Tadic verbindt toekomst aan Ajax en tekent zevenjarig (!) contract

( 9 reacties)
Tadic verbindt toekomst aan Ajax en tekent zevenjarig (!) contract

Verrassend nieuws uit Amsterdam. Dusan Tadic heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot de zomer van 2023, dat meldt Ajax op de officiële website.

De oud-speler van FC Twente had nog een contract tot medio 2022 in Amsterdam. Die verbintenis is nu met een jaar verlengd. Overigens blijft Tadic ook na 2023 aan Ajax verbonden. Hij zal zich op sportcomplex de Toekomst ten minste tot medio 2026 gaan richten op het trainersvak. De exacte invulling daarvan wordt later bepaald.

Tadic kwam afgelopen seizoen bij Ajax terecht. Hij maakte de overstap vanuit Southampton naar de Eredivisie, waar hij eerder al bij FC Twente en FC Groningen speelde. Afgelopen seizoen kwam de dertigjarige aanvaller tot 56 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 36 keer wist te scoren.

Het nieuwe contract van Tadic is slecht nieuws van FC Twente, dat zou profiteren bij een transfer van de Serviër. De aanvaller werd deze transferperiode onder meer gelinkt aan een lucratief avontuur in China. Ook AC Milan en Bayern München zouden interesse hebben, maar Tadic is dus ook komend seizoen op de Nederlandse velden te bewonderen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jul 2019 om 19:10
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:01
      Precies, hij vindt de "comfortzone" om lekker te kunnen voetballen, belangrijker dan de vergoeding....
    Totdat er toch een héle grote dikke portemonnee open wordt getrokken.
  • 8 Jul 2019 om 18:50
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:40
      Messi, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... :-) En je weet het....wat recht is, is recht....
    Absoluut
  • 8 Jul 2019 om 18:40
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:13
      :) :) :) :) :) :) jullie zijn het eens dat verdient een :) :) :) :) :)
    Messi, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... :-) En je weet het....wat recht is, is recht....
  • 8 Jul 2019 om 18:30
    Nu is de kans des te groter dat Ziyech verkocht gaat worden ook goed toch? !
  • 8 Jul 2019 om 18:14
    Mooi voor hem en Ajax. Wel jammer voor Twente Ik had voor de financiën niet erg gevonden dat hij nog een keer naar China was gegaan
  • 8 Jul 2019 om 18:13
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:01
      Precies, hij vindt de "comfortzone" om lekker te kunnen voetballen, belangrijker dan de vergoeding....
    :) :) :) :) :) :) jullie zijn het eens dat verdient een :) :) :) :) :)
  • 8 Jul 2019 om 18:01
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:40
      Geweldige gast. Geweldige speler. Geweldige mentaliteit en blijkbaar ook nog eens een zeer verstandig mens die oog op de toekomst heeft.
    Precies, hij vindt de "comfortzone" om lekker te kunnen voetballen, belangrijker dan de vergoeding....
  • 8 Jul 2019 om 17:56
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:40
      Geweldige gast. Geweldige speler. Geweldige mentaliteit en blijkbaar ook nog eens een zeer verstandig mens die oog op de toekomst heeft.
    Precies dat!
  • 8 Jul 2019 om 17:40
    Geweldige gast. Geweldige speler. Geweldige mentaliteit en blijkbaar ook nog eens een zeer verstandig mens die oog op de toekomst heeft.