''FC Twente blijft een hele mooie club en zal altijd in mijn hart blijven''

( 16 reacties)
''FC Twente blijft een hele mooie club en zal altijd in mijn hart blijven''

Chris David probeert een contract te verdienen bij Bolton Wanderers. De oud-speler van FC Twente liet zich al zien met twee doelpunten in twee wedstrijden, waaronder een hele fraaie. David zit echter al lang zonder club.

"Het lastigste als speler is natuurlijk om geen club te hebben, op een blessure na misschien", zegt David in gesprek met Voetbalzone. "Het blijft in je hoofd spoken, omdat je geen zekerheid hebt. Ik heb een goede naam, spelers en trainers praten altijd positief over mij. Dan ga je er wel over nadenken als je zonder club zit."

"Clubs gaan toch vragen waarom je zonder club zit, het is lastig om opgepikt te worden", vervolgt David. "Ik denk dat ik een versterking kan zijn voor veel clubs. Maar ja, ik kan me niet laten zien. Het enige dat je kan doen, is hopen op het beste en uitkijken naar een telefoontje."

David trainde in de voorbereiding mee bij FC Twente, maar kreeg geen contract in Enschede. "Natuurlijk was een contractaanbieding ook een mogelijkheid. De trainer zag daar uiteindelijk niets in. Twente blijft gewoon een hele mooie club en zal altijd in mijn hart blijven, wat er ook gebeurt", aldus David.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2019 om 18:46
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:46
      Totale bullshit wat je uitkraamt man, hij was een van de uitblinkers in de voorbereiding. En dat hij bij Utrecht de kans niet kreeg kan wel zo zijn, maar dat is are divisie en wij spelen maar in de KKD, en als ik dan die vieze lamzak van een Hölscher vergelijk met David dan 10x liever David. Veel meer talent en betere voetballer, maar onze schijtbakken trainer durfde het niet aan, Ik denk dat David niet van het geknuffel van onze clown Pusic houd.
    Haha clown.... hoor je steeds vaker mbt Pusic ... en dat isse
  • 13 Jan 2019 om 09:46
    • Quote van 12 Jan 2019 om 22:18
      Onzin, ze vonden hem gewoon niet goed genoeg, Utrecht heeft niet voor niks zijn contract niet verlengd, waarom zou hij bij ons een contract moeten krijgen, realiteit is dat geen enkele club het aandurfde, en geloof me hij heeft een goede zaakwaarnemer die het toch niet lukt om hem ergens onder te brengen.
    Totale bullshit wat je uitkraamt man, hij was een van de uitblinkers in de voorbereiding. En dat hij bij Utrecht de kans niet kreeg kan wel zo zijn, maar dat is are divisie en wij spelen maar in de KKD, en als ik dan die vieze lamzak van een Hölscher vergelijk met David dan 10x liever David. Veel meer talent en betere voetballer, maar onze schijtbakken trainer durfde het niet aan, Ik denk dat David niet van het geknuffel van onze clown Pusic houd.
  • 12 Jan 2019 om 22:18
    • Quote van 12 Jan 2019 om 22:02
      Hij heeft met Bolton twee wedstrijden gespeeld, 2 doelpunten gemaakt en 2 assists gegeven. Op de Bolton fansite staat vermeld dat de clubleiding hem contract wil aanbieden, maar nog even moeten afwachten totdat hun tijdelijke transferverbod is verlopen. Deze info had je ook kunnen vinden door even te googlen.

      Het is jammer dat David bij ons geen contract aangeboden had gekregen. We hadden hem goed kunnen gebruiken. Er is denk ik nu wel genoeg hierover gezegd. Laten we hopen dat we dit jaar gaan promoveren en wensen David veel succes bij zijn nieuwe club. Punt.
    Onzin, ze vonden hem gewoon niet goed genoeg, Utrecht heeft niet voor niks zijn contract niet verlengd, waarom zou hij bij ons een contract moeten krijgen, realiteit is dat geen enkele club het aandurfde, en geloof me hij heeft een goede zaakwaarnemer die het toch niet lukt om hem ergens onder te brengen.
  • 12 Jan 2019 om 22:02
    • Quote van 12 Jan 2019 om 20:06
      Sterren van de hemel? Omdat hij 1 doelpunt maakt? Nee dan maar dom maar het is niet mijn type speler...
    Hij heeft met Bolton twee wedstrijden gespeeld, 2 doelpunten gemaakt en 2 assists gegeven. Op de Bolton fansite staat vermeld dat de clubleiding hem contract wil aanbieden, maar nog even moeten afwachten totdat hun tijdelijke transferverbod is verlopen. Deze info had je ook kunnen vinden door even te googlen.

    Het is jammer dat David bij ons geen contract aangeboden had gekregen. We hadden hem goed kunnen gebruiken. Er is denk ik nu wel genoeg hierover gezegd. Laten we hopen dat we dit jaar gaan promoveren en wensen David veel succes bij zijn nieuwe club. Punt.
  • 12 Jan 2019 om 20:06
    • Quote van 12 Jan 2019 om 19:31
      En daar speelt hij de sterren van de hemel, ben jij nou de enige blinde die niet inziet waarom ze deze gast hadden moeten vast leggen? Ben jij nou zo dom of de rest zo slim ?
    Sterren van de hemel? Omdat hij 1 doelpunt maakt? Nee dan maar dom maar het is niet mijn type speler...
  • 12 Jan 2019 om 19:31
    • Quote van 12 Jan 2019 om 19:20
      Onzin....heeft tot op heden nog niet echt gepresteerd en blijkt een lastig mannetje te zijn. We vinden hem straks terug bij rkc of Almere city.
    En daar speelt hij de sterren van de hemel, ben jij nou de enige blinde die niet inziet waarom ze deze gast hadden moeten vast leggen? Ben jij nou zo dom of de rest zo slim ?
  • 12 Jan 2019 om 19:20
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:23
      Deze speler gaat straks uitblinken daar in Engeland
    Onzin....heeft tot op heden nog niet echt gepresteerd en blijkt een lastig mannetje te zijn. We vinden hem straks terug bij rkc of Almere city.
  • 12 Jan 2019 om 19:17
    • Quote van 12 Jan 2019 om 17:50
      Allemaal leuk en aardig. Maar wat heeft hij tot nu toe gepresteerd?? In de jeugd begenadigd talent, helaas de verkeerde keuzes gemaakt. Next..
    Allemaal leuk en aardig. Maar wat heeft Hölscher tot nu toe gepresteerd? Next.
  • 12 Jan 2019 om 17:50
    Allemaal leuk en aardig. Maar wat heeft hij tot nu toe gepresteerd?? In de jeugd begenadigd talent, helaas de verkeerde keuzes gemaakt. Next..
  • 12 Jan 2019 om 16:23
    Deze speler gaat straks uitblinken daar in Engeland
  • 12 Jan 2019 om 15:55
    Blijf het ook raar vinden, speler van 25 jaar, groot talent uit onze jeugd, nog nooit vaste plek gehad, bij geen enkele club, bij geen enkele trainer, jammer dat onze trainer dat niet ziet. Zou een aanwinst zijn voor ons.
  • 12 Jan 2019 om 15:38
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:19
      Pusic zag het niet in hem zitten kun je nagaan wat een pipo de clown het is , en wel een lamlul als Hölscher blijven opstellen. Onze trainer is een grote tactische onbenul en niets anders wat een kluns rot op aub ik smeek het je op deze Zaterdag tyf een eind op ondeskundige Kroatische clown.
    Ik heb ook geen idee waarom hij geen contract heeft gekregen bij Twente . Snap ook niet waarom Bolton wanders hem geen contract aanbied. Als je zulke doelpunten maakt tijdens je proefperiode geef je toch gelijk een kans. Anders hoef je iemand ook niet op proef te nemen. Op een of andere manier mogen trainers hem niet of zo. Ik vind het ook vaag.
  • 12 Jan 2019 om 15:19
    • Quote van 12 Jan 2019 om 15:10
      Denk zelf dat David minder salaris kost dan Hölscher, maar het is toch te gek voor woorden dit. Die jongen wil echt graag voor Twente spelen, en zal zeker meer brengen dan die lapzwans van een Hölscher. En Pusic is en blijft een clown die er niets van kan....
    Tja, we hebben al ettelijke jaren weinig geluk gehad met de trainers. Om het goedkoop te houden simpel een assistent doorschuiven blijkt gewoon geen succes.
  • 12 Jan 2019 om 15:10
    • Quote van 12 Jan 2019 om 15:03
      Het knappe is dat Poeslief dit al in de voorbereiding zag, terwijl wij het in de voorbereiding al niet in Hölscher zagen zitten. Maar je weet achter de schermen ook niet wat er financieel kon omdat Tedken Hölscher er door drukte.
    Denk zelf dat David minder salaris kost dan Hölscher, maar het is toch te gek voor woorden dit. Die jongen wil echt graag voor Twente spelen, en zal zeker meer brengen dan die lapzwans van een Hölscher. En Pusic is en blijft een clown die er niets van kan....
  • 12 Jan 2019 om 15:03
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:19
      Pusic zag het niet in hem zitten kun je nagaan wat een pipo de clown het is , en wel een lamlul als Hölscher blijven opstellen. Onze trainer is een grote tactische onbenul en niets anders wat een kluns rot op aub ik smeek het je op deze Zaterdag tyf een eind op ondeskundige Kroatische clown.
    Het knappe is dat Poeslief dit al in de voorbereiding zag, terwijl wij het in de voorbereiding al niet in Hölscher zagen zitten. Maar je weet achter de schermen ook niet wat er financieel kon omdat Tedken Hölscher er door drukte.
  • 12 Jan 2019 om 14:19
    Pusic zag het niet in hem zitten kun je nagaan wat een pipo de clown het is , en wel een lamlul als Hölscher blijven opstellen. Onze trainer is een grote tactische onbenul en niets anders wat een kluns rot op aub ik smeek het je op deze Zaterdag tyf een eind op ondeskundige Kroatische clown.