Fer moet nieuwe club zoeken: Engelse werkgever verlengt contract niet

( 58 reacties)
Fer moet nieuwe club zoeken: Engelse werkgever verlengt contract niet

Leroy Fer speelde bij Feyenoord, FC Twente, Norwich City en Queens Park Rangers voor hij bij Swansea City terecht kwam. De middenvelder mag nu weer op zoek gaan naar een nieuwe club. 

De Championship-ploeg uit Wales wil namelijk niet met de Nederlander verder. Aan het begin van het seizoen was hij nog de aanvoerder van de ploeg, maar in januari kreeg hij te maken met knieproblemen. Sindsdien heeft hij geen volledige wedstrijd meer gespeeld voor de ploeg en dat maakt hem een dure selectiespeler.

De 29-jarige middenvelder heeft volgens de club te horen gekregen dat hij transfervrij moet vertrekken. Fer scoorde in drie seizoenen tien doelpunten in 101 wedstrijden voor Swansea. Aan het begin van dit seizoen werd hij nog in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 May 2019 om 22:45
    • Quote van 18 May 2019 om 13:11
      Wie zegt dat Fer geen teamspeler is? Opnieuw aannames spuien, of heb jij Fer de afgelopen seizoenen zien spelen?


      Een box to box speler als Fer zouden we best kunnen gebruiken volgens mij......
    Ja, en nee, vindt ik dus niet. Is, was en blijft waarschijnlijk een egotripper. Kunnen we niet gebruiken. We hoeven geen "hoogvliegers". We moeten spelers hebben die voor elkaar willen werken, en zodanig een synergie bereiken. Een gemotiveerd, hard werkend team bereikt meer dan een team met enkele "toppers" die alleen aan zichzelf denken. In de levensfase waarin Twente nu zit, hebben we geen behoefte aan sensatie. We moeten ons bestaansrecht in de eredivisie terugverdienen.
  • 19 May 2019 om 12:40
    • Quote van 19 May 2019 om 12:19
      Volgens mij speelt hij bijna nooit meer. Soms mag hij invallen. Hij scoort geloof ook weinig
    Gelukkig is het niveau van de Eredivisie een stuk lager. Het zou net als bij Fer een wonder zijn als hij hier komt spelen maar niet geschoten is altijd mis dus gewoon proberen.
  • 19 May 2019 om 12:31
    Bony is blijkbaar uitgeleend aan El-Arabi omdat hij niet aan spelen toekwam bij Swansea. Daarvoor heeft hij blijkbaar een ernstige blessure gehad. Denk dus niet dat hij komt, ook al kent Ted hem.
  • 19 May 2019 om 12:30
    • Quote van 19 May 2019 om 12:19
      Volgens mij speelt hij bijna nooit meer. Soms mag hij invallen. Hij scoort geloof ook weinig
    Dat was met Blaise ook zo, misschien niet te verglijken, maar toch het kan ook goed uit pakken.
  • 19 May 2019 om 12:19
    Volgens mij speelt hij bijna nooit meer. Soms mag hij invallen. Hij scoort geloof ook weinig
  • 19 May 2019 om 12:06
    • Quote van 19 May 2019 om 12:04
      Ze mogen wel proberen om vol voor die Wilfried Bony te gaan. 30 jaar en geroutineerd. Die Fer niet zo kapot van. Mislukt overal.
    Bony mag ook komen van mij, in ieder geval beetje power in de spits. Ted had toch goed contact met hem? Maar laat Fer maar daar.
  • 19 May 2019 om 12:04
    Ze mogen wel proberen om vol voor die Wilfried Bony te gaan. 30 jaar en geroutineerd. Die Fer niet zo kapot van. Mislukt overal.
  • 19 May 2019 om 11:16
    • Quote van 18 May 2019 om 19:01
      Ja jongs de betweters en insiders zijn weer bezig, 22 graden deze jonge gaat lekker paar uur op terras. Ondertussen hoop ik dat die walgelijke paupersclub uit Almelo een flink pak slaag krijgt. Tot laters en proost!!!!!
    Waarvan akte
  • 19 May 2019 om 10:49
    Kompany is weer vrij:-)
  • 19 May 2019 om 09:52
    • Quote van 18 May 2019 om 19:28
      Leg eens uit waarom niet. Stel hij wil voor 250K komen.

      Wat is zijn fysieke gesteldheid?

      Geef commentaar op zijn technische kwaliteiten ten opzichte van ED niveau?

      Waarom geen ervaren aanvaller in die linie?

      Geef eens een diepte-analyse die je statement rechtvaardigd.

      Ik heb geen idee van Fer, geen benul, maar met 29, lijkt het een waardige optie mits fysiek en conditioneel alles tiptop is.
    Fer: daar kunnen we kort over zijn. Financieel niet haalbaar, die komt niet voor 250K. Hij is bij 3 clubs niet door de medische keuring gekomen, w.o. Everton en Aston Villa (o.a. knieën). Niet fit en 29 jaar betekent dat TvL er geen meerwaarde uit kan halen. Dus geen optie. Dat had jezelf ook kunnen zien.
  • 19 May 2019 om 09:34
    Laat hem lekker naar Feyenoord gaan
  • 19 May 2019 om 09:32
    Fer is de personificatie van de volledig doorgeslagen ambities van Munsterman. Jopie moest naar Martin van Geel laten zien dat hij de langste pik had en zou Leroy Fer naar Twente halen voor een paar miljoen en een topsalaris. Samen met Castaignos leidde hij het begin van het einde in. Moet je dan zo’n figuur weer terughalen na 8 jaar? Nee dank u!
  • 18 May 2019 om 23:17
    • Quote van 18 May 2019 om 19:01
      Ja jongs de betweters en insiders zijn weer bezig, 22 graden deze jonge gaat lekker paar uur op terras. Ondertussen hoop ik dat die walgelijke paupersclub uit Almelo een flink pak slaag krijgt. Tot laters en proost!!!!!
    je hebt je zin heracles 2-0 verloren
  • 18 May 2019 om 23:09
    Je kunt alleen maar dromen van een type als Bony, was een geweldenaar, helaas veel te duur denk ik maar informeren kan altijd.
  • 18 May 2019 om 19:47
    • Quote van 18 May 2019 om 19:01
      Ja jongs de betweters en insiders zijn weer bezig, 22 graden deze jonge gaat lekker paar uur op terras. Ondertussen hoop ik dat die walgelijke paupersclub uit Almelo een flink pak slaag krijgt. Tot laters en proost!!!!!
    +1
  • 18 May 2019 om 19:28
    • Quote van 18 May 2019 om 13:46
      Tsja.... als je hier al niet tegen kunt, moet je dan niet eerst eens jouw eigen posts eens teruglezen? Kom op.... je kunt toch niet serieus menen dat Fer terug gehaald moet worden?
    Leg eens uit waarom niet. Stel hij wil voor 250K komen.

    Wat is zijn fysieke gesteldheid?

    Geef commentaar op zijn technische kwaliteiten ten opzichte van ED niveau?

    Waarom geen ervaren aanvaller in die linie?

    Geef eens een diepte-analyse die je statement rechtvaardigd.

    Ik heb geen idee van Fer, geen benul, maar met 29, lijkt het een waardige optie mits fysiek en conditioneel alles tiptop is.
  • 18 May 2019 om 19:01
    Ja jongs de betweters en insiders zijn weer bezig, 22 graden deze jonge gaat lekker paar uur op terras. Ondertussen hoop ik dat die walgelijke paupersclub uit Almelo een flink pak slaag krijgt. Tot laters en proost!!!!!
  • 18 May 2019 om 18:44
    • Quote van 18 May 2019 om 18:34
      Absoluut JA !
    Als het je club niet zou zijn zou je bijna hopen dat ze volgend seizoen keihard op hun bek gaan
  • 18 May 2019 om 18:34
    • Quote van 18 May 2019 om 18:33
      Jij ook iets soortgelijks opgevangen van wat fctwente2 zegt?
    Absoluut JA !
  • 18 May 2019 om 18:33
    • Quote van 18 May 2019 om 18:27
      Daar kom je dan wel laat achter TC.
    Jij ook iets soortgelijks opgevangen van wat fctwente2 zegt?
  • 18 May 2019 om 18:27
    • Quote van 18 May 2019 om 17:21
      Fer hoeft voor mij ook niet gehaald te worden, en zijn naam voegt zeker wel iets toe als ik praat over een box to box speler. Gewoon omdat niet iedereen kan visualiseren, en zich een voorstelling kan maken bij een box to box speler. Dan verandert dat misschien wel voor hen als de naam Fer gebruikt wordt.


      Ik ga verder niet meer met je in discussie hier, want jij moet continue alles verbeteren voor mijn gevoel.....
    Daar kom je dan wel laat achter TC.
  • 18 May 2019 om 17:21
    • Quote van 18 May 2019 om 15:05
      Ergo: Fer had beter niet benoemd kunnen worden, want indirect impliceer je nu dat hij niet gehaald hoeft te worden. M.a.w. zijn naam voegt in de termologie "box to box speler" niets toe....
    Fer hoeft voor mij ook niet gehaald te worden, en zijn naam voegt zeker wel iets toe als ik praat over een box to box speler. Gewoon omdat niet iedereen kan visualiseren, en zich een voorstelling kan maken bij een box to box speler. Dan verandert dat misschien wel voor hen als de naam Fer gebruikt wordt.


    Ik ga verder niet meer met je in discussie hier, want jij moet continue alles verbeteren voor mijn gevoel.....
  • 18 May 2019 om 16:39
    Niet aan beginnen, gewoon spelers halen die hier zonder verleden kunnen spelen. Kan alleen maar zwaar tegen vallen. Dus mooi in England laten.
  • 18 May 2019 om 15:28
    Bony en Narsingh mogen ook transfervrij weg daar.. maar lijkt mij zeer onhaalbaar..
  • 18 May 2019 om 15:05
    • Quote van 18 May 2019 om 15:00
      Juist Citro....een speler ALS......


      Fer is niet de enige box to box speler.
    Ergo: Fer had beter niet benoemd kunnen worden, want indirect impliceer je nu dat hij niet gehaald hoeft te worden. M.a.w. zijn naam voegt in de termologie "box to box speler" niets toe....
  • 18 May 2019 om 15:00
    • Quote van 18 May 2019 om 14:59
      Het is goed te lezen dat jouw volgende statement zonder de naam Fer beter klopt.... "Een box to box speler als Fer zouden we best kunnen gebruiken volgens mij......"
    Juist Citro....een speler ALS......


    Fer is niet de enige box to box speler.
  • 18 May 2019 om 14:59
    • Quote van 18 May 2019 om 12:43
      Ik heb wel ruimte voor dat paard van zijn vrouw!
    Dan heb ik nog wel wat ruimte voor zijn vrouw.
  • 18 May 2019 om 14:59
    • Quote van 18 May 2019 om 14:45
      Dat is jouw opvatting Citro....dat ik er niet tegen kan. Zeg ik dat ik er niet tegen kan? Ik vraag jou gewoon naar jouw handicap. Mijn handicap is dat ik veelal te bijdehand doe.... Waar zeg ik dat hij terug gehaald moet worden? Ook dat lijkt een handicap van jou....dingen lezen die niet geschreven zijn....
    Het is goed te lezen dat jouw volgende statement zonder de naam Fer beter klopt.... "Een box to box speler als Fer zouden we best kunnen gebruiken volgens mij......"
  • 18 May 2019 om 14:54
    • Quote van 18 May 2019 om 13:11
      Wie zegt dat Fer geen teamspeler is? Opnieuw aannames spuien, of heb jij Fer de afgelopen seizoenen zien spelen?


      Een box to box speler als Fer zouden we best kunnen gebruiken volgens mij......
    Hij is in ieder geval wel constant gebleken daar in Engeland. Met norwich, QPR en Swansea gedegradeerd. Staat lekker op je CV.
  • 18 May 2019 om 14:49
    • Quote van 18 May 2019 om 13:49
      Nee jij ben grappig...met je bie-noam'n
    Dat is een aanname(n)....
  • 18 May 2019 om 14:45
    • Quote van 18 May 2019 om 13:46
      Tsja.... als je hier al niet tegen kunt, moet je dan niet eerst eens jouw eigen posts eens teruglezen? Kom op.... je kunt toch niet serieus menen dat Fer terug gehaald moet worden?
    Dat is jouw opvatting Citro....dat ik er niet tegen kan. Zeg ik dat ik er niet tegen kan? Ik vraag jou gewoon naar jouw handicap. Mijn handicap is dat ik veelal te bijdehand doe.... Waar zeg ik dat hij terug gehaald moet worden? Ook dat lijkt een handicap van jou....dingen lezen die niet geschreven zijn....
  • 18 May 2019 om 14:37
    • Quote van 18 May 2019 om 11:12
      Geen goed plan. We moeten spelers halen die ten dienste van het team willen spelen. Voor egotrippers is geen plaats meer bij Twente. (Hoop ik)
    Juist, kijk maar naar het verleden
  • 18 May 2019 om 13:49
    • Quote van 18 May 2019 om 13:15
      Wat is jouw handicap Citro......altijd maar denken dat je grappig bent als je een :-) achter je post plaatst?
    Nee jij ben grappig...met je bie-noam'n
  • 18 May 2019 om 13:46
    • Quote van 18 May 2019 om 13:15
      Wat is jouw handicap Citro......altijd maar denken dat je grappig bent als je een :-) achter je post plaatst?
    Tsja.... als je hier al niet tegen kunt, moet je dan niet eerst eens jouw eigen posts eens teruglezen? Kom op.... je kunt toch niet serieus menen dat Fer terug gehaald moet worden?
  • 18 May 2019 om 13:37
    • Quote van 18 May 2019 om 13:29
      Gekke Henkie…….. vertel eens, is hij revaliderende dan? Wat is zijn fysieke en conditionele status? Ik weet het niet, jij blijkbaar wel.

      We hebben in elke linie een type Brama nodig. Fit, ervaren en leider. (met iets meer technische kwaliteiten dan Brama)
    Henkie roeptoetert maar wat omdat Messi hem als revaliderend neerzet....
  • 18 May 2019 om 13:29
    • Quote van 18 May 2019 om 13:23
      Heeft FCTWENTE nog niet genoeg geld uitgeven aan revaliderende spelers, man man denk toch eens na !
    Gekke Henkie…….. vertel eens, is hij revaliderende dan? Wat is zijn fysieke en conditionele status? Ik weet het niet, jij blijkbaar wel.

    We hebben in elke linie een type Brama nodig. Fit, ervaren en leider. (met iets meer technische kwaliteiten dan Brama)
  • 18 May 2019 om 13:26
    Niet aan beginnen!
  • 18 May 2019 om 13:23
    • Quote van 18 May 2019 om 11:40
      De aanvoerder van een topclub van de Championship... Je mag van een wonder spreken als hij hier naartoe komt.
    Heeft FCTWENTE nog niet genoeg geld uitgeven aan revaliderende spelers, man man denk toch eens na !
  • 18 May 2019 om 13:21
    Fer met 29 is natuurlijk een no-brainer, kom maar (indien 100% fit en geen belachelijk blessure-verleden), Ik denk echter dat Fer ergens in de zandbak of in erdoganistan zal belanden.
  • 18 May 2019 om 13:15
    • Quote van 18 May 2019 om 12:42
      Hij heeft 2 handicaps..... TvL kan er geen meerwaarde meer uithalen (29 jaar) EN hij spreekt geen vloeiend Spaans...... :-)
    Wat is jouw handicap Citro......altijd maar denken dat je grappig bent als je een :-) achter je post plaatst?
  • 18 May 2019 om 13:11
    • Quote van 18 May 2019 om 11:12
      Geen goed plan. We moeten spelers halen die ten dienste van het team willen spelen. Voor egotrippers is geen plaats meer bij Twente. (Hoop ik)
    Wie zegt dat Fer geen teamspeler is? Opnieuw aannames spuien, of heb jij Fer de afgelopen seizoenen zien spelen?


    Een box to box speler als Fer zouden we best kunnen gebruiken volgens mij......
  • 18 May 2019 om 12:43
    Ik heb wel ruimte voor dat paard van zijn vrouw!
  • 18 May 2019 om 12:42
    • Quote van 18 May 2019 om 11:05
      Kom hier maar op aan zou ik zeggen, als die niet te veel geld wil
    Hij heeft 2 handicaps..... TvL kan er geen meerwaarde meer uithalen (29 jaar) EN hij spreekt geen vloeiend Spaans...... :-)
  • 18 May 2019 om 12:21
    Wat gaat het anders worden zo, senioren voetbal wat ons hoog moet houden in de ere divisie??
  • 18 May 2019 om 12:10
    • Quote van 18 May 2019 om 12:02
      Olsson ook transfervrij bij Swansea, goede linksback voor ons.
    Hahaha heel swansea hier op an
  • 18 May 2019 om 12:04
    • Quote van 18 May 2019 om 12:00
      Luciano Narsingh en Wilfried Bony gaan ook transfervrij weg bij Swansea :)
    Ik denk dat narsingh wel haalbaar kan zijn. Bony zou wel naar China gaan ofzo.
  • 18 May 2019 om 12:02
    Olsson ook transfervrij bij Swansea, goede linksback voor ons.
  • 18 May 2019 om 12:01
    • Quote van 18 May 2019 om 11:46
      Er staat in de tekst dure selectie speler. Hij verdiend bij swansea zeker minimaal 2 miljoen. Waarom zou hij naar twente gaan. Daar krijgt hij 10x minder salaris. Hij zou gek zijn omdat te doen.
    Dat bedoel ik
  • 18 May 2019 om 12:00
    • Quote van 18 May 2019 om 11:51
      Samuel Armenteros lijkt mij ook wel een leuke optie om terug te halen naar Nederland. Hij wil zelf graag terug.
    Luciano Narsingh en Wilfried Bony gaan ook transfervrij weg bij Swansea :)
  • 18 May 2019 om 11:59
    • Quote van 18 May 2019 om 11:54
      Van Tys? ;)
    Haha ja. Ik was hem eigenlijk al vergeten. Maar is wel een prima spits.
  • 18 May 2019 om 11:54
    • Quote van 18 May 2019 om 11:51
      Samuel Armenteros lijkt mij ook wel een leuke optie om terug te halen naar Nederland. Hij wil zelf graag terug.
    Van Tys? ;)
  • 18 May 2019 om 11:51
    Samuel Armenteros lijkt mij ook wel een leuke optie om terug te halen naar Nederland. Hij wil zelf graag terug.
  • 18 May 2019 om 11:46
    • Quote van 18 May 2019 om 11:40
      De aanvoerder van een topclub van de Championship... Je mag van een wonder spreken als hij hier naartoe komt.
    Er staat in de tekst dure selectie speler. Hij verdiend bij swansea zeker minimaal 2 miljoen. Waarom zou hij naar twente gaan. Daar krijgt hij 10x minder salaris. Hij zou gek zijn omdat te doen.
  • 18 May 2019 om 11:40
    • Quote van 18 May 2019 om 11:09
      Niet aan beginnen!! Gepasseerd station.
    De aanvoerder van een topclub van de Championship... Je mag van een wonder spreken als hij hier naartoe komt.
  • 18 May 2019 om 11:17
    • Quote van 18 May 2019 om 11:05
      Kom hier maar op aan zou ik zeggen, als die niet te veel geld wil
    Precies laat maar komen lekker revalideren op onze kosten wat maakt het uut bint wie wel wat gewend.
  • 18 May 2019 om 11:12
    • Quote van 18 May 2019 om 11:05
      Kom hier maar op aan zou ik zeggen, als die niet te veel geld wil
    Geen goed plan. We moeten spelers halen die ten dienste van het team willen spelen. Voor egotrippers is geen plaats meer bij Twente. (Hoop ik)
  • 18 May 2019 om 11:09
    Niet aan beginnen!! Gepasseerd station.
  • 18 May 2019 om 11:05
    Kom hier maar op aan zou ik zeggen, als die niet te veel geld wil
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›