''Ik wilde bij FC Twente blijven, maar we zijn er niet uitgekomen''

( 19 reacties)
''Ik wilde bij FC Twente blijven, maar we zijn er niet uitgekomen''

Nacho Monsalve draagt voorlopig de aanvoerdersband bij NAC Breda. De 25-jarige Spanjaard kwam over van FC Twente en moet in Breda een dragende kracht worden in het hart van de defensie.

"Ik wilde bij Twente blijven na de promotie, maar we zijn er niet uitgekomen", steekt Monsalve van wal in gesprek met BN DeStem. "NAC maakte daarop duidelijk mij graag te willen hebben en liet mij het project zien dat ze in gedachten hadden."

Het doel is duidelijk: óók met NAC wil hij naar de Eredivisie. "Net als Twente vorig jaar, is NAC nu het team dat iedereen wil verslaan in de eerste divisie. Het is een warme en grote club in Nederland", luidt het vervolg.

NAC heeft het goed voor elkaar, meent Monsalve. "Het trainingscomplex in Zundert en het stadion zijn fantastisch. De faciliteiten en werkomstandigheden zijn uitstekend, dat heeft me positief verrast. Als ze mij vragen om definitief aanvoerder te blijven, zal ik dat als een eer beschouwen", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jul 2019 om 16:08
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:05
      van der Lely zal niet weggaan, hij zit er voor de centen en kan nergens meer verdienen evenmin Oosterwijk.
    ik zou echt een club zoeken en tonen wat ik kan FCT moet salaris maar aanvullen ...win/win situatie voor beide
  • 8 Jul 2019 om 16:05
    • Quote van 8 Jul 2019 om 12:39
      Had ik er toch graag bij gehad. Liever Nacho dan een van der Lely bijvoorbeeld.
    van der Lely zal niet weggaan, hij zit er voor de centen en kan nergens meer verdienen evenmin Oosterwijk.
  • 8 Jul 2019 om 15:52
    • Quote van 8 Jul 2019 om 13:08
      Mediatraining..... niet bekend mee?
    Jawel maar ik zou niet zo kunnen zijn of zo getraind kunnen worden je kan ook het juiste zeggen zonder je eigen identiteit kwijt te raken! Maar ja dan moet je wel karakter en persoonlijkheid hebben iets wat veel voetballers ontbeert.
  • 8 Jul 2019 om 14:15
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:01
      Stel hij was naar Excelsior gegaan, was dat een keer een grote club in NL. Jammer dat hij weg is, maar Nac een grote club in NL ben ik het zeker niet mee eens. Had hem er wel graag bij gehad komend jaar, maarja.....
    Als je het vergelijkt met alle 2000 voetbalclubs die Nederland kent is elke betaald voetbalclub een grote club! :-)
  • 8 Jul 2019 om 14:07
    • Quote van 8 Jul 2019 om 13:51
      Dit is gewoon nacho.
    Hmm je hebt toch gelijk volgens mij...ze lijken wel erg op elkaar zo. :)
  • 8 Jul 2019 om 14:01
    • Quote van 8 Jul 2019 om 13:42
      In de KKD is NAC zeker een grote club, historisch gezien ook wel in Nederland, geen Twente of Utrecht bijv.
      Maar gezien stadion/publiek etc toch een in potentie stabiele middenmoter.
    Stel hij was naar Excelsior gegaan, was dat een keer een grote club in NL. Jammer dat hij weg is, maar Nac een grote club in NL ben ik het zeker niet mee eens. Had hem er wel graag bij gehad komend jaar, maarja.....
  • 8 Jul 2019 om 13:51
    • Quote van 8 Jul 2019 om 13:13
      Foto van Pablo Mari?! :)
    Dit is gewoon nacho.
  • 8 Jul 2019 om 13:42
    • Quote van 8 Jul 2019 om 13:03
      Geloof er weinig van. In nl is onze Fct idd een redelijk grote club, maar nu is NAC ook ineens een grote club in nl. Allemaal dat soort domme praatjes.....
    In de KKD is NAC zeker een grote club, historisch gezien ook wel in Nederland, geen Twente of Utrecht bijv.
    Maar gezien stadion/publiek etc toch een in potentie stabiele middenmoter.
  • 8 Jul 2019 om 13:36
    • Quote van 8 Jul 2019 om 12:39
      Had ik er toch graag bij gehad. Liever Nacho dan een van der Lely bijvoorbeeld.
    Allebei niet goed genoeg,Nacho heeft aanbieding als wisselspeler gehad,kon bij NAC langer contract en meer salaris krijgen,dus ajuu paraplu.
  • 8 Jul 2019 om 13:13
    Foto van Pablo Mari?! :)
  • 8 Jul 2019 om 13:08
    • Quote van 8 Jul 2019 om 12:58
      En het zijn allemaal grote clups bla bla bla worden voetballers nou nooit eens moe van zich zelf?
    Mediatraining..... niet bekend mee?
  • 8 Jul 2019 om 13:03
    Geloof er weinig van. In nl is onze Fct idd een redelijk grote club, maar nu is NAC ook ineens een grote club in nl. Allemaal dat soort domme praatjes.....
  • 8 Jul 2019 om 13:00
    • Quote van 8 Jul 2019 om 12:41
      Van der lely mag ook weg. Zit niet bij de eerste selectie dit seizoen.
    Bij de open dag wel!!! Nu hadden ze ook niet veel anders er zijn meer mensen om het eerste elftal heen dan dat er spelers zijn!!!
  • 8 Jul 2019 om 12:58
    En het zijn allemaal grote clups bla bla bla worden voetballers nou nooit eens moe van zich zelf?
  • 8 Jul 2019 om 12:49
    • Quote van 8 Jul 2019 om 12:48
      En 4 ton salaris ruimte..
    Dan moet hij wel eerst vertrekken.
  • 8 Jul 2019 om 12:48
    • Quote van 8 Jul 2019 om 12:42
      Nou dat is in ieder geval goed nieuws
    En 4 ton salaris ruimte..
  • 8 Jul 2019 om 12:42
    • Quote van 8 Jul 2019 om 12:41
      Van der lely mag ook weg. Zit niet bij de eerste selectie dit seizoen.
    Nou dat is in ieder geval goed nieuws
  • 8 Jul 2019 om 12:41
    • Quote van 8 Jul 2019 om 12:39
      Had ik er toch graag bij gehad. Liever Nacho dan een van der Lely bijvoorbeeld.
    Van der lely mag ook weg. Zit niet bij de eerste selectie dit seizoen.
  • 8 Jul 2019 om 12:39
    Had ik er toch graag bij gehad. Liever Nacho dan een van der Lely bijvoorbeeld.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›