan vangen? Dan snap jij niet zo goed hoe het werkt. In Nederland kan alleen Ajax dat sporadisch. Daarnaast was hij bij Twente nooit naar dit niveau gegroeid. Een niveau (van Andersen) wat overigens nog steeds geen prijskaartje van 30m verdient. Zal wel slechts een afschrikmiddel zijn. Van Ziyech zou je een miljoen of 20 nog wel kunnen verdedigen met statistieken.
    dus als we nu eerste hadden gestaan in ere dievisie wel 30 miljoen voor ziech hadden gehad
  • 7 Nov 2018 om 21:59
    • Quote van 7 Nov 2018 om 21:53
      Jij denkt dat Twente ooit dat geld voor een speler kan vangen? Dan snap jij niet zo goed hoe het werkt. In Nederland kan alleen Ajax dat sporadisch. Daarnaast was hij bij Twente nooit naar dit niveau gegroeid. Een niveau (van Andersen) wat overigens nog steeds geen prijskaartje van 30m verdient. Zal wel slechts een afschrikmiddel zijn. Van Ziyech zou je een miljoen of 20 nog wel kunnen verdedigen met statistieken.
    Ik geloof er loopt bij PSV ook nog een Lozano rond.
  • 7 Nov 2018 om 21:53
    • Quote van 7 Nov 2018 om 20:15
      wat doen we fout 30 miljoen geboden voor andersen ziech straks 30 miljoen waard ?60 miljoen weggegooid
    Jij denkt dat Twente ooit dat geld voor een speler kan vangen? Dan snap jij niet zo goed hoe het werkt. In Nederland kan alleen Ajax dat sporadisch. Daarnaast was hij bij Twente nooit naar dit niveau gegroeid. Een niveau (van Andersen) wat overigens nog steeds geen prijskaartje van 30m verdient. Zal wel slechts een afschrikmiddel zijn. Van Ziyech zou je een miljoen of 20 nog wel kunnen verdedigen met statistieken.
  • 7 Nov 2018 om 20:37
    • Quote van 7 Nov 2018 om 19:54
      Doorverkooppercentage ?
    Is voor een bedrag van 1.4 miljoen aan Sampdoria verkocht. Het bedrag kan doormiddel van bonussen nog oplopen. Welke bonussen?
  • 7 Nov 2018 om 20:15
    wat doen we fout 30 miljoen geboden voor andersen ziech straks 30 miljoen waard ?60 miljoen weggegooid
  • 7 Nov 2018 om 20:00
    • Quote van 7 Nov 2018 om 19:54
      Doorverkooppercentage ?
    Max 6 ton
  • 7 Nov 2018 om 19:54
    Doorverkooppercentage ?
  • 7 Nov 2018 om 19:41
    • Quote van 7 Nov 2018 om 19:21
      Rafik Zekhnini is opgeroepen voor Noorwegen onder 21... Die zijn we dus ook kwijt in de wedstrijd tegen de eagles....
    Er zou helemaal niet gespeeld moeten worden tijdens een interlandperiode. Zo jammer dat clubs hebben gestemd om wél te voetballen. We zullen het ermee moeten doen, hopelijk is Smith er toch bij.
  • 7 Nov 2018 om 19:21
    Rafik Zekhnini is opgeroepen voor Noorwegen onder 21... Die zijn we dus ook kwijt in de wedstrijd tegen de eagles....