Holla verwacht geen warm onthaal van Twente-fans: ''Misschien wel logisch''

( 14 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Holla verwacht geen warm onthaal van Twente-fans: ''Misschien wel logisch''

Voor Danny Holla staat er vanavond een bijzondere wedstrijd op het programma. De dertigjarige middenvelder speelt met FC Den Bosch tegen zijn oude club FC Twente, waarmee hij vorig seizoen degradeerde.

Holla gebruikte een degradatieclausule en vertrok transfervrij. "Omdat ik op dat moment nog niet wist wie er trainer zou worden en welke spelers er zouden komen", vertelt hij in het Brabants Dagblad. "Dat vind ik heel belangrijk, maar ik hield wel de mogelijkheid open om opnieuw met Twente te gaan praten. Twee dagen later haalden ze Wout Brama. Toen wist ik dat er voor mij bij FC Twente geen toekomst meer lag."

De middenvelder heeft geen revanchegevoelens. "Nee, ik wil elke wedstrijd winnen, dus ook deze", geeft hij aan. "Natuurlijk was het vorig seizoen geen leuk jaar met al het gedoe rondom de club en de degradatie. Maar verder denk ik toch met warme gevoelens terug aan FC Twente. Aan de achterban, aan het stadion en aan het feit dat het er altijd vol zat en dat de aanhang steevast achter de club stond."

FC Twente wordt vanavond gesteund door 600 fans en het is de vraag hoe zij Holla ontvangen. "Ik denk niet dat dit heel positief zal zijn", voorspelt Holla. "Dat is misschien ook wel logisch. Ik ben toch gedegradeerd met de ploeg en daarna ook nog eens weggegaan. Dus het zal geen heel warm onthaal zijn. Maar ja, zo gaat dat in de voetballerij. Ik loop al lang genoeg mee om daar mee om te kunnen gaan." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Nov 2018 om 08:54
    • Quote van 9 Nov 2018 om 13:14
      Heeft hij dit zelf in een officiële verklaring verklaard ? Of is het een verzinsel en aanname van jou om hem zo de grond in kunnen schrijven.ik denk persoonlijk het laatste, want heb hem dit nog nooit in een interview of vraag gesprek horen verklaren.
    Ja Hengelo, dit had Holla zelf verklaard.
  • 9 Nov 2018 om 18:00
    • Quote van 9 Nov 2018 om 16:14
      Alle moraal ridders hier, vroeger als een speler, dwars door het midden werd geschopt,nadat die speler de club lullig in de steek had gelaten, en dat is wat Holla heeft gedaan, hij had een van de dragende spelers moeten zijn maar die zakkenvuller liep rond als een oud wijf!!! En is mede verantwoordelijk van de degradatie, en dan als een gek je contract ontbinden? Meneertje dacht dat de clubs voor hem in de rij stonden. Maar vroeger als bv een van Hanegem, Israël, iemand uit de wedstrijd schopte was er niemand die zo ziekte, dus van mij mag hij die rotschop krijgen. Wat een lul van een vent .
    vroeger was alles beter
  • 9 Nov 2018 om 17:12
    • Quote van 9 Nov 2018 om 16:14
      Alle moraal ridders hier, vroeger als een speler, dwars door het midden werd geschopt,nadat die speler de club lullig in de steek had gelaten, en dat is wat Holla heeft gedaan, hij had een van de dragende spelers moeten zijn maar die zakkenvuller liep rond als een oud wijf!!! En is mede verantwoordelijk van de degradatie, en dan als een gek je contract ontbinden? Meneertje dacht dat de clubs voor hem in de rij stonden. Maar vroeger als bv een van Hanegem, Israël, iemand uit de wedstrijd schopte was er niemand die zo ziekte, dus van mij mag hij die rotschop krijgen. Wat een lul van een vent .
    Hieruit blijkt weer duidelijk dat jij de mening van een ander niet respecteert. Het gebruiken van geweld op een voetbalveld keur jij dus goed. Dus ook de consequenties die er waarschijnlijk zullen komen voor de speler die m verrot schopt. Of de straf voor de club voor het gooien van een aansteker. Je bent dus tegenwoordig een moraalridder als je het afkeurt dat iemand verrot wordt geschopt..Gelukkig zijn t er maar een paar van die idioten die dit geweld goedkeuren.
  • 9 Nov 2018 om 16:33
    • Quote van 9 Nov 2018 om 16:14
      Alle moraal ridders hier, vroeger als een speler, dwars door het midden werd geschopt,nadat die speler de club lullig in de steek had gelaten, en dat is wat Holla heeft gedaan, hij had een van de dragende spelers moeten zijn maar die zakkenvuller liep rond als een oud wijf!!! En is mede verantwoordelijk van de degradatie, en dan als een gek je contract ontbinden? Meneertje dacht dat de clubs voor hem in de rij stonden. Maar vroeger als bv een van Hanegem, Israël, iemand uit de wedstrijd schopte was er niemand die zo ziekte, dus van mij mag hij die rotschop krijgen. Wat een lul van een vent .
    Heeft niks met moraalridder te maken. Als jij bij een bedrijf bent dat failliet gaat en je kan solliciteren en je baas begrijpt dat. Dan doe je dat ook. Hij was overigens een van de duurdere broeders dus het gaf ruimte voor t financieel deel. En als hij toch zo slecht was als je zegt... dan moet het een grote opluchting zijn voor je lijkt me. Als het om een TD gaat hoor en lees ik constant dat hij ervaring moet hebben binnen een BVO. Voetbal is een business een bv... zie en snap dan ook dat het op het veld zo is... dat staat los van alle emotie die bij vorig en dit seizoen kwam kijken. Tuurlijk willen we mensen met een club hart. Maar die zijn schaars. Dat hadden we al vastgesteld...
  • 9 Nov 2018 om 16:14
    Alle moraal ridders hier, vroeger als een speler, dwars door het midden werd geschopt,nadat die speler de club lullig in de steek had gelaten, en dat is wat Holla heeft gedaan, hij had een van de dragende spelers moeten zijn maar die zakkenvuller liep rond als een oud wijf!!! En is mede verantwoordelijk van de degradatie, en dan als een gek je contract ontbinden? Meneertje dacht dat de clubs voor hem in de rij stonden. Maar vroeger als bv een van Hanegem, Israël, iemand uit de wedstrijd schopte was er niemand die zo ziekte, dus van mij mag hij die rotschop krijgen. Wat een lul van een vent .
  • 9 Nov 2018 om 15:49
    • Quote van 9 Nov 2018 om 15:20
      Ze zullen wel iets mee hebben gemaakt in hun jeugd.
    Zielige personen heb je overal dus ook in twente!
  • 9 Nov 2018 om 15:20
    • Quote van 9 Nov 2018 om 13:48
      Ongelofelijk wat er toch een dom aantal mensen op Twentefans zijn. Om een mening maak je toch niet iemand compleet kapot met uitschelden etc. Je bent desnoods ook nog supporter van dezelfde club. Ongelofelijk...
    Ze zullen wel iets mee hebben gemaakt in hun jeugd.
  • 9 Nov 2018 om 14:36
    • Quote van 9 Nov 2018 om 13:14
      Heeft hij dit zelf in een officiële verklaring verklaard ? Of is het een verzinsel en aanname van jou om hem zo de grond in kunnen schrijven.ik denk persoonlijk het laatste, want heb hem dit nog nooit in een interview of vraag gesprek horen verklaren.
    Ik persoonlijk denk dat Holla idd weg wilde omdat hij financieel moest inleveren in de eerstedivisie. En Holla vond zich zelf zo goed dat hij verwachte dat ze in het buitenland of in de subtop van de eredivisie op Holla zaten te wachten,maar interesse bleef uit! Toen had Fct al overgeschakeld naar Brama en zoals je van een degradatie voetballer mag verwachten durfde hij de sportieve concurrentie niet aan. Toen kwam den bosch voorbij en denk niet met meer geld maar de enigen met interesse in Holla en dus koos hij heel logisch eieren voor zijn geld!
  • 9 Nov 2018 om 14:09
    Als jij kunt aantonen hoeveel Holla nu daadwerkelijk verdient is het helemaal prima vent... zonder die informatie is het dus gewoon hete lucht ondanks dat het plausibel klinkt. Geen rede dus om iemand te gaan beledigen, ook hengelo niet.
  • 9 Nov 2018 om 14:02
    • Quote van 9 Nov 2018 om 13:14
      Heeft hij dit zelf in een officiële verklaring verklaard ? Of is het een verzinsel en aanname van jou om hem zo de grond in kunnen schrijven.ik denk persoonlijk het laatste, want heb hem dit nog nooit in een interview of vraag gesprek horen verklaren.
    Zoals gebruikelijk spreekt Hengelo weer onzin!
  • 9 Nov 2018 om 13:58
    • Quote van 9 Nov 2018 om 13:48
      Ongelofelijk wat er toch een dom aantal mensen op Twentefans zijn. Om een mening maak je toch niet iemand compleet kapot met uitschelden etc. Je bent desnoods ook nog supporter van dezelfde club. Ongelofelijk...
    Dat vraag ik me soms echt af hier, of we wel allemaal fans van dezelfde club zijn. Volgens mij zijn er een paar Almeloërs op dit forum bezig om de boel op te naaien en de sfeer te verpesten
  • 9 Nov 2018 om 13:48
    Ongelofelijk wat er toch een dom aantal mensen op Twentefans zijn. Om een mening maak je toch niet iemand compleet kapot met uitschelden etc. Je bent desnoods ook nog supporter van dezelfde club. Ongelofelijk...
  • 9 Nov 2018 om 13:14
    • Quote van 9 Nov 2018 om 12:39
      Holla gebruikte een degradatieclausule en vertrok transfervrij. "Omdat ik op dat moment nog niet wist wie er trainer zou worden en welke spelers er zouden komen"

      Gelul van de bovenste plank. Holla wilde niet in de Spek en Bonen Divisie spelen, omdat daar normaliter de lonen lager liggen dan in de eredivisie. Nu zit er een eigenaar met veul geld in Den Bosch, en Holla heeft wat hij wil.....meer geld dan dat hij bij FC Twente zou (kunnen) verdienen.

      Wel jammer dat hij niet gewoon eerlijk kan zijn en toegeeft een broodvoetballer te zijn die alleen binding heeft met geld, en niet met clubs en/of haar supporters.
    Heeft hij dit zelf in een officiële verklaring verklaard ? Of is het een verzinsel en aanname van jou om hem zo de grond in kunnen schrijven.ik denk persoonlijk het laatste, want heb hem dit nog nooit in een interview of vraag gesprek horen verklaren.
  • 9 Nov 2018 om 12:39
    Holla gebruikte een degradatieclausule en vertrok transfervrij. "Omdat ik op dat moment nog niet wist wie er trainer zou worden en welke spelers er zouden komen"

    Gelul van de bovenste plank. Holla wilde niet in de Spek en Bonen Divisie spelen, omdat daar normaliter de lonen lager liggen dan in de eredivisie. Nu zit er een eigenaar met veul geld in Den Bosch, en Holla heeft wat hij wil.....meer geld dan dat hij bij FC Twente zou (kunnen) verdienen.

    Wel jammer dat hij niet gewoon eerlijk kan zijn en toegeeft een broodvoetballer te zijn die alleen binding heeft met geld, en niet met clubs en/of haar supporters.