Voormalig FC Twente-speler mislukt bij Feyenoord: ''Hij greep zijn kans niet''

( 14 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Voormalig FC Twente-speler mislukt bij Feyenoord: ''Hij greep zijn kans niet''

Tapia kwam in 2016 over van FC Twente en voor de middenvelder werd 2,5 miljoen euro betaald. De voetballer kan inmiddels wel bestempeld worden als miskoop. 

De middenvelder werd ook als verdediger gebruikt, maar dit was ook geen succes. ''Vorig seizoen, toen Feyenoord vrijwel geen fitte centrale verdedigers meer over had, kwam Tapia wel een langere periode in de ploeg. Maar de Peruaan greep zijn kans niet'', schrijft Mikos Gouka in het Algemeen Dagblad. Hij kon van achteruit goed meevoetballen en de opbouw verzorgen, maar daarbij naam de international van Peru veel te veel risico. Vorig seizoen verdween hij uit de basis toen hij opnieuw schutterde.

''Tapia verdween uit de ploeg en mocht zich pas na de gewonnen bekerfinale nog even als basiskracht laten zien met het oog op het WK in Rusland, het toernooi dat zijn marktwaarde had moeten opschroeven.'' Dat lukte niet en daarom zit hij alsnog te verpieteren op de Rotterdamse bank. ''Hij speelde in 28 duels voor Feyenoord, dat sinds zijn komst in totaal 93 competitiewedstrijden afwerkte. De winterstop is misschien wel een mooi moment voor beide partijen om uit elkaar te gaan.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2018 om 12:40
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:33
      Laten we hopen dat we hem kunnen huren in de winterstop!
    Astebleef niet Henk. Op basis waarvan zou je hem (willen) huren?
  • 9 Nov 2018 om 12:12
    • Quote van 9 Nov 2018 om 08:46
      Hij gaat naar Ajax als Frenkie de Jong naar het buitenland vertrekt.
    Ajax is wel verstandiger!
  • 9 Nov 2018 om 12:11
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:33
      Laten we hopen dat we hem kunnen huren in de winterstop!
    Laten we dat vooral niet hopen! Heeft er bij Twente ook niks van gebakken. Wel talent maar totaal gebrek aan inzet.
  • 9 Nov 2018 om 11:39
    • Quote van 9 Nov 2018 om 10:14
      Lakse jongen die z'n centen al heeft verdiend. Komt nooit meer op een redelijk niveau en stop op z'n 32e met voetballen om in Peru een barretje of club te openen. Zal daar een manager op de zaak zetten en zelf de grootste klant zijn. Voor z'n 50e weegt hij 140+ kilo.
    En staat hij strak van de coke
  • 9 Nov 2018 om 11:36
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:33
      Laten we hopen dat we hem kunnen huren in de winterstop!
    Ik schaar me niet onder die "we" Henk....Ik heb liever iemand die niet voor Jan-lul tussen de middellijn en de "16" heen en weer pendelt maar die ze in het netje legt.
  • 9 Nov 2018 om 11:33
    Laten we hopen dat we hem kunnen huren in de winterstop!
  • 9 Nov 2018 om 10:49
    • Quote van 9 Nov 2018 om 10:14
      Lakse jongen die z'n centen al heeft verdiend. Komt nooit meer op een redelijk niveau en stop op z'n 32e met voetballen om in Peru een barretje of club te openen. Zal daar een manager op de zaak zetten en zelf de grootste klant zijn. Voor z'n 50e weegt hij 140+ kilo.
    Lol, Ten Hag, de gouden Tukker,heeft het al gezien
    Hij gaat voor een paar eurie van Feijenoord naar Ajax als Frenkie vertrekt.
  • 9 Nov 2018 om 10:49
    • Quote van 9 Nov 2018 om 08:32
      Laat mooi wegblijven deze slappe waslap.
    +100
  • 9 Nov 2018 om 10:14
    Lakse jongen die z'n centen al heeft verdiend. Komt nooit meer op een redelijk niveau en stop op z'n 32e met voetballen om in Peru een barretje of club te openen. Zal daar een manager op de zaak zetten en zelf de grootste klant zijn. Voor z'n 50e weegt hij 140+ kilo.
  • 9 Nov 2018 om 08:55
    • Quote van 9 Nov 2018 om 08:51
      Helemaal mee eens, laat hem maar mooi in Rotterdam!
    Doe eens normaal man :-):-):-)oh oh
  • 9 Nov 2018 om 08:51
    • Quote van 9 Nov 2018 om 08:32
      Laat mooi wegblijven deze slappe waslap.
    Helemaal mee eens, laat hem maar mooi in Rotterdam!
  • 9 Nov 2018 om 08:46
    Hij gaat naar Ajax als Frenkie de Jong naar het buitenland vertrekt.
  • 9 Nov 2018 om 08:32
    • Quote van 9 Nov 2018 om 08:28
      Laat maar komen; hij kan Spaans
    Laat mooi wegblijven deze slappe waslap.
  • 9 Nov 2018 om 08:28
    Laat maar komen; hij kan Spaans