'Navraag uit binnen- en buitenland voor transfervrije Maher'

( 16 reacties)
'Navraag uit binnen- en buitenland voor transfervrije Maher'

Adam Maher mislukte bij PSV en daarom besloot hij afgelopen seizoen terug te keren bij jeugdliefde AZ. De middenvelder bloeide op en wil nu een nieuw avontuur aangaan. 

De voetballer besloot om tijdens zijn verblijf in Eindhoven voor een half jaar naar FC Twente. Speelminuten maakte hij in Enschede, maar hij degradeerde wel met de Tukkers. In Alkmaar herpakte hij zichzelf dus. Hij werd de leider van het team en wil met die status transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever. Het is de vraag waar hij volgend seizoen voetbalt, want volgens De Telegraaf zijn er meerdere clubs geïnteresseerd in hem.

Feyenoord werd al in verband gebracht met de komst van de middenvelder, maar dat is niet de enige eredivisionist die aast op de handtekening van Maher. Vitesse schijnt zich inmiddels ook gemeld te hebben voor de spelmaker. Ook Blackburn Rovers, Queens Park Rangers, Fenerbahçe, en Celtic hebben navraag gedaan bij zijn zaakwaarnemer.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 May 2019 om 23:06
    • Quote van 25 May 2019 om 14:42
      Schei uit zeg, lange tenen allemaal... Jaar lang win-win situatie geweest, ook voor AZ. Dankbaarheid is een overschatte term in de voetballerij. Als Maher ambitieus is, helemaal nu ie zich weer in de kijker heeft gespeeld, dan heeft ie groot gelijk. Een voetbalcarrière duurt doorgaans niet eeuwig.
    Nou was voor Az zeker geen zekerheidje. Achteraf was het win win. Vooraf zeker niet. Bij Twente namelijk weinig laten zin. Hij heeft gewoon een kans gekregen. Hij heeft die vervolgens gepakt. Nu heeft hij gewoon grootheidswaanzin als hij denkt dat hij na een jaartje goed voetbal beter kan krijgen dan bij az. Die jongen moet eerst een stabiel 3 jaar goed bij een club spelen dan kan hij een stap maken.
  • 25 May 2019 om 17:06
    • Quote van 25 May 2019 om 09:48
      In welk opzicht dan Diekmenneke? Leg het eens uit alsjeblieft...
    En toen bleef Diekmenneke stil.....hmm......
  • 25 May 2019 om 14:42
    • Quote van 25 May 2019 om 11:07
      Ondankbaar is het eerste woord wat in me op komt. Hij heeft een kans gekregen en zodra hij het weer goed doet is hij gevlogen. Hij heeft blijkbaar wel kwaliteit. Druk doet blijkbaar veel met spelers en een team. Gert- jan van beek had zijn eigen filosofie moeten aan houden en niet zo’n bizar systeem moeten aanhouden dan was hij beter tot zijn recht gekomen. Onverstandig en ondankbaar typetje. Was voor hem ook beter geweest om in iedergeval nog een jaartje bij az te spelen.
    Schei uit zeg, lange tenen allemaal... Jaar lang win-win situatie geweest, ook voor AZ. Dankbaarheid is een overschatte term in de voetballerij. Als Maher ambitieus is, helemaal nu ie zich weer in de kijker heeft gespeeld, dan heeft ie groot gelijk. Een voetbalcarrière duurt doorgaans niet eeuwig.
  • 25 May 2019 om 14:33
    • Quote van 25 May 2019 om 12:52
      Geweldig talent, misselijk karakter. Mag van mij wegkwijnen in de Schotse 2e divisie.
    Van mij mag hij terug naar Marokko
  • 25 May 2019 om 12:52
    Geweldig talent, misselijk karakter. Mag van mij wegkwijnen in de Schotse 2e divisie.
  • 25 May 2019 om 11:07
    Ondankbaar is het eerste woord wat in me op komt. Hij heeft een kans gekregen en zodra hij het weer goed doet is hij gevlogen. Hij heeft blijkbaar wel kwaliteit. Druk doet blijkbaar veel met spelers en een team. Gert- jan van beek had zijn eigen filosofie moeten aan houden en niet zo’n bizar systeem moeten aanhouden dan was hij beter tot zijn recht gekomen. Onverstandig en ondankbaar typetje. Was voor hem ook beter geweest om in iedergeval nog een jaartje bij az te spelen.
  • 25 May 2019 om 10:23
    Je moet al in de betere teams vd competitie spelen, wil je iets hebben aan Maher.
  • 25 May 2019 om 10:09
    Twente is op zoek naar nieuwe spelers maar niet deze speler, denk niet dat hij zijn geld waard is.
  • 25 May 2019 om 09:48
    • Quote van 25 May 2019 om 09:23
      2 reacties binnen 1 minuut waar je jezelf alweer tegen spreekt.
    In welk opzicht dan Diekmenneke? Leg het eens uit alsjeblieft...
  • 25 May 2019 om 09:23
    • Quote van 25 May 2019 om 08:36
      Hoofdverantwoordelijke inzake degradatie was er gelukkig maar 1.....


      DGG
    2 reacties binnen 1 minuut waar je jezelf alweer tegen spreekt.
  • 25 May 2019 om 09:01
    Alles voor de clicks.
  • 25 May 2019 om 08:57
    Donderop met dit clowntje.
  • 25 May 2019 om 08:36
    • Quote van 25 May 2019 om 08:34
      Twentefans schrijf dan liever niets dan over deze gast. De meesten zitten denk ik niet te wachten op nieuws over een ventje dat mede verantwoordelijk was voor onze degradatie.
    Hoofdverantwoordelijke inzake degradatie was er gelukkig maar 1.....


    DGG
  • 25 May 2019 om 08:34
    • Quote van 25 May 2019 om 08:31
      Bal op dak 8... Waarom krijgt deze clown nog aandacht hier redactie... mede verantwoordelijk voor de grootste blamage uit geschiedenis fct
    Omdat hij totaal misbruikt werd door de trainer. Zo'n speler moet je niet aan de figuurlijke riem leggen in het veld.


    Vind wel dat hij wel heel snel de euro's achterna wil rennen. 1 goed seizoen en gelijk weer 'een nieuw avontuur' aan willen gaan.
  • 25 May 2019 om 08:34
    Twentefans schrijf dan liever niets dan over deze gast. De meesten zitten denk ik niet te wachten op nieuws over een ventje dat mede verantwoordelijk was voor onze degradatie.
  • 25 May 2019 om 08:31
    Bal op dak 8... Waarom krijgt deze clown nog aandacht hier redactie... mede verantwoordelijk voor de grootste blamage uit geschiedenis fct
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›