Rutten per direct weg bij Anderlecht: ''Wensen hem veel succes''

( 61 reacties)
Rutten per direct weg bij Anderlecht: ''Wensen hem veel succes''

Fred Rutten is niet langer trainer van RSC Anderlecht. De oud-trainer van FC Twente, die nog altijd adviseur is bij de Enschedese club, heeft na overleg met de directie besloten om de samenwerking stop te zetten.

Rutten was pas sinds januari hoofdtrainer bij de Belgische topclub. In play-off 1 kende Anderlecht een dramatische start met drie nederlagen. Daardoor is de titel allang uit zicht en is ook Europees voetbal in het gedrang. Rutten wilde volgend seizoen sowieso niet meer aan het roer staan bij Anderlecht en daarom is in overleg besloten om per direct afscheid te nemen.

"De directie apprecieert het werk dat Fred heeft geleverd in moeilijke omstandigheden", zegt technisch directeur Frank Arnesen op de clubsite. "Zijn fair play-houding ten opzichte van RSC Anderlecht laat ons toe het sportieve project van volgend seizoen in optimale omstandigheden voor te bereiden. We gaan in de beste verstandhouding en met wederzijds respect uit elkaar. We wensen Fred veel succes in zijn verdere carrière."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 20:57
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:22
      Gaf ik vorig jaar ook al meerdere keren aan. Zit nu de laatste wedstrijden bij St. Pauli op de bank en heeft de ondankbare opdracht deze club in de reserende 5 wedstrijden naar de 3e plek te loodsen. Dat zal niet gaan lukken met 4 punten achterstand en nog 4 ploegen voor je, dus kan zijn dat hij vrij komt.
    Zou die niet teveel salaris willen, is buitenlands salaris (voor ons wellicht veel te hoog) gewend verder goede keuze.
  • 16 Apr 2019 om 20:53
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:48
      Steyn, Streppel, Luhukay, Rutten, Pusic.... geen idee of ze beter zijn dan Schreuder, Hake of Verbeek. Verliezen ze drie keer dan word er, ongeacht de naam, ook bij hun om het ontslag geschreeuwd. Je hebt al zoveel verschillende type trainers gehad de afgelopen jaren dat het ook moeilijk te zeggen is aan welk profiel de nieuwe trainer moet voldoen. Persoonlijk zie ik Rutten niet als nieuwe trainer maar zie hem wel bij Twente als verbinder tussen Pusic en van Leeuwen. Laat Pusic lekker hoofdtrainer zijn, maak Rutten belangrijk als assistent, die ook de jeugd bewaakt en zorgt voor doorstroming vanuit de jeugd en rechterhand van van Leeuwen en Bleuming. Van Leeuwen en Bleuming zijn eigenaardige figuren, Rutten is meer het mensenmens, die alles een beetje in goede banen lijdt en met Pusic zorgt dat we tussen plek 10 en 14 eindigen volgend seizoen met leuk(er) voetbal. Maar ja.... een extra pion betekend ook een extra salarispost.
    Klinkt goed, andere trainer dan Pusic is ook een extra kostenpost.
  • 16 Apr 2019 om 15:35
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:12
      Wat maakt jou toch altijd zo agressief Ja Die? Miste je de knipoog achter die uitlating?


      Ik zat je gewoon een beetje te stangen pik. Doe eens rustaagh......niet iedereen is jouw vijand...... ;)
    Ok dat is mijn temprament kerel kan er niks aan doen.;-)
  • 16 Apr 2019 om 15:12
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:04
      Zoals jij FR in alle topics de hemel in prijst of niet?? Denk dat jij een poster boven je bed heb hangen van Fred. Maar ik blijf maar bij een naam, en ja vind ik geschikte trainer, dus als er weer een topic over trainers komt dan vermeld ik Maurice Steyn,maar heb ook andere giede ooties gehoord hoor. Hoop alleen dat het geen Fred," geldwolf" Rutten word. Want die is bij paar knaken meer zo weer weg. Gewoon trainer die geen verleden geeft bij Twenre, want dan krijg je weer dat vriendjes gedoe, gewoon nieuwe start. En je bent wel zielig om te denken dat ik hard plassertje krijg van Steyn, ik denk dat jij die eerder krijgt van FR,, jij adoreert die gast man.
    Wat maakt jou toch altijd zo agressief Ja Die? Miste je de knipoog achter die uitlating?


    Ik zat je gewoon een beetje te stangen pik. Doe eens rustaagh......niet iedereen is jouw vijand...... ;)
  • 16 Apr 2019 om 15:04
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:46
      Je krijgt wel een harde plasser van Maurice Steyn of niet? ;)


      Je roept zijn naam namelijk zowat in elk topic. :)))))
    Zoals jij FR in alle topics de hemel in prijst of niet?? Denk dat jij een poster boven je bed heb hangen van Fred. Maar ik blijf maar bij een naam, en ja vind ik geschikte trainer, dus als er weer een topic over trainers komt dan vermeld ik Maurice Steyn,maar heb ook andere giede ooties gehoord hoor. Hoop alleen dat het geen Fred," geldwolf" Rutten word. Want die is bij paar knaken meer zo weer weg. Gewoon trainer die geen verleden geeft bij Twenre, want dan krijg je weer dat vriendjes gedoe, gewoon nieuwe start. En je bent wel zielig om te denken dat ik hard plassertje krijg van Steyn, ik denk dat jij die eerder krijgt van FR,, jij adoreert die gast man.
  • 16 Apr 2019 om 14:55
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:50
      Ik denk dat het speculeren wel kan stoppen. Het schijnt dat Jurgen streppel het gaat worden. Is wel een goede optie. Heeft het met Willem 2 en Heerenveen toch best wel goed gedaan.
    1 naam , Frenkie de Jong .
  • 16 Apr 2019 om 14:49
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:46
      Geen. Niemand. Hij is alleen gevraagd toen de positie al bezet was. Daar gaat hij nooit op in.
    Precies dit dus.......
  • 16 Apr 2019 om 14:46
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:28
      Wat mij betreft beter als Pusic, maar ik zou het liefst Maurice Steyn zien komen, presteert goed met zeer weinig budget, en speelt ook aanvallend, geen arrogantie, denk oa geschikt voor Twente, maar zou dan clausule in contract moeten hebben, dat hij bij positie verbetering weg kan. Maar zouniet meer aan Fred R beginnen.
    Je krijgt wel een harde plasser van Maurice Steyn of niet? ;)


    Je roept zijn naam namelijk zowat in elk topic. :)))))
  • 16 Apr 2019 om 14:46
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:24
      Welke kans heeft Rutten dan gehad om in te stappen? Wie heeft Rutten gevraagd als hoofdtrainer toen hij beschikbaar was?
    Geen. Niemand. Hij is alleen gevraagd toen de positie al bezet was. Daar gaat hij nooit op in.
  • 16 Apr 2019 om 14:41
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:50
      Ik denk dat het speculeren wel kan stoppen. Het schijnt dat Jurgen streppel het gaat worden. Is wel een goede optie. Heeft het met Willem 2 en Heerenveen toch best wel goed gedaan.
    Lijkt mij een prima kandidaat om Pusic te vervangen als hoofdtrainer. Durft met zijn spelers van eigen kracht uit te gaan.
  • 16 Apr 2019 om 14:39
    • Quote van 16 Apr 2019 om 11:19
      Maak je niet druk rondom Fred Rutten, die heeft aangegeven om nooit meer trainer te willen zijn !
    Dit was een wandelgang gerucht Henk, en is nooit bevestigd door Fred zelf. Gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Thans zie ik Rutten graag terug komen, in welke Technische functie dan ook.
  • 16 Apr 2019 om 14:34
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:05
      Vind jij Jurgen Streppel een opbouw trainer? Heeft hij daar ervaring in?
    Nee je moet er ook een hebben die er direct staat, en opbouwen doen we wel als we stabiele club in de middenmoot zijn. Je hebt er nu eerst een nodig die het kan, anders lig je er na een jaar weer uit.
  • 16 Apr 2019 om 14:24
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:59
      Ik hoef Fred Rutten niet bij twente te zien. Had de kans om in te stappen en ging vervolgens naar Anderlecht. Die heeft zijn kans verprutst bij mij.
    Welke kans heeft Rutten dan gehad om in te stappen? Wie heeft Rutten gevraagd als hoofdtrainer toen hij beschikbaar was?
  • 16 Apr 2019 om 14:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:04
      Ik denk dat ook Streppel het kan, en waarom armoede? Nee waar jij allemaal mee komt is top he?
    Vind jij Jurgen Streppel een opbouw trainer? Heeft hij daar ervaring in?
  • 16 Apr 2019 om 14:04
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:54
      Jurgen Streppel mijn god, wat een armoede. Laatst stond er al een artikel dat zowel de spelers als hoofdtrainer, maandenlang geen salaris heeft ontvangen. Bovendien contract tot 31-5-2019 bij Amathosis Famagusta en Ted Kent het land als geen ander. Ik vraag me erg af of je met deze trainer Jurgen Streppel vooruit gaat. Dan denk ik dat het verstandig is om voor de lange ter mijn toch voor FR moet gaan, om de lijnen uit te laten zetten samen met een ervaren Kenner naast FR.
    Ik denk dat ook Streppel het kan, en waarom armoede? Nee waar jij allemaal mee komt is top he?
  • 16 Apr 2019 om 14:02
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:55
      Rutten heeft volgens insiders al lang aangegeven geen trainer van Twente meer te willen zijn. Dan heeft speculeren hierover ook geen zin. Bovendien heeft Pusic een doorlopend contract, en Twente heeft geen geld voor ontslag en/of contract afkopen. Dan heeft speculeren over nieuwe trainers ook geen zin, het is niet aan de orde.
    Als de sponsors hem nu ook niet meer pruimen? Dan is het snel klaar, en ik hoop het werkelijk.
  • 16 Apr 2019 om 13:55
    Rutten heeft volgens insiders al lang aangegeven geen trainer van Twente meer te willen zijn. Dan heeft speculeren hierover ook geen zin. Bovendien heeft Pusic een doorlopend contract, en Twente heeft geen geld voor ontslag en/of contract afkopen. Dan heeft speculeren over nieuwe trainers ook geen zin, het is niet aan de orde.
  • 16 Apr 2019 om 13:54
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:51
      Ok waar haal jij dit vandaan, maar is ook goed.
    Ik las het op twente.net. Een aantal insiders zeggen het daar.
  • 16 Apr 2019 om 13:54
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:50
      Ik denk dat het speculeren wel kan stoppen. Het schijnt dat Jurgen streppel het gaat worden. Is wel een goede optie. Heeft het met Willem 2 en Heerenveen toch best wel goed gedaan.
    Jurgen Streppel mijn god, wat een armoede. Laatst stond er al een artikel dat zowel de spelers als hoofdtrainer, maandenlang geen salaris heeft ontvangen. Bovendien contract tot 31-5-2019 bij Amathosis Famagusta en Ted Kent het land als geen ander. Ik vraag me erg af of je met deze trainer Jurgen Streppel vooruit gaat. Dan denk ik dat het verstandig is om voor de lange ter mijn toch voor FR moet gaan, om de lijnen uit te laten zetten samen met een ervaren Kenner naast FR.
  • 16 Apr 2019 om 13:51
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:50
      Ik denk dat het speculeren wel kan stoppen. Het schijnt dat Jurgen streppel het gaat worden. Is wel een goede optie. Heeft het met Willem 2 en Heerenveen toch best wel goed gedaan.
    Ok waar haal jij dit vandaan, maar is ook goed.
  • 16 Apr 2019 om 13:50
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:47
      Voordat je weer hete kolen op het vuur gooit. Het is de vraag of FR het gaat doen. Doet hij het niet wie dan wel? Wie zou het kunnen doen? Als er een nieuwe trainer komt, komt er ook een nieuwe assistent. Daarover moet je speculeren.
    Ik denk dat het speculeren wel kan stoppen. Het schijnt dat Jurgen streppel het gaat worden. Is wel een goede optie. Heeft het met Willem 2 en Heerenveen toch best wel goed gedaan.
  • 16 Apr 2019 om 13:49
    Pusic heeft intern geen draagvlak meer. Je hebt een hoofdtrainer nodig en iemand die de aansluiting organiseert tussen jeugd en 1e elftal. De uitdaging voor elke club!
  • 16 Apr 2019 om 13:48
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:26
      Vind dit ook echt een goede optie, ook.mooi beetje ervaring, aanvallend voetbal,mag ook van mij. En aub geen Rutten meer.
    Heb Rutten best wel hoog zitten, maar eerlijk gezegd denk ik dat zijn loopbaan als coach erop zit. Meneer is ook nogal kieskeurig en de soep wordt voor hem steeds dunner.
  • 16 Apr 2019 om 13:47
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:40
      Jij waait ook echt met de wind mee. Vandaag zie jij graag Fred grim komen, morgen zie jij van Bronckhorst komen de dag ernaar zie jij weer een ander komen. Jij weet gewoon niet waarover jij moet lullen en zoekt graag aandacht.
    Voordat je weer hete kolen op het vuur gooit. Het is de vraag of FR het gaat doen. Doet hij het niet wie dan wel? Wie zou het kunnen doen? Als er een nieuwe trainer komt, komt er ook een nieuwe assistent. Daarover moet je speculeren.
  • 16 Apr 2019 om 13:44
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:20
      En jij denkt dat Fred een paar jaar blijft? Dan ken ie Fred nog nie hahaha, an vieuw dollars and gone, en hij heeft zijn kans gehad, aub een trainer zonder Twente verleden , krijg je al snel weer vriendkes politiek, nee gewoon schoon schip in technische staf.
    Ja, bij consistent beleid wel......
  • 16 Apr 2019 om 13:43
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:29
      Volgens mij heeft hij aangegeven geen hoofdtrainer meer te willen zijn, maar los daar van sluit ik niet uit dat hij de eerste drie wedstrijden verliest (de kans is groot dat iedere trainer dit overkomt) en dan is hij alweer de kop van jut. Ik zie in Rutten (in tegenstelling tot vele anderen) wel iemand voor de langere termijn, dan moet je hem geen hoofdtrainer maken want dan ben je zo het lulletje.
    Ik dacht aan de positie van Technisch Manager boven Pusic als trainer (in 1e instantie).....
  • 16 Apr 2019 om 13:40
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:25
      Mee eens. Je hebt een opbouw trainer nodig. Iemand die de lijnen goed kan uitzetten. Er komt mij toch een naam binnen waarvan Ik ook denk dat hij uitstekend bij Twente zal passen ook als opbouw trainer. FRED GRIM. Verricht uitstekend werk bij RKC Waalwijk. Grim en Reiziger als duo bij FCT.
    Jij waait ook echt met de wind mee. Vandaag zie jij graag Fred grim komen, morgen zie jij van Bronckhorst komen de dag ernaar zie jij weer een ander komen. Jij weet gewoon niet waarover jij moet lullen en zoekt graag aandacht.
  • 16 Apr 2019 om 13:29
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:06
      Is het dan niet beter om FR boven Pusic te zetten? Dan kan consistent beleid uitgevoerd worden....
    Volgens mij heeft hij aangegeven geen hoofdtrainer meer te willen zijn, maar los daar van sluit ik niet uit dat hij de eerste drie wedstrijden verliest (de kans is groot dat iedere trainer dit overkomt) en dan is hij alweer de kop van jut. Ik zie in Rutten (in tegenstelling tot vele anderen) wel iemand voor de langere termijn, dan moet je hem geen hoofdtrainer maken want dan ben je zo het lulletje.
  • 16 Apr 2019 om 13:28
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:25
      Mee eens. Je hebt een opbouw trainer nodig. Iemand die de lijnen goed kan uitzetten. Er komt mij toch een naam binnen waarvan Ik ook denk dat hij uitstekend bij Twente zal passen ook als opbouw trainer. FRED GRIM. Verricht uitstekend werk bij RKC Waalwijk. Grim en Reiziger als duo bij FCT.
    Waarom is Grim beter dan Steyn?Omdat RKC ons een pak slaag gaf? Het is beter een trainer te halen met wat ervaring in eredivisie.
  • 16 Apr 2019 om 13:26
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:22
      Gaf ik vorig jaar ook al meerdere keren aan. Zit nu de laatste wedstrijden bij St. Pauli op de bank en heeft de ondankbare opdracht deze club in de reserende 5 wedstrijden naar de 3e plek te loodsen. Dat zal niet gaan lukken met 4 punten achterstand en nog 4 ploegen voor je, dus kan zijn dat hij vrij komt.
    Vind dit ook echt een goede optie, ook.mooi beetje ervaring, aanvallend voetbal,mag ook van mij. En aub geen Rutten meer.
  • 16 Apr 2019 om 13:25
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:04
      Als je naar "kapitaal" op het veld wilt, zul je in 1e instantie transfervrije spelers moeten halen en ook een paar huurlingen.... echter moet er wel gebouwd worden aan "de as", die een aantal jaren blijft..... daar omheen kunnen dan spelers uit de jeugd of van buitenaf ingepast worden.... Het bouwen aan een stabiel elftal zal een aantal jaren gaan duren, daarvoor heb je een plan nodig en kwalitatieve mensen om het uit te voeren.... daarbij is de trainer van het 1e elftal "slechts een passant".... daar lijken me Streppel en Steyn minder geschikt voor....
    Mee eens. Je hebt een opbouw trainer nodig. Iemand die de lijnen goed kan uitzetten. Er komt mij toch een naam binnen waarvan Ik ook denk dat hij uitstekend bij Twente zal passen ook als opbouw trainer. FRED GRIM. Verricht uitstekend werk bij RKC Waalwijk. Grim en Reiziger als duo bij FCT.
  • 16 Apr 2019 om 13:22
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:43
      Ik zie graag Jos luhukay komen. Heeft een aantal clubs in Duitsland gehad en zou daardoor ook wel goed bij twente passen.
    Gaf ik vorig jaar ook al meerdere keren aan. Zit nu de laatste wedstrijden bij St. Pauli op de bank en heeft de ondankbare opdracht deze club in de reserende 5 wedstrijden naar de 3e plek te loodsen. Dat zal niet gaan lukken met 4 punten achterstand en nog 4 ploegen voor je, dus kan zijn dat hij vrij komt.
  • 16 Apr 2019 om 13:20
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:04
      Als je naar "kapitaal" op het veld wilt, zul je in 1e instantie transfervrije spelers moeten halen en ook een paar huurlingen.... echter moet er wel gebouwd worden aan "de as", die een aantal jaren blijft..... daar omheen kunnen dan spelers uit de jeugd of van buitenaf ingepast worden.... Het bouwen aan een stabiel elftal zal een aantal jaren gaan duren, daarvoor heb je een plan nodig en kwalitatieve mensen om het uit te voeren.... daarbij is de trainer van het 1e elftal "slechts een passant".... daar lijken me Streppel en Steyn minder geschikt voor....
    En jij denkt dat Fred een paar jaar blijft? Dan ken ie Fred nog nie hahaha, an vieuw dollars and gone, en hij heeft zijn kans gehad, aub een trainer zonder Twente verleden , krijg je al snel weer vriendkes politiek, nee gewoon schoon schip in technische staf.
  • 16 Apr 2019 om 13:06
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:48
      Steyn, Streppel, Luhukay, Rutten, Pusic.... geen idee of ze beter zijn dan Schreuder, Hake of Verbeek. Verliezen ze drie keer dan word er, ongeacht de naam, ook bij hun om het ontslag geschreeuwd. Je hebt al zoveel verschillende type trainers gehad de afgelopen jaren dat het ook moeilijk te zeggen is aan welk profiel de nieuwe trainer moet voldoen. Persoonlijk zie ik Rutten niet als nieuwe trainer maar zie hem wel bij Twente als verbinder tussen Pusic en van Leeuwen. Laat Pusic lekker hoofdtrainer zijn, maak Rutten belangrijk als assistent, die ook de jeugd bewaakt en zorgt voor doorstroming vanuit de jeugd en rechterhand van van Leeuwen en Bleuming. Van Leeuwen en Bleuming zijn eigenaardige figuren, Rutten is meer het mensenmens, die alles een beetje in goede banen lijdt en met Pusic zorgt dat we tussen plek 10 en 14 eindigen volgend seizoen met leuk(er) voetbal. Maar ja.... een extra pion betekend ook een extra salarispost.
    Is het dan niet beter om FR boven Pusic te zetten? Dan kan consistent beleid uitgevoerd worden....
  • 16 Apr 2019 om 13:04
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:36
      En dan nog iets opbouw trainer? Denk dat er veel huurspelers gaan komen, dus je hebt een trainer nodig die bekend is met eredivisievoetbal, want reken erop dat het best een moeilijk jaar kan worden.
    Als je naar "kapitaal" op het veld wilt, zul je in 1e instantie transfervrije spelers moeten halen en ook een paar huurlingen.... echter moet er wel gebouwd worden aan "de as", die een aantal jaren blijft..... daar omheen kunnen dan spelers uit de jeugd of van buitenaf ingepast worden.... Het bouwen aan een stabiel elftal zal een aantal jaren gaan duren, daarvoor heb je een plan nodig en kwalitatieve mensen om het uit te voeren.... daarbij is de trainer van het 1e elftal "slechts een passant".... daar lijken me Streppel en Steyn minder geschikt voor....
  • 16 Apr 2019 om 12:58
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:43
      Ik zie graag Jos luhukay komen. Heeft een aantal clubs in Duitsland gehad en zou daardoor ook wel goed bij twente passen.
    Kan ik me ook in vinden.
  • 16 Apr 2019 om 12:48
    Steyn, Streppel, Luhukay, Rutten, Pusic.... geen idee of ze beter zijn dan Schreuder, Hake of Verbeek. Verliezen ze drie keer dan word er, ongeacht de naam, ook bij hun om het ontslag geschreeuwd. Je hebt al zoveel verschillende type trainers gehad de afgelopen jaren dat het ook moeilijk te zeggen is aan welk profiel de nieuwe trainer moet voldoen. Persoonlijk zie ik Rutten niet als nieuwe trainer maar zie hem wel bij Twente als verbinder tussen Pusic en van Leeuwen. Laat Pusic lekker hoofdtrainer zijn, maak Rutten belangrijk als assistent, die ook de jeugd bewaakt en zorgt voor doorstroming vanuit de jeugd en rechterhand van van Leeuwen en Bleuming. Van Leeuwen en Bleuming zijn eigenaardige figuren, Rutten is meer het mensenmens, die alles een beetje in goede banen lijdt en met Pusic zorgt dat we tussen plek 10 en 14 eindigen volgend seizoen met leuk(er) voetbal. Maar ja.... een extra pion betekend ook een extra salarispost.
  • 16 Apr 2019 om 12:43
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:31
      Zijn Streppel of Steyn "opbouw trainers"?
    Ik zie graag Jos luhukay komen. Heeft een aantal clubs in Duitsland gehad en zou daardoor ook wel goed bij twente passen.
  • 16 Apr 2019 om 12:36
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:31
      Zijn Streppel of Steyn "opbouw trainers"?
    En dan nog iets opbouw trainer? Denk dat er veel huurspelers gaan komen, dus je hebt een trainer nodig die bekend is met eredivisievoetbal, want reken erop dat het best een moeilijk jaar kan worden.
  • 16 Apr 2019 om 12:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:31
      Zijn Streppel of Steyn "opbouw trainers"?
    Ik denk Maurice Steyn zeker ja.
  • 16 Apr 2019 om 12:31
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:28
      Wat mij betreft beter als Pusic, maar ik zou het liefst Maurice Steyn zien komen, presteert goed met zeer weinig budget, en speelt ook aanvallend, geen arrogantie, denk oa geschikt voor Twente, maar zou dan clausule in contract moeten hebben, dat hij bij positie verbetering weg kan. Maar zouniet meer aan Fred R beginnen.
    Zijn Streppel of Steyn "opbouw trainers"?
  • 16 Apr 2019 om 12:28
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:05
      Het klopt dat FR laatste tijd als trainer er weinig van heeft gemaakt. Is ook 2x tussentijds ingestapt. Dat is sowieso geen luxe. Vind jij Jurgen Streppel dan wel een vooruitgang?
    Wat mij betreft beter als Pusic, maar ik zou het liefst Maurice Steyn zien komen, presteert goed met zeer weinig budget, en speelt ook aanvallend, geen arrogantie, denk oa geschikt voor Twente, maar zou dan clausule in contract moeten hebben, dat hij bij positie verbetering weg kan. Maar zouniet meer aan Fred R beginnen.
  • 16 Apr 2019 om 12:21
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:05
      Het klopt dat FR laatste tijd als trainer er weinig van heeft gemaakt. Is ook 2x tussentijds ingestapt. Dat is sowieso geen luxe. Vind jij Jurgen Streppel dan wel een vooruitgang?
    Naast een trainer heb je iemand nodig die mee helpt om aan de club te bouwen. Iemand die snapt dat het belangrijk is voor FcT om ook de eigen jeugd weer een kans te geven om zo kapitaal op te bouwen. Iemand die het bouwen aan FcT belangrijker vindt dan zo hoog mogelijk op de ranglijst eindigen. Daarvoor moet je je eigenbelang als trainer opzij kunnen zetten om echt duurzame keuzes te kunnen maken voor de club. Niet iemand dus die FcT wil gebruiken als springplank voor zijn eigen carrière. Namen hierbij: Ron Jans, FR, .....
  • 16 Apr 2019 om 12:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 11:51
      Wat een gelul zeg, waarom zijn er zoveel dol op Rutten? Noem mij eens 1 club op na Fc Twente waar hij het goed heeft gedaan? Nouvolgens mij nergens, en dan vind ik ook nog dat Fred een grote geld wolf is. Als je die aanstelt voor langere periode ga je de boot in, want een aanbieding uit de zandbak of China, en weg is Fred. Er moet gewoon een trainer komen zonder FCT verleden. Want vind Fred weereen wanhoop greep. Aub niet.
    Het klopt dat FR laatste tijd als trainer er weinig van heeft gemaakt. Is ook 2x tussentijds ingestapt. Dat is sowieso geen luxe. Vind jij Jurgen Streppel dan wel een vooruitgang?
  • 16 Apr 2019 om 12:01
    Twee dingen ten eerste heeft FR aangeven eigenlijk géén trainerschap te ambiëren en dat zal ook gelden voor andere trainers het afbreukrisico is groot omdat Twente het spelersbudget noodgedwongen moet verlagen.De kritische achterban zal daar door de druk op de trainer doen toenemen.Het lijkt daar door bijna onmogelijk om een trainer zijn contract te laten vol maken.
  • 16 Apr 2019 om 11:51
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:58
      Kom maar terug Fredje! Jurgen Streppel is een achteruitgang ;-)
    Wat een gelul zeg, waarom zijn er zoveel dol op Rutten? Noem mij eens 1 club op na Fc Twente waar hij het goed heeft gedaan? Nouvolgens mij nergens, en dan vind ik ook nog dat Fred een grote geld wolf is. Als je die aanstelt voor langere periode ga je de boot in, want een aanbieding uit de zandbak of China, en weg is Fred. Er moet gewoon een trainer komen zonder FCT verleden. Want vind Fred weereen wanhoop greep. Aub niet.
  • 16 Apr 2019 om 11:50
    • Quote van 16 Apr 2019 om 11:28
      Het is altijd bijzonder hoe je iedereen altijd belachelijk vind als toekomstig trainer. Je bent altijd van mening dat de huidige trainer moet blijven. Elke naar waarover gespeculeerd word vind je niks. Maar als dan eenmaal 1 van die trainers binnen is dan kunnen ze ineens niets meer fout doen.
    Hahahaha klopt
  • 16 Apr 2019 om 11:35
    • Quote van 16 Apr 2019 om 11:28
      Het is altijd bijzonder hoe je iedereen altijd belachelijk vind als toekomstig trainer. Je bent altijd van mening dat de huidige trainer moet blijven. Elke naar waarover gespeculeerd word vind je niks. Maar als dan eenmaal 1 van die trainers binnen is dan kunnen ze ineens niets meer fout doen.
    Jahaha. Inderdaad. Valt mij ook op. Alles wat hier met een goede bedoeling wordt aangehaald wordt gelijk afgekraakt. Éénmaal binnen is er geen betere en mag die nóóit meer ontslagen worden. Als je vraagt naar de argumenten, dan hoor je ze ineens niet meer. Komisch.
  • 16 Apr 2019 om 11:28
    • Quote van 16 Apr 2019 om 10:31
      En Fred Rutten een nog grotere!!
    Het is altijd bijzonder hoe je iedereen altijd belachelijk vind als toekomstig trainer. Je bent altijd van mening dat de huidige trainer moet blijven. Elke naar waarover gespeculeerd word vind je niks. Maar als dan eenmaal 1 van die trainers binnen is dan kunnen ze ineens niets meer fout doen.
  • 16 Apr 2019 om 11:19
    Maak je niet druk rondom Fred Rutten, die heeft aangegeven om nooit meer trainer te willen zijn !
  • 16 Apr 2019 om 11:19
    • Quote van 16 Apr 2019 om 10:31
      En Fred Rutten een nog grotere!!
    Beetje het gevoel dat we al met het post-Pusic tijdperk bezig zijn. Pusic zit er nog maar de mogelijk volgende trainer FR wordt alvast bekrast!
  • 16 Apr 2019 om 10:38
    Geen Fred Rutten.
  • 16 Apr 2019 om 10:37
    • Quote van 16 Apr 2019 om 10:31
      En Fred Rutten een nog grotere!!
    Eerder al een mooie combinatie aangegeven. Fred Rutten en Ernst Faber. Een opbouwer en goede hulp assistent. Wat nog beter is FR heeft zich in 4 maanden kunnen verdiepen in de selectie van de Belgische Topclub Anderlecht, waar uiterraard een paar geschikte spelers voor FCT te vinden zijn. Van die netwerk moet je volop gaan profiteren. Het is de ideale moment voor FR om de lijnen uit te zetten.
  • 16 Apr 2019 om 10:33
    Fred terug ,en straks Wout Brama hulptrainer
  • 16 Apr 2019 om 10:31
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:58
      Kom maar terug Fredje! Jurgen Streppel is een achteruitgang ;-)
    En Fred Rutten een nog grotere!!
  • 16 Apr 2019 om 10:16
    • Quote van 16 Apr 2019 om 10:01
      beste Twentefan jij en ik kennen de afspraken niet,dus we kunnen daar niet over oordelen
    +1
  • 16 Apr 2019 om 10:01
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:59
      Ik hoef Fred Rutten niet bij twente te zien. Had de kans om in te stappen en ging vervolgens naar Anderlecht. Die heeft zijn kans verprutst bij mij.
    beste Twentefan jij en ik kennen de afspraken niet,dus we kunnen daar niet over oordelen
  • 16 Apr 2019 om 10:00
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:59
      Ik hoef Fred Rutten niet bij twente te zien. Had de kans om in te stappen en ging vervolgens naar Anderlecht. Die heeft zijn kans verprutst bij mij.
    denk dat Fred meeleest
  • 16 Apr 2019 om 09:59
    Ik hoef Fred Rutten niet bij twente te zien. Had de kans om in te stappen en ging vervolgens naar Anderlecht. Die heeft zijn kans verprutst bij mij.
  • 16 Apr 2019 om 09:58
    Kom maar terug Fredje! Jurgen Streppel is een achteruitgang ;-)
  • 16 Apr 2019 om 09:54
    Stap maar in de laatste 4 wedstrijden en zie de komende wedstrijden als voorbereiding op het nieuwe seizoen en geef de jeugd de kans.