Kritiek op Ajax: ''Dat was ook toen ik nog bij FC Twente speelde''

( 8 reacties)
Kritiek op Ajax: ''Dat was ook toen ik nog bij FC Twente speelde''

Marloes de Boer voetbalde in het verleden bij de vrouwen van FC Twente. Zij verbaast zich erover dat in de eredivisie alles op de schop gaat voor Ajax. 

De Amsterdammers staan in de halve finale van de Champions League en dat heeft ervoor gezorgd dat speelronde 33 in de eredivisie is verplaatst. De Amsterdammers hadden anders niet genoeg rust voor de wedstrijd in het miljoenenbal. Ze denkt dat het verplaatsen van de speelronde niet gebeurd was als een andere club zo ver was gekomen in het Europese toernooi.

''Ik denk dat Feyenoord of PSV dit niet zo snel voor elkaar hadden gekregen. De afstand Zeist-Amsterdam is altijd net even wat korter dan die met de andere grote clubs hè. Dat is altijd zo geweest, ook toen ik nog bij FC Twente speelde was dat zo. Dan kwam je toch net wat sneller in aanmerking voor Oranje als je Ajacied was'', vertelt ze in het Dagblad van het Noorden

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Apr 2019 om 09:43
    VAR is legale matchfixing.
  • 20 Apr 2019 om 21:48
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:17
      VAR is de dood van voetbal.

      Voetbal is emotie, emotie vloeit voort uit chaos, menselijke fouten.

      Voetbal is discussie, is het abstracte, het situationele.

      VAR schoont voetbal op. Spelers spelen onder watching eye van big brother en weten dit.

      VAR is nooit meer een 'hand van god' , nooit meer de heerlijke haat tussen NL & DL vanwege een spugende speler.

      VAR is de castratie van voetbal, een ieder die ooit zijn hond heeft gecastreerd heeft kent de 'overgang' van wild en speels naar depressief.

      Hoe onderbouw ik dit ? Kijk naar het aantal gegeven penals in de groepfase van vorig WK tov elk WK daarvoor, en het alleraller ergste is dat vele VAR beslissingen alsnog hoogst discutabel zijn.
    Geld bam het draait te veel om geld. Een foutje kan miljoenen kosten dus ze draaien door met die kut regels.
  • 20 Apr 2019 om 21:17
    • Quote van 20 Apr 2019 om 20:37
      Nou ja als je Ziet hoe de VAR Ajax help vandaag tegen Groningen ja dan vindt ik dat het zo niet kan hoor pffff dit gaat beetje te ver overtreding niet geven waaruit doelpunt valt ala maar de handsbal was er een hoor vindt wel dat Ajax te veel wordt geholpen
    VAR is de dood van voetbal.

    Voetbal is emotie, emotie vloeit voort uit chaos, menselijke fouten.

    Voetbal is discussie, is het abstracte, het situationele.

    VAR schoont voetbal op. Spelers spelen onder watching eye van big brother en weten dit.

    VAR is nooit meer een 'hand van god' , nooit meer de heerlijke haat tussen NL & DL vanwege een spugende speler.

    VAR is de castratie van voetbal, een ieder die ooit zijn hond heeft gecastreerd heeft kent de 'overgang' van wild en speels naar depressief.

    Hoe onderbouw ik dit ? Kijk naar het aantal gegeven penals in de groepfase van vorig WK tov elk WK daarvoor, en het alleraller ergste is dat vele VAR beslissingen alsnog hoogst discutabel zijn.
  • 20 Apr 2019 om 21:06
    • Quote van 20 Apr 2019 om 20:37
      Nou ja als je Ziet hoe de VAR Ajax help vandaag tegen Groningen ja dan vindt ik dat het zo niet kan hoor pffff dit gaat beetje te ver overtreding niet geven waaruit doelpunt valt ala maar de handsbal was er een hoor vindt wel dat Ajax te veel wordt geholpen
    Was geen overtreding huntelaar ging gewoon mannelijker duel in en huntelaar heeft ook rood gekregen
  • 20 Apr 2019 om 20:37
    Nou ja als je Ziet hoe de VAR Ajax help vandaag tegen Groningen ja dan vindt ik dat het zo niet kan hoor pffff dit gaat beetje te ver overtreding niet geven waaruit doelpunt valt ala maar de handsbal was er een hoor vindt wel dat Ajax te veel wordt geholpen
  • 20 Apr 2019 om 19:00
    • Quote van 20 Apr 2019 om 18:59
      Als het je niets boeit waarom laat je dan een reactie achter?
    Omdat ik geen leven heb. en me verveel.
  • 20 Apr 2019 om 18:59
    • Quote van 20 Apr 2019 om 18:28
      Wat boeit dit eigenlijk?
    Als het je niets boeit waarom laat je dan een reactie achter?
  • 20 Apr 2019 om 18:28
    Wat boeit dit eigenlijk?
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›