Polak: ''Twente is financieel verder, Ajax heeft een megabudget''

( 136 reacties)
Polak: ''Twente is financieel verder, Ajax heeft een megabudget''

Sjaak Polak heeft het uitstekend naar zijn zin bij ADO Den Haag. Dat laat oefenmeester van het vrouwenteam weten in gesprek met Omroep West. De voormalig speler van onder meer FC Twente, ADO Den Haag en Sparta heeft naar verluidt meerdere aanbiedingen van buitenlandse clubs ontvangen, maar geeft zelf aan voorlopig graag te blijven.

"Er was een Amerikaanse club die interesse toonde", verklapt hij. "Ook ben ik via Messenger benaderd door een laag geklasseerde Engelse club, maar ik heb echt bewust gekozen om in Nederland te blijven", aldus Polak, die erkent dat er een verschil is met het mannenvoetbal. 

"Bij de mannen is het fysieker en harder", erkent hij. "Meiden geven elkaar een tikkie, vragen gelijk hoe het gaat en daarna gaan ze weer door. Vrouwen piepen en mauwen niet zoveel. Als mannen hard trainen hoor ik altijd ‘hee trainer ik ben moe hoor’. Bij de vrouwen heb ik dat totaal niet gehad, en ik ben al even bezig. Ze werken hard en willen graag voetballen. Komen allemaal lachend binnen en maken plezier."

Polak wil met ADO Den Haag Vrouwen bij de eerste drie of vier eindigen. "Wij zijn een opleidingsclub, daar ben ik mij van bewust. Twente is financieel verder, Ajax heeft een megabudget, dat slaat echt nergens op. Die zijn alleen maar speelsters aan het halen. Daar is ADO nog niet aan toe. Ik wil een steentje bijdragen aan het opleiden. En dan hoop ik dat niet te doen voor de concurrenten, maar voor het buitenland." 

Foto: Orange Pictures

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jun 2019 om 14:52
    • Quote van 19 Jun 2019 om 08:51
      Jij bent de allergrootste uitdager hier. Met een harde plasser zit je achter je computer te kijken of anderen er in trappen. Verder heb je de hele dag niets te doen. Je teert op reacties. Buiten dit forum heb je geen leven, geen vrienden en geen intermenselijke contacten. Ik noemde "Ja Die" een zielepiet, maar jij bent wel de allergrootste zielepiet en minne rat op dit forum. "Ja Die" reageert op zijn manier omdat hij nu eenmaal zo is, hij speelt geen rol. Maar jij manipuleert anderen, speelt met hen, puur omdat je daar een genoegen in schept. Geniepig sadisme! In WO ll waren dit de mensen die anderen verraadden alleen om het feit dat ze zichzelf dan beter voelden. Dat was de glorietijd voor types als jij. Dit soort mensen zitten nu, lekker anoniem, achter hun computer en geilen op reacties. Maar in het echte leven zijn dit zielige kleine figuren die nergens iets te vertellen hebben, en overal in mislukt zijn!
    Vergeet je pilletje niet in te nemen Ss-er. Daarnaast weet je dat ik gelijk heb. Jij durft geen real life confrontatie aan te gaan met Ja Die. Hoe je hem ook noemt...het gebeurt vanachter je PC.
  • 19 Jun 2019 om 09:36
    • Quote van 19 Jun 2019 om 08:51
      Jij bent de allergrootste uitdager hier. Met een harde plasser zit je achter je computer te kijken of anderen er in trappen. Verder heb je de hele dag niets te doen. Je teert op reacties. Buiten dit forum heb je geen leven, geen vrienden en geen intermenselijke contacten. Ik noemde "Ja Die" een zielepiet, maar jij bent wel de allergrootste zielepiet en minne rat op dit forum. "Ja Die" reageert op zijn manier omdat hij nu eenmaal zo is, hij speelt geen rol. Maar jij manipuleert anderen, speelt met hen, puur omdat je daar een genoegen in schept. Geniepig sadisme! In WO ll waren dit de mensen die anderen verraadden alleen om het feit dat ze zichzelf dan beter voelden. Dat was de glorietijd voor types als jij. Dit soort mensen zitten nu, lekker anoniem, achter hun computer en geilen op reacties. Maar in het echte leven zijn dit zielige kleine figuren die nergens iets te vertellen hebben, en overal in mislukt zijn!
    Perfecte profielschets van jezelf, SS'er.
  • 19 Jun 2019 om 09:02
    • Quote van 19 Jun 2019 om 08:51
      Jij bent de allergrootste uitdager hier. Met een harde plasser zit je achter je computer te kijken of anderen er in trappen. Verder heb je de hele dag niets te doen. Je teert op reacties. Buiten dit forum heb je geen leven, geen vrienden en geen intermenselijke contacten. Ik noemde "Ja Die" een zielepiet, maar jij bent wel de allergrootste zielepiet en minne rat op dit forum. "Ja Die" reageert op zijn manier omdat hij nu eenmaal zo is, hij speelt geen rol. Maar jij manipuleert anderen, speelt met hen, puur omdat je daar een genoegen in schept. Geniepig sadisme! In WO ll waren dit de mensen die anderen verraadden alleen om het feit dat ze zichzelf dan beter voelden. Dat was de glorietijd voor types als jij. Dit soort mensen zitten nu, lekker anoniem, achter hun computer en geilen op reacties. Maar in het echte leven zijn dit zielige kleine figuren die nergens iets te vertellen hebben, en overal in mislukt zijn!
    Verder gaat alles goed met jou? Kunnen we het nu aub weer over voetbal hebben?
  • 19 Jun 2019 om 08:51
    • Quote van 19 Jun 2019 om 07:44
      Durft die lafbek van een Ss-er niet Citro......evenals al die anderen die hem constant en heel bewust triggeren en uitdagen.


      Alleen maar tieren uit uitdagen vanachter zijn laptop of tablet....zoals het een echte Ss-er betaamt.....
    Jij bent de allergrootste uitdager hier. Met een harde plasser zit je achter je computer te kijken of anderen er in trappen. Verder heb je de hele dag niets te doen. Je teert op reacties. Buiten dit forum heb je geen leven, geen vrienden en geen intermenselijke contacten. Ik noemde "Ja Die" een zielepiet, maar jij bent wel de allergrootste zielepiet en minne rat op dit forum. "Ja Die" reageert op zijn manier omdat hij nu eenmaal zo is, hij speelt geen rol. Maar jij manipuleert anderen, speelt met hen, puur omdat je daar een genoegen in schept. Geniepig sadisme! In WO ll waren dit de mensen die anderen verraadden alleen om het feit dat ze zichzelf dan beter voelden. Dat was de glorietijd voor types als jij. Dit soort mensen zitten nu, lekker anoniem, achter hun computer en geilen op reacties. Maar in het echte leven zijn dit zielige kleine figuren die nergens iets te vertellen hebben, en overal in mislukt zijn!
  • 19 Jun 2019 om 07:44
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:22
      Maak een afspraak met Ja Die zou ik zeggen.... Dat is gemakkelijker dan dezelfde discussie telkens weer opnieuw op te starten.....
    Durft die lafbek van een Ss-er niet Citro......evenals al die anderen die hem constant en heel bewust triggeren en uitdagen.


    Alleen maar tieren uit uitdagen vanachter zijn laptop of tablet....zoals het een echte Ss-er betaamt.....
  • 19 Jun 2019 om 05:24
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:54
      Heb John W en hengelo niet meer gezien sinds het ontslag van Pusic...
    Die zitten nu op het AZ forum.
  • 18 Jun 2019 om 23:54
    Heb John W en hengelo niet meer gezien sinds het ontslag van Pusic...
  • 18 Jun 2019 om 23:48
    Met jou ga ik ook niet meer discussiëren , was je naam ff vergeten te vermelden. En huillie huillie doen? Nee dat laat ik aan types als jou over daaagggg face to face mag altijd maar niet meer op het forum hier. Ga weer over voetbal lullen ok? Dan hou jij je bezig met je eigen ding. Ajuuusss
  • 18 Jun 2019 om 23:44
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:16
      Kijk in de spiegel man. Je doet precies hetzelfde bij anderen. Wat jij allemaal over mij gezegd hebt.......... En dan een beetje huilie huilie doen? Die grote bek is alleen maar om je eigen onzekerheid te maskeren. Zielepiet.
    ????????????
  • 18 Jun 2019 om 23:41
    • Quote van 18 Jun 2019 om 18:59
      Ja Due en Ans hebben meer gemeen dan ze denken. Als je aan Fc Twente komt, dan kom je aan hun ziel. Geef mekaar een hand en probeer een klein beetje aan te passen. Hou het gezellig en let op je taalgebruik. Laat mensen in de waarde ondanks dat je een mening hebt. Dan blijft het hier wel ok. In komkommertijd wordt er toch vaak persoonlijker omdat men zich verveeld!
    zo ist maar net ...kom niet aan onze FCT...
  • 18 Jun 2019 om 23:22
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:16
      Kijk in de spiegel man. Je doet precies hetzelfde bij anderen. Wat jij allemaal over mij gezegd hebt.......... En dan een beetje huilie huilie doen? Die grote bek is alleen maar om je eigen onzekerheid te maskeren. Zielepiet.
    Maak een afspraak met Ja Die zou ik zeggen.... Dat is gemakkelijker dan dezelfde discussie telkens weer opnieuw op te starten.....
  • 18 Jun 2019 om 23:16
    • Quote van 18 Jun 2019 om 16:13
      TC en Enschede78 Thanksss, ik heb inderdaad nooit symphatie of zo willen oproepen en om op wat voor manier dan ook dat is het laatste lopen janken over mijn ziekte. Ik weet toen dat het ten sprake kwam met de Homeles Party, waarbij een forum lid vroeg of ik ook ging en toen gaf ik aan dat ik ziek was en in de laatste fase van de behandeling zat. Waarop LPGU mij volgens mij aanbood om mij desnoods op te halen, toen vroegen enkele forum leden wat ik had, heb daar gewoon de waarheid over gesproken. What the fuck is daar mis mee? En vervolgens word het tegen je gebruik door het opperhoofd Ans omdat in de strijd te gooien. Hoe laag kun je zijn, en dan is hij zogenaamd ondernemer? Het is een grote etterpuist!! En dan die MC Dommels, als ik die ooit in mijn handen krijg is hij helemaal voor mij dat zweer ik op alles wat me lief is, eerst zeggen dat ik een Pedo ben, en vervolgens lullen of ik wel echt ziek was/ben? Hè dan ben je voor mij het laagste van het laagste, en ben je een echte viezerik, en hij krijgt hem ooit terug waar het weg komt komt het, maar hij krijgt het. Dus Dommels bij deze heb je die belofte, ik had net wat bezoek van wat maten die wouden op Marktplaats advertentie zetten, iemand gezocht die ip adres plus adres kan achterhalen, haha dat laat ik niet gebeuren ooit komt de tijd dat ik Dommels aankijk. En dan is hij voor mij want lager als dit kun je niet zijn, en Ans is een grote luchtballon. Die graag van onrust stoken houd en gewoon aandacht nodig heeft.
    Kijk in de spiegel man. Je doet precies hetzelfde bij anderen. Wat jij allemaal over mij gezegd hebt.......... En dan een beetje huilie huilie doen? Die grote bek is alleen maar om je eigen onzekerheid te maskeren. Zielepiet.
  • 18 Jun 2019 om 21:24
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:58
      Precies wij zijn geen padvindersverening.
    En toch hebben wij een hoofdscout
  • 18 Jun 2019 om 21:15
    • Quote van 18 Jun 2019 om 18:59
      Ja Due en Ans hebben meer gemeen dan ze denken. Als je aan Fc Twente komt, dan kom je aan hun ziel. Geef mekaar een hand en probeer een klein beetje aan te passen. Hou het gezellig en let op je taalgebruik. Laat mensen in de waarde ondanks dat je een mening hebt. Dan blijft het hier wel ok. In komkommertijd wordt er toch vaak persoonlijker omdat men zich verveeld!
    Eens.
  • 18 Jun 2019 om 20:00
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:15
      Ik denk dat Ja Die in real life helemaal geen verkeerde gast is. Jah, hij gaat vaak verbaal tekeer, maar kijk dan wel naar de oorzaak, en pak deze aan....de veroorzaker. Anske heeft hem ook wel eens lopen triggeren, en zo zijn er meer. Elke oorzaak kent een veroorzaker Scorpio.


      Als laatste wil ik zeggen dat dit geen EO forum is waarin we de bijbel bespreken. Gezelligheid is een breed begrip en voor elk mens anders. BAM had gisteren een off day en er deugde niets, maar we weten ook dat BAM niet altijd zo is.


      Twentefans kent geen maat. Elke dag is anders en het rijmt nooit met het weer buiten...of het nou regent, vriest of mooi is.....




      Welkom op Twentefans.... ;)
    Eens..... De komkommertijd is de schuldige...... :-)
  • 18 Jun 2019 om 19:58
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:15
      Ik denk dat Ja Die in real life helemaal geen verkeerde gast is. Jah, hij gaat vaak verbaal tekeer, maar kijk dan wel naar de oorzaak, en pak deze aan....de veroorzaker. Anske heeft hem ook wel eens lopen triggeren, en zo zijn er meer. Elke oorzaak kent een veroorzaker Scorpio.


      Als laatste wil ik zeggen dat dit geen EO forum is waarin we de bijbel bespreken. Gezelligheid is een breed begrip en voor elk mens anders. BAM had gisteren een off day en er deugde niets, maar we weten ook dat BAM niet altijd zo is.


      Twentefans kent geen maat. Elke dag is anders en het rijmt nooit met het weer buiten...of het nou regent, vriest of mooi is.....




      Welkom op Twentefans.... ;)
    Precies wij zijn geen padvindersverening.
  • 18 Jun 2019 om 19:19
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:15
      Ik denk dat Ja Die in real life helemaal geen verkeerde gast is. Jah, hij gaat vaak verbaal tekeer, maar kijk dan wel naar de oorzaak, en pak deze aan....de veroorzaker. Anske heeft hem ook wel eens lopen triggeren, en zo zijn er meer. Elke oorzaak kent een veroorzaker Scorpio.


      Als laatste wil ik zeggen dat dit geen EO forum is waarin we de bijbel bespreken. Gezelligheid is een breed begrip en voor elk mens anders. BAM had gisteren een off day en er deugde niets, maar we weten ook dat BAM niet altijd zo is.


      Twentefans kent geen maat. Elke dag is anders en het rijmt nooit met het weer buiten...of het nou regent, vriest of mooi is.....




      Welkom op Twentefans.... ;)
    Yep, mooi verwoord! We gaan weer over tot de orde van de dag. :-)
  • 18 Jun 2019 om 19:15
    • Quote van 18 Jun 2019 om 18:35
      Zou wel willen maar heb BBQ is ook gezellig, en als het gaat hoosten morgen dan vlucht ik wa na binnen ;-);-)
    Ok, anders gewoon van binnen EN van buiten nat...... :-)
  • 18 Jun 2019 om 19:15
    • Quote van 18 Jun 2019 om 18:59
      Ja Due en Ans hebben meer gemeen dan ze denken. Als je aan Fc Twente komt, dan kom je aan hun ziel. Geef mekaar een hand en probeer een klein beetje aan te passen. Hou het gezellig en let op je taalgebruik. Laat mensen in de waarde ondanks dat je een mening hebt. Dan blijft het hier wel ok. In komkommertijd wordt er toch vaak persoonlijker omdat men zich verveeld!
    Ik denk dat Ja Die in real life helemaal geen verkeerde gast is. Jah, hij gaat vaak verbaal tekeer, maar kijk dan wel naar de oorzaak, en pak deze aan....de veroorzaker. Anske heeft hem ook wel eens lopen triggeren, en zo zijn er meer. Elke oorzaak kent een veroorzaker Scorpio.


    Als laatste wil ik zeggen dat dit geen EO forum is waarin we de bijbel bespreken. Gezelligheid is een breed begrip en voor elk mens anders. BAM had gisteren een off day en er deugde niets, maar we weten ook dat BAM niet altijd zo is.


    Twentefans kent geen maat. Elke dag is anders en het rijmt nooit met het weer buiten...of het nou regent, vriest of mooi is.....




    Welkom op Twentefans.... ;)
  • 18 Jun 2019 om 18:59
    • Quote van 18 Jun 2019 om 18:46
      Klasse Scorpio, meen ik echt, en ik begrijp daarnaast ook echt niet dat Anske zich zover verlaagt in het verbaal willen (be)dreigen van iemand, maar zichzelf dan niet als een 'crimineel' ziet.


      Jammer...heel jammer, want dit doet alleen maar afbreuk aan zijn naam. Eerst "Beste Twentefans.........", maar vervolgens wel een maat willen bepalen waarin iemand loopt? Met alle respect, maar dan ben je totaal niet geloofwaardig.....
    Ja Due en Ans hebben meer gemeen dan ze denken. Als je aan Fc Twente komt, dan kom je aan hun ziel. Geef mekaar een hand en probeer een klein beetje aan te passen. Hou het gezellig en let op je taalgebruik. Laat mensen in de waarde ondanks dat je een mening hebt. Dan blijft het hier wel ok. In komkommertijd wordt er toch vaak persoonlijker omdat men zich verveeld!
  • 18 Jun 2019 om 18:46
    • Quote van 18 Jun 2019 om 18:20
      Mee eens! Wat Ans doet gaat trouwens veel te ver. Ik laat het rusten!
    Klasse Scorpio, meen ik echt, en ik begrijp daarnaast ook echt niet dat Anske zich zover verlaagt in het verbaal willen (be)dreigen van iemand, maar zichzelf dan niet als een 'crimineel' ziet.


    Jammer...heel jammer, want dit doet alleen maar afbreuk aan zijn naam. Eerst "Beste Twentefans.........", maar vervolgens wel een maat willen bepalen waarin iemand loopt? Met alle respect, maar dan ben je totaal niet geloofwaardig.....
  • 18 Jun 2019 om 18:35
    • Quote van 18 Jun 2019 om 18:24
      Wat LPGU schrijft, klopt. Tijd om er een punt achter te zetten....? M.i. is het beter om vanavond een terrasje te pakken.... morgenavond kon het wel eens gaan "spoken".....
    Zou wel willen maar heb BBQ is ook gezellig, en als het gaat hoosten morgen dan vlucht ik wa na binnen ;-);-)
  • 18 Jun 2019 om 18:24
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:52
      Klopt helemaal. Maar goed sommige mensen gebruiken dat nu tegen me, en soms flap ik er van alles uit, maar heb van mijn hart nooit een moordkuil gemaakt. Maar goed thanks dat je nog ff mijn ding bevestigd, en deze jongen is er vanaf nu weer top fit bij. En hopen op een mooi seizoen. Dan zien we mekaar ongetwijfeld fijne dag kerel:-) Thanks
    Wat LPGU schrijft, klopt. Tijd om er een punt achter te zetten....? M.i. is het beter om vanavond een terrasje te pakken.... morgenavond kon het wel eens gaan "spoken".....
  • 18 Jun 2019 om 18:20
    • Quote van 18 Jun 2019 om 14:38
      Mooi gesproken Scorpio, edoch denk ik niet dat Ja Die de intentie heeft (gehad) om sympathie te vragen inzake zijn ziekte en verleden m.b.t. justitie.


      Privé zaken delen middels social media....de noemt het naïviteit, een ander eerlijkheid. Feit blijft wel dat het niet slim is, want veel van die uitspraken worden vroeg of laat tegen je gebruikt om mensen in een hokje te plaatsen, leugens te verspreiden of bewust te kwetsen.


      Ik persoonlijk vind het laf en achterbaks om Ja Die structureel middels het internet als 'crimineel' weg te zetten omdat hij een keer 'gezeten' heeft. Dan worden er daarnaast schandelijke (zeden)zaken aan gehangen zoals 'Pedofiel' omdat niet bekend is waarvoor hij heeft gezeten. Misschien was het wel 'gewoon' mishandeling, want dat is iets wat ik mij bijvoorbeeld veel eerder voor zou kunnen stellen bij Ja Die als ik kijk naar de lengte van zijn lontje en de ontvlambaarheid daarvan.


      Als je dan over oneerlijkheid spreekt Scorpio, dan vind ik ook dat je in mijn betoog de hetze tegen Ja Die daar ook in mee moet nemen, want dat is hetgeen waardoor menig topic 'ontploft' in tirades en scheldkanonnades. Sommigen hebben hem nu gelabeld, maar zouden het lef niet hebben om face to face met hem in gesprek te gaan....
    Mee eens! Wat Ans doet gaat trouwens veel te ver. Ik laat het rusten!
  • 18 Jun 2019 om 18:19
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:44
      Liever een luchtballon dan een achterlijke crimineel en ik beloof je bij deze, ik ga daarmee door tot jij stopt met het beledigen en het uitschelden van mij of andere forumleden. Verder kun je over mij niet oordelen omdat ik zowel zakelijk als prive over mij hier geen informatie geef. Dat jij dat wel doet zal wel een reden hebben. Misschien zou je mensen die een andere mening hebben dan jij, ook eens in hun waarde kunnen laten en niet verrot schelden om hun eigen mening. Voorbeeld Pusic. Bijna het hele seizoen heb je met nog anderen alleen maar geroepen Pusic out. Wie het daarmee niet eens was werd verbaal neergezet als een idioot. Nu TvL en GCC, jij wilt afdwingen dat er niemand ook maar enige vorm van kritiek mag hebben. Dat gaat je niet lukken. Zolang jij anderen geen recht geeft op een eigen mening, dan heb je niet begrepen wat een forum inhoudt. Tot slot, nooit met nadruk op nooit heb ik jouw ziekte tegen jou gebruikt maar ik blijf er bij, ik hoef jouw medisch dossier niet te kennen. Jij hebt nu de keus, je doet normaal, zo niet dan zal ik je hier verbaal achtervolgen tot je er helemaal stront ziek van wordt. De keis is aan jou.
    Dit is geen reactie die je van een ondernemer zou verwachten...... Wat voegt het toe? Kunnen we echt niet gewoon over voetbal discussiëren?
  • 18 Jun 2019 om 18:10
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:59
      Is ook goed toch? Ik vertel hier ook af en toe wat ik doe of gedaan heb. Niks mis mee. Jij ook een fijne dag natuurlijk! Keal, wat is 't warm hahaha...
    Ja tis niet normaal morgen nog warmer.....dan ga ik morgenavond ff lekker op terras. Haha
  • 18 Jun 2019 om 18:02
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:44
      Liever een luchtballon dan een achterlijke crimineel en ik beloof je bij deze, ik ga daarmee door tot jij stopt met het beledigen en het uitschelden van mij of andere forumleden. Verder kun je over mij niet oordelen omdat ik zowel zakelijk als prive over mij hier geen informatie geef. Dat jij dat wel doet zal wel een reden hebben. Misschien zou je mensen die een andere mening hebben dan jij, ook eens in hun waarde kunnen laten en niet verrot schelden om hun eigen mening. Voorbeeld Pusic. Bijna het hele seizoen heb je met nog anderen alleen maar geroepen Pusic out. Wie het daarmee niet eens was werd verbaal neergezet als een idioot. Nu TvL en GCC, jij wilt afdwingen dat er niemand ook maar enige vorm van kritiek mag hebben. Dat gaat je niet lukken. Zolang jij anderen geen recht geeft op een eigen mening, dan heb je niet begrepen wat een forum inhoudt. Tot slot, nooit met nadruk op nooit heb ik jouw ziekte tegen jou gebruikt maar ik blijf er bij, ik hoef jouw medisch dossier niet te kennen. Jij hebt nu de keus, je doet normaal, zo niet dan zal ik je hier verbaal achtervolgen tot je er helemaal stront ziek van wordt. De keis is aan jou.
    Doe niet zo stoer man. Dat past je helemaal niet Ansje pansje kevertje.
  • 18 Jun 2019 om 17:59
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:52
      Klopt helemaal. Maar goed sommige mensen gebruiken dat nu tegen me, en soms flap ik er van alles uit, maar heb van mijn hart nooit een moordkuil gemaakt. Maar goed thanks dat je nog ff mijn ding bevestigd, en deze jongen is er vanaf nu weer top fit bij. En hopen op een mooi seizoen. Dan zien we mekaar ongetwijfeld fijne dag kerel:-) Thanks
    Is ook goed toch? Ik vertel hier ook af en toe wat ik doe of gedaan heb. Niks mis mee. Jij ook een fijne dag natuurlijk! Keal, wat is 't warm hahaha...
  • 18 Jun 2019 om 17:56
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:49
      ANS toch ga je nu ook nog dreigen? Who the fuck denk jij wel niet wie je bent met je jij hebt de keus.... Jij bent het ergtse soort geniepig en achterbaks mensen beledigen en lafjes janken om steun om daarna weer in je slachtoffer rol te kruipen. Liever een "crimineel dan zo'n ziek mens als jij, geestelijk en lichamelijk ben jij verrot.
    100+
  • 18 Jun 2019 om 17:55
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:44
      Liever een luchtballon dan een achterlijke crimineel en ik beloof je bij deze, ik ga daarmee door tot jij stopt met het beledigen en het uitschelden van mij of andere forumleden. Verder kun je over mij niet oordelen omdat ik zowel zakelijk als prive over mij hier geen informatie geef. Dat jij dat wel doet zal wel een reden hebben. Misschien zou je mensen die een andere mening hebben dan jij, ook eens in hun waarde kunnen laten en niet verrot schelden om hun eigen mening. Voorbeeld Pusic. Bijna het hele seizoen heb je met nog anderen alleen maar geroepen Pusic out. Wie het daarmee niet eens was werd verbaal neergezet als een idioot. Nu TvL en GCC, jij wilt afdwingen dat er niemand ook maar enige vorm van kritiek mag hebben. Dat gaat je niet lukken. Zolang jij anderen geen recht geeft op een eigen mening, dan heb je niet begrepen wat een forum inhoudt. Tot slot, nooit met nadruk op nooit heb ik jouw ziekte tegen jou gebruikt maar ik blijf er bij, ik hoef jouw medisch dossier niet te kennen. Jij hebt nu de keus, je doet normaal, zo niet dan zal ik je hier verbaal achtervolgen tot je er helemaal stront ziek van wordt. De keis is aan jou.
    Ik ben klaar met jou lucht lucht luch en dreigen ? Dat moet je in mijn face doen, en niet alleen maar op je toetsenbord.
  • 18 Jun 2019 om 17:52
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:48
      Kan het deel mbt waarom je ziekte ter sprake kwam idd bevestigen. Ik meen dat De Tegenpartij ook aanbood om het een en ander te regelen om ervoor te zorgen dat je er bij kon zijn. Helaas werkte je lichaam toen niet mee. Later hebben meerderen hier je nog wel eens gevraagd om een update en die heb je vervolgens netjes gegeven.
    Klopt helemaal. Maar goed sommige mensen gebruiken dat nu tegen me, en soms flap ik er van alles uit, maar heb van mijn hart nooit een moordkuil gemaakt. Maar goed thanks dat je nog ff mijn ding bevestigd, en deze jongen is er vanaf nu weer top fit bij. En hopen op een mooi seizoen. Dan zien we mekaar ongetwijfeld fijne dag kerel:-) Thanks
  • 18 Jun 2019 om 17:49
    • Quote van 18 Jun 2019 om 17:44
      Liever een luchtballon dan een achterlijke crimineel en ik beloof je bij deze, ik ga daarmee door tot jij stopt met het beledigen en het uitschelden van mij of andere forumleden. Verder kun je over mij niet oordelen omdat ik zowel zakelijk als prive over mij hier geen informatie geef. Dat jij dat wel doet zal wel een reden hebben. Misschien zou je mensen die een andere mening hebben dan jij, ook eens in hun waarde kunnen laten en niet verrot schelden om hun eigen mening. Voorbeeld Pusic. Bijna het hele seizoen heb je met nog anderen alleen maar geroepen Pusic out. Wie het daarmee niet eens was werd verbaal neergezet als een idioot. Nu TvL en GCC, jij wilt afdwingen dat er niemand ook maar enige vorm van kritiek mag hebben. Dat gaat je niet lukken. Zolang jij anderen geen recht geeft op een eigen mening, dan heb je niet begrepen wat een forum inhoudt. Tot slot, nooit met nadruk op nooit heb ik jouw ziekte tegen jou gebruikt maar ik blijf er bij, ik hoef jouw medisch dossier niet te kennen. Jij hebt nu de keus, je doet normaal, zo niet dan zal ik je hier verbaal achtervolgen tot je er helemaal stront ziek van wordt. De keis is aan jou.
    ANS toch ga je nu ook nog dreigen? Who the fuck denk jij wel niet wie je bent met je jij hebt de keus.... Jij bent het ergtse soort geniepig en achterbaks mensen beledigen en lafjes janken om steun om daarna weer in je slachtoffer rol te kruipen. Liever een "crimineel dan zo'n ziek mens als jij, geestelijk en lichamelijk ben jij verrot.
  • 18 Jun 2019 om 17:48
    • Quote van 18 Jun 2019 om 16:13
      TC en Enschede78 Thanksss, ik heb inderdaad nooit symphatie of zo willen oproepen en om op wat voor manier dan ook dat is het laatste lopen janken over mijn ziekte. Ik weet toen dat het ten sprake kwam met de Homeles Party, waarbij een forum lid vroeg of ik ook ging en toen gaf ik aan dat ik ziek was en in de laatste fase van de behandeling zat. Waarop LPGU mij volgens mij aanbood om mij desnoods op te halen, toen vroegen enkele forum leden wat ik had, heb daar gewoon de waarheid over gesproken. What the fuck is daar mis mee? En vervolgens word het tegen je gebruik door het opperhoofd Ans omdat in de strijd te gooien. Hoe laag kun je zijn, en dan is hij zogenaamd ondernemer? Het is een grote etterpuist!! En dan die MC Dommels, als ik die ooit in mijn handen krijg is hij helemaal voor mij dat zweer ik op alles wat me lief is, eerst zeggen dat ik een Pedo ben, en vervolgens lullen of ik wel echt ziek was/ben? Hè dan ben je voor mij het laagste van het laagste, en ben je een echte viezerik, en hij krijgt hem ooit terug waar het weg komt komt het, maar hij krijgt het. Dus Dommels bij deze heb je die belofte, ik had net wat bezoek van wat maten die wouden op Marktplaats advertentie zetten, iemand gezocht die ip adres plus adres kan achterhalen, haha dat laat ik niet gebeuren ooit komt de tijd dat ik Dommels aankijk. En dan is hij voor mij want lager als dit kun je niet zijn, en Ans is een grote luchtballon. Die graag van onrust stoken houd en gewoon aandacht nodig heeft.
    Kan het deel mbt waarom je ziekte ter sprake kwam idd bevestigen. Ik meen dat De Tegenpartij ook aanbood om het een en ander te regelen om ervoor te zorgen dat je er bij kon zijn. Helaas werkte je lichaam toen niet mee. Later hebben meerderen hier je nog wel eens gevraagd om een update en die heb je vervolgens netjes gegeven.
  • 18 Jun 2019 om 17:44
    • Quote van 18 Jun 2019 om 16:13
      TC en Enschede78 Thanksss, ik heb inderdaad nooit symphatie of zo willen oproepen en om op wat voor manier dan ook dat is het laatste lopen janken over mijn ziekte. Ik weet toen dat het ten sprake kwam met de Homeles Party, waarbij een forum lid vroeg of ik ook ging en toen gaf ik aan dat ik ziek was en in de laatste fase van de behandeling zat. Waarop LPGU mij volgens mij aanbood om mij desnoods op te halen, toen vroegen enkele forum leden wat ik had, heb daar gewoon de waarheid over gesproken. What the fuck is daar mis mee? En vervolgens word het tegen je gebruik door het opperhoofd Ans omdat in de strijd te gooien. Hoe laag kun je zijn, en dan is hij zogenaamd ondernemer? Het is een grote etterpuist!! En dan die MC Dommels, als ik die ooit in mijn handen krijg is hij helemaal voor mij dat zweer ik op alles wat me lief is, eerst zeggen dat ik een Pedo ben, en vervolgens lullen of ik wel echt ziek was/ben? Hè dan ben je voor mij het laagste van het laagste, en ben je een echte viezerik, en hij krijgt hem ooit terug waar het weg komt komt het, maar hij krijgt het. Dus Dommels bij deze heb je die belofte, ik had net wat bezoek van wat maten die wouden op Marktplaats advertentie zetten, iemand gezocht die ip adres plus adres kan achterhalen, haha dat laat ik niet gebeuren ooit komt de tijd dat ik Dommels aankijk. En dan is hij voor mij want lager als dit kun je niet zijn, en Ans is een grote luchtballon. Die graag van onrust stoken houd en gewoon aandacht nodig heeft.
    Liever een luchtballon dan een achterlijke crimineel en ik beloof je bij deze, ik ga daarmee door tot jij stopt met het beledigen en het uitschelden van mij of andere forumleden. Verder kun je over mij niet oordelen omdat ik zowel zakelijk als prive over mij hier geen informatie geef. Dat jij dat wel doet zal wel een reden hebben. Misschien zou je mensen die een andere mening hebben dan jij, ook eens in hun waarde kunnen laten en niet verrot schelden om hun eigen mening. Voorbeeld Pusic. Bijna het hele seizoen heb je met nog anderen alleen maar geroepen Pusic out. Wie het daarmee niet eens was werd verbaal neergezet als een idioot. Nu TvL en GCC, jij wilt afdwingen dat er niemand ook maar enige vorm van kritiek mag hebben. Dat gaat je niet lukken. Zolang jij anderen geen recht geeft op een eigen mening, dan heb je niet begrepen wat een forum inhoudt. Tot slot, nooit met nadruk op nooit heb ik jouw ziekte tegen jou gebruikt maar ik blijf er bij, ik hoef jouw medisch dossier niet te kennen. Jij hebt nu de keus, je doet normaal, zo niet dan zal ik je hier verbaal achtervolgen tot je er helemaal stront ziek van wordt. De keis is aan jou.
  • 18 Jun 2019 om 17:21
    • Quote van 18 Jun 2019 om 14:38
      Mooi gesproken Scorpio, edoch denk ik niet dat Ja Die de intentie heeft (gehad) om sympathie te vragen inzake zijn ziekte en verleden m.b.t. justitie.


      Privé zaken delen middels social media....de noemt het naïviteit, een ander eerlijkheid. Feit blijft wel dat het niet slim is, want veel van die uitspraken worden vroeg of laat tegen je gebruikt om mensen in een hokje te plaatsen, leugens te verspreiden of bewust te kwetsen.


      Ik persoonlijk vind het laf en achterbaks om Ja Die structureel middels het internet als 'crimineel' weg te zetten omdat hij een keer 'gezeten' heeft. Dan worden er daarnaast schandelijke (zeden)zaken aan gehangen zoals 'Pedofiel' omdat niet bekend is waarvoor hij heeft gezeten. Misschien was het wel 'gewoon' mishandeling, want dat is iets wat ik mij bijvoorbeeld veel eerder voor zou kunnen stellen bij Ja Die als ik kijk naar de lengte van zijn lontje en de ontvlambaarheid daarvan.


      Als je dan over oneerlijkheid spreekt Scorpio, dan vind ik ook dat je in mijn betoog de hetze tegen Ja Die daar ook in mee moet nemen, want dat is hetgeen waardoor menig topic 'ontploft' in tirades en scheldkanonnades. Sommigen hebben hem nu gelabeld, maar zouden het lef niet hebben om face to face met hem in gesprek te gaan....
    Dat is een mooi betoog..... Mensen stoppen inderdaad anderen maar al te graag in een hokje.... dat getuigt niet van respect..... iedereen maakt fouten, "de een laat zich gemakkelijker op de kast jagen dan de ander".... De off topic "discussies" hebben in elk geval niet bijgedragen tot de kwaliteit van het forum..... Mag het weer over voetbal gaan?
  • 18 Jun 2019 om 16:39
    • Quote van 18 Jun 2019 om 16:35
      Alweer nieuw account???? Zo en dat is het laatst dat ik hier in deze topic heb gezeg.
    Doe dat, ga ik met een paar maten op dinsdag middag ip adressen achter halen????????????????????????
  • 18 Jun 2019 om 16:35
    • Quote van 18 Jun 2019 om 16:29
      What else you gonna do on a Tuesday? lekker met een stel maten het idee hebben om op marktplaats iemand te ronselen om ip adressen te achter halen hahaha wat een giller.. Ga heel eerlijk zijn voor heel veel van jullie is Twente fans een verslaving het gaat 0.0 over voetbal en alleen maar om persoonlijke vetes. Heb het lekker over voetbal over het aankomende seizoen en stop met het vervuilen van al jullie issues is echt niet nodig om onder ieder topic als is die van marsman of van leeuwen alle vetes uit te vechten.. Echt een beetje zielig ????????????
    Alweer nieuw account???? Zo en dat is het laatst dat ik hier in deze topic heb gezeg.
  • 18 Jun 2019 om 16:29
    • Quote van 18 Jun 2019 om 16:13
      TC en Enschede78 Thanksss, ik heb inderdaad nooit symphatie of zo willen oproepen en om op wat voor manier dan ook dat is het laatste lopen janken over mijn ziekte. Ik weet toen dat het ten sprake kwam met de Homeles Party, waarbij een forum lid vroeg of ik ook ging en toen gaf ik aan dat ik ziek was en in de laatste fase van de behandeling zat. Waarop LPGU mij volgens mij aanbood om mij desnoods op te halen, toen vroegen enkele forum leden wat ik had, heb daar gewoon de waarheid over gesproken. What the fuck is daar mis mee? En vervolgens word het tegen je gebruik door het opperhoofd Ans omdat in de strijd te gooien. Hoe laag kun je zijn, en dan is hij zogenaamd ondernemer? Het is een grote etterpuist!! En dan die MC Dommels, als ik die ooit in mijn handen krijg is hij helemaal voor mij dat zweer ik op alles wat me lief is, eerst zeggen dat ik een Pedo ben, en vervolgens lullen of ik wel echt ziek was/ben? Hè dan ben je voor mij het laagste van het laagste, en ben je een echte viezerik, en hij krijgt hem ooit terug waar het weg komt komt het, maar hij krijgt het. Dus Dommels bij deze heb je die belofte, ik had net wat bezoek van wat maten die wouden op Marktplaats advertentie zetten, iemand gezocht die ip adres plus adres kan achterhalen, haha dat laat ik niet gebeuren ooit komt de tijd dat ik Dommels aankijk. En dan is hij voor mij want lager als dit kun je niet zijn, en Ans is een grote luchtballon. Die graag van onrust stoken houd en gewoon aandacht nodig heeft.
    What else you gonna do on a Tuesday? lekker met een stel maten het idee hebben om op marktplaats iemand te ronselen om ip adressen te achter halen hahaha wat een giller.. Ga heel eerlijk zijn voor heel veel van jullie is Twente fans een verslaving het gaat 0.0 over voetbal en alleen maar om persoonlijke vetes. Heb het lekker over voetbal over het aankomende seizoen en stop met het vervuilen van al jullie issues is echt niet nodig om onder ieder topic als is die van marsman of van leeuwen alle vetes uit te vechten.. Echt een beetje zielig ????????????
  • 18 Jun 2019 om 16:18
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:50
      Hoe Typ jij eigenlijk als je ze achter de Ellenbogen hebt zitten.
    100+ ;-)
  • 18 Jun 2019 om 16:13
    TC en Enschede78 Thanksss, ik heb inderdaad nooit symphatie of zo willen oproepen en om op wat voor manier dan ook dat is het laatste lopen janken over mijn ziekte. Ik weet toen dat het ten sprake kwam met de Homeles Party, waarbij een forum lid vroeg of ik ook ging en toen gaf ik aan dat ik ziek was en in de laatste fase van de behandeling zat. Waarop LPGU mij volgens mij aanbood om mij desnoods op te halen, toen vroegen enkele forum leden wat ik had, heb daar gewoon de waarheid over gesproken. What the fuck is daar mis mee? En vervolgens word het tegen je gebruik door het opperhoofd Ans omdat in de strijd te gooien. Hoe laag kun je zijn, en dan is hij zogenaamd ondernemer? Het is een grote etterpuist!! En dan die MC Dommels, als ik die ooit in mijn handen krijg is hij helemaal voor mij dat zweer ik op alles wat me lief is, eerst zeggen dat ik een Pedo ben, en vervolgens lullen of ik wel echt ziek was/ben? Hè dan ben je voor mij het laagste van het laagste, en ben je een echte viezerik, en hij krijgt hem ooit terug waar het weg komt komt het, maar hij krijgt het. Dus Dommels bij deze heb je die belofte, ik had net wat bezoek van wat maten die wouden op Marktplaats advertentie zetten, iemand gezocht die ip adres plus adres kan achterhalen, haha dat laat ik niet gebeuren ooit komt de tijd dat ik Dommels aankijk. En dan is hij voor mij want lager als dit kun je niet zijn, en Ans is een grote luchtballon. Die graag van onrust stoken houd en gewoon aandacht nodig heeft.
  • 18 Jun 2019 om 15:26
    • Quote van 18 Jun 2019 om 14:38
      Mooi gesproken Scorpio, edoch denk ik niet dat Ja Die de intentie heeft (gehad) om sympathie te vragen inzake zijn ziekte en verleden m.b.t. justitie.


      Privé zaken delen middels social media....de noemt het naïviteit, een ander eerlijkheid. Feit blijft wel dat het niet slim is, want veel van die uitspraken worden vroeg of laat tegen je gebruikt om mensen in een hokje te plaatsen, leugens te verspreiden of bewust te kwetsen.


      Ik persoonlijk vind het laf en achterbaks om Ja Die structureel middels het internet als 'crimineel' weg te zetten omdat hij een keer 'gezeten' heeft. Dan worden er daarnaast schandelijke (zeden)zaken aan gehangen zoals 'Pedofiel' omdat niet bekend is waarvoor hij heeft gezeten. Misschien was het wel 'gewoon' mishandeling, want dat is iets wat ik mij bijvoorbeeld veel eerder voor zou kunnen stellen bij Ja Die als ik kijk naar de lengte van zijn lontje en de ontvlambaarheid daarvan.


      Als je dan over oneerlijkheid spreekt Scorpio, dan vind ik ook dat je in mijn betoog de hetze tegen Ja Die daar ook in mee moet nemen, want dat is hetgeen waardoor menig topic 'ontploft' in tirades en scheldkanonnades. Sommigen hebben hem nu gelabeld, maar zouden het lef niet hebben om face to face met hem in gesprek te gaan....
    Eens.
  • 18 Jun 2019 om 14:54
    Ach ANS heeft hier ook over zn medische verleden geschreven, lichamelijk gebroken etc (rust zacht zou ik zeggen). Verlos ons van je gebral en ga heen.Hij valt daar nu JaDie op aan terwijl hij weer om steun zit te janken.Dommel provoceert veelal met uitspraken die totaal uit zn verband zijn gerukt, vooral lafjes typen en geen verantwoordelijkheid nemen voor zijn schandelijke uitspraken.Pedo uitspraken worden (door een paar) genegeerd en de terechte reactie erop (door die paar) veroordeeld, volgens mij zijn er hier echt een paar lid van Martijn geweest, stelletje kneuzen.
  • 18 Jun 2019 om 14:38
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:22
      Ans, JaDie Successupporter en ikzeg, denk dat velen heel veel voor elkaar kunnen betekenen. Jullie hebben veel meegemaakt en weten dus ook hoe dat voelt en hoe zwaar dat is. Jullie zouden veel voor elkaar kunnen betekenen. Best raar dat er nu om gevochten wordt. Ans je komt soms zo bot over. Zo frustrerend. Alle respect voor jouw en wat jullie hebben meegemaakt. JaDie, je hebt gewoon een naam opgebouwd door zo agressief te zijn en een bepaald taalgebruik te kiezen. Daarna opeens praten over je ziekte en criminele activiteiten levert dan niet meer zoveel sympatie op als je begrijpt wat ik bedoel. Je medemens is net zo belangrijk als jezelf. Het leven is hard en ikzeg is het voorbeeld om daar doorheen te komen. Als je dat ziet dan valt er nog genoeg te genieten in dit leven. Ook als het slecht gaat. In dat opzicht is het leven heel oneerlijk.
    Mooi gesproken Scorpio, edoch denk ik niet dat Ja Die de intentie heeft (gehad) om sympathie te vragen inzake zijn ziekte en verleden m.b.t. justitie.


    Privé zaken delen middels social media....de noemt het naïviteit, een ander eerlijkheid. Feit blijft wel dat het niet slim is, want veel van die uitspraken worden vroeg of laat tegen je gebruikt om mensen in een hokje te plaatsen, leugens te verspreiden of bewust te kwetsen.


    Ik persoonlijk vind het laf en achterbaks om Ja Die structureel middels het internet als 'crimineel' weg te zetten omdat hij een keer 'gezeten' heeft. Dan worden er daarnaast schandelijke (zeden)zaken aan gehangen zoals 'Pedofiel' omdat niet bekend is waarvoor hij heeft gezeten. Misschien was het wel 'gewoon' mishandeling, want dat is iets wat ik mij bijvoorbeeld veel eerder voor zou kunnen stellen bij Ja Die als ik kijk naar de lengte van zijn lontje en de ontvlambaarheid daarvan.


    Als je dan over oneerlijkheid spreekt Scorpio, dan vind ik ook dat je in mijn betoog de hetze tegen Ja Die daar ook in mee moet nemen, want dat is hetgeen waardoor menig topic 'ontploft' in tirades en scheldkanonnades. Sommigen hebben hem nu gelabeld, maar zouden het lef niet hebben om face to face met hem in gesprek te gaan....
  • 18 Jun 2019 om 13:44
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:22
      Ans, JaDie Successupporter en ikzeg, denk dat velen heel veel voor elkaar kunnen betekenen. Jullie hebben veel meegemaakt en weten dus ook hoe dat voelt en hoe zwaar dat is. Jullie zouden veel voor elkaar kunnen betekenen. Best raar dat er nu om gevochten wordt. Ans je komt soms zo bot over. Zo frustrerend. Alle respect voor jouw en wat jullie hebben meegemaakt. JaDie, je hebt gewoon een naam opgebouwd door zo agressief te zijn en een bepaald taalgebruik te kiezen. Daarna opeens praten over je ziekte en criminele activiteiten levert dan niet meer zoveel sympatie op als je begrijpt wat ik bedoel. Je medemens is net zo belangrijk als jezelf. Het leven is hard en ikzeg is het voorbeeld om daar doorheen te komen. Als je dat ziet dan valt er nog genoeg te genieten in dit leven. Ook als het slecht gaat. In dat opzicht is het leven heel oneerlijk.
    Jij weet hoe het werkt! En je hebt gelijk! Helaas kan niet iedereen het licht blijven zien in het donker. Dat is niet Iedereen gegeven. En begrijpelijk als je ziet in welke ellende sommigen leven. Deze mensen zullen zich helaas altijd een slachtoffer blijven voelen. Maar je zelf kunt bepalen hoe je in het leven staat, hoe groot de ellende ook is. Je moet het alleen maar willen. Niet accepteren dat de ellende en pijn je leven bepaald, jij bepaald! Iedereen voelt zich wel eens moedeloos en machteloos, dat is niet erg. Als je daarna maar weer de mooie dingen kunt zien, hoe klein ze ook mogen zijn. Het is maar wat je wilt zien. En uit elk ellendig ding valt nog wel iets positiefs te halen. Geluk is een keuze.
  • 18 Jun 2019 om 10:21
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:46
      Ikzeg. Geachte Ans. Zullen wij allemaal er voor zorgen dat wij allemaal weer gezellig met elkaar om kunnen gaan en weer een geweldige forum voor ons fctwente fans er van maken. En ook de support die elkaar in de haren vliegen. Geen groepjes maar gewoon zo als het hoort. Ik kan niet tegen oorlog op welke manier dan ook prive genoeg mee gemaakt en helaas elke dag nog. Maar ook ik probeer altijd vrolijk te blijven en probeer het steeds op nieuw. Ikzeg. Allemaal de strijd bijl begraven en gewoon weer met elkaar lachen en ideeën op doen voor ons fctwente is dat of dit van groot belang. Laten wij nu maar beginnen iedereen voor zichzelf en iedereen met respect behandelen en wij gaan met zijn allen naar plaats nr 1.
    Wijze woorden...... het laatste zal nog wel even duren...
  • 18 Jun 2019 om 05:27
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:31
      Heeft wel veel ervaring:-)
    Ik wist dat dit ging komen...... :-).

    15 clubs in 20 jaar waarvan vele jaren slechts 1 jaar, dan heb je geen aantoonbare prestaties geleverd. Buiten dat is het een arrogante kwal.
  • 18 Jun 2019 om 00:37
    • Quote van 18 Jun 2019 om 00:28
      Je kunt zeggen wat je wilt maar een forum zoals deze zie je niet snel ergens anders.
    Wat moet je,verder toch geen echt voetbal nieuws zoals gezegt::komkommertijd::.
  • 18 Jun 2019 om 00:28
    Je kunt zeggen wat je wilt maar een forum zoals deze zie je niet snel ergens anders.
  • 17 Jun 2019 om 23:50
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:44
      Ja dreigen met geweld, zo laten jullie je ware, criminele aard zien.
    Hoe Typ jij eigenlijk als je ze achter de Ellenbogen hebt zitten.
  • 17 Jun 2019 om 23:49
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:20
      Franse dames geholpen door VAR..... Franse dames krijgen van de VAR een penalty...niet terecht vind ik, maar dat terzijde. Penalty gaat via de paal naast. VAR zegt penalty opnieuw nemen omdat de keepster 1 cm naar voren kwam voordat de bal geraakt werd door de Fransaise. Keepster raakt niet eens de bal. Krijgt ook nog geel. Vervolgens in de herkansing gaat de penalty wel raak. Zal misschien wel volgens de regels zijn maar zoiets nog nooit eerder gezien. Elke keeper doet een stapje voorwaarts bij een penalty. Werkelijk de keepster stond met de linker hak een centimeter voor de doellijn. Terecht om opnieuw te laten nemen? Wat vinden jullie ANS en Ja Die? VAR was ook nog onze eigen Makkelie...dat wordt leuk komend seizoen bij gemiste penalty's.
    Helaas mijn afleiding is niet gelukt.
  • 17 Jun 2019 om 23:48
    Relaxed eigenlijk dat je op dit tijdstip gewoon nog in de tuin kan zitten met een kopje ti kuan yin thee en een funky muziekje op de achtergrond.
  • 17 Jun 2019 om 23:45
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:34
      Ben je wel eens ziek geweest? Want het lijkt alsof je vooral af probeert te leiden van je forumverziekende praktijken!
    Kijk eens in de spiegel jij bent de aanstichter van al dit kwaad(alweer vergeten)dus is nederigheid hier wel gepast.
  • 17 Jun 2019 om 23:44
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:41
      He links rat dat jij je er nu nog in mengt unglaublich. Eerst alles verwijderen en nu er zich in mengen, wees blij dat het een forum is anders had je nu een ander koppie gehad.
    Ja dreigen met geweld, zo laten jullie je ware, criminele aard zien.
  • 17 Jun 2019 om 23:43
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:19
      Ik heb jou zien zeggen dat het je verbaast dat de kinderbescherming nog niet bij Ja Die op de stoep had gestaan, omdat hij een gevaarlijke crimineel is en dat je denkt dat ie van de kinderliefde is. Jij bent af.
    100+
  • 17 Jun 2019 om 23:41
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:34
      Ben je wel eens ziek geweest? Want het lijkt alsof je vooral af probeert te leiden van je forumverziekende praktijken!
    He links rat dat jij je er nu nog in mengt unglaublich. Eerst alles verwijderen en nu er zich in mengen, wees blij dat het een forum is anders had je nu een ander koppie gehad.
  • 17 Jun 2019 om 23:40
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:36
      Jonge jonge jij weer niet te geloven, eerst maak je mij voor Pedofiel uit nu dit? Kerel jij bent het laagste van het laagste echt te triest!!!
    Zegt meneer de ex-gevangene.
  • 17 Jun 2019 om 23:36
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:34
      Ben je wel eens ziek geweest? Want het lijkt alsof je vooral af probeert te leiden van je forumverziekende praktijken!
    Jonge jonge jij weer niet te geloven, eerst maak je mij voor Pedofiel uit nu dit? Kerel jij bent het laagste van het laagste echt te triest!!!
  • 17 Jun 2019 om 23:34
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:04
      Geef je nog eenmaal aan begin nooit meer over mijn ziekte duidelijk Ans!!!Nooit meer ik heb daar dierbaren door verloren ik ben blij dat ik hier nog rond loop. Dus praat daar nooit meer over!!
    Ben je wel eens ziek geweest? Want het lijkt alsof je vooral af probeert te leiden van je forumverziekende praktijken!
  • 17 Jun 2019 om 23:26
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:22
      Ans, JaDie Successupporter en ikzeg, denk dat velen heel veel voor elkaar kunnen betekenen. Jullie hebben veel meegemaakt en weten dus ook hoe dat voelt en hoe zwaar dat is. Jullie zouden veel voor elkaar kunnen betekenen. Best raar dat er nu om gevochten wordt. Ans je komt soms zo bot over. Zo frustrerend. Alle respect voor jouw en wat jullie hebben meegemaakt. JaDie, je hebt gewoon een naam opgebouwd door zo agressief te zijn en een bepaald taalgebruik te kiezen. Daarna opeens praten over je ziekte en criminele activiteiten levert dan niet meer zoveel sympatie op als je begrijpt wat ik bedoel. Je medemens is net zo belangrijk als jezelf. Het leven is hard en ikzeg is het voorbeeld om daar doorheen te komen. Als je dat ziet dan valt er nog genoeg te genieten in dit leven. Ook als het slecht gaat. In dat opzicht is het leven heel oneerlijk.
    Mooi gesproken.
  • 17 Jun 2019 om 23:22
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:13
      Wat heb ik daar verkeerd over gezegd ? Ik hoef jouw medisch dossier niet te kennen. Btw, mijn vader werd slechts 47 jaar oud. Over mijzelf praat ik dan nog niet eens. Denk jij dat jij de enige bent met med. problemen ?
    Ans, JaDie Successupporter en ikzeg, denk dat velen heel veel voor elkaar kunnen betekenen. Jullie hebben veel meegemaakt en weten dus ook hoe dat voelt en hoe zwaar dat is. Jullie zouden veel voor elkaar kunnen betekenen. Best raar dat er nu om gevochten wordt. Ans je komt soms zo bot over. Zo frustrerend. Alle respect voor jouw en wat jullie hebben meegemaakt. JaDie, je hebt gewoon een naam opgebouwd door zo agressief te zijn en een bepaald taalgebruik te kiezen. Daarna opeens praten over je ziekte en criminele activiteiten levert dan niet meer zoveel sympatie op als je begrijpt wat ik bedoel. Je medemens is net zo belangrijk als jezelf. Het leven is hard en ikzeg is het voorbeeld om daar doorheen te komen. Als je dat ziet dan valt er nog genoeg te genieten in dit leven. Ook als het slecht gaat. In dat opzicht is het leven heel oneerlijk.
  • 17 Jun 2019 om 23:20
    Franse dames geholpen door VAR..... Franse dames krijgen van de VAR een penalty...niet terecht vind ik, maar dat terzijde. Penalty gaat via de paal naast. VAR zegt penalty opnieuw nemen omdat de keepster 1 cm naar voren kwam voordat de bal geraakt werd door de Fransaise. Keepster raakt niet eens de bal. Krijgt ook nog geel. Vervolgens in de herkansing gaat de penalty wel raak. Zal misschien wel volgens de regels zijn maar zoiets nog nooit eerder gezien. Elke keeper doet een stapje voorwaarts bij een penalty. Werkelijk de keepster stond met de linker hak een centimeter voor de doellijn. Terecht om opnieuw te laten nemen? Wat vinden jullie ANS en Ja Die? VAR was ook nog onze eigen Makkelie...dat wordt leuk komend seizoen bij gemiste penalty's.
  • 17 Jun 2019 om 23:18
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:13
      Wat heb ik daar verkeerd over gezegd ? Ik hoef jouw medisch dossier niet te kennen. Btw, mijn vader werd slechts 47 jaar oud. Over mijzelf praat ik dan nog niet eens. Denk jij dat jij de enige bent met med. problemen ?
    Je moet niet lullen vanmorgen begon er iemand over zijn ziekte ik heb daar overigens heel normaal op gereageerd ondanks dat het een tegenpool is Ans. En even voor jou ik was 16 toen mijn vader overleed.
  • 17 Jun 2019 om 23:13
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:04
      Geef je nog eenmaal aan begin nooit meer over mijn ziekte duidelijk Ans!!!Nooit meer ik heb daar dierbaren door verloren ik ben blij dat ik hier nog rond loop. Dus praat daar nooit meer over!!
    Wat heb ik daar verkeerd over gezegd ? Ik hoef jouw medisch dossier niet te kennen. Btw, mijn vader werd slechts 47 jaar oud. Over mijzelf praat ik dan nog niet eens. Denk jij dat jij de enige bent met med. problemen ?
  • 17 Jun 2019 om 23:10
    Wat zijn mensen eigenlijk rare wezens. Gaan ze een beetje achter een toetsenbord zitten en mekaar even de les lezen. We kennen mekaar niet eens!Denk dat er veel miscommunicatie komt omdat men niet naar elkaar wil luisteren. Men wil een mening geven en als je ervan afwijkt dan krijg je deze lange discussie die dan meestal uitmonden op persoonlijke aanvallen.Ik denk als je er een vreedzame forum van wilt maken we allemaal eerst op cursus moeten. Hoe communiceer je en hoe bereik je resultaat. Aangezien dat er toch nooit van komt moeten we gewoon dealen met het feit dat we allemaal verschillend zijn. De ene is iets meer ontwikkeld, de andere is recht voor zijn raap, die is weer iets stiller, die dreigt liever als die communiceert, weer een ander probeert jezus te zijn en wil iedereen bij elkaar brengen. Ach, en zo heb je vele soorten mensen.Uiteindelijk gaat het om mekaar respecteren en als je mekaar echt niet mag of voor 100% met mekaar niet eens kunt worden, om wat voor reden, ga dan met mekaar niet de discussie aan. Bescherm jezelf, gooi niet teveel prive zaken hier op het internet tenzij je echt iemand vertrouwd. Leven en laten leven.
  • 17 Jun 2019 om 23:04
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:50
      Klopt het dan niet ?
    Geef je nog eenmaal aan begin nooit meer over mijn ziekte duidelijk Ans!!!Nooit meer ik heb daar dierbaren door verloren ik ben blij dat ik hier nog rond loop. Dus praat daar nooit meer over!!
  • 17 Jun 2019 om 23:03
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:58
      Of het klopt of niet daar gaat het niet over ik had van jou dit niet verwacht,het hoort niet op dit forum. Dit is toch niet de plek om iemand te schofferen.
    Het gaat hier toch allang niet meer serieus over voetbal.
  • 17 Jun 2019 om 22:58
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:50
      Klopt het dan niet ?
    Of het klopt of niet daar gaat het niet over ik had van jou dit niet verwacht,het hoort niet op dit forum. Dit is toch niet de plek om iemand te schofferen.
  • 17 Jun 2019 om 22:56
    Polak maakt heel wat tongen los hier met z'n dames..
  • 17 Jun 2019 om 22:55
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:52
      Zie jouw post aan Messi.
    Zeg ik daar dat ik trots ben op mijn detentie Ans? Nee ik lach om de uitspraak van Messi.
  • 17 Jun 2019 om 22:53
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:48
      Lekker makkelijk ook he achter een toetsenbordje. Heb het gewoon over voetbal en onze club en niet van ik weet het beter . Want laten we het zo stellen wij weten allemaal hier maar weinig wat er binnenkamers gebeurd. En we hebben allen hetzelfde doel voor ogen. Dat het onze club goed gaat op sportief en financieel gebied. En maak je niet druk waar je geen invloed op hebt.
    Totaal eens met wat je zegt. Een van de redenen dat ik niks post. Geen ruimte meer voor een normale discussie. Hopelijk veranderd dat snel
  • 17 Jun 2019 om 22:52
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:51
      Wie zegt dat ik er trots op ben? Het is gebeurd in mijn leven klaar, ik heb nooit gezegd dat ik er trots op was!!! Nooit nooit never niet.
    Zie jouw post aan Messi.
  • 17 Jun 2019 om 22:51
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:46
      Ik heb jou nog nooit een pedofiel genoemd. Dat terzijde. Heb je er wel eens over nagedacht dat iedereen hier op dit forum d.m.v belastinggeld heeft meebetaald aan jouw jarenlange detentie ? Detentie waar jij zo trots op bent.
    Wie zegt dat ik er trots op ben? Het is gebeurd in mijn leven klaar, ik heb nooit gezegd dat ik er trots op was!!! Nooit nooit never niet.
  • 17 Jun 2019 om 22:50
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:49
      Goh wat haal jij je nu zelf naar beneden zeg.
    Klopt het dan niet ?
  • 17 Jun 2019 om 22:50
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:44
      Ik vind het wel grappig dat 1 kruimeldief een sponsor!!! en een BAMMETJE uit helmerhoek zo bezig kan houden . Tis maar een forum der is geen nieuws niks nada allemaal augurken nieuws knetter zuur. Kom toch in augustus terug als de bal weer rolt zal ik denken maar ja mischien? Vinden ze het stiekum nog kicken ook,ze zijn allemaal zo geleerd maar afstand van twentefans gaat niet. Dat noemen ze een VERSLAVING.
    Ikzeg. Messi. Inderdaad ik kan eigenlijk geen minuut meer van ons fctwente af. Ieder keer kijk ik even of er belangrijke informatie komt. Ik ben er heel eerlijk over. Ik zag continue problemen onder elkaar. Ik dacht dit hoort niet en ik vind het mooi als iedereen weer lekker met elkaar praat. Op onze eigen fctwente fans.
  • 17 Jun 2019 om 22:49
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:46
      Ik heb jou nog nooit een pedofiel genoemd. Dat terzijde. Heb je er wel eens over nagedacht dat iedereen hier op dit forum d.m.v belastinggeld heeft meebetaald aan jouw jarenlange detentie ? Detentie waar jij zo trots op bent.
    Goh wat haal jij je nu zelf naar beneden zeg.
  • 17 Jun 2019 om 22:48
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:44
      Ik vind het wel grappig dat 1 kruimeldief een sponsor!!! en een BAMMETJE uit helmerhoek zo bezig kan houden . Tis maar een forum der is geen nieuws niks nada allemaal augurken nieuws knetter zuur. Kom toch in augustus terug als de bal weer rolt zal ik denken maar ja mischien? Vinden ze het stiekum nog kicken ook,ze zijn allemaal zo geleerd maar afstand van twentefans gaat niet. Dat noemen ze een VERSLAVING.
    Whahaha Messi een kruimeldief ben ik niet hoor hahaha ech niet:-)
  • 17 Jun 2019 om 22:48
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:42
      Dat is het gedrag van velen hier.
    Lekker makkelijk ook he achter een toetsenbordje. Heb het gewoon over voetbal en onze club en niet van ik weet het beter . Want laten we het zo stellen wij weten allemaal hier maar weinig wat er binnenkamers gebeurd. En we hebben allen hetzelfde doel voor ogen. Dat het onze club goed gaat op sportief en financieel gebied. En maak je niet druk waar je geen invloed op hebt.
  • 17 Jun 2019 om 22:46
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:27
      Oh heb ik het weer gedaan Ans?? Jij met je fanclubje hier willen dit forum terroriseren, kijk hoe je vriendjes vandaag weet te keer gaan, en het toont maar weer eens aan hoe zielig figuur jij bent! Heb je al genoeg medestanders gevonden voor mijn ban? Die je best hè bent een zielig figuur, en beste Ik Zeg, laat je geen rad voor de ogen draaien Dior deze nep sponsor, ik crimineel, ik ben ziek geweest, zo wat? Maar ik moet me voor van alles uit laten maken door Ans en zijn fanclubje , van Pedofiel tot ik weet niet wat. En dan reageer je terug en dan proberen ze je te pakken. Heb ik jou ooit onheus bejegend Ik zeg? Nee maar Ans en zijn fanclubje zijn gewoon NSB ers. Min volk, achterbaks, en alleen hier een grote mond.
    Ik heb jou nog nooit een pedofiel genoemd. Dat terzijde. Heb je er wel eens over nagedacht dat iedereen hier op dit forum d.m.v belastinggeld heeft meebetaald aan jouw jarenlange detentie ? Detentie waar jij zo trots op bent.
  • 17 Jun 2019 om 22:46
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:19
      Beste IK, met JADIE op het forum, wordt dit forum nooit meer een Twentefans forum. Dit forum wordt beheerst en gedicteerd door een achterlijke krimineel, die denkt door het delen hier van zijn priveleven, dat bestaat uit een krimineel verleden, zuipen en snuiven en het uiten van ernstige bedreigingen naar mede forumleden, terreur hier kan uitoefenen. En het vermelden van zijn medisch dossier, daar zat natuurlijk ook iedereen op te wachten. Dit forum is helaas kapot. Een achterlijke krimineel met een heel klein fanclub(je) hebben helaas het forum overgenomen en niemand die er iets aan doet. Dat groepje zijn internet terrorristen en beslist geen echte Twente supporters.
    Ikzeg. Geachte Ans. Zullen wij allemaal er voor zorgen dat wij allemaal weer gezellig met elkaar om kunnen gaan en weer een geweldige forum voor ons fctwente fans er van maken. En ook de support die elkaar in de haren vliegen. Geen groepjes maar gewoon zo als het hoort. Ik kan niet tegen oorlog op welke manier dan ook prive genoeg mee gemaakt en helaas elke dag nog. Maar ook ik probeer altijd vrolijk te blijven en probeer het steeds op nieuw. Ikzeg. Allemaal de strijd bijl begraven en gewoon weer met elkaar lachen en ideeën op doen voor ons fctwente is dat of dit van groot belang. Laten wij nu maar beginnen iedereen voor zichzelf en iedereen met respect behandelen en wij gaan met zijn allen naar plaats nr 1.
  • 17 Jun 2019 om 22:44
    Ik vind het wel grappig dat 1 kruimeldief een sponsor!!! en een BAMMETJE uit helmerhoek zo bezig kan houden . Tis maar een forum der is geen nieuws niks nada allemaal augurken nieuws knetter zuur. Kom toch in augustus terug als de bal weer rolt zal ik denken maar ja mischien? Vinden ze het stiekum nog kicken ook,ze zijn allemaal zo geleerd maar afstand van twentefans gaat niet. Dat noemen ze een VERSLAVING.
  • 17 Jun 2019 om 22:42
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:40
      Het is verre van professioneel.
    Dat is het gedrag van velen hier.
  • 17 Jun 2019 om 22:42
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:34
      Hetze ? Dit was vandaag mijn eerste bijdrage. Tevens kun je over mij niet oordelen omdat ik nooit over mijn zakelijk en priveleven schrijf in tegenstelling tot jou.
    Jij stookt de biel hier bewust tegen mij op, en dat doe je op een achterbakse manier, en met anderen weet ik precies wie jij bedoelt. Jij wilt graag alles naar jou hand zetten, je voelt je zo belangrijk€ maar je bent lucht. En dat ik toen over mijn ziekte sprak vieze rat dat je bent, dat was toen met die Homelesparty waar meen ik LPGU aanbood mij op te halen vieze rat om mijn ziekte nou tegen mij gebruiken. En dan ben jij ondernemer en sponsor? Never nooit niet, maar houd over mijn ziekte je bek ok, want heb mijn moeder en een broer door die ziekte verloren dus hou je bek over mijn ziekte strondzak!!!!!
  • 17 Jun 2019 om 22:40
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:38
      Niets menselijks is mij vreemd.
    Het is verre van professioneel.
  • 17 Jun 2019 om 22:38
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:28
      Voor een vooraanstaand ondernemer met binding binnen de b.v.o. als zijnde sponsor.,bezigde u nu hetzelfde taalgebruik alszijnde Ja die. Had ik niet uit deze hoek verwacht.
    Niets menselijks is mij vreemd.
  • 17 Jun 2019 om 22:34
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:29
      Ans is ook geen sponsor, maar voert een hetze!!!
    Hetze ? Dit was vandaag mijn eerste bijdrage. Tevens kun je over mij niet oordelen omdat ik nooit over mijn zakelijk en priveleven schrijf in tegenstelling tot jou.
  • 17 Jun 2019 om 22:29
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:28
      Voor een vooraanstaand ondernemer met binding binnen de b.v.o. als zijnde sponsor.,bezigde u nu hetzelfde taalgebruik alszijnde Ja die. Had ik niet uit deze hoek verwacht.
    Ans is ook geen sponsor, maar voert een hetze!!!
  • 17 Jun 2019 om 22:28
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:19
      Beste IK, met JADIE op het forum, wordt dit forum nooit meer een Twentefans forum. Dit forum wordt beheerst en gedicteerd door een achterlijke krimineel, die denkt door het delen hier van zijn priveleven, dat bestaat uit een krimineel verleden, zuipen en snuiven en het uiten van ernstige bedreigingen naar mede forumleden, terreur hier kan uitoefenen. En het vermelden van zijn medisch dossier, daar zat natuurlijk ook iedereen op te wachten. Dit forum is helaas kapot. Een achterlijke krimineel met een heel klein fanclub(je) hebben helaas het forum overgenomen en niemand die er iets aan doet. Dat groepje zijn internet terrorristen en beslist geen echte Twente supporters.
    Voor een vooraanstaand ondernemer met binding binnen de b.v.o. als zijnde sponsor.,bezigde u nu hetzelfde taalgebruik alszijnde Ja die. Had ik niet uit deze hoek verwacht.
  • 17 Jun 2019 om 22:27
    • Quote van 17 Jun 2019 om 22:19
      Beste IK, met JADIE op het forum, wordt dit forum nooit meer een Twentefans forum. Dit forum wordt beheerst en gedicteerd door een achterlijke krimineel, die denkt door het delen hier van zijn priveleven, dat bestaat uit een krimineel verleden, zuipen en snuiven en het uiten van ernstige bedreigingen naar mede forumleden, terreur hier kan uitoefenen. En het vermelden van zijn medisch dossier, daar zat natuurlijk ook iedereen op te wachten. Dit forum is helaas kapot. Een achterlijke krimineel met een heel klein fanclub(je) hebben helaas het forum overgenomen en niemand die er iets aan doet. Dat groepje zijn internet terrorristen en beslist geen echte Twente supporters.
    Oh heb ik het weer gedaan Ans?? Jij met je fanclubje hier willen dit forum terroriseren, kijk hoe je vriendjes vandaag weet te keer gaan, en het toont maar weer eens aan hoe zielig figuur jij bent! Heb je al genoeg medestanders gevonden voor mijn ban? Die je best hè bent een zielig figuur, en beste Ik Zeg, laat je geen rad voor de ogen draaien Dior deze nep sponsor, ik crimineel, ik ben ziek geweest, zo wat? Maar ik moet me voor van alles uit laten maken door Ans en zijn fanclubje , van Pedofiel tot ik weet niet wat. En dan reageer je terug en dan proberen ze je te pakken. Heb ik jou ooit onheus bejegend Ik zeg? Nee maar Ans en zijn fanclubje zijn gewoon NSB ers. Min volk, achterbaks, en alleen hier een grote mond.
  • 17 Jun 2019 om 22:19
    • Quote van 17 Jun 2019 om 21:35
      Ikzeg. Geachte heren en dames support van ons fctwente, helaas is het de laatste tijd veel raak bij enkele support op meerdere topic. Waarom moet dit nu en waarom gaan er weer support met elkaar in gevecht op meerdere topic. Mensen geef elkaar de hand en laten wij er weer nette topic van maken en elkaar helpen met ideeën en vrolijk zijn.
    Beste IK, met JADIE op het forum, wordt dit forum nooit meer een Twentefans forum. Dit forum wordt beheerst en gedicteerd door een achterlijke krimineel, die denkt door het delen hier van zijn priveleven, dat bestaat uit een krimineel verleden, zuipen en snuiven en het uiten van ernstige bedreigingen naar mede forumleden, terreur hier kan uitoefenen. En het vermelden van zijn medisch dossier, daar zat natuurlijk ook iedereen op te wachten. Dit forum is helaas kapot. Een achterlijke krimineel met een heel klein fanclub(je) hebben helaas het forum overgenomen en niemand die er iets aan doet. Dat groepje zijn internet terrorristen en beslist geen echte Twente supporters.
  • 17 Jun 2019 om 22:01
    • Quote van 17 Jun 2019 om 21:35
      Ikzeg. Geachte heren en dames support van ons fctwente, helaas is het de laatste tijd veel raak bij enkele support op meerdere topic. Waarom moet dit nu en waarom gaan er weer support met elkaar in gevecht op meerdere topic. Mensen geef elkaar de hand en laten wij er weer nette topic van maken en elkaar helpen met ideeën en vrolijk zijn.
    Dat zijn wijze woorden......
  • 17 Jun 2019 om 21:35
    Ikzeg. Geachte heren en dames support van ons fctwente, helaas is het de laatste tijd veel raak bij enkele support op meerdere topic. Waarom moet dit nu en waarom gaan er weer support met elkaar in gevecht op meerdere topic. Mensen geef elkaar de hand en laten wij er weer nette topic van maken en elkaar helpen met ideeën en vrolijk zijn.
  • 17 Jun 2019 om 21:16
    Ikzeg. Polak ik wens u heel veel succes met de dames voetbal.
  • 17 Jun 2019 om 20:37
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:27
      Mike Tyson!
    Mike Tyson vond een oor wel lekker.
  • 17 Jun 2019 om 20:31
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:46
      OMG..... 15 clubs in 20 jaar. Hoe verschrikkelijk waardevol is dat KNVB papiertje dat deze megalomane serie-mislukkeling nog ED clubs kan krijgen. Arme VVV fans
    Heeft wel veel ervaring:-)
  • 17 Jun 2019 om 20:27
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:18
      Ik dreig jou nog nadat jij mij boor Pedo hebt uit gemaakt, en mijn kids er bij betrok , ja heb ik je gedreigd!! Nee het is eenbelofte, ik bijt je de neus van je kop!!! Onthou dat goed, een belofte hufter
    Mike Tyson!
  • 17 Jun 2019 om 20:21
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:16
      Hahaha, een aantal jaren terug had je zo'n tv programma waarin vrouwen in bikini penalties gingen schieten. Daar vond ik Zweden altijd heel goed voor de dag komen.
    Kwaliteits-TV ! Daar trek je volle zalen mee !
  • 17 Jun 2019 om 20:19
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:18
      Ik dreig jou nog nadat jij mij boor Pedo hebt uit gemaakt, en mijn kids er bij betrok , ja heb ik je gedreigd!! Nee het is eenbelofte, ik bijt je de neus van je kop!!! Onthou dat goed, een belofte hufter
    Suarez !!!
  • 17 Jun 2019 om 20:19
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:14
      'je hebt me 'gewoon' gevraagd om te kappen'. Volgens mij was dat niet zo 'gewoon'. Mij uitschelden en bedreigen vind ik niet 'gewoon'!
    Ik heb jou zien zeggen dat het je verbaast dat de kinderbescherming nog niet bij Ja Die op de stoep had gestaan, omdat hij een gevaarlijke crimineel is en dat je denkt dat ie van de kinderliefde is. Jij bent af.
  • 17 Jun 2019 om 20:18
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:12
      Mee eens, vaak willen mensen ook nog helpen om hem de ogen te laten openen maar het lijkt op een doodlopende weg. Helaas! Hij ziet alles als kritiek op hem persoonlijk, terwijl we hem niet eens kennen. Hij maakt het onderscheidt niet. Vervolgens wil hij zijn frustratie kwijt en dan gaat die velen met de grond gelijk maken. Tja! Er is geen guldenmiddenweg bij Ja die. Het is alles of niets!
    Ik krijg altijd het gevoel dat hij op een stoel zonder zitvlak zit..... abnormaal explosief anaal die beste jongen.
  • 17 Jun 2019 om 20:18
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:16
      Hahaha, een aantal jaren terug had je zo'n tv programma waarin vrouwen in bikini penalties gingen schieten. Daar vond ik Zweden altijd heel goed voor de dag komen.
    Kijk het gezonde verstand keert ook weer terug op het forum.......:-)
  • 17 Jun 2019 om 20:18
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:14
      'je hebt me 'gewoon' gevraagd om te kappen'. Volgens mij was dat niet zo 'gewoon'. Mij uitschelden en bedreigen vind ik niet 'gewoon'!
    Ik dreig jou nog nadat jij mij boor Pedo hebt uit gemaakt, en mijn kids er bij betrok , ja heb ik je gedreigd!! Nee het is eenbelofte, ik bijt je de neus van je kop!!! Onthou dat goed, een belofte hufter
  • 17 Jun 2019 om 20:18
    Dit forum is nog erger dan een kleuterschool.
  • 17 Jun 2019 om 20:16
    Hahaha, een aantal jaren terug had je zo'n tv programma waarin vrouwen in bikini penalties gingen schieten. Daar vond ik Zweden altijd heel goed voor de dag komen.
  • 17 Jun 2019 om 20:15
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:13
      Ik vroeg je net ook al heb je aan een account niet genoeg?
    Moet ik daar serieus op antwoorden Ja Die?
    Ogen je open eens dan zomaar wat te roepen waar je niets mee kunt!
  • 17 Jun 2019 om 20:14
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:08
      Pffff jonge laat mijn ziekte er buiten ok? Gewoon kappen ok, ik heb je gevraagd om gewoon te kappen maar jij gaat maar door hè?
    'je hebt me 'gewoon' gevraagd om te kappen'. Volgens mij was dat niet zo 'gewoon'. Mij uitschelden en bedreigen vind ik niet 'gewoon'!
  • 17 Jun 2019 om 20:13
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:12
      Mee eens, vaak willen mensen ook nog helpen om hem de ogen te laten openen maar het lijkt op een doodlopende weg. Helaas! Hij ziet alles als kritiek op hem persoonlijk, terwijl we hem niet eens kennen. Hij maakt het onderscheidt niet. Vervolgens wil hij zijn frustratie kwijt en dan gaat die velen met de grond gelijk maken. Tja! Er is geen guldenmiddenweg bij Ja die. Het is alles of niets!
    Ik vroeg je net ook al heb je aan een account niet genoeg?
  • 17 Jun 2019 om 20:12
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:07
      Ik vind het ook onbegrijpelijk. Dan heeft hij net zo'n vreselijke ziekte gehad en dan gaat hij vervolgens iedereen dood wensen. Ik heb medelijden met hem.
    Mee eens, vaak willen mensen ook nog helpen om hem de ogen te laten openen maar het lijkt op een doodlopende weg. Helaas! Hij ziet alles als kritiek op hem persoonlijk, terwijl we hem niet eens kennen. Hij maakt het onderscheidt niet. Vervolgens wil hij zijn frustratie kwijt en dan gaat die velen met de grond gelijk maken. Tja! Er is geen guldenmiddenweg bij Ja die. Het is alles of niets!
  • 17 Jun 2019 om 20:08
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:07
      Ik vind het ook onbegrijpelijk. Dan heeft hij net zo'n vreselijke ziekte gehad en dan gaat hij vervolgens iedereen dood wensen. Ik heb medelijden met hem.
    Pffff jonge laat mijn ziekte er buiten ok? Gewoon kappen ok, ik heb je gevraagd om gewoon te kappen maar jij gaat maar door hè?
  • 17 Jun 2019 om 20:07
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:01
      Eerlijk is eerlijk, Ja Die, ik vind dat je wel heel veel zelfmedelijden hebt. Je daagt zelf uit en dan mag een ander .......... vallen. Zo doe je dat ook met mensen die je helemaal niet kent zoals Pusic. Zie je nu zelf niet hoe zwak en belachelijk dat is?
    Ik vind het ook onbegrijpelijk. Dan heeft hij net zo'n vreselijke ziekte gehad en dan gaat hij vervolgens iedereen dood wensen. Ik heb medelijden met hem.
  • 17 Jun 2019 om 20:06
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:01
      Eerlijk is eerlijk, Ja Die, ik vind dat je wel heel veel zelfmedelijden hebt. Je daagt zelf uit en dan mag een ander .......... vallen. Zo doe je dat ook met mensen die je helemaal niet kent zoals Pusic. Zie je nu zelf niet hoe zwak en belachelijk dat is?
    Heb je aan een account niet genoeg? Tyf op man.
  • 17 Jun 2019 om 20:01
    Eerlijk is eerlijk, Ja Die, ik vind dat je wel heel veel zelfmedelijden hebt. Je daagt zelf uit en dan mag een ander .......... vallen. Zo doe je dat ook met mensen die je helemaal niet kent zoals Pusic. Zie je nu zelf niet hoe zwak en belachelijk dat is?
  • 17 Jun 2019 om 19:59
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:53
      Jij hebt op alle 400 gereageerd, dus blijkbaar ben ik therapie voor jou. Je bent bijzonder rustig, blijkbaar heb ik het effect van een emotional support huisdier voor je. Fijn dat ik je kan helpen.
    Zit je daar alleen aan het schap dan?
  • 17 Jun 2019 om 19:58
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:55
      Nee hoor kijk je post maar na, heb op een kwart gereageerd en je bent echt een grote kneus en verder niets. Bah bah
    Nog 75% te gaan, veel plezier. Snel zijn, teletubbies begint zo.
  • 17 Jun 2019 om 19:55
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:53
      Jij hebt op alle 400 gereageerd, dus blijkbaar ben ik therapie voor jou. Je bent bijzonder rustig, blijkbaar heb ik het effect van een emotional support huisdier voor je. Fijn dat ik je kan helpen.
    Nee hoor kijk je post maar na, heb op een kwart gereageerd en je bent echt een grote kneus en verder niets. Bah bah
  • 17 Jun 2019 om 19:55
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:53
      Jij hebt op alle 400 gereageerd, dus blijkbaar ben ik therapie voor jou. Je bent bijzonder rustig, blijkbaar heb ik het effect van een emotional support huisdier voor je. Fijn dat ik je kan helpen.
    hahahahaha, geweldig hoe kom je erop!
    Denk niet dat die begrijpt wat je allemaal zegt, maar dat terzijde!
  • 17 Jun 2019 om 19:53
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:48
      Nee 400 berichten vandaag met jou gezeik dat schiet op......
    Jij hebt op alle 400 gereageerd, dus blijkbaar ben ik therapie voor jou. Je bent bijzonder rustig, blijkbaar heb ik het effect van een emotional support huisdier voor je. Fijn dat ik je kan helpen.
  • 17 Jun 2019 om 19:51
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:23
      We krijgen weer een concurrent minder. VVV gooit zijn eigen glazen in om Robert Maaskant als trainer aan te stellen. Dat komt twente niet verkeerd uit denk zo.
    Pfuw, gelukkig dacht dat we de enige club waren die jaar in jaar uit halfgebakken beslissingen namen. Het kan vriezen en het kan dooien in de voetbalwereld wordt je nooit werkloos. Er zijn altijd wel bestuurders te vinden die iets in je zien, no matter hoe slecht je cv ook is.
  • 17 Jun 2019 om 19:49
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:45
      Ga je dan echt alleen zitten kijken om in je mening bevestigt te worden of had je verwacht dat die Thaise dames de eerste wedstrijd een off day hadden? Ik vind het ook niks, dus kijk ik ook niet. De vrouw vind 't wel vermakelijk, terwijl die weer niks heeft met mannenvoetbal. Leven en laten leven...
    Nou nee, als je in een bar zit... ontkom je er niet aan. Vrijwillig kijken, nee bedankt.
  • 17 Jun 2019 om 19:48
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:46
      OMG..... 15 clubs in 20 jaar. Hoe verschrikkelijk waardevol is dat KNVB papiertje dat deze megalomane serie-mislukkeling nog ED clubs kan krijgen. Arme VVV fans
    Nee 400 berichten vandaag met jou gezeik dat schiet op......
  • 17 Jun 2019 om 19:46
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:23
      We krijgen weer een concurrent minder. VVV gooit zijn eigen glazen in om Robert Maaskant als trainer aan te stellen. Dat komt twente niet verkeerd uit denk zo.
    OMG..... 15 clubs in 20 jaar. Hoe verschrikkelijk waardevol is dat KNVB papiertje dat deze megalomane serie-mislukkeling nog ED clubs kan krijgen. Arme VVV fans
  • 17 Jun 2019 om 19:45
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:23
      Wijn drink je, azijn pis je (spreekwoordelijk).

      Gisteren nog Thailand Zweden gezien, het heeft niets met voetbal te maken, stadion leeg.
    Ga je dan echt alleen zitten kijken om in je mening bevestigt te worden of had je verwacht dat die Thaise dames de eerste wedstrijd een off day hadden? Ik vind het ook niks, dus kijk ik ook niet. De vrouw vind 't wel vermakelijk, terwijl die weer niks heeft met mannenvoetbal. Leven en laten leven...
  • 17 Jun 2019 om 19:32
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:30
      Dennis is weer begonnen met trollen...
    Weet niet wie het was. Maakt ook niet uit, maar het zou me inderdaad niet verbazen wanneer Dennis erachter zit....
  • 17 Jun 2019 om 19:30
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:25
      Niet jokken....loop alle topics maar na. ;)
    Dennis is weer begonnen met trollen...
  • 17 Jun 2019 om 19:26
    Bullshit artikel. Plaats dan niets.
  • 17 Jun 2019 om 19:25
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:21
      Het is niet de echte tc. Tc gebruikt een spatie.
    Niet jokken....loop alle topics maar na. ;)
  • 17 Jun 2019 om 19:23
    We krijgen weer een concurrent minder. VVV gooit zijn eigen glazen in om Robert Maaskant als trainer aan te stellen. Dat komt twente niet verkeerd uit denk zo.
  • 17 Jun 2019 om 19:23
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:33
      Er is er maar één gezegend het geweten en het licht van de godganse wereld te zijn en dat ben jij natuurlijk. O, Heer, wanneer is in godsnaam je laatste avondmaal? Dan kom ik de azijn wel inschenken...
    Wijn drink je, azijn pis je (spreekwoordelijk).

    Gisteren nog Thailand Zweden gezien, het heeft niets met voetbal te maken, stadion leeg.
  • 17 Jun 2019 om 19:21
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:13
      Daar is dat neppaccount weer. Ik dacht dat ze het verwijderd hadden?
    Het is niet de echte tc. Tc gebruikt een spatie.
  • 17 Jun 2019 om 19:18
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:16
      Dit is mijn account Dommel.....zonder spatie tussen FC en de T van Tukkerclan. Het nep account gebruikte een spatie...
    Ahh gelukkig. Want twee TC's zou echt teveel van het goede zijn haha
  • 17 Jun 2019 om 19:16
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:13
      Daar is dat neppaccount weer. Ik dacht dat ze het verwijderd hadden?
    Dit is mijn account Dommel.....zonder spatie tussen FC en de T van Tukkerclan. Het nep account gebruikte een spatie...
  • 17 Jun 2019 om 19:13
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:12
      Polak....vrouwenvoetbal.....rijmt niet echt om eerlijk te zijn, maar goed. Als hij het leuk vindt.................
    Daar is dat neppaccount weer. Ik dacht dat ze het verwijderd hadden?
  • 17 Jun 2019 om 19:12
    Polak....vrouwenvoetbal.....rijmt niet echt om eerlijk te zijn, maar goed. Als hij het leuk vindt.................
  • 17 Jun 2019 om 18:52
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:33
      Er is er maar één gezegend het geweten en het licht van de godganse wereld te zijn en dat ben jij natuurlijk. O, Heer, wanneer is in godsnaam je laatste avondmaal? Dan kom ik de azijn wel inschenken...
    Heb je een litertje of 17??? En mag ik helpen schenken doe ik voor niets en heel graag.
  • 17 Jun 2019 om 18:33
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:23
      Trainer vrouwenvoetbal. Dat is hetzelfde als Hans Klok een magic set koopt bij de toys r us. Hoe diep kun je zinken ?

    Er is er maar één gezegend het geweten en het licht van de godganse wereld te zijn en dat ben jij natuurlijk. O, Heer, wanneer is in godsnaam je laatste avondmaal? Dan kom ik de azijn wel inschenken...
  • 17 Jun 2019 om 18:26
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:23
      Trainer vrouwenvoetbal. Dat is hetzelfde als Hans Klok een magic set koopt bij de toys r us. Hoe diep kun je zinken ?

    Als Sjaak dat leuk vindt om te doen moet hij het toch zelf weten? Wie ben jij dan om daar over te oordelen? Echt jij begint met de dag een grotere idioot te worden.
  • 17 Jun 2019 om 18:23
    Trainer vrouwenvoetbal. Dat is hetzelfde als Hans Klok een magic set koopt bij de toys r us. Hoe diep kun je zinken ?

zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›