VIDEO | Douglas feliciteert FC Twente: ''Rustig aan, Tukkers''

( 8 reacties)
VIDEO | Douglas feliciteert FC Twente: ''Rustig aan, Tukkers''

Douglas Franco Teixeira werd in 2010 kampioen met FC Twente. De Braziliaanse verdediger feliciteert de club uit Enschede met het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie. "Rustig aan, Tukkers!"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Apr 2019 om 13:46
    • Quote van 24 Apr 2019 om 12:19
      Laten we voor volgend jaar aub afspreken.
      Geen Douglas, Reis, Ruiz, Hammadi, Uvini of welke voetballer dan ook die de twentse genotsknots doet verharden.
      Volgens seizoen moeten we volgens de van gaal principes werken: Je bent fit, blessurevrij, speelde elke week en bovenal speelt zoals de trainer dat van je vraagt.
      Volgend seizoen hebben we Brama en Vuckic als onzekerheden, er is dan simpelweg geen ruimte voor de Hooiveldjes en Douglasjes van deze wereld. De hele selectie zal eigenlijk relatief jong moeten zijn, want dat is de snelste weg naar kapitaal. Brama, Espinosa, Vuckic, Aitor, Drommel en Bijen (met een fatsoenlijke CV naast zich) daar kan Ted een heeeeeeeeeeeeel leuk team omheen bouwen.
    100% mee eens
  • 24 Apr 2019 om 12:19
    Laten we voor volgend jaar aub afspreken.
    Geen Douglas, Reis, Ruiz, Hammadi, Uvini of welke voetballer dan ook die de twentse genotsknots doet verharden.
    Volgens seizoen moeten we volgens de van gaal principes werken: Je bent fit, blessurevrij, speelde elke week en bovenal speelt zoals de trainer dat van je vraagt.
    Volgend seizoen hebben we Brama en Vuckic als onzekerheden, er is dan simpelweg geen ruimte voor de Hooiveldjes en Douglasjes van deze wereld. De hele selectie zal eigenlijk relatief jong moeten zijn, want dat is de snelste weg naar kapitaal. Brama, Espinosa, Vuckic, Aitor, Drommel en Bijen (met een fatsoenlijke CV naast zich) daar kan Ted een heeeeeeeeeeeeel leuk team omheen bouwen.
  • 24 Apr 2019 om 12:10
    Ik zag gisteren meteen de reden dat Douglas niet is gehaald... haha mooie levensgenieter
  • 23 Apr 2019 om 15:00
    • Quote van 23 Apr 2019 om 14:21
      Voetbalt hij nog wel dan? Uvini betere keus idd
    Doe beiden maar dan ;)
  • 23 Apr 2019 om 14:21