Fer weet niet wat hij zou doen als FC Twente komt: ''Goede vraag''

( 18 reacties)
Fer weet niet wat hij zou doen als FC Twente komt: ''Goede vraag''

Leroy Fer is deze voorbereiding aan het meetrainen bij Feyenoord en hoopt over een kleine maand fit genoeg te zijn om ook wedstrijden te spelen bij een club. Welke club dat is, is nog steeds onbekend.

'"k heb nu drie groepstrainingen meegedaan. Ik hoop nog twee weken nodig te hebben om goed mee te kunnen trainen en eventueel een oefenwedstrijd mee te spelen. Dan zien we vanzelf wat er gaat gebeuren. Er zit geen deadline aan. Ik mag gewoon hier fit worden en de medische staf gaat daarbij helpen", begint een blije Fer in gesprek met VTBL. "Je ziet dat er kwaliteit in de groep zit. De trainer heeft een goed plan. Dat zijn allemaal positieve dingen."

"Ik heb altijd aangegeven dat ik ooit terug zou willen keren. Dit is thuis voor mij. Het voelt heel goed. Ik heb een heel warm welkom gehad van iedereen. Positief dat ik hier mag meetrainen", vervolgt Fer, die nog altijd in Engeland woont. "Ik ben nog niet verhuisd. Ik ben net uit mijn contract bij Swansea, daar hebben ze ook aangeboden om mee te trainen, maar ik koos voor Feyenoord. De trainer heeft in zijn plan wel aan mij aangegeven hoe hij wil gaan voetballen. Ik ben een selectie speler, maar dan zonder contract."

Journalist Simon Zijleman is benieuwd als hij mag kiezen tussen FC Twente en Feyenoord, daar heeft de middenvelder niet direct een antwoord op. "Goede vraag", lacht Fer. "Ik train hier mee. Wat ik al zeg: ik voel me hier thuis en Feyenoord is mijn club."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 10:36
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:32
      Kratje Brouwmeester haha.
    Oh das koopje mag ze er wa bij in het weiland.
  • 12 Jul 2019 om 10:32
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:49
      Hahahahaha keerl en wat mot die kosten.
    Kratje Brouwmeester haha.
  • 12 Jul 2019 om 09:49
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:32
      Oranjedames hebben er 1 op doel staan.
    Hahahahaha keerl en wat mot die kosten.
  • 12 Jul 2019 om 09:46
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:37
      El-Ahmadi en Tjaron Chery daar zou Twente eens een poging voor moeten wagen.
    Eensch. Normaal ben ik zwaar tegen het terughalen van spelers die over-the-top zijn, en al helemaal als ze te veel hommous hebben gevreten in de zandbak. Maar gezien Vuckic en Brama polio-spelers zijn waar ieder moment een been of arm vanaf kan vallen…….. zou Hammadi zeeeeeeeeeer welkom zijn. Of Ola Sjonnie.
  • 12 Jul 2019 om 09:45
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:37
      El-Ahmadi en Tjaron Chery daar zou Twente eens een poging voor moeten wagen.
    Inderdaad, vooral El-Ahmadi zie ik graag komen.
  • 12 Jul 2019 om 09:37
    El-Ahmadi en Tjaron Chery daar zou Twente eens een poging voor moeten wagen.
  • 12 Jul 2019 om 09:37
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:31
      Elia is gewoon Top voor de eredivisie en Fer kan op z'n sloffen mee met het huidige Twente.

      Moeten we alleen even bij de gemeente vragen of ze er nog 2 miljoen extra bij kunnen doen,
      als gift uiteraard.
    Voor die 2 zou ik niet nog een keer 2 miljoen willen vragen. We moeten weer financieel onafhankelijk worden. Ik denk als je naar ons budget kijkt, je betere spelers kan krijgen. Qua jaarsalaris zullen we hier ook niet blij van worden.
  • 12 Jul 2019 om 09:35
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:04
      Die spelers gaan niet voor 100.000 euro per jaar voetballen. Doen niet aan liefdadigheid!
    We bieden gewoon 80.000 en vertellen er niet bij dat het per jaar is ipv per maand.
  • 12 Jul 2019 om 09:32
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:56
      Wie heeft er nog een paard te koop
    Oranjedames hebben er 1 op doel staan.
  • 12 Jul 2019 om 09:31
    • Quote van 12 Jul 2019 om 07:23
      Fer en Elia gaan allebei het niveau van een paar jaar terug niet meer halen. Ik weet niet hoe goed ze nu nog zijn.
    Elia is gewoon Top voor de eredivisie en Fer kan op z'n sloffen mee met het huidige Twente.

    Moeten we alleen even bij de gemeente vragen of ze er nog 2 miljoen extra bij kunnen doen,
    als gift uiteraard.
  • 12 Jul 2019 om 07:23
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:01
      Kunnen we die niet gewoon een contract aanbieden. Samen met elia, dan nog een spits en wat jeugd en we zijn klaar.
    Fer en Elia gaan allebei het niveau van een paar jaar terug niet meer halen. Ik weet niet hoe goed ze nu nog zijn.
  • 11 Jul 2019 om 23:16
    Zou zeeeer welkom zijn
  • 11 Jul 2019 om 22:12
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:01
      Kunnen we die niet gewoon een contract aanbieden. Samen met elia, dan nog een spits en wat jeugd en we zijn klaar.
    haha, dan hebben we geen moeite om in de subtop te manouvreren.
  • 11 Jul 2019 om 22:04
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:01
      Kunnen we die niet gewoon een contract aanbieden. Samen met elia, dan nog een spits en wat jeugd en we zijn klaar.
    Die spelers gaan niet voor 100.000 euro per jaar voetballen. Doen niet aan liefdadigheid!
  • 11 Jul 2019 om 22:01
    Kunnen we die niet gewoon een contract aanbieden. Samen met elia, dan nog een spits en wat jeugd en we zijn klaar.
  • 11 Jul 2019 om 21:58