''Marcel Brands zorgde er toen voor dat ik naar FC Twente kon''

( 6 reacties)
''Marcel Brands zorgde er toen voor dat ik naar FC Twente kon''

Ook Adam Maher kon FC Twente in 2018 niet behoeden voor degradatie. De van PSV gehuurde middenvelder baalt daar nog altijd van, maar is blij dat de Tukkers weer terug zijn in de Eredivisie. 

Maher werd door PSV opnieuw verhuurd, nadat zijn situatie in Eindhoven uitzichtloos bleek. "Ik wilde het teamproces niet verstoren, het was voor alle partijen het best dat ik zou vertrekken. Technisch directeur Marcel Brands zorgde ervoor dat ik naar FC Twente kon", aldus Maher in de Volkskrant

Mét Maher degradeerde FC Twente in de zomer van 2018 naar de Keuken Kampioen Divisie. "Het was een moeilijke periode. Ik ben blij dat de club weer terug is in de eredivisie, op dat niveau hoort FC Twente ook thuis."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 May 2019 om 05:32
    • Quote van 9 May 2019 om 12:24
      Wellicht heeft het ook te maken met het spelersmateriaal er omheen. Je gaat beter voetballen wanneer je betere spelers om je heen hebt. Bij Twente was dat totaal niet het geval en daardoor rendeerde hij niet denk ik.
    En een trainer moet je gebruiken naar je kwaliteiten.
  • 9 May 2019 om 14:32
    • Quote van 9 May 2019 om 10:38
      Hij is verkozen tot spelers van het jaar door AZ supporter. Blijkbaar kunnen wij gewoon niet omgaan met dat soort spelers. We kunnen tegenwoordig alleen nog maar brave Hendrikken aan voetballen krijgen. Technische staf moet daar echt nog stappen zetten. Terwijl we vroeger erg goed waren met lastige/luie jongens. Arnoutovic Theo, perez etc.
    Onzin, mensen zijn in beginsel ZELF verantwoordelijk voor hun individuele prestaties... als het even tegenzit is Maher de eerste die het laat afweten
  • 9 May 2019 om 12:24
    • Quote van 9 May 2019 om 10:38
      Hij is verkozen tot spelers van het jaar door AZ supporter. Blijkbaar kunnen wij gewoon niet omgaan met dat soort spelers. We kunnen tegenwoordig alleen nog maar brave Hendrikken aan voetballen krijgen. Technische staf moet daar echt nog stappen zetten. Terwijl we vroeger erg goed waren met lastige/luie jongens. Arnoutovic Theo, perez etc.
    Wellicht heeft het ook te maken met het spelersmateriaal er omheen. Je gaat beter voetballen wanneer je betere spelers om je heen hebt. Bij Twente was dat totaal niet het geval en daardoor rendeerde hij niet denk ik.
  • 9 May 2019 om 11:51
    Geloof er niks van dat die zo blij is dat we terug zijn..
  • 9 May 2019 om 10:38
    • Quote van 9 May 2019 om 08:09
      Zijn we blij mee geweest, zeldzame slapjanus
    Hij is verkozen tot spelers van het jaar door AZ supporter. Blijkbaar kunnen wij gewoon niet omgaan met dat soort spelers. We kunnen tegenwoordig alleen nog maar brave Hendrikken aan voetballen krijgen. Technische staf moet daar echt nog stappen zetten. Terwijl we vroeger erg goed waren met lastige/luie jongens. Arnoutovic Theo, perez etc.
  • 9 May 2019 om 08:09
    Zijn we blij mee geweest, zeldzame slapjanus
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›