Van Veenendaal: ''Veel speelsters komen bij FC Twente vandaan''

( 87 reacties)
Van Veenendaal: ''Veel speelsters komen bij FC Twente vandaan''

De OranjeLeeuwinnen zijn na hun tweede plek op het WK in Frankrijk weer teruggekeerd op Nederlandse bodem. De ploeg van bondscoach Sarina Wiegman, die dinsdag werd onthaald in Zeist, kent een flink FC Twente-verleden.

Naast FC Twente-speelster Renate Jansen hebben Lineth Beerensteyn, Anouk Dekker, Kika van Es, Stefanie van der Gragt, Ellen Jansen, Danique Kerkdijk, Jill Roord, Shanice van de Sanden, Sherida Spitse en de uitblinkende keepster Sari van Veenendaal een verleden bij FC Twente.

Van Veenendaal stond tussen 2010 en 2015 onder de lat bij FC Twente en verkaste vervolgens naar Arsenal. "Veel speelsters komen bij Twente vandaan en hebben daar een goede opleiding gehad", zegt de keepster tegenover RTV Oost. "Het is alleen maar mooi dat we dat nu op wereldniveau hebben kunnen laten zien."

Van Veenendaal werd uitgeroepen tot beste keepster van het WK, maar is momenteel clubloos. FC Twente heeft haar nog niet benaderd. "Nee, dat speelt op dit moment nog niet. Misschien dat het later gaat lopen als ik weer thuis ben", aldus Van Veenendaal.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 11:45
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:10
      Was laat en dan dat gezeur over dat damesvoetbal, maar speciaal voor jou TC zal ik er op letten ok ?
    Het mag ook wel eens gezegd worden dat Ja Die de laatste tijd juist heel goede posts plaatst....
  • 11 Jul 2019 om 11:44
    • Quote van 11 Jul 2019 om 08:31
      Respect? Gevoel? Bakermat? Ik heb medlijden met je baas. Er is geen enkel noodlijdend bedrijf dat gaat investeren in een tak die bewezen verlies draait. Joop investeerde er in toen daar financiele ruimte voor was. Als vrouwenvoetbal zo geweldig populair is, laat het dan op eigen poten staan. De vrouwentak slurp 450,000 Euro op, geld dat we niet hebben. Om dat te rechtvaardigen moet je minimaal een ROI, of minimaal een kleine winst, kunnen projecteren. Overleggen ze zware rode cijfers, dan is dat het eerste waar je moet saneren. De prio is mannenvoetbal, en als we weer helemaal boven Jan zijn, dan kunnen we daar weer geld inpompen. Als vereiste voor een deal, is het zakelijk gezien gewoon oerdom.
    Rob Huis, Rik304 en Utrechtse Tukker hebben het antwoord eigenlijk al gegeven. Je kijkt te veel naar het rendement van dit seizoen. Jouw 450K was toch 200K? Verder zijn er meer afdelingen binnen FcT die "niets" opleveren, zoals de jeugdopleiding..... Elke afdeling moet inderdaad wel toegevoegde waarde hebben, dat is juist. Bij het vrouwenvoetbal is het een overbodige discussie, want het was een voorwaarde van de Gemeente Enschede, zoals ook "scoren in de wijk" dat was.... M.i. einde discussie.
  • 11 Jul 2019 om 11:02
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:32
      Hoe zou het kunnen dat er zoveel vrouwen naar het mannen voetbal kijken?puur omdat ze door het vrouwen voetbal in ons FC Twente interesse hebben gekregen levert dus meer centen en reclame op de 450,000 verdienen zichzelf terug.
    Zoals ik al zei, het is een reclame-vehikel. Wel een waar veel meer munt uit geslagen moet worden m.i. Maar naast de nieuwe generatie jonge jongetjes wil je ook de nieuwe generatie jonge meisjes binden en dan helpt zoiets wel mee.

    Vanuit m'n amateurclub waren er geregeld tripjes naar de Twente vrouwen, veel van die meisjes zijn opgegroeid als Twente-fan en zitten in het stadion tegenwoordig.
  • 11 Jul 2019 om 10:17
    • Quote van 11 Jul 2019 om 07:56
      Transfernieuws bij Fortuna op komst: verbannen publiekslieveling gaat vertrekken Fortuna Sittard neemt afscheid van Djibril Dianessy. De 23-jarige aanvaller werd deze week uit de selectie van trainer Sjors Ultee gezet en staat nu voor een transfer naar een andere – nog onbekende - club, meldt L1 donderdag. Ideale speler voor ons Twente!
    Moet een transfersom voor komen. Heeft Twente niet. Next.
  • 11 Jul 2019 om 09:50
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:32
      Oerdom is een bestaand product, wat goed staat en ook langzaam inkomsten genereert en daarnaast voor naamsbekendheid zorgt. Dit weggooien is hetzelfde als je hele scouting eruit gooien. De Twentse Vrouwenvoetbal begint langzamerhand de adem van het Nederlandse vrouwenvoetbal te worden. Dat moet je koesteren.
    Volgende week bezoek ik nog een daggie Salzburg moet ik je nog een cappie of sjaaltje mee brengen van Red Bul :):):(
  • 11 Jul 2019 om 09:37
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:20
      Geintje pik.....daarom ook de knipoog achteraan die post. :))
    Haha ok kerel net wakker he ;-)
  • 11 Jul 2019 om 09:35
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:32
      Hoe zou het kunnen dat er zoveel vrouwen naar het mannen voetbal kijken?puur omdat ze door het vrouwen voetbal in ons FC Twente interesse hebben gekregen levert dus meer centen en reclame op de 450,000 verdienen zichzelf terug.
    of het idd zoveel is?? ..maar je hebt een punt
  • 11 Jul 2019 om 09:32
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:51
      En die opleiding heeft ons miljoenen gekost, en daar moeten we zsm vanaf.,... maar wat doet de gemeente/politiek, die gaan omwille van een paar zieltjes winnen Eisen dat FCT investeert in Vrouwen. 450,000 Euri, waarvan een volwaardige ED speler hadden kunnen aantrekken.
    Hoe zou het kunnen dat er zoveel vrouwen naar het mannen voetbal kijken?puur omdat ze door het vrouwen voetbal in ons FC Twente interesse hebben gekregen levert dus meer centen en reclame op de 450,000 verdienen zichzelf terug.
  • 11 Jul 2019 om 09:32
    • Quote van 11 Jul 2019 om 08:31
      Respect? Gevoel? Bakermat? Ik heb medlijden met je baas. Er is geen enkel noodlijdend bedrijf dat gaat investeren in een tak die bewezen verlies draait. Joop investeerde er in toen daar financiele ruimte voor was. Als vrouwenvoetbal zo geweldig populair is, laat het dan op eigen poten staan. De vrouwentak slurp 450,000 Euro op, geld dat we niet hebben. Om dat te rechtvaardigen moet je minimaal een ROI, of minimaal een kleine winst, kunnen projecteren. Overleggen ze zware rode cijfers, dan is dat het eerste waar je moet saneren. De prio is mannenvoetbal, en als we weer helemaal boven Jan zijn, dan kunnen we daar weer geld inpompen. Als vereiste voor een deal, is het zakelijk gezien gewoon oerdom.
    Oerdom is een bestaand product, wat goed staat en ook langzaam inkomsten genereert en daarnaast voor naamsbekendheid zorgt. Dit weggooien is hetzelfde als je hele scouting eruit gooien. De Twentse Vrouwenvoetbal begint langzamerhand de adem van het Nederlandse vrouwenvoetbal te worden. Dat moet je koesteren.
  • 11 Jul 2019 om 09:20
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:10
      Was laat en dan dat gezeur over dat damesvoetbal, maar speciaal voor jou TC zal ik er op letten ok ?
    Geintje pik.....daarom ook de knipoog achteraan die post. :))
  • 11 Jul 2019 om 09:10
    • Quote van 11 Jul 2019 om 07:35
      Waarom moet jij altijd schelden kerel?


      Je kunt toch ook gewoon zeggen: "Zal tijd worden"? ;)
    Was laat en dan dat gezeur over dat damesvoetbal, maar speciaal voor jou TC zal ik er op letten ok ?
  • 11 Jul 2019 om 09:01
    • Quote van 11 Jul 2019 om 08:09
      Het is allemaal mooi maar er komt niets......
    Het begint vervelend te worden.
  • 11 Jul 2019 om 08:31
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:28
      Onzin. Het is een voorwaarde.... en veel belangrijker, FcT heeft aan de bakermat van het vrouwenvoetbal gestaan.... De hoeveelheid TV-toeschouwers bij de NL wedstrijden kun je niet ontkennen..... Dat het niet jouw ding is, weten we al, een beetje respect is op zijn plaats.
    Respect? Gevoel? Bakermat? Ik heb medlijden met je baas. Er is geen enkel noodlijdend bedrijf dat gaat investeren in een tak die bewezen verlies draait. Joop investeerde er in toen daar financiele ruimte voor was. Als vrouwenvoetbal zo geweldig populair is, laat het dan op eigen poten staan. De vrouwentak slurp 450,000 Euro op, geld dat we niet hebben. Om dat te rechtvaardigen moet je minimaal een ROI, of minimaal een kleine winst, kunnen projecteren. Overleggen ze zware rode cijfers, dan is dat het eerste waar je moet saneren. De prio is mannenvoetbal, en als we weer helemaal boven Jan zijn, dan kunnen we daar weer geld inpompen. Als vereiste voor een deal, is het zakelijk gezien gewoon oerdom.
  • 11 Jul 2019 om 08:09
    • Quote van 11 Jul 2019 om 07:56
      Transfernieuws bij Fortuna op komst: verbannen publiekslieveling gaat vertrekken Fortuna Sittard neemt afscheid van Djibril Dianessy. De 23-jarige aanvaller werd deze week uit de selectie van trainer Sjors Ultee gezet en staat nu voor een transfer naar een andere – nog onbekende - club, meldt L1 donderdag. Ideale speler voor ons Twente!
    Het is allemaal mooi maar er komt niets......
  • 11 Jul 2019 om 07:56
    Transfernieuws bij Fortuna op komst: verbannen publiekslieveling gaat vertrekken Fortuna Sittard neemt afscheid van Djibril Dianessy. De 23-jarige aanvaller werd deze week uit de selectie van trainer Sjors Ultee gezet en staat nu voor een transfer naar een andere – nog onbekende - club, meldt L1 donderdag. Ideale speler voor ons Twente!
  • 11 Jul 2019 om 07:35
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:57
      Zal gvd tijd worden.
    Waarom moet jij altijd schelden kerel?


    Je kunt toch ook gewoon zeggen: "Zal tijd worden"? ;)
  • 11 Jul 2019 om 00:58
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:55
      He je moet niet zo lopen blazen man, waar slaat dat op kun jij niet gewoon accepteren dat dr anders denkenden in de relatie zijn? Gvd en je komt steeds met je dochters op de proppen en haalt er nodeloos de emotie van je dochters bij. Man mogen we niet verschillend denken over hoe we met vrouwen in het leven staan? En voor jou nog een keer ook ik vind vrouwenvoetbal verschrikkelijk, en ook ik vind dat als de kinderen tussen de middag thuis komen de moeder er is, en na school ook . Want al die carrière jagers die zo graag kinderen willen moeten de kinderen ook zelf opvoeden want dat is een keuze die je maakt. En dan dump je de kinderen niet in na schoolse opvang of zo omdat pa en ma zo graag carrière maken. En dat wij vaak hetzelfde denken doet hier niets aan af, Enschede78 En ik zitten vaak wel op een lijn wat Fc Twente betreft, wat Vak P betreft, wat we van de hele sluiting vinden van het home, en de burgemeester en politie. Maar wat is daar mis mee moet je dat nou aangrijpen omdat je er niet alleen meer uit komt? Dat hij je klem praat? En dat jij het dan even over een andere boeg gooit en jawel Ja Die er in. Laat mij er lekker buiten gast alhoewel ik het helemaal Enschede78 eens ben.
    Goh, Ja Die, ik ben het een keer met je eens :)
  • 11 Jul 2019 om 00:01
    Maar het is mooi geweest voor vandaag, iedereen die nog wakker is, welterusten en good goan!
  • 10 Jul 2019 om 23:59
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:55
      He je moet niet zo lopen blazen man, waar slaat dat op kun jij niet gewoon accepteren dat dr anders denkenden in de relatie zijn? Gvd en je komt steeds met je dochters op de proppen en haalt er nodeloos de emotie van je dochters bij. Man mogen we niet verschillend denken over hoe we met vrouwen in het leven staan? En voor jou nog een keer ook ik vind vrouwenvoetbal verschrikkelijk, en ook ik vind dat als de kinderen tussen de middag thuis komen de moeder er is, en na school ook . Want al die carrière jagers die zo graag kinderen willen moeten de kinderen ook zelf opvoeden want dat is een keuze die je maakt. En dan dump je de kinderen niet in na schoolse opvang of zo omdat pa en ma zo graag carrière maken. En dat wij vaak hetzelfde denken doet hier niets aan af, Enschede78 En ik zitten vaak wel op een lijn wat Fc Twente betreft, wat Vak P betreft, wat we van de hele sluiting vinden van het home, en de burgemeester en politie. Maar wat is daar mis mee moet je dat nou aangrijpen omdat je er niet alleen meer uit komt? Dat hij je klem praat? En dat jij het dan even over een andere boeg gooit en jawel Ja Die er in. Laat mij er lekker buiten gast alhoewel ik het helemaal Enschede78 eens ben.
    Aan jou hetzelfde, we zijn er nodig aan toe dat de eredivisie weer begint en dat we weer naar ons Twente kunnen kijken en erover kunnen lullen!
  • 10 Jul 2019 om 23:57
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:56
      Kerel, ik hoop in ieder geval dat de komende 3,5 week snel voorbij zijn en dat we weer als vanouds over ons Twente kunnen lullen! ;)
    Zal gvd tijd worden.
  • 10 Jul 2019 om 23:56
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:32
      Heel anders valt wel mee, over bepaalde zaken denken wij idd anders. Niet zo extreem als jij het voelt maar dat komt omdat jij een persoonlijke ervaring meeneemt en daardoor meer in de emotie reageert.
    Kerel, ik hoop in ieder geval dat de komende 3,5 week snel voorbij zijn en dat we weer als vanouds over ons Twente kunnen lullen! ;)
  • 10 Jul 2019 om 23:55
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:17
      Nu ben je echt heel hypocriet bezig want dezelfde standaarden hanteer je niet als het over vak-p gaat of als je grote kameraad Ja Die ergens bij betrokken is. Dan mogen mensen met andere denkbeelden met alle mogelijke middelen kapotgemaakt worden. Noem je mij een eng mannetje? Jij bent zelf nog vele malen enger!
    He je moet niet zo lopen blazen man, waar slaat dat op kun jij niet gewoon accepteren dat dr anders denkenden in de relatie zijn? Gvd en je komt steeds met je dochters op de proppen en haalt er nodeloos de emotie van je dochters bij. Man mogen we niet verschillend denken over hoe we met vrouwen in het leven staan? En voor jou nog een keer ook ik vind vrouwenvoetbal verschrikkelijk, en ook ik vind dat als de kinderen tussen de middag thuis komen de moeder er is, en na school ook . Want al die carrière jagers die zo graag kinderen willen moeten de kinderen ook zelf opvoeden want dat is een keuze die je maakt. En dan dump je de kinderen niet in na schoolse opvang of zo omdat pa en ma zo graag carrière maken. En dat wij vaak hetzelfde denken doet hier niets aan af, Enschede78 En ik zitten vaak wel op een lijn wat Fc Twente betreft, wat Vak P betreft, wat we van de hele sluiting vinden van het home, en de burgemeester en politie. Maar wat is daar mis mee moet je dat nou aangrijpen omdat je er niet alleen meer uit komt? Dat hij je klem praat? En dat jij het dan even over een andere boeg gooit en jawel Ja Die er in. Laat mij er lekker buiten gast alhoewel ik het helemaal Enschede78 eens ben.
  • 10 Jul 2019 om 23:32
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:29
      Het moge duidelijk zijn dat wij heel anders in het leven staan en vanaf nu wil ik het daar graag bij laten.
    Heel anders valt wel mee, over bepaalde zaken denken wij idd anders. Niet zo extreem als jij het voelt maar dat komt omdat jij een persoonlijke ervaring meeneemt en daardoor meer in de emotie reageert.
  • 10 Jul 2019 om 23:29
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:23
      Rustig wiefke. Het is heel simpel, jij wilt jou norm/denkwijze als algemene denkwijze promoveren. Wijkt het af sta je zoals nu als een klein kind te stampvoeten. Misschien moet jij eens leren dat er mensen zijn die anders over bepaalde zaken denken en dit accepteren ipv dit gejank van je.
    Het moge duidelijk zijn dat wij heel anders in het leven staan en vanaf nu wil ik het daar graag bij laten.
  • 10 Jul 2019 om 23:23
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:17
      Nu ben je echt heel hypocriet bezig want dezelfde standaarden hanteer je niet als het over vak-p gaat of als je grote kameraad Ja Die ergens bij betrokken is. Dan mogen mensen met andere denkbeelden met alle mogelijke middelen kapotgemaakt worden. Noem je mij een eng mannetje? Jij bent zelf nog vele malen enger!
    Rustig wiefke. Het is heel simpel, jij wilt jou norm/denkwijze als algemene denkwijze promoveren. Wijkt het af sta je zoals nu als een klein kind te stampvoeten. Misschien moet jij eens leren dat er mensen zijn die anders over bepaalde zaken denken en dit accepteren ipv dit gejank van je.
  • 10 Jul 2019 om 23:19
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:03
      Respect! En zo zijn er ook heel veel mannen die in de steek zijn gelaten en/of hun kinderen helemaal niet mogen zien. Het mes snijdt aan twee kanten. Begrijp dat door jouw persoonlijke ervaring je er zo vel tegenaan kijkt maar daar kan Enschede78 natuurlijk niets aan doen. Hij leeft zijn leven zoals hij dat wil en zoals zijn partner dat wil. Ik geloof niet dat Enschede78 iedereen over 1 kam wil scheren maar wel zijn persoonlijk voorkeur wil uitspreken. De vrouw van tegenwoordig kan heel goed zelf kiezen en als zij graag in de keuken staat of het huishouden doet is dat haar recht zonder dat anderen denken dat ze dat doet omdat ze daar toe gedwongen wordt. Daar geloof ik niet in. Dan kun je beter kijken naar vrouwen van moslims die vaak vanuit het geloof een bepaalde rol hebben in het huwelijk. Maar ook daar zie je dat niet alle moslim vrouwen zich daar aan houden en hun eigen weg kiezen.
    Ik zal me in het vervolg inhouden want anders kan ik weer langs de huisarts voor een te hoge bloeddruk. Enschede78 is mijn aandacht niet waard.
  • 10 Jul 2019 om 23:18
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:09
      Ik vind het juist mooi dat het soms over meer dingen gaat dan alleen voetbal. Je zult het misschien niet weten maar het leven draait niet alleen om voetbal! En bovendien, ik sluit me bij Scorpio aan dat het vooral komt door een gebrek aan voetbal in de zomer. Begint het seizoen straks weer dan nemen deze discussies af tot een minimum en gaat het weer vooral over welke spelers klote gespeeld hebben en welke slechte tactiek de trainer weer gehanteerd heeft.
    ja hahahaha, of hoe geweldig we gespeeld hebben. En hoe geweldig onze technische staf is.
  • 10 Jul 2019 om 23:17
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:59
      Jij valt mensen lastig die niet hetzelfde denken als jou. Jij komt dan met een preek vol aannames en soms zelfs leugens om je punt kracht bij te zetten. Dat vind ik een beetje ziek. Wanneer dat jou normen en waarden zijn ben jij een ziek ietwat "gevaarlijk" mannetje in een democratie.
    Nu ben je echt heel hypocriet bezig want dezelfde standaarden hanteer je niet als het over vak-p gaat of als je grote kameraad Ja Die ergens bij betrokken is. Dan mogen mensen met andere denkbeelden met alle mogelijke middelen kapotgemaakt worden. Noem je mij een eng mannetje? Jij bent zelf nog vele malen enger!
  • 10 Jul 2019 om 23:16
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:57
      Ik geloof dat ik mijn laatste zin iets anders had moeten verwoorden. Het gaat mij er om dat het mij opvalt dat het de laatste maanden zo veranderd van een Twente-Forum naar een discussie-forum. Ik geloof niet dat dit vooraf de bedoeling was. Maar goed, als ik het mis heb zal ik me wel afmelden voor dit forum en overstappen naar iets waar het wel om Twente draait..
    Tja, wat moet ik daar van zeggen? Ieder zo zijn vrije keus. Vaak zijn er forums waar je verschillende keuzes hebt, verschillende thema's. Hier heb je dat niet, vandaar dat het allemaal door elkaar staat.
  • 10 Jul 2019 om 23:09
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:57
      Ik geloof dat ik mijn laatste zin iets anders had moeten verwoorden. Het gaat mij er om dat het mij opvalt dat het de laatste maanden zo veranderd van een Twente-Forum naar een discussie-forum. Ik geloof niet dat dit vooraf de bedoeling was. Maar goed, als ik het mis heb zal ik me wel afmelden voor dit forum en overstappen naar iets waar het wel om Twente draait..
    Ik vind het juist mooi dat het soms over meer dingen gaat dan alleen voetbal. Je zult het misschien niet weten maar het leven draait niet alleen om voetbal! En bovendien, ik sluit me bij Scorpio aan dat het vooral komt door een gebrek aan voetbal in de zomer. Begint het seizoen straks weer dan nemen deze discussies af tot een minimum en gaat het weer vooral over welke spelers klote gespeeld hebben en welke slechte tactiek de trainer weer gehanteerd heeft.
  • 10 Jul 2019 om 23:03
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:56
      Meningen over homo's winden mij absoluut niet op maar over vrouwen des te meer. Mijn moeder heeft mijn zusje en ik grotendeels alleen op moeten voeden omdat mijn vader er met een jongere vrouw vandoor ging, nou dat heeft wel een flinke indruk op mij gemaakt, tel daarbij op dat ik twee schatten van dochters heb die ik het beste van wereld gun en dan weet je waarom ik mij zo opwindt over mensen die neerbuigend over vrouwen doen!
    Respect! En zo zijn er ook heel veel mannen die in de steek zijn gelaten en/of hun kinderen helemaal niet mogen zien. Het mes snijdt aan twee kanten. Begrijp dat door jouw persoonlijke ervaring je er zo vel tegenaan kijkt maar daar kan Enschede78 natuurlijk niets aan doen. Hij leeft zijn leven zoals hij dat wil en zoals zijn partner dat wil. Ik geloof niet dat Enschede78 iedereen over 1 kam wil scheren maar wel zijn persoonlijk voorkeur wil uitspreken. De vrouw van tegenwoordig kan heel goed zelf kiezen en als zij graag in de keuken staat of het huishouden doet is dat haar recht zonder dat anderen denken dat ze dat doet omdat ze daar toe gedwongen wordt. Daar geloof ik niet in. Dan kun je beter kijken naar vrouwen van moslims die vaak vanuit het geloof een bepaalde rol hebben in het huwelijk. Maar ook daar zie je dat niet alle moslim vrouwen zich daar aan houden en hun eigen weg kiezen.
  • 10 Jul 2019 om 22:59
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:43
      Hij mag die mening hebben en ik mag daar dan ook vol tegenin gaan. Ik leef volgens het principe 'leven en laten leven' zolang je een ander niet lastig valt moet iedereen op een manier kunnen leven waar hij of zij zich het prettigst bij voelt. En de meningen van Enschede78 op het gebied van vrouwen maar ook homo's en transgenders gaan dan ook loodrecht tegen mijn waarden in. En dan kan ik mij opwinden!
    Jij valt mensen lastig die niet hetzelfde denken als jou. Jij komt dan met een preek vol aannames en soms zelfs leugens om je punt kracht bij te zetten. Dat vind ik een beetje ziek. Wanneer dat jou normen en waarden zijn ben jij een ziek ietwat "gevaarlijk" mannetje in een democratie.
  • 10 Jul 2019 om 22:57
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:50
      Er is geen nieuws anders hadden we het hier wel overgehad meneer de President. Kunnen we je een berichtje sturen als er nieuws is?
    Ik geloof dat ik mijn laatste zin iets anders had moeten verwoorden. Het gaat mij er om dat het mij opvalt dat het de laatste maanden zo veranderd van een Twente-Forum naar een discussie-forum. Ik geloof niet dat dit vooraf de bedoeling was. Maar goed, als ik het mis heb zal ik me wel afmelden voor dit forum en overstappen naar iets waar het wel om Twente draait..
  • 10 Jul 2019 om 22:56
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:49
      Dat is raar dat het je opwint. Men kan tegen homo's zijn of tegen transgenders of tegen vrouwen die aan de top willen komen. Dat is gewoon een mening. Hij zegt toch niet dat hij die mensen wat aan gaat doen?
    Meningen over homo's winden mij absoluut niet op maar over vrouwen des te meer. Mijn moeder heeft mijn zusje en ik grotendeels alleen op moeten voeden omdat mijn vader er met een jongere vrouw vandoor ging, nou dat heeft wel een flinke indruk op mij gemaakt, tel daarbij op dat ik twee schatten van dochters heb die ik het beste van wereld gun en dan weet je waarom ik mij zo opwindt over mensen die neerbuigend over vrouwen doen!
  • 10 Jul 2019 om 22:50
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:48
      Sorry dat ik het zeg maar laat deze discussies lekker op Facebook.. Iedereen komt hier voor info over FC Twente en verder niet. Laat mooi gaan, als er nieuws is over FCT hoor ik dat graag!
    Er is geen nieuws anders hadden we het hier wel overgehad meneer de President. Kunnen we je een berichtje sturen als er nieuws is?
  • 10 Jul 2019 om 22:49
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:43
      Hij mag die mening hebben en ik mag daar dan ook vol tegenin gaan. Ik leef volgens het principe 'leven en laten leven' zolang je een ander niet lastig valt moet iedereen op een manier kunnen leven waar hij of zij zich het prettigst bij voelt. En de meningen van Enschede78 op het gebied van vrouwen maar ook homo's en transgenders gaan dan ook loodrecht tegen mijn waarden in. En dan kan ik mij opwinden!
    Dat is raar dat het je opwint. Men kan tegen homo's zijn of tegen transgenders of tegen vrouwen die aan de top willen komen. Dat is gewoon een mening. Hij zegt toch niet dat hij die mensen wat aan gaat doen?
  • 10 Jul 2019 om 22:48
    Sorry dat ik het zeg maar laat deze discussies lekker op Facebook.. Iedereen komt hier voor info over FC Twente en verder niet. Laat mooi gaan, als er nieuws is over FCT hoor ik dat graag!
  • 10 Jul 2019 om 22:45
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:44
      Dat denk ik ook, leven en laten leven. Er zijn ook heel veel vrouwen die passief willen zijn en niet in de middelpunt van de belangstelling willen staan. En geef ze eens ongelijk. Liefde is iets onvoorwaardelijks. Maar we leven nu eenmaal in een tijd dat alles op de kop gezet moet worden. Of daar nu animo voor is of niet. Dat wordt niet onderzocht!
    Zit wat in .
  • 10 Jul 2019 om 22:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:39
      He Scorpio voor velen is dit Anno 2019 ook nog van toepassing. Ook op mij en nog een heleboel met ons denk ik;-)
    Dat denk ik ook, leven en laten leven. Er zijn ook heel veel vrouwen die passief willen zijn en niet in de middelpunt van de belangstelling willen staan. En geef ze eens ongelijk. Liefde is iets onvoorwaardelijks. Maar we leven nu eenmaal in een tijd dat alles op de kop gezet moet worden. Of daar nu animo voor is of niet. Dat wordt niet onderzocht!
  • 10 Jul 2019 om 22:43
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:29
      Enschede78, kiest zijn eigen partner. Het liefst heeft die misschien dat alle vrouwen zo zijn maar jij weet ook wel dat dat een wens is die niet uit zal komen. Toch mag hij die wens hebben toch? Denk dat je het iets te letterlijk neemt wat hij zegt. Hij leeft nog een beetje in de jaren 50/60, toen was dat heel normaal!
    Hij mag die mening hebben en ik mag daar dan ook vol tegenin gaan. Ik leef volgens het principe 'leven en laten leven' zolang je een ander niet lastig valt moet iedereen op een manier kunnen leven waar hij of zij zich het prettigst bij voelt. En de meningen van Enschede78 op het gebied van vrouwen maar ook homo's en transgenders gaan dan ook loodrecht tegen mijn waarden in. En dan kan ik mij opwinden!
  • 10 Jul 2019 om 22:39
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:29
      Enschede78, kiest zijn eigen partner. Het liefst heeft die misschien dat alle vrouwen zo zijn maar jij weet ook wel dat dat een wens is die niet uit zal komen. Toch mag hij die wens hebben toch? Denk dat je het iets te letterlijk neemt wat hij zegt. Hij leeft nog een beetje in de jaren 50/60, toen was dat heel normaal!
    He Scorpio voor velen is dit Anno 2019 ook nog van toepassing. Ook op mij en nog een heleboel met ons denk ik;-)
  • 10 Jul 2019 om 22:29
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:24
      Dat snap ik en daar heb ik alle respect voor maar Enschede78 vindt dat álle vrouwen zo moeten zijn, dat ze geen eigen carriere als profvoetballer of weet veel wat mogen hebben maar dat hun taak vanaf de geboorte is om te koken en te wassen en de man te verwennen en nee, daar heb ik absoluut geen respect voor!
    Enschede78, kiest zijn eigen partner. Het liefst heeft die misschien dat alle vrouwen zo zijn maar jij weet ook wel dat dat een wens is die niet uit zal komen. Toch mag hij die wens hebben toch? Denk dat je het iets te letterlijk neemt wat hij zegt. Hij leeft nog een beetje in de jaren 50/60, toen was dat heel normaal!
  • 10 Jul 2019 om 22:24
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:13
      Per definitie hoeft het niet zo te zijn hoe jij denkt. Sommige mensen (mannen/vrouwen) kiezen ervoor. Zijn van natura niet zo bezig met geld en carriere maar zijn meer verzorgend en minder egoistisch. 1 manier van denken is toch niet de leidraad in het leven? En als dat dan tegen jouw manier van aankijken gaat wil dat toch niet zeggen dat een ander iets verkeerd doet of discrimineert? Misschien zegt hij gewoon eerlijk en open hoe hij met zijn partner in het leven staat. Dat is veel eerlijker dan oordelen over iets dat goed of fout is!
    Dat snap ik en daar heb ik alle respect voor maar Enschede78 vindt dat álle vrouwen zo moeten zijn, dat ze geen eigen carriere als profvoetballer of weet veel wat mogen hebben maar dat hun taak vanaf de geboorte is om te koken en te wassen en de man te verwennen en nee, daar heb ik absoluut geen respect voor!
  • 10 Jul 2019 om 22:23
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:13
      Per definitie hoeft het niet zo te zijn hoe jij denkt. Sommige mensen (mannen/vrouwen) kiezen ervoor. Zijn van natura niet zo bezig met geld en carriere maar zijn meer verzorgend en minder egoistisch. 1 manier van denken is toch niet de leidraad in het leven? En als dat dan tegen jouw manier van aankijken gaat wil dat toch niet zeggen dat een ander iets verkeerd doet of discrimineert? Misschien zegt hij gewoon eerlijk en open hoe hij met zijn partner in het leven staat. Dat is veel eerlijker dan oordelen over iets dat goed of fout is!
    Eens.
  • 10 Jul 2019 om 22:22
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:08
      Ik kan gewoon niet tegen mannetjes zoals jij die vinden dat vrouwen onder de duim gehouden moet worden. Dan knapt er iets bij mij en ga ik in de tegenaanval. Misschien heb je gelijk en doe ik het iets teveel maar dan nog vind ik jouw meningen hopeloos ouderwets en respectloos tegenover vrouwen.
    Weer een achterlijk stuk vol (foutieve) aannames, ben je goed in "wiefke". Scorpio omschrijft het perfect. Voor de rest laat ik het er maar bij, straks krijg je nog een paniekaanval en ga je om 22:30 strijken ofzo...
  • 10 Jul 2019 om 22:17
    married will childeren ben je gelijk je geld kwijt
  • 10 Jul 2019 om 22:15
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:35
      Maar is goede film hoe je draait of keert.
    Dat weer wel.....
  • 10 Jul 2019 om 22:15
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:13
      Per definitie hoeft het niet zo te zijn hoe jij denkt. Sommige mensen (mannen/vrouwen) kiezen ervoor. Zijn van natura niet zo bezig met geld en carriere maar zijn meer verzorgend en minder egoistisch. 1 manier van denken is toch niet de leidraad in het leven? En als dat dan tegen jouw manier van aankijken gaat wil dat toch niet zeggen dat een ander iets verkeerd doet of discrimineert? Misschien zegt hij gewoon eerlijk en open hoe hij met zijn partner in het leven staat. Dat is veel eerlijker dan oordelen over iets dat goed of fout is!
    1+
  • 10 Jul 2019 om 22:13
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:08
      Ik kan gewoon niet tegen mannetjes zoals jij die vinden dat vrouwen onder de duim gehouden moet worden. Dan knapt er iets bij mij en ga ik in de tegenaanval. Misschien heb je gelijk en doe ik het iets teveel maar dan nog vind ik jouw meningen hopeloos ouderwets en respectloos tegenover vrouwen.
    Per definitie hoeft het niet zo te zijn hoe jij denkt. Sommige mensen (mannen/vrouwen) kiezen ervoor. Zijn van natura niet zo bezig met geld en carriere maar zijn meer verzorgend en minder egoistisch. 1 manier van denken is toch niet de leidraad in het leven? En als dat dan tegen jouw manier van aankijken gaat wil dat toch niet zeggen dat een ander iets verkeerd doet of discrimineert? Misschien zegt hij gewoon eerlijk en open hoe hij met zijn partner in het leven staat. Dat is veel eerlijker dan oordelen over iets dat goed of fout is!
  • 10 Jul 2019 om 22:09
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:03
      hahahahaha
    lol
  • 10 Jul 2019 om 22:08
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:03
      Dat jij dat nu bepaald voor anderen is hetzelfde, en kap eens keer met die zielige aannames van je. Betrek toch niet steeds je dochters erbij, vage.
    Ik kan gewoon niet tegen mannetjes zoals jij die vinden dat vrouwen onder de duim gehouden moet worden. Dan knapt er iets bij mij en ga ik in de tegenaanval. Misschien heb je gelijk en doe ik het iets teveel maar dan nog vind ik jouw meningen hopeloos ouderwets en respectloos tegenover vrouwen.
  • 10 Jul 2019 om 22:08
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:03
      Dat jij dat nu bepaald voor anderen is hetzelfde, en kap eens keer met die zielige aannames van je. Betrek toch niet steeds je dochters erbij, vage.
    Ik kan gewoon niet tegen mannetjes zoals jij die vinden dat vrouwen onder de duim gehouden moet worden. Dan knapt er iets bij mij en ga ik in de tegenaanval. Misschien heb je gelijk en doe ik het iets teveel maar dan nog vind ik jouw meningen hopeloos ouderwets en respectloos tegenover vrouwen.
  • 10 Jul 2019 om 22:06
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:59
      Dat het bij jou thuis zo gaat en dat jullie je daar beiden prima bij vinden, fantastisch, ik ben blij voor jullie! Maar dat je dat voor anderen meent te moeten bepalen en mijn dochters volgens jou al bij voorbaat een leven achter het fornuis te wachten staat vind ik echt respectloos!
    Zou jij het een probleem vinden als je dochters wel achter het fornuis staan? Daar kraak je indirect ook heel veel vrouwen mee af en heb je geen respect voor de groep vrouwen die dat willen. Want jij laat je over die groep vrouwen knap neerbuigend uit.
  • 10 Jul 2019 om 22:03
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:00
      waar steek jij dat dan in scorpio
    hahahahaha
  • 10 Jul 2019 om 22:03
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:59
      Dat het bij jou thuis zo gaat en dat jullie je daar beiden prima bij vinden, fantastisch, ik ben blij voor jullie! Maar dat je dat voor anderen meent te moeten bepalen en mijn dochters volgens jou al bij voorbaat een leven achter het fornuis te wachten staat vind ik echt respectloos!
    Dat jij dat nu bepaald voor anderen is hetzelfde, en kap eens keer met die zielige aannames van je. Betrek toch niet steeds je dochters erbij, vage.
  • 10 Jul 2019 om 22:00
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:58
      Commercie, Commercie, Commercie. Het is net als bij Darten, eerst deden ze dat alleen in de kroeg en toen is het langzaam onder leiding van Raymond van Barneveld groter geworden. Nu is het een sport waar de top een aardig centje kan verdienen.Zo wordt nu het vrouwenvoetbal ook gebracht. De vrouwen wil ook een deel van de taart, en geef ze eens ongelijk. Echt groot wordt het volgens mij niet, behalve dan toernooien waar de nationale gevoelens weer gaan opspelen bij de doodnormale burgers.Ach, ik gun iedereen een stuk van de taart. Iedereen kan zijn eigen leven bepalen en keuzes maken. Als men et niet leuk vind dan kan men toch zijn tijd in andere dingen steken?
    waar steek jij dat dan in scorpio
  • 10 Jul 2019 om 21:59
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:56
      Over bekrompen gesproken. Dus vrouwen in een keuken vind jij respectloos, vreemd. Praat geen bullshit, al is dat moeilijk voor jou, jij bent duidelijk de bitch thuis zo lees ik.
    Dat het bij jou thuis zo gaat en dat jullie je daar beiden prima bij vinden, fantastisch, ik ben blij voor jullie! Maar dat je dat voor anderen meent te moeten bepalen en mijn dochters volgens jou al bij voorbaat een leven achter het fornuis te wachten staat vind ik echt respectloos!
  • 10 Jul 2019 om 21:58
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:56
      eerst even afwachten, misschien is het wel met optie.
    is het al actueel komen zoveel geruchten wil wel eens duidelijkheid
  • 10 Jul 2019 om 21:58
    Commercie, Commercie, Commercie. Het is net als bij Darten, eerst deden ze dat alleen in de kroeg en toen is het langzaam onder leiding van Raymond van Barneveld groter geworden. Nu is het een sport waar de top een aardig centje kan verdienen.Zo wordt nu het vrouwenvoetbal ook gebracht. De vrouwen wil ook een deel van de taart, en geef ze eens ongelijk. Echt groot wordt het volgens mij niet, behalve dan toernooien waar de nationale gevoelens weer gaan opspelen bij de doodnormale burgers.Ach, ik gun iedereen een stuk van de taart. Iedereen kan zijn eigen leven bepalen en keuzes maken. Als men et niet leuk vind dan kan men toch zijn tijd in andere dingen steken?
  • 10 Jul 2019 om 21:57
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:29
      12,nogwat miljoen kijkers had de finale.
    Tja het songfestival had er ook miljoenen. En nu.... 1 pot nat.
  • 10 Jul 2019 om 21:57
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:56
      eerst even afwachten, misschien is het wel met optie.
    Dat zou perfect zijn. Maar niet huren en opleiden voor die subtop club. Feyenoord is lang geen Top meer.
  • 10 Jul 2019 om 21:56
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:54
      Wij zijn geen opleiders voor die Kut club uit Rotterdam!
    eerst even afwachten, misschien is het wel met optie.
  • 10 Jul 2019 om 21:56
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:20
      Ook voor vrouwen heb jij totaal geen respect, anders zou je reacties over keukens en wasmachines wel achterwege laten!
    Over bekrompen gesproken. Dus vrouwen in een keuken vind jij respectloos, vreemd. Praat geen bullshit, al is dat moeilijk voor jou, jij bent duidelijk de bitch thuis zo lees ik.
  • 10 Jul 2019 om 21:55
    https://twitter.com/FRJustinn/status/1149007866159869953
  • 10 Jul 2019 om 21:54
    Wij zijn geen opleiders voor die Kut club uit Rotterdam!
  • 10 Jul 2019 om 21:53
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:51
      Zelfs met een paar biertjes achter de kiezen? ;)
    Nou dan mag ik wa 2 kratten hebben en dan nog, denk ik dat ik zeg nou thanks he maar nee ajuus :-):-)
  • 10 Jul 2019 om 21:53
    Summerville naar Twente? Als dit huur is gelijk afkappen!!
  • 10 Jul 2019 om 21:51
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:50
      Nou keerl ok als ie dat vind prima maar ik denk er toch anders over :-):-)
    Zelfs met een paar biertjes achter de kiezen? ;)
  • 10 Jul 2019 om 21:50
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:48
      ja die kom op zo lelijk is ze niet en ze keept ook nog eens goed
    Nou keerl ok als ie dat vind prima maar ik denk er toch anders over :-):-)
  • 10 Jul 2019 om 21:48
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:29
      Zoals in andere topic zeg ik doen, komt er geen tegenstander meer bij onze goal in de buurt....dat schrikt zo af
    ja die kom op zo lelijk is ze niet en ze keept ook nog eens goed
  • 10 Jul 2019 om 21:35
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:30
      Léon.... voor de zoveelste keer.....
    Maar is goede film hoe je draait of keert.
  • 10 Jul 2019 om 21:30
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:41
      Jawa Leon op Veronica :-)
    Léon.... voor de zoveelste keer.....
  • 10 Jul 2019 om 21:29
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:14
      Ik zeg i.p.v. drommel
    Zoals in andere topic zeg ik doen, komt er geen tegenstander meer bij onze goal in de buurt....dat schrikt zo af
  • 10 Jul 2019 om 21:29
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:09
      Visitekaartja haha my ass. Op de huishoudbeurs misschien.
    12,nogwat miljoen kijkers had de finale.
  • 10 Jul 2019 om 21:28
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:51
      En die opleiding heeft ons miljoenen gekost, en daar moeten we zsm vanaf.,... maar wat doet de gemeente/politiek, die gaan omwille van een paar zieltjes winnen Eisen dat FCT investeert in Vrouwen. 450,000 Euri, waarvan een volwaardige ED speler hadden kunnen aantrekken.
    Onzin. Het is een voorwaarde.... en veel belangrijker, FcT heeft aan de bakermat van het vrouwenvoetbal gestaan.... De hoeveelheid TV-toeschouwers bij de NL wedstrijden kun je niet ontkennen..... Dat het niet jouw ding is, weten we al, een beetje respect is op zijn plaats.
  • 10 Jul 2019 om 21:20
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:10
      Verwar vrouwenvoetbal niet met vrouwen, hoe graag je me ook woorden in de mond wilt leggen.
    Ook voor vrouwen heb jij totaal geen respect, anders zou je reacties over keukens en wasmachines wel achterwege laten!
  • 10 Jul 2019 om 21:14
    Ik zeg i.p.v. drommel
  • 10 Jul 2019 om 21:10
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:09
      Het kost jou echt moeite om ook maar een greintje respect voor vrouwen op te brengen he?
    Verwar vrouwenvoetbal niet met vrouwen, hoe graag je me ook woorden in de mond wilt leggen.
  • 10 Jul 2019 om 21:09
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:09
      Visitekaartja haha my ass. Op de huishoudbeurs misschien.
    Het kost jou echt moeite om ook maar een greintje respect voor vrouwen op te brengen he?
  • 10 Jul 2019 om 21:09
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:46
      Donderop man. Je hebt geen idee wat voor visitekaartje dit voor de club is. Hier krijgt Twente imago van en dat wil jij abrupt beeindigen? Nog 5x kampioen en de vrouwen hebben hun eerste ster te pakken. Dit product wat er nu staat, moet gekoesterd worden.
    Visitekaartja haha my ass. Op de huishoudbeurs misschien.
  • 10 Jul 2019 om 21:08
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:41
      Jawa Leon op Veronica :-)
    Dat is idd wel een goeie.
  • 10 Jul 2019 om 20:51
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:46
      Donderop man. Je hebt geen idee wat voor visitekaartje dit voor de club is. Hier krijgt Twente imago van en dat wil jij abrupt beeindigen? Nog 5x kampioen en de vrouwen hebben hun eerste ster te pakken. Dit product wat er nu staat, moet gekoesterd worden.
    Amen
  • 10 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:51
      En die opleiding heeft ons miljoenen gekost, en daar moeten we zsm vanaf.,... maar wat doet de gemeente/politiek, die gaan omwille van een paar zieltjes winnen Eisen dat FCT investeert in Vrouwen. 450,000 Euri, waarvan een volwaardige ED speler hadden kunnen aantrekken.
    Donderop man. Je hebt geen idee wat voor visitekaartje dit voor de club is. Hier krijgt Twente imago van en dat wil jij abrupt beeindigen? Nog 5x kampioen en de vrouwen hebben hun eerste ster te pakken. Dit product wat er nu staat, moet gekoesterd worden.
  • 10 Jul 2019 om 20:00
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:51
      En die opleiding heeft ons miljoenen gekost, en daar moeten we zsm vanaf.,... maar wat doet de gemeente/politiek, die gaan omwille van een paar zieltjes winnen Eisen dat FCT investeert in Vrouwen. 450,000 Euri, waarvan een volwaardige ED speler hadden kunnen aantrekken.
    Ik zou de politiek ingaan als ik jou was en me er zo erg aan stoorde!
  • 10 Jul 2019 om 19:51
    En die opleiding heeft ons miljoenen gekost, en daar moeten we zsm vanaf.,... maar wat doet de gemeente/politiek, die gaan omwille van een paar zieltjes winnen Eisen dat FCT investeert in Vrouwen. 450,000 Euri, waarvan een volwaardige ED speler hadden kunnen aantrekken.
  • 10 Jul 2019 om 19:41
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:39
      Komt er nog een leuke film op vanavond?
    Jawa Leon op Veronica :-)
  • 10 Jul 2019 om 19:39
    Komt er nog een leuke film op vanavond?
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›