VIDEO | David toont klasse: wondertreffer bij proefperiode in Engeland

( 10 reacties)
VIDEO | David toont klasse: wondertreffer bij proefperiode in Engeland

Chris David zit nog altijd zonder club, maar hij gaat mogelijk op korte termijn aan de slag in de Championship. De middenvelder trainde in de voorbereiding mee bij FC Twente, maar dat leidde toen niet tot een contract in Enschede.

Inmiddels is David op proef bij Bolton Wanderers, waar hij zijn klasse laat zien. De oud-speler van FC Twente scoorde al tweemaal in twee oefenwedstrijden bij Bolton Wanderers onder 23. Ook deze week was David, die in het verleden nog bij Fulham speelde, trefzeker.

In de thuiswedstrijd tegen Nottingham Forrest onder 23 scoorde David op zeer fraaie wijze. Nadat hij zich knap wegdraaide, schoot David de bal binnenkant paal in de goal. De middenvelder, die tevens betrokken was bij de twee andere goals en ook nog altijd in beeld is bij MVV Maastricht, weet echter nog niet of hij in aanmerking komt voor een contract bij de club uit de Championship. 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Another 90 minutes???????? Another Goal???? Turning the game into a win with 10 men the second half???????? #boltonwanderers #trial #2games2goals #godislove @officialbwfc @433nl

Een bericht gedeeld door Christopher David (@chrisdavid30) op

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jan 2019 om 16:47
    • Quote van 9 Jan 2019 om 21:38
      Prachtige goal, al heeft Hölscher natuurlijk ook een paar mooie vrije trappen genomen. Neemt niet weg dat Hölscher zwaar klote is en dat we het van David niet weten. David staat op 0 en Hölscher diep in de min
    1 vrije trap, dat was het, beetje karig voor 1 seizoenshelft.
  • 10 Jan 2019 om 08:10
    • Quote van 10 Jan 2019 om 08:05
      En Espinosa?
    Met Espinosa hebben we ook gewoon een eredivisiewaardig middenveld.
  • 10 Jan 2019 om 08:05
    • Quote van 10 Jan 2019 om 07:47
      Wat een heerlijke goal! Dit is pure klasse. Met Smith, Brama en David zouden we een Eredivisiewaardige middenveld hebben. Wie weet is Tedje wel met David in gesprek?
    En Espinosa?
  • 10 Jan 2019 om 07:47
    Wat een heerlijke goal! Dit is pure klasse. Met Smith, Brama en David zouden we een Eredivisiewaardige middenveld hebben. Wie weet is Tedje wel met David in gesprek?
  • 9 Jan 2019 om 22:43
    Ik denk dat er iets voorgevallen is tussen David en van Leeuwen. We zullen het wellicht nooit te weten komen
  • 9 Jan 2019 om 21:52
    Kan er boos om worden dat hij niet is gecontracteerd terwijl hij uitblinker was in de voorbereiding. Het was allang bekend dat Holscher zou komen toen David op proef was maar ze wilden David gewoon te vriend houden of zo en lieten hem daarom maar op proef komen. Grootste blunder van TvL dit seizoen om Holscher te halen ipv David. Aub haal deze David er gewoon bij met een prestatiecontract. Je hebt niks te verliezen.
  • 9 Jan 2019 om 21:44
    Als ik tedje was zou ik deze knul heel heel heel snel ophalen ik heb het al eerder gezegt de absolute uitblinken van onze voorbereiding
  • 9 Jan 2019 om 21:38
    Prachtige goal, al heeft Hölscher natuurlijk ook een paar mooie vrije trappen genomen. Neemt niet weg dat Hölscher zwaar klote is en dat we het van David niet weten. David staat op 0 en Hölscher diep in de min
  • 9 Jan 2019 om 21:30
    • Quote van 9 Jan 2019 om 20:57
      We zullen het antwoord nooit krijgen waarschijnlijk, maar waarom Hölscher is aangetrokken en David niet... Al ben ik wel bevooroordeeld, heb David hoog zitten.
    Hölscher zit in de zak bij van Leeuwen, net zoals Pusic. David niet, puur politiek, heeft niets met zijn voetballende kwaliteiten te maken.
  • 9 Jan 2019 om 20:57
    We zullen het antwoord nooit krijgen waarschijnlijk, maar waarom Hölscher is aangetrokken en David niet... Al ben ik wel bevooroordeeld, heb David hoog zitten.