Verbeek naar Australië: ''De sportcultuur van het land past bij mij''

( 14 reacties)
Verbeek naar Australië: ''De sportcultuur van het land past bij mij''

Gertjan Verbeek gaat komend seizoen aan de slag in Australië. De oefenmeester heeft enorm veel zin in zijn overzeese avontuur. De oud-trainer van FC Twente zal wel moeten wennen aan de speelstijl.

''Het spel is daar veel fysieker. Minder creatief, minder technisch, maar wel met ongelooflijke passie en strijd. Heel anders dan bij ons'', vertelt hij in de Leeuwarder Courant. ''Adelaide eindigt elk jaar in de top-zes en is een van de weinige Australische clubs met een echt voetbalstadion. Ik heb er veel zin in.''

Het voetbal is misschien niet van een hoog niveau, maar Verbeek ziet het toch als een geweldig avontuur. ''Ik was altijd al gecharmeerd van Amerika. Australië kwam later. In 2010 heb ik als trainer van AZ mijn vakantie opgeofferd om er met Toon Gerbrands twee weken rond te kijken. De sportcultuur van het land, de passie, past bij mij.''

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 May 2019 om 09:52
    Ik denk dat het hele land wel bij hem past. Kijk maar eens naar zijn uitgestreken gezicht.....de Aussie's zouden Gert-Jan zomaar voor een kangoeroe aan kunnen zien.....
  • 24 May 2019 om 17:47
    Rare clown met zijn gespeelde hork gedrag. Die is zo weer terug met een zak geld. Even de gespeelde hork spelen ontslagen worden en de club aan het contract houden. Dat kunstje herhaald hij bij iedere club.
  • 24 May 2019 om 11:15
    • Quote van 24 May 2019 om 11:12
      Aeltijd geweldig die kleingeestige reacties op Verbeek. Nog dommer mensen die zeuren over artikelen die ze niet willen lezen, daar vervolgens onder gaan lopen posten: click, click, click.
    Ook jou reactie op mensen die reageren zijn weer clicks :)
  • 24 May 2019 om 11:12
    Aeltijd geweldig die kleingeestige reacties op Verbeek. Nog dommer mensen die zeuren over artikelen die ze niet willen lezen, daar vervolgens onder gaan lopen posten: click, click, click.
  • 24 May 2019 om 10:57
    Minder creatief en minder technisch, past bij je GJ, ga daar 5-3-2 spelen en krijg alsog tig goals tegen en weinig voor.
  • 24 May 2019 om 10:34
    Zo die is een mooi eind weg van hier
  • 24 May 2019 om 10:19
    Waarom iedere keer hier blijven berichten over Verbeek?? Waardeloze kerel, geen Twente-hart, etc. Dit is toch een Twente-site? Nieuws over Verbeek lees ik wel op Voetbalprimeur.nl
  • 24 May 2019 om 10:16
    Daar blijven aub
  • 24 May 2019 om 10:02
    • Quote van 24 May 2019 om 09:36
      Eind van het seizoen was zijn contract sowieso afgelopen.
    Toch gekkenwerk dat trainers doorbetaald blijven als ze Eem andere volledige goedbetaalde baan hebben , moet je ook zelf niet willen als trainer vind ik
  • 24 May 2019 om 10:01
    • Quote van 24 May 2019 om 09:05
      Donderop met deze clown. binnen 2 maanden is die weer terug bij fox off.
    Ik denk 3 mnd, dan past de sportcultuur toch niet Bij Verbeek.
  • 24 May 2019 om 09:36
    • Quote van 24 May 2019 om 09:31
      Wordt hij hierdoor niet verder betaald door FC Twente?
    Eind van het seizoen was zijn contract sowieso afgelopen.
  • 24 May 2019 om 09:35
    Verbeek? Naam zegt mij niets! Opa van een nieuwe aankoop?
  • 24 May 2019 om 09:31
    Wordt hij hierdoor niet verder betaald door FC Twente?
  • 24 May 2019 om 09:05
    Donderop met deze clown. binnen 2 maanden is die weer terug bij fox off.