Rutten onder druk bij Anderlecht: ''Dat is ideaal voor Twente''

44
Rutten onder druk bij Anderlecht: ''Dat is ideaal voor Twente''

Fred Rutten lijkt aan zijn laatste weken bezig bij RSC Anderlecht. De voormalig trainer van FC Twente begon zaterdag met een 3-0 nederlaag bij Racing Genk aan de play-offs in België. Johan Derksen denkt op zijn beurt dat men in Twente daar wel blij mee is.

"Het is ideaal voor Twente, joh", vertelt Derksen in de uitzending van Veronica Inside. "Fred wordt daar bedankt in Brussel en dan kan hij naar Twente. Dat is toch ook een beetje zijn club. Hij woont daar ook en Ted van Leeuwen is de man waar hij vroeger mee samenwerkte."

Rutten staat met Anderlecht nu op een vijfde plek met negen punten achterstand op koploper Genk. Anderlecht dreigt hierdoor voor het eerst deze eeuw buiten de top-drie van de Jupiler Pro League te vallen.

44 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Apr 2019 om 17:27
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:20
      Wederom jouw mening......... Iemand van de zijlijn.......niet relevant!
    Dat is ook een mening!
  • 3 Apr 2019 om 17:17
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:20
      Wederom jouw mening......... Iemand van de zijlijn.......niet relevant!
    Wat ben jij een toverbal zeg, je lult al bijna als Pusic .... jou hele bestaan lijkt mij niet relevant.
  • 3 Apr 2019 om 16:08
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:20
      Wederom jouw mening......... Iemand van de zijlijn.......niet relevant!
    Wat is dan jou mening waard, jij staat alleen maar aan de zijlijn recht te lullen wat krom is.
  • 3 Apr 2019 om 16:07
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:25
      Respect moet niet worden afgedwongen. Wat een onzin. Wie dat heeft bedacht heeft zijn goed wijs kapot! Respect moet iets vanzelfsprekends zijn. Van de ene mens naar de andere. Dat onderscheid ons mensen van de dieren. Helaas is dat velen hier nooit bijgebracht.
    Mensen en dieren en dan heb je het over respect, mensen moorden en niet om te overleven, mensen martelen, mensen pakken meer dan ze nodig hebben.
    Zie je dieren dat doen?

    Dus SSér wat onderscheidt ons van de dieren...?
  • 3 Apr 2019 om 15:35
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:28
      Ja, ik zie vld jaar Pusic ook nog graag een jaar eredivisie
    heb ie de goed wies kapot ,met oenn Poesik
  • 3 Apr 2019 om 15:31
    Fred geen frieten maar kom hier kloatschieten
  • 3 Apr 2019 om 15:06
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:25
      Respect moet niet worden afgedwongen. Wat een onzin. Wie dat heeft bedacht heeft zijn goed wijs kapot! Respect moet iets vanzelfsprekends zijn. Van de ene mens naar de andere. Dat onderscheid ons mensen van de dieren. Helaas is dat velen hier nooit bijgebracht.
    Dus je moet iemand gedwongen respecteren? Kerel waar leef ie in Noord Korea of zo? Niemand dwingt mij om iemand te respecteren, dat kun je niet leren, ja voor ouderen die hun hele leven krom hebben gelegen voor een schijt pensioen, daar heb ik respect voor. Maar niet voor een overbetaalde, ongeschikte trainer die zich al minimaal 2 keer solidair had moeten verklaren met de ontslagen hoofdtrainers en ook zijn biezen had moeten pakken. Dan verdien je respect.
  • 3 Apr 2019 om 14:48
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:02
      Jij misschien. Gelukkig de mensen die er over gaan niet. De meeste mensen hier beschikken simpelweg niet over voldoende informatie om situatie juist te kunnen beoordelen. Ik ook niet, anders had ik misschien wel op de bank gezeten. Het valt mij op dat de meesten die hier zo negatief over Pusic schrijven, dit voornamelijk uit emotie doen, anderen praten maar wat na. Maar het is vooral kortzichtig met weinig besef van het verleden. En een groot gemis aan respect.
    emotie? Wat nou emotie?

    Ik zie, in alles, meer dan bij Hake of Schreuder, een trainer die aan het knoeien is. Iemand die het vaak niet lijkt te weten.
  • 3 Apr 2019 om 14:25
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:14
      Respect moet je afdwingen.
    Respect moet niet worden afgedwongen. Wat een onzin. Wie dat heeft bedacht heeft zijn goed wijs kapot! Respect moet iets vanzelfsprekends zijn. Van de ene mens naar de andere. Dat onderscheid ons mensen van de dieren. Helaas is dat velen hier nooit bijgebracht.
  • 3 Apr 2019 om 14:20
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:13
      Hij is trainer van Twente en niet ik, dus hij word beoordeelt op zijn kwaliteiten. Nou 1 we hebben donders veel geluk gehad , doir het falen van andere teams 2 zijn opstelling wisselbeleid daar begrijpen sommigen geen barst van, bang om jeugd te brengen met wedstrijdritme, ipv vd Lely 3 deze kerel kan een peole mamager zijn, maar het elftal hangt vaak als los zand aan elkaar, geen lijn in het spel, slechts een paar wedstrijden vol overtuiging gewonnen de rest billeknijpen. 4 Denk soms meer dat Brama in het elftal onze trainer is, maar pusic is gewoon niet geschikt, en vooral al niet in de eredivisie.
    Wederom jouw mening......... Iemand van de zijlijn.......niet relevant!
  • 3 Apr 2019 om 14:14
    • Quote van 3 Apr 2019 om 14:02
      Jij misschien. Gelukkig de mensen die er over gaan niet. De meeste mensen hier beschikken simpelweg niet over voldoende informatie om situatie juist te kunnen beoordelen. Ik ook niet, anders had ik misschien wel op de bank gezeten. Het valt mij op dat de meesten die hier zo negatief over Pusic schrijven, dit voornamelijk uit emotie doen, anderen praten maar wat na. Maar het is vooral kortzichtig met weinig besef van het verleden. En een groot gemis aan respect.
    Respect moet je afdwingen.
  • 3 Apr 2019 om 14:13
    • Quote van 3 Apr 2019 om 13:46
      Waarom ze jou nog niet op debank hebben gezet, is een raadsel voor me. En dat terwijl jij er zoveel verstand van schijnt te hebben! Stiekem heb ik echter meer vertrouwen in Dhr. Pusic dan in jou. Om het simpele feit dat het zijn dagelijkse bezigheid is om met de jongens te trainen, praten en bezig te zijn. Daarom denk ik dat hij beter weet hoe hij de jongens het best kan inzetten, dan menigeen die van relatieve afstand (de supporters) de situatie denkt te kunnen beoordelen. En net als ieder mens zal ook hij fouten maken. Maar hij heeft het vertrouwen van het management, het vertrouwen van het team, staat 8 punten los van nr. 2 en maakt ons waarschijnlijk kampioen dit jaar. Wie ben ik, of jij, dan om aan zijn kundigheid te twijfelen?
    Hij is trainer van Twente en niet ik, dus hij word beoordeelt op zijn kwaliteiten. Nou 1 we hebben donders veel geluk gehad , doir het falen van andere teams 2 zijn opstelling wisselbeleid daar begrijpen sommigen geen barst van, bang om jeugd te brengen met wedstrijdritme, ipv vd Lely 3 deze kerel kan een peole mamager zijn, maar het elftal hangt vaak als los zand aan elkaar, geen lijn in het spel, slechts een paar wedstrijden vol overtuiging gewonnen de rest billeknijpen. 4 Denk soms meer dat Brama in het elftal onze trainer is, maar pusic is gewoon niet geschikt, en vooral al niet in de eredivisie.
  • 3 Apr 2019 om 14:02
    • Quote van 3 Apr 2019 om 13:53
      Als je dagelijks met die jongens bezig bent en dan nog steeds zo bagger weet te presteren, door meermaals een simpele opstelling te veneuken en geen wedstrijd kunt lezen, er geen enkele lijn in weet te krijgen (behalve dan een lange bal), dan mag je rustig concluderen dat het geld in Pusic gestoken ook onder de noemer 'aanwezigheidspremie' of 'bezigheidstherapie' valt. Ik had die baan liever aan Jacob Malki gegeven, als er dan toch een materiaalman even op de toko moet passen...........
    Jij misschien. Gelukkig de mensen die er over gaan niet. De meeste mensen hier beschikken simpelweg niet over voldoende informatie om situatie juist te kunnen beoordelen. Ik ook niet, anders had ik misschien wel op de bank gezeten. Het valt mij op dat de meesten die hier zo negatief over Pusic schrijven, dit voornamelijk uit emotie doen, anderen praten maar wat na. Maar het is vooral kortzichtig met weinig besef van het verleden. En een groot gemis aan respect.
  • 3 Apr 2019 om 13:53
    • Quote van 3 Apr 2019 om 13:46
      Waarom ze jou nog niet op debank hebben gezet, is een raadsel voor me. En dat terwijl jij er zoveel verstand van schijnt te hebben! Stiekem heb ik echter meer vertrouwen in Dhr. Pusic dan in jou. Om het simpele feit dat het zijn dagelijkse bezigheid is om met de jongens te trainen, praten en bezig te zijn. Daarom denk ik dat hij beter weet hoe hij de jongens het best kan inzetten, dan menigeen die van relatieve afstand (de supporters) de situatie denkt te kunnen beoordelen. En net als ieder mens zal ook hij fouten maken. Maar hij heeft het vertrouwen van het management, het vertrouwen van het team, staat 8 punten los van nr. 2 en maakt ons waarschijnlijk kampioen dit jaar. Wie ben ik, of jij, dan om aan zijn kundigheid te twijfelen?
    Als je dagelijks met die jongens bezig bent en dan nog steeds zo bagger weet te presteren, door meermaals een simpele opstelling te veneuken en geen wedstrijd kunt lezen, er geen enkele lijn in weet te krijgen (behalve dan een lange bal), dan mag je rustig concluderen dat het geld in Pusic gestoken ook onder de noemer 'aanwezigheidspremie' of 'bezigheidstherapie' valt. Ik had die baan liever aan Jacob Malki gegeven, als er dan toch een materiaalman even op de toko moet passen...........
  • 3 Apr 2019 om 13:46
    • Quote van 3 Apr 2019 om 09:10
      Ik niet isniet geschikt, je ziet dat hij nu al geregeld door door de mand valt, en in de eredivisie worden dat soort stommiteiten van bv dom wisselen, foute opstellingen, nog sneller afgestraft. Je hebt nu geluk dat het de KKD is, maar hadden we dit in de eredivisie gehad dan hadden we onderaan gebungeld. Tijd voor een trainer met visie, en zonder Twente verleden. Ik zou proberen Steyn bij VVV los te weken, prima nuchtere kerel, die met zeer beperkte middelen zeer goed presteert.
    Waarom ze jou nog niet op debank hebben gezet, is een raadsel voor me. En dat terwijl jij er zoveel verstand van schijnt te hebben! Stiekem heb ik echter meer vertrouwen in Dhr. Pusic dan in jou. Om het simpele feit dat het zijn dagelijkse bezigheid is om met de jongens te trainen, praten en bezig te zijn. Daarom denk ik dat hij beter weet hoe hij de jongens het best kan inzetten, dan menigeen die van relatieve afstand (de supporters) de situatie denkt te kunnen beoordelen. En net als ieder mens zal ook hij fouten maken. Maar hij heeft het vertrouwen van het management, het vertrouwen van het team, staat 8 punten los van nr. 2 en maakt ons waarschijnlijk kampioen dit jaar. Wie ben ik, of jij, dan om aan zijn kundigheid te twijfelen?
  • 3 Apr 2019 om 13:36
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:52
      Helaas zitten we komend seizoen ook nog opgescheept met Poeslief, maar kan hij wellicht een duo vormen met Fred. Maar ik denk niet dat beide heren hier op zitten te wachten.
    Precies! Voor Rutten is er geen plek dus!
  • 3 Apr 2019 om 13:15
    • Quote van 3 Apr 2019 om 10:00
      Hoe dan? Ted van Leeuwen is je TD. Je hebt al een FD en een AD. Het lijkt me dat tenzij Ted vertrekt er geen ruimte is voor een dure trainer of een gecreeerde positie van 2 a 3 ton per jaar.

      Rutten die zich ermee gaat lopen bemoeien, en af en toe op komt dagen, Pusic 'advies' geeft, hoe werkt dat? Je hebt zelf gezien hoe geagiteerd Pusic reageerde op een simpele vraag mbt Rutten van een journalist. Pusic is nu de Alpha, daarvan kun je geen Beta maken. Dat gaat namelijk fout!


    Daarom sloot ik af met de opmerking dat beide heren hier niet op zaten te wachten. ;-)
  • 3 Apr 2019 om 13:06
    • Quote van 3 Apr 2019 om 12:18
      Maar die komt niet voorlopig, en ik vind dat Steyn het uitstekend doet met het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft, en meestal lekker aanvallend en gedurfd te spelen, en dit met behoorlijk succes. En is gewone gast wars van.kapsones, laat maar komen om mij.
    En juist hierin zie ik wel een toegevoegde waarde in Rutten, om Ten Hag eerder hierheen te krijgen.


    Ik sluit me dan ook bij HB81 aan als het om Pusic gaat. Die moet hoe dan ook weg na dit seizoen.
  • 3 Apr 2019 om 12:26
    • Quote van 3 Apr 2019 om 10:03
      Hahahaha, mooi geschreven HB81. De Alpha die geen Beta wil zijn. En je hebt nog gelijk ook, want Pusic reageerde inderdaad geïrriteerd zodra de hulp van Rutten ter sprake kwam. Ik vind dat Pusic na dit seizoen lekker naar de Graafschap moet gaan.
    Het boeit mij niet wat Pusic doet, zolang het maar niets met FCT heeft te maken.

    De persoon Pusic, heb ik niets mee, heb ik geen mening over, behalve dan dat ik het een lulhannes vind en dat komt door het schreeuwen in een microfoon 'ik hou van jullie'.

    De trainer Pusic vind ik te onervaren, en dit ligt er wekelijks verschrikkelijk dik bovenop. Opstellingen, wissels, tactiek en de progressie geboekt dit seizoen.

    Alleen als Ted verschrikkelijk goede zaken doet kan Pusic het redden. Maar Ted heeft in het verleden vaak pure middelmaat binnen weten te hengelen, op Unal en Uvini na. (Katsikas was goed, maar pech). Ook denk ik niet dat het 'sociale aspect' van Pusic werkt in een ED situatie. Voor mij wordt hij gedragen door Brama, Bijen, Aitor, Gonzalez en Drommel - in essentie al een (staart) ED-waardige basis. Als je er dan zo verschrikkelijk weinig uit weet te persen na een jaar, dan moet FCT verstandig zijn en hem vriendelijk bedanken, anders staat hij in Oktober gewoon op straat, want deze man heeft absoluut niet het krediet om nogmaals 4 a 5 maanden aan te modderen en met excuses te komen.
  • 3 Apr 2019 om 12:18
    • Quote van 3 Apr 2019 om 12:09
      Hmmm, dat weet ik zonet nog niet. Simpelweg omdat de eredivisie een veel groter podium is dan de KKD. Kijk bijvoorbeeld eens naar Pusic, een prima trainer voor KKD begrippen, terwijl hij voor de eredivisie nog te onervaren is.


      Het liefst zie ik persoonlijk een trainer komen die een bepaalde bravoure uitstraalt, en ook eens een netwerk heeft. Een trainer zoals Ten Hag bijvoorbeeld.
    Maar die komt niet voorlopig, en ik vind dat Steyn het uitstekend doet met het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft, en meestal lekker aanvallend en gedurfd te spelen, en dit met behoorlijk succes. En is gewone gast wars van.kapsones, laat maar komen om mij.
  • 3 Apr 2019 om 12:09
    • Quote van 3 Apr 2019 om 11:59
      En dan Steyn proberen los te weken bij VVV.....
    Hmmm, dat weet ik zonet nog niet. Simpelweg omdat de eredivisie een veel groter podium is dan de KKD. Kijk bijvoorbeeld eens naar Pusic, een prima trainer voor KKD begrippen, terwijl hij voor de eredivisie nog te onervaren is.


    Het liefst zie ik persoonlijk een trainer komen die een bepaalde bravoure uitstraalt, en ook eens een netwerk heeft. Een trainer zoals Ten Hag bijvoorbeeld.
  • 3 Apr 2019 om 11:59
    • Quote van 3 Apr 2019 om 10:03
      Hahahaha, mooi geschreven HB81. De Alpha die geen Beta wil zijn. En je hebt nog gelijk ook, want Pusic reageerde inderdaad geïrriteerd zodra de hulp van Rutten ter sprake kwam. Ik vind dat Pusic na dit seizoen lekker naar de Graafschap moet gaan.
    En dan Steyn proberen los te weken bij VVV.....
  • 3 Apr 2019 om 10:03
    • Quote van 3 Apr 2019 om 10:00
      Hoe dan? Ted van Leeuwen is je TD. Je hebt al een FD en een AD. Het lijkt me dat tenzij Ted vertrekt er geen ruimte is voor een dure trainer of een gecreeerde positie van 2 a 3 ton per jaar.

      Rutten die zich ermee gaat lopen bemoeien, en af en toe op komt dagen, Pusic 'advies' geeft, hoe werkt dat? Je hebt zelf gezien hoe geagiteerd Pusic reageerde op een simpele vraag mbt Rutten van een journalist. Pusic is nu de Alpha, daarvan kun je geen Beta maken. Dat gaat namelijk fout!


    Hahahaha, mooi geschreven HB81. De Alpha die geen Beta wil zijn. En je hebt nog gelijk ook, want Pusic reageerde inderdaad geïrriteerd zodra de hulp van Rutten ter sprake kwam. Ik vind dat Pusic na dit seizoen lekker naar de Graafschap moet gaan.
  • 3 Apr 2019 om 10:00
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:52
      Helaas zitten we komend seizoen ook nog opgescheept met Poeslief, maar kan hij wellicht een duo vormen met Fred. Maar ik denk niet dat beide heren hier op zitten te wachten.
    Hoe dan? Ted van Leeuwen is je TD. Je hebt al een FD en een AD. Het lijkt me dat tenzij Ted vertrekt er geen ruimte is voor een dure trainer of een gecreeerde positie van 2 a 3 ton per jaar.

    Rutten die zich ermee gaat lopen bemoeien, en af en toe op komt dagen, Pusic 'advies' geeft, hoe werkt dat? Je hebt zelf gezien hoe geagiteerd Pusic reageerde op een simpele vraag mbt Rutten van een journalist. Pusic is nu de Alpha, daarvan kun je geen Beta maken. Dat gaat namelijk fout!


  • 3 Apr 2019 om 09:39
    • Quote van 3 Apr 2019 om 09:26
      Maar nu ben jij ook lekker objectief zodra het over Pusic gaat haha. Heb je de doelpunten eergisteren gezien? Is geen wisselen / voetballen aan, elk schot dat ook maar iets naar het doel ging werd van richting veranderd en vloog erin.
    Nee niet alleen de laatste wedstrijd het is bijna elke wedstrijd te triest om aan te gluren, en heel veel geluk gehad, en elke wedstrijd billen knijpen.
  • 3 Apr 2019 om 09:26
    • Quote van 3 Apr 2019 om 09:10
      Ik niet isniet geschikt, je ziet dat hij nu al geregeld door door de mand valt, en in de eredivisie worden dat soort stommiteiten van bv dom wisselen, foute opstellingen, nog sneller afgestraft. Je hebt nu geluk dat het de KKD is, maar hadden we dit in de eredivisie gehad dan hadden we onderaan gebungeld. Tijd voor een trainer met visie, en zonder Twente verleden. Ik zou proberen Steyn bij VVV los te weken, prima nuchtere kerel, die met zeer beperkte middelen zeer goed presteert.
    Maar nu ben jij ook lekker objectief zodra het over Pusic gaat haha. Heb je de doelpunten eergisteren gezien? Is geen wisselen / voetballen aan, elk schot dat ook maar iets naar het doel ging werd van richting veranderd en vloog erin.
  • 3 Apr 2019 om 09:10
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:28
      Ja, ik zie vld jaar Pusic ook nog graag een jaar eredivisie
    Ik niet isniet geschikt, je ziet dat hij nu al geregeld door door de mand valt, en in de eredivisie worden dat soort stommiteiten van bv dom wisselen, foute opstellingen, nog sneller afgestraft. Je hebt nu geluk dat het de KKD is, maar hadden we dit in de eredivisie gehad dan hadden we onderaan gebungeld. Tijd voor een trainer met visie, en zonder Twente verleden. Ik zou proberen Steyn bij VVV los te weken, prima nuchtere kerel, die met zeer beperkte middelen zeer goed presteert.
  • 3 Apr 2019 om 09:05
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:31
      Iedereen is weg als hij meer kan krijgen jij ook!
    Niet als je al financieel onafhankelijk bent als Fred, want dat is hij wel degelijk. En vind dat hij niet altijd moet ullen over zijn liefde voor Twente, als je financieel onafhankelijk bent, dan laat je je hart spreken. En dat heeft Fred niet gedaan, hij zag € en weg. Dat is nu zo en zal ook blijven met Fred, dus lekker weg blijven.
  • 3 Apr 2019 om 08:55
    Rutten heeft zich steeds niet willen binden in onze moeilijke tijd. Ik zeg ga lekker ergens anders werken en blijf maar ‘adviseren’
  • 3 Apr 2019 om 08:53
    • Quote van 3 Apr 2019 om 07:31
      Ikzeg. Weet de heer Derks meer . Na zijn laatste woorden wou hij niet meer. Ons fctwente trainen. Ik had gehoopt dat ie pusic ging helpen. Maar nee fred ging naar België. Gelukkig heeft pusic het bijna volbracht wat zijn op gave was ,ons fctwente terug te brengen naar de eredivisie.
    Rutten heeft zelf nog niet gezegd dat hij niet meer als trainer aan de slag wilde bij onze club. Dat was een wandelgang gerucht en niets meer. Jij hoopte op hulp voor Pusic, maar heeft Rutten hem dan helemaal niet geholpen? Bij mijn weten begon het elftal juist na de winterstop betere resultaten te halen. Nadat Rutten dus op de achtergrond geholpen had.


    Ik denk dat Pusic helemaal geen officiële hulp wilde van Rutten omdat hij dan zelf de handdoek moest werpen als hoofdtrainer zodat de weg dan vrij zou zijn voor Rutten als hoofdtrainer. Als laatste denk ik zelf dat Derksen wel weet wat er in België gebeurt. Dat heeft met Johan Boskamp te maken, die veelal precies weet wat er gaande in bij de Belgische clubs.


    Hoe dan ook, we gaan het zien wat er gebeurt.
  • 3 Apr 2019 om 08:52
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:24
      We hebben Pusic toch als hoofdtrainer? Waarom dan Rutten halen? Als er een bestuurlijke functie vrijkomt, technisch directeur of zo, dan kan er, wat mij betreft, aan Rutten worden gedacht. Maar ik weet niet of hij zoiets ambieert op dit moment.
    Helaas zitten we komend seizoen ook nog opgescheept met Poeslief, maar kan hij wellicht een duo vormen met Fred. Maar ik denk niet dat beide heren hier op zitten te wachten.
  • 3 Apr 2019 om 08:35
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:30
      Derksen zijn mening lees net zo vaak dat Rutten dat niet eens meer wil,dus wat is de waarheid?
    Derksen heeft al herhaaldelijk halve- of onwaarheden i.v.m. Twente over de schutting gegooid de laatste tijd. Ik hecht weinig waarde aan de uitspraken van die beste man
  • 3 Apr 2019 om 08:32
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:28
      Ja, ik zie vld jaar Pusic ook nog graag een jaar eredivisie
    Niet verstandig als ik hier wekelijks lees 2 x verliezen en de ellende begint weer!
  • 3 Apr 2019 om 08:31
    • Quote van 3 Apr 2019 om 08:24
      Laat Fred maar weg blijven, als er een nieuwe moet komen dan een.zonder Twente verleden. En als Fred paar € meer kan krijgen.is hij pleite dus mooi weg blijven.
    Iedereen is weg als hij meer kan krijgen jij ook!
  • 3 Apr 2019 om 08:30
    Derksen zijn mening lees net zo vaak dat Rutten dat niet eens meer wil,dus wat is de waarheid?
  • 3 Apr 2019 om 08:28
    Ja, ik zie vld jaar Pusic ook nog graag een jaar eredivisie
  • 3 Apr 2019 om 08:24
    We hebben Pusic toch als hoofdtrainer? Waarom dan Rutten halen? Als er een bestuurlijke functie vrijkomt, technisch directeur of zo, dan kan er, wat mij betreft, aan Rutten worden gedacht. Maar ik weet niet of hij zoiets ambieert op dit moment.
  • 3 Apr 2019 om 08:24
    Laat Fred maar weg blijven, als er een nieuwe moet komen dan een.zonder Twente verleden. En als Fred paar € meer kan krijgen.is hij pleite dus mooi weg blijven.
  • 3 Apr 2019 om 08:18
    Geen rutten hier meer !
  • 3 Apr 2019 om 07:59
    • Quote van 3 Apr 2019 om 07:57
      Ja, wat mij betreft gaat hij voor in ieder geval 1 jaar eredivisie voor het team staan
    Wat een gezeur. Rutten heeft toch duidelijk aangegeven dat hij geen trainer meer wil zijn in de nederlandse eredivisie.
  • 3 Apr 2019 om 07:57
    • Quote van 3 Apr 2019 om 07:31
      Ikzeg. Weet de heer Derks meer . Na zijn laatste woorden wou hij niet meer. Ons fctwente trainen. Ik had gehoopt dat ie pusic ging helpen. Maar nee fred ging naar België. Gelukkig heeft pusic het bijna volbracht wat zijn op gave was ,ons fctwente terug te brengen naar de eredivisie.
    Ja, wat mij betreft gaat hij voor in ieder geval 1 jaar eredivisie voor het team staan
  • 3 Apr 2019 om 07:40
    11 Werkgevers in 19 jaar. Zelfs voor een BVO is dat uitzonderlijk veel. Behalve dan voor Steve McLaren natuurlijk, die heeft ook een ontslag-fetish.
    Het zal mij benieuwen of deze haan voor de derde maal zal kraaien...........
  • 3 Apr 2019 om 07:38
    Ik zie het niet gebeuren...
  • 3 Apr 2019 om 07:31
    Ikzeg. Weet de heer Derks meer . Na zijn laatste woorden wou hij niet meer. Ons fctwente trainen. Ik had gehoopt dat ie pusic ging helpen. Maar nee fred ging naar België. Gelukkig heeft pusic het bijna volbracht wat zijn op gave was ,ons fctwente terug te brengen naar de eredivisie.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›