Schreuder vertrekt bij Ajax en wordt hoofdtrainer in Bundesliga

( 42 reacties)
Schreuder vertrekt bij Ajax en wordt hoofdtrainer in Bundesliga

Alfred Schreuder vertrekt na dit seizoen bij Ajax. De oud-trainer van FC Twente verlaat de club uit Amsterdam, waar hij de rechterhand van Erik ten Hag is, daardoor al na één seizoen.

Schreuder wordt de nieuwe trainer van TSG 1899 Hoffenheim. De assistent van Ajax was in het verleden ook al werkzaam bij de club uit de Duitse Bundesliga, maar destijds al rechterhand van hoofdtrainer Julian Nagelsmann.

"Alfred heeft al in de Bundesliga gewerkt en kan daar deze zomer als hoofdtrainer aan de slag", laat directeur voetbalzaken Marc Overmars weten via de officiële kanalen van Ajax. "Dat wil hij heel graag en wij hebben besloten daar niet voor te gaan liggen."

Schreuder stond eerder al op eigen benen bij FC Twente, waar hij in augustus 2015 ontslagen werd. In zijn eerste seizoen als hoofdtrainer van FC Twente eindigde de 46-jarige oefenmeester nog op de tiende plek met de Tukkers.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Mar 2019 om 05:22
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:52
      met jongens als guti en ziyech stond schreuder 17e, hake nam het over twente werd nog 10e ofzo. Het was angsthazenvoetbal, hij zag dingen die niemand zag. Het was een drama. Heeft het blijkbaar goed gedaan als assistent, maar vraag me af of het een hoofdtrainer is. Trouwens, adriaanse stond 1e en moest weg. Genoeg verhalen deden de ronde over een kwalijke rol van schreuder, het was echt een paradepaardje van joop. Een gatlikkende jaknikker, waardoor joop zijn dictatuur kon voortzetten.
    Dat was de stand na 4 wedstrijden met Gutierrez geblesseerd. Kort voor de 1e wedstrijd werden Tadic en Promes verkocht en Ziyech werd pas na 3 wedstrijden aangetrokken. Er stond toen echt niet zoveel kwaliteit op het veld. Bovendien doet de verkoop van je beste spelers ook wat met de teammoraal en kan je spelsysteem overboord.
  • 19 Mar 2019 om 21:28
    Ikzeg. Ik wens schreuder heel veel sterkte en succes in Duitsland.
  • 19 Mar 2019 om 21:23
    Deze man zal vast goed kunnen trainen en tactisch sterk zijn maar je moet ook spelers hebben die dat uit kunnen voeren. Het grootste probleem van hem is dat hij ze voor ze de wedstrijd ingaan niet de juiste prikkel kan geven. Er zit nooit geen ‘pit’ in de wedstrijden. Ik denk dat de spelers in slaap vallen als ze in kleedkamer naar hem moeten luisteren.
  • 19 Mar 2019 om 20:52
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:00
      Schreuder kwam hier in een onmogelijke situatie terecht. Het verwachtingspatroon was plek 3, de selectie was inmiddels al stukken minder. De club stond in brand, met onrust in alle geledingen, 9 punten aftrek, lijken die uit de kast stuiterden, voorzitters die af moesten treden en in de media de trainer in diskrediet brachten. Onder die omstandigheden deed hij het nog niet zo slecht. Zijn positie werd door de omstandigheden onhoudbaar.
    met jongens als guti en ziyech stond schreuder 17e, hake nam het over twente werd nog 10e ofzo. Het was angsthazenvoetbal, hij zag dingen die niemand zag. Het was een drama. Heeft het blijkbaar goed gedaan als assistent, maar vraag me af of het een hoofdtrainer is. Trouwens, adriaanse stond 1e en moest weg. Genoeg verhalen deden de ronde over een kwalijke rol van schreuder, het was echt een paradepaardje van joop. Een gatlikkende jaknikker, waardoor joop zijn dictatuur kon voortzetten.
  • 19 Mar 2019 om 20:02
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:59
      Ach, wat moet ik er van zeggen. Niks meer en niks minder dan andere voetbalkenners. Ik schiet altijd in de lach dat tijdens de presentatie van een trainer wordt aangegeven dat hij precies in het profiel van de club past en nog meer van die bullshit, om er een paar maanden later achter te komen dat ze zich toch lelijk vergalopeerd hebben. In Schreuder zie ik een ideale assistent, maar geen hoofdtrainer. De tijd zal het leren.
    En dit is het antwoord van een ieder met een gezond verstand....
  • 19 Mar 2019 om 20:00
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:47
      Wat mij altijd opviel was dat onze spelers stukken minder fit waren dan de tegenstander. Schreuder vond trainen namelijk niet zo belangrijk. Blijkbaar hadden de verwende jochies niet zoveel zin om te trainen en Schreuder deed er alles aan om populair te blijven bij de jochies. Dat is hem perfect gelukt, maar daarom haat ik Schreuder des te meer. Voor dat topsalaris werkte hij dus totaal niet, dan is Pusic heilig. Nog een keer voor mijn frustraties... #schrexit
    Klopt...ik kan je haarfijn uitleggen waarom dit is. Maar ik gun citro de eerste kans, als hij gelijk heeft geef ik hem gelijk. Citro, ga je gang, leg het uit.
  • 19 Mar 2019 om 19:59
    • Quote van 19 Mar 2019 om 17:41
      Dus jij schat de voetbalkennis van Marc Overmars, Huub Stevens en Alexander Rosen laag in?
    Ach, wat moet ik er van zeggen. Niks meer en niks minder dan andere voetbalkenners. Ik schiet altijd in de lach dat tijdens de presentatie van een trainer wordt aangegeven dat hij precies in het profiel van de club past en nog meer van die bullshit, om er een paar maanden later achter te komen dat ze zich toch lelijk vergalopeerd hebben. In Schreuder zie ik een ideale assistent, maar geen hoofdtrainer. De tijd zal het leren.
  • 19 Mar 2019 om 19:47
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:00
      Schreuder kwam hier in een onmogelijke situatie terecht. Het verwachtingspatroon was plek 3, de selectie was inmiddels al stukken minder. De club stond in brand, met onrust in alle geledingen, 9 punten aftrek, lijken die uit de kast stuiterden, voorzitters die af moesten treden en in de media de trainer in diskrediet brachten. Onder die omstandigheden deed hij het nog niet zo slecht. Zijn positie werd door de omstandigheden onhoudbaar.
    Wat mij altijd opviel was dat onze spelers stukken minder fit waren dan de tegenstander. Schreuder vond trainen namelijk niet zo belangrijk. Blijkbaar hadden de verwende jochies niet zoveel zin om te trainen en Schreuder deed er alles aan om populair te blijven bij de jochies. Dat is hem perfect gelukt, maar daarom haat ik Schreuder des te meer. Voor dat topsalaris werkte hij dus totaal niet, dan is Pusic heilig. Nog een keer voor mijn frustraties... #schrexit
  • 19 Mar 2019 om 19:40
    Ik vond het vandaag al beter weer dan gisteren.
    Jullie ook?
    :-) :-)
  • 19 Mar 2019 om 19:01
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:51
      Begrijpend lezen is niet gemakkelijk. Als Huub Stevens Alfred Schreuder aanprijst als hoofdtrainer van TSG Hoffenheim, het bestuur van TSG Hoffenheim gezamenlijk heeft besloten om Alfred opnieuw te vragen..... wil dat zeggen dat beiden iets in hem zien. Let op: ik heb mijn mening nog niet gegeven..... Heb ik het over de functie van veldcoach? Nee, wel over de kwaliteiten die anderen Alfred toedichten als Hoofdtrainer.... met video van het interview met Alexander Rosen erbij........
    So what ? Iets-in-hem-zien is geen valide argument. Omdat op basis van zijn recente verleden de statistieken als HC tegen hem staan. Huub is overigens van de oude stempel.

    Maw, je lult weer dom uit je nek, en je lacht alleen.
  • 19 Mar 2019 om 18:51
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:32
      Ik geef je een concreet feitelijk voorbeeld en dan ga je weer trachten slim te doen

      Al voor Rosen waren mensen lyrisch over Schreuder, als veldtrainer. Hij kon naar PSV, en zelfs Oranje (jong?). Inhoudend dat hij een geweldige reputatie heeft. Wat jij niet begrijpt, omdat je enkel lult en NOOIT vragen stelt, is het verschil tussen veldtrainer en hoofdcoach enorm. Kijk naar de broertjes koeman, wat is het essentiele verschil ?
    Begrijpend lezen is niet gemakkelijk. Als Huub Stevens Alfred Schreuder aanprijst als hoofdtrainer van TSG Hoffenheim, het bestuur van TSG Hoffenheim gezamenlijk heeft besloten om Alfred opnieuw te vragen..... wil dat zeggen dat beiden iets in hem zien. Let op: ik heb mijn mening nog niet gegeven..... Heb ik het over de functie van veldcoach? Nee, wel over de kwaliteiten die anderen Alfred toedichten als Hoofdtrainer.... met video van het interview met Alexander Rosen erbij........
  • 19 Mar 2019 om 18:46
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:36
      Je smileys ... hou daar eens mee op. Ik leg het je nog 1 maal uit.

      Zeg je iets goed, heb je een punt, dan doen andere mensen een jou een smiley of een + geven, met elke smiley die jij jezelf geeft steek jij jezelf een veer in de anus.... en dat staat onmeunig brilsmurf-like
    Blijkbaar begrijp je het niet zo goed.... 3 smileys betekenen dat ik je uitlach.... niet toelach...... (dat geldt voor jullie alle 3....)
  • 19 Mar 2019 om 18:36
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:31
      Dus Huub Stevens heeft "zelfs geen klein beetje verstand van voetbal", omdat hij Alfred Schreuder naar voren heeft geschoven om hoofdtrainer te worden in zijn plaats? En jij denkt dat Alexander Rosen en het bestuur van TSG Hoffenheim over 1 nacht ijs zijn gegaan bij de aanstelling van Alfred Schreuder als hoofdtrainer? Ken je de structuur en voetbal strategie van TSG Hoffenheim eigenlijk wel? Als je dat allemaal eerst eens zou googelen, zou je zo'n antwoord niet geven..... :-) :-) :-) en.... misschien toch de video even kijken?? :-) :-) :-)
    Je smileys ... hou daar eens mee op. Ik leg het je nog 1 maal uit.

    Zeg je iets goed, heb je een punt, dan doen andere mensen een jou een smiley of een + geven, met elke smiley die jij jezelf geeft steek jij jezelf een veer in de anus.... en dat staat onmeunig brilsmurf-like
  • 19 Mar 2019 om 18:33
    • Quote van 19 Mar 2019 om 17:09
      Hahaha. Tis maar goed dat ie geen zwarte piet is geworden ja. Anders blieffe elke keer in de schossteenpiepe hang'n.
    Hij heeft ook geen auto, hij komt met zijn UFO
  • 19 Mar 2019 om 18:32
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:19
      De vraag was retorisch gesteld omdat het wel logisch is dat Alexander Rosen meer kijk op het voetbal heeft dan jullie alle 3 bij elkaar..... Zeker de video niet gezien......
    Ik geef je een concreet feitelijk voorbeeld en dan ga je weer trachten slim te doen

    Al voor Rosen waren mensen lyrisch over Schreuder, als veldtrainer. Hij kon naar PSV, en zelfs Oranje (jong?). Inhoudend dat hij een geweldige reputatie heeft. Wat jij niet begrijpt, omdat je enkel lult en NOOIT vragen stelt, is het verschil tussen veldtrainer en hoofdcoach enorm. Kijk naar de broertjes koeman, wat is het essentiele verschil ?
  • 19 Mar 2019 om 18:31
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:25
      Als jij een klein beetje verstand van voetbal zou hebben dan zou je niet zo verschrikkelijk dom uit de hoek komen. Ik heb zelfs al aangegeven waar, wellicht, het probleem van schreuder ligt, hetgeen verklaart waarom hij bij Ajax slechts assistent was. En van HC Twente weer in de assistent-rol viel. Heb je een minimaal analytisch vermogen dan is de algemene opinie een opinie op basis van recente geschiedenis en niet op onderbuik. Echter is jouw modus operandi mensen structueel tegenspreken zonder onderbouwing, zonder feitenkennis, dat maakt je een ordinaire zuignap.
    Dus Huub Stevens heeft "zelfs geen klein beetje verstand van voetbal", omdat hij Alfred Schreuder naar voren heeft geschoven om hoofdtrainer te worden in zijn plaats? En jij denkt dat Alexander Rosen en het bestuur van TSG Hoffenheim over 1 nacht ijs zijn gegaan bij de aanstelling van Alfred Schreuder als hoofdtrainer? Ken je de structuur en voetbal strategie van TSG Hoffenheim eigenlijk wel? Als je dat allemaal eerst eens zou googelen, zou je zo'n antwoord niet geven..... :-) :-) :-) en.... misschien toch de video even kijken?? :-) :-) :-)
  • 19 Mar 2019 om 18:25
    • Quote van 19 Mar 2019 om 17:41
      Dus jij schat de voetbalkennis van Marc Overmars, Huub Stevens en Alexander Rosen laag in?
    Als jij een klein beetje verstand van voetbal zou hebben dan zou je niet zo verschrikkelijk dom uit de hoek komen. Ik heb zelfs al aangegeven waar, wellicht, het probleem van schreuder ligt, hetgeen verklaart waarom hij bij Ajax slechts assistent was. En van HC Twente weer in de assistent-rol viel. Heb je een minimaal analytisch vermogen dan is de algemene opinie een opinie op basis van recente geschiedenis en niet op onderbuik. Echter is jouw modus operandi mensen structueel tegenspreken zonder onderbouwing, zonder feitenkennis, dat maakt je een ordinaire zuignap.
  • 19 Mar 2019 om 18:19
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:15
      Hoezo retorisch... ? Een aap kan het uitleggen. McLaren 2.0 kreeg hier een zak geld mee, terwijl hij zelf de handdoek in de ring gooide, hetgeen abnormaal is als je zelf ontslag neemt. Toch stelde Munsterman (bij VI) 'we zijn een nette club'. Dat specifiek (2 miljoen aan afkoopsommen op de balans) ruikt naar fraude.
    De vraag was retorisch gesteld omdat het wel logisch is dat Alexander Rosen meer kijk op het voetbal heeft dan jullie alle 3 bij elkaar..... Zeker de video niet gezien......
  • 19 Mar 2019 om 18:15
    • Quote van 19 Mar 2019 om 17:27
      Retorische vraag: Wie zou er meer kijk op hebben? Alexander Rosen of jullie alle 3 bij elkaar? zie link: https://www.youtube.com/watch?v=THKvDsOkwFo
    Hoezo retorisch... ? Een aap kan het uitleggen. McLaren 2.0 kreeg hier een zak geld mee, terwijl hij zelf de handdoek in de ring gooide, hetgeen abnormaal is als je zelf ontslag neemt. Toch stelde Munsterman (bij VI) 'we zijn een nette club'. Dat specifiek (2 miljoen aan afkoopsommen op de balans) ruikt naar fraude.
  • 19 Mar 2019 om 18:07
    • Quote van 19 Mar 2019 om 17:09
      Hahaha. Tis maar goed dat ie geen zwarte piet is geworden ja. Anders blieffe elke keer in de schossteenpiepe hang'n.
    Hahaha
  • 19 Mar 2019 om 18:00
    • Quote van 19 Mar 2019 om 15:09
      Alfred had gewoon te weinig ervaring toen hij bij FCT trainer was en kon toen de druk niet aan. Misschien deze man ooit eens de kans geven, na een aantal jaar. Nee niet zeuren over zijn salaris destijds want dat was eenmalige actie van Munsterman. Dat was toen.
    Schreuder kwam hier in een onmogelijke situatie terecht. Het verwachtingspatroon was plek 3, de selectie was inmiddels al stukken minder. De club stond in brand, met onrust in alle geledingen, 9 punten aftrek, lijken die uit de kast stuiterden, voorzitters die af moesten treden en in de media de trainer in diskrediet brachten. Onder die omstandigheden deed hij het nog niet zo slecht. Zijn positie werd door de omstandigheden onhoudbaar.
  • 19 Mar 2019 om 17:41
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:24
      " Wir waren sehr dominanz und haben das Spiel kontrolliert. Okay, wir haben verloren aber ich habe trotzdem sehr gute Dinge von meiner Mannschaft gesehen und haben wieder Schritte gemacht. Der Gegner war natürlich sehr sehr gut, aber ich kann nur zufrieden sein mit mein Team" Aldus Alfredo na de verloren bekerwedstrijd in de 1e ronde tegen 1.FC Pöltergeist uit de Verbandsliga.
    Dus jij schat de voetbalkennis van Marc Overmars, Huub Stevens en Alexander Rosen laag in?
  • 19 Mar 2019 om 17:27
    • Quote van 19 Mar 2019 om 17:07
      Ik denk dat hij van McLaren heeft geleerd, en een wedstrijdje doet miljonair worden door ontslagen. Steve heeft zo onmeunig veel geld verdient daarmee, Schreuder mag ook niet klagen.
    Retorische vraag: Wie zou er meer kijk op hebben? Alexander Rosen of jullie alle 3 bij elkaar? zie link: https://www.youtube.com/watch?v=THKvDsOkwFo
  • 19 Mar 2019 om 17:15
    • Quote van 19 Mar 2019 om 17:07
      Ik denk dat hij van McLaren heeft geleerd, en een wedstrijdje doet miljonair worden door ontslagen. Steve heeft zo onmeunig veel geld verdient daarmee, Schreuder mag ook niet klagen.
    Welke trainer niet als ik vragen mag? Trainers die hun contrakt uitzitten zijn vrij zelden tegenwoordig... Maar het probleem ligt toch overduidelijk bij de technische mensen die "te veel" vertrouwen in bepaalde trainers hebben en langduurige contrakten opzetten...
  • 19 Mar 2019 om 17:09
    • Quote van 19 Mar 2019 om 16:07
      Hij gaat altijd door de schuifpui na buutn. Anders past zijn kop er niet door.
    Hahaha. Tis maar goed dat ie geen zwarte piet is geworden ja. Anders blieffe elke keer in de schossteenpiepe hang'n.
  • 19 Mar 2019 om 17:09
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:24
      " Wir waren sehr dominanz und haben das Spiel kontrolliert. Okay, wir haben verloren aber ich habe trotzdem sehr gute Dinge von meiner Mannschaft gesehen und haben wieder Schritte gemacht. Der Gegner war natürlich sehr sehr gut, aber ich kann nur zufrieden sein mit mein Team" Aldus Alfredo na de verloren bekerwedstrijd in de 1e ronde tegen 1.FC Pöltergeist uit de Verbandsliga.
    Stapjes maken.... zijn go-to excuus.
  • 19 Mar 2019 om 17:07
    Ik denk dat hij van McLaren heeft geleerd, en een wedstrijdje doet miljonair worden door ontslagen. Steve heeft zo onmeunig veel geld verdient daarmee, Schreuder mag ook niet klagen.
  • 19 Mar 2019 om 16:07
    • Quote van 19 Mar 2019 om 15:20
      Zou zijn vrouw blij mee zijn. Kan hij daar weer buiten de deur wippen.
    Hij gaat altijd door de schuifpui na buutn. Anders past zijn kop er niet door.
  • 19 Mar 2019 om 15:34
    Was hij maar zo makkelijk bij ons weggegaan. Dan had dat ons veel geld gescheeld.
  • 19 Mar 2019 om 15:20
    Zou zijn vrouw blij mee zijn. Kan hij daar weer buiten de deur wippen.
  • 19 Mar 2019 om 15:09
    • Quote van 19 Mar 2019 om 14:32
      Nee hoor.. die lui zijn helemaal niet gek. Je moest eens weten wat voor akkomedatie, know how en futuristische technologie hoffenheim hanteert wat betreft het trainen. Er is zelfs een dokumentaire over gemaakt. In het geheel lijkt het op het centrum van RB-Leipzig. Betreffed schreuder ga ik me niet helemaal uitlaten hier... gezien ik dan voor gek verklaard wordt. Feit is, dat alfred ontzettend veel voetbalkijk heeft. En dat is bekend in dat wereldje. Ik moet bekennen dat ik alfred ook kwijt wou op een gegeven moment. Maar RB wou hem dit winterwindow ook naar Leipzig halen... niet voor niks
    Alfred had gewoon te weinig ervaring toen hij bij FCT trainer was en kon toen de druk niet aan. Misschien deze man ooit eens de kans geven, na een aantal jaar. Nee niet zeuren over zijn salaris destijds want dat was eenmalige actie van Munsterman. Dat was toen.
  • 19 Mar 2019 om 14:58
    Het vertrek van Schreuder is een aderlating voor Ajax en een zwaar verlies voor het Nederlandse voetbal
  • 19 Mar 2019 om 14:32
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:55
      Die lui zijn echt compleet gestoord. Dit is de slechtste trainer die Twente ooit gehad heeft. #schrexit zal snel #schrAUS worden
    Nee hoor.. die lui zijn helemaal niet gek. Je moest eens weten wat voor akkomedatie, know how en futuristische technologie hoffenheim hanteert wat betreft het trainen. Er is zelfs een dokumentaire over gemaakt. In het geheel lijkt het op het centrum van RB-Leipzig. Betreffed schreuder ga ik me niet helemaal uitlaten hier... gezien ik dan voor gek verklaard wordt. Feit is, dat alfred ontzettend veel voetbalkijk heeft. En dat is bekend in dat wereldje. Ik moet bekennen dat ik alfred ook kwijt wou op een gegeven moment. Maar RB wou hem dit winterwindow ook naar Leipzig halen... niet voor niks
  • 19 Mar 2019 om 14:25
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:24
      " Wir waren sehr dominanz und haben das Spiel kontrolliert. Okay, wir haben verloren aber ich habe trotzdem sehr gute Dinge von meiner Mannschaft gesehen und haben wieder Schritte gemacht. Der Gegner war natürlich sehr sehr gut, aber ich kann nur zufrieden sein mit mein Team" Aldus Alfredo na de verloren bekerwedstrijd in de 1e ronde tegen 1.FC Pöltergeist uit de Verbandsliga.
    Whahahah
  • 19 Mar 2019 om 13:55
    Die lui zijn echt compleet gestoord. Dit is de slechtste trainer die Twente ooit gehad heeft. #schrexit zal snel #schrAUS worden
  • 19 Mar 2019 om 13:49
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:17
      Toch denk ik dat het best een aardige trainer is, hij heeft misschien niet de uitstraling en capaciteiten van Pusic maar Hoffenheim komt niet bij hem uit als hij in het verleden geen indruk heeft gemaakt als assistent. Beetje zelfde route als dat hij destijds hier heeft bewandeld.
    Kan Pusic mooi naar Ajax ,kan hij van Hag nog wat leren als ik jou zo begrijp.
  • 19 Mar 2019 om 13:40
    We zullen zien wat hij heeft geleerd van Ten Hag en van Ajax maar ik vind hem meer assistent dan hoofdtrainer.
  • 19 Mar 2019 om 13:26
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:24
      " Wir waren sehr dominanz und haben das Spiel kontrolliert. Okay, wir haben verloren aber ich habe trotzdem sehr gute Dinge von meiner Mannschaft gesehen und haben wieder Schritte gemacht. Der Gegner war natürlich sehr sehr gut, aber ich kann nur zufrieden sein mit mein Team" Aldus Alfredo na de verloren bekerwedstrijd in de 1e ronde tegen 1.FC Pöltergeist uit de Verbandsliga.
    Hahaha, ja dat klinkt bekend. Toch vind ik dat beter dan altijd maar de schuld op het team te schuiven.
  • 19 Mar 2019 om 13:24
    " Wir waren sehr dominanz und haben das Spiel kontrolliert. Okay, wir haben verloren aber ich habe trotzdem sehr gute Dinge von meiner Mannschaft gesehen und haben wieder Schritte gemacht. Der Gegner war natürlich sehr sehr gut, aber ich kann nur zufrieden sein mit mein Team" Aldus Alfredo na de verloren bekerwedstrijd in de 1e ronde tegen 1.FC Pöltergeist uit de Verbandsliga.
  • 19 Mar 2019 om 13:19
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:17
      Toch denk ik dat het best een aardige trainer is, hij heeft misschien niet de uitstraling en capaciteiten van Pusic maar Hoffenheim komt niet bij hem uit als hij in het verleden geen indruk heeft gemaakt als assistent. Beetje zelfde route als dat hij destijds hier heeft bewandeld.
    Dat moet blijken. Mooie uitdaging voor Alfred Schreuder.
  • 19 Mar 2019 om 13:17
    Toch denk ik dat het best een aardige trainer is, hij heeft misschien niet de uitstraling en capaciteiten van Pusic maar Hoffenheim komt niet bij hem uit als hij in het verleden geen indruk heeft gemaakt als assistent. Beetje zelfde route als dat hij destijds hier heeft bewandeld.
  • 19 Mar 2019 om 13:08
    Aufwiedersnitsel !